سفارش تبلیغ
صبا ویژن
و مردى از او خواست تا ایمان را به وى بشناساند ، فرمود : ] چون فردا شود نزد من بیا ، تا در جمع مردمان تو را پاسخ گویم ، تا اگر گفته مرا فراموش کردى دیگرى آن را به خاطر سپارد که گفتار چون شکار رمنده است یکى را به دست شود و یکى را از دست برود . [ و پاسخ امام را از این پیش آوردیم و آن سخن اوست که ایمان بر چهار شعبه است . ] [نهج البلاغه]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

 خشم فائزه

 

بعد از  انتشار خبر پخش بیانیه آقای هاشمی مبنی بر صدور بیانیه به مناسبت آخرین حضور در نماز جمعه، فائزه هاشمی به شدت نسبت به تقدیر و تشکر هاشمی از مقام معظم رهبری در خصوص رفع مشکلات و تدبیر ایشان ابراز مخالفت شده است.

 

 

بیانیه ای جدید از هاشمی رفسنجانی
 
برابر برخی شنیدها دفتر آقای هاشمی در حال تهیه بیانیه ای به مناسبت آخرین حضور ایشان در نماز جمعه تهران می باشد . قرار است در این بیانیه بر محورهای مطرح شده از سوی آقای هاشمی در نماز جمعه مذکور که در تقویت و همسویی با جریان فتنه مطرح شد تاکید گردد. ضمنا از رفع بعضی از خواسته ها توسط مقام معظم رهبری تقدیر وتشکر گردد. برابر همین گزارش مقرر است در این بیانیه نسبت به وضعیت فعلی کشور (سیاسی و اقتصادی) به شدت سیاه نمایی و اوضاع کشور بشدت بحرانی تلقی شود.
 
 
 
 

دیدار مهدی هاشمی و محمد رضا خاتمی در آلمان

مهدی هاشمی و محمد رضا خاتمی برادر رئیس جمهور سابق در آلمان با یکدیگر ملاقات کردند.

به گزارش بیست و سی (بمب خبری) ، بر اساس منابع موثق در خارج از کشور  چند روز قبل در جریان سفر محمد رضا خاتمی به کشور آلمان ، در شهر مونیخ  با مهدی هاشمی دیداری داشته است.

بنابراین گزارش ؛ محمد رضا خاتمی به همراه زهرا اشراقی به منظور ملاقات با دختر و دامادش که ساکن لندن می باشند و برای تفریح در  آلمان به سر می بردند راهی این کشور شده اند.

شنیده ها از آن حکایت دارد که محمد رضا خاتمی در این سفر ضمن دیدار با مهدی هاشمی ، یک خانه نیز در شهر مونیخ آلمان خریداری کرده است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/4/23:: 8:35 عصر     |     () نظر