سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] حکمت را هر جا باشد فراگیر که حکمت گاه در سینه منافق بود پس در سینه‏اش بجنبد تا برون شود و با همسانهاى خود در سینه مؤمن بیارمد . [نهج البلاغه]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

کومله ابزار تروریستی سیا و موساد برای فشار به ایران

عبدالله مهتدی و سید ابراهیم علیزاده، بارها و بارها به کاخ سفید و ادارات اطلاعات امریکا و اسرائیل دعوت شده و جدیدترین سلاح های روز از طریق اقلیم کردستان عراق به آنها تحویل داده شده و می شود.در دهه شصت که هنوز نظام نوپای جمهوری اسلامی توانایی...

بعد از انقلاب اسلامی  و انتخاب نظام مقدس جمهوری اسلامی برای کشور بزرگ ایران، استان کردستان ایران به جولانگاه کفار،اشرار و ضد انقلابیون کومله تبدیل شد و آن ها از فضای نابسامان آن دوران استفاده کرده و ضمن دعوت مردم به شورش در کردستان،آنها را به مخالفت با اسلام تشویق کردند اما  برای رسیدن به این هدف خود، جمهوری اسلامی را سد راه خود می دیدند و در نتیجه، برای رسیدن به مقاصد شوم خود و تجزیه طلبی در کردستان ضمن حمله به افکار اسلامی مردم، به پایگاه های مردمی و نوپای جمهوری اسلامی در کردستان حمله ور شده، مقرات و پادگانها را تصرف کرده، نیروهای مستقر در این پادگان ها را به شهادت رسانده و تعدادی را نیز سر بریدند.

البته افراد گروهک تروریستی کومله به هیچ عنوان نه ربطی به مسایل کردستان ایران داشتند و نه برای این منظور نیز در کردستان حضور داشتند. شاید به ظاهر و به خاطر اینکه با مخالفت مردم روبرو نشوند، اعلام می کردند که به خاطر خودمختاری و آزادی کردستان به مخالفت و دشمنی با نظام جمهوری اسلامی برخواسته اند اما این ظاهر ماجرا بود و در بطن ماجرا، حضور و اعلام موجودیت آنها در کردستان ایران به خواست و میل دولت امریکا و رژیم صهیونیستی بود.

دولت امریکا و رژیم صهیونیستی که منافع خود را با فروپاشی رژیم شاهنشاهی در ایران از دست رفته می دیدند ، کومله را تشکیل دادند تا با طرح مبحث تجزیه طلبی و جدایی از ایران، نظام نوپای جمهوری اسلامی را دچار بحران کنند و برای این منظور نیز کومله  تشکیل و از طریق این گروهک ضد مردمی و جنایتکار، کردستان ایران را به آشوب کشانده و بسیاری از مردم بی گناه  کردستان توسط این مزدوران امریکا و اسرائیل به خاک و خون کشیده شدند.

سرکردگان آن دوران این گروهک ( فواد مصطفی سلطانی و حسین معینی ) از مامورین ویژه سازمان های جاسوسی سیا و موساد بودند.این دو نفر در اسرائیل دوره های تروریستی را گذرانده و برای اجرای نقشه و تاسیس تشکیلاتشان بانام کومله، به کردستان ایران بازگشتند. بعدها نیز با به هلاکت رسیدن این دو سرکرده اصلی این گروهک تروریستی و مزدور ، )عبدالله مهتدی و سید ابراهیم علیزاده( از سوی سیا و موساد به عنوان جانشین این دو سرکرده معدوم شده انتخاب شده و تا به امروز نیز به فعالیت های ضد مردمی و تروریستی خود بر علیه مردم ایران ادامه می دهند.

عبدالله مهتدی و سید ابراهیم علیزاده، بارها و بارها به کاخ سفید و ادارات اطلاعات امریکا و اسرائیل دعوت شده و جدیدترین سلاح های روز از طریق اقلیم کردستان عراق به آنها تحویل داده شده و می شود.در دهه شصت که هنوز نظام نوپای جمهوری اسلامی توانایی کنترل کردستان ایران را نداشت، گروهک تروریستی کومله نیز با خواست امریکا و اسرائیل از فرصت استفاده کرده و جنایت های زیادی را در کردستان ایران، مرتکب شدند و بعد از آنکه آرام آرام نظام جمهوری اسلامی، منسجم تر شده و نیروهای زیادی جذب نظام شدند، استان کردستان ایران با ایثارگری های رزمندگان اسلام ، از لوث اشرار و تروریستهای کومله پاک شد و به ناچار مهتدی و علیزاده از اربابان امریکایی و اسرائیلی خود درخواست کمک کردند و اربابان کومله نیز، با ارزیابی آشفته بازار کردستان عراق، و آغاز جنگ تحمیلی، کردستان عراق را برای استقرار این گروهکها، انتخاب کردند و با انجام مذاکرات و توافقات مخفیانه با رژیم بعث عراق، چندین مقر و اردوگاه در اختیار این گروهک قرار گرفت.

و از آن زمان تا کنون گروهک تروریستی کومله در کردستان عراق حضور دارد و متاسفانه حتی با گذر زمان و سرنگونی رژیم بعث عراق، همچنان با حمایت اقلیم کردستان عراق، در این منطقه حضور داشته، و از مقررات و اردوگاه های اهدایی رژیم بعث، همچنان و علی رغم مخالفت های مردم کردستان عراق، با حضور آنها در اراضی تصرف شده شان و حتی خاک کشورشان، استفاده می کنند و بارها و بارها از خاک اقلیم کردستان عراق برای حمله و فعالیت بر علیه ایران، استفاده کرده اند.

آنها در کردستان عراق، خود را به عنوان نماینده مردم کردستان ایران، معرفی می کنند در حالیکه هیچ پایگاه عمومی در بین مردم کردستان ایران ندارند.ولی خوب گروهکی هستند که در کردستان عراق، فساد و فحشاء را ترویج می کنند، زن های پیشمرگانشان تن فروشی می کنند، در کردستان ایران نیز، ترور می کنند ، جنایت می کنند .

الان گروهک جنایتکار و تروریست کومله ، بیش از 30 سال است که در کردستان عراق حضور دارند. این ها در بخش هایی در کردستان عراق(سلیمانیه،اربیل،زرگویز ، زرگویزله و قندیل) سکونت دارند و آنجا زندگی می کنند، و مانند سازمان تروریستی منافقین که در اشرف استقرار دارند به زندگی در عراق می پردازند .

حال با این تفاسیر این سوال مطرح می شود که  به راستی چرا دولت عراق همچنان به این تروریست ها پناه داده است؟

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 90/5/24:: 3:10 عصر     |     () نظر