سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که در کار کوتاهى ورزید دچار اندوه گردید ، آن را که از مال و جانش نصیبى از آن خدا نیست خدا را بدو نیازى نیست . [نهج البلاغه]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

 

ما اهل کوفه نیستیم

علی تنها بماند


"اینجا ایران است و علی تنها نیست"

 

 

http://jamandeh2.persiangig.com/image/Imam%20Khamenei.jpg

  ما منتظریم تا محرم گردد
هنگامه شور و محشری پا گردد

مائیم و تیغ و حلقوم شما
یک مو اگر از سر علی کم گردد

ای نهروانیان که به رنگ پناه برده اید
اف بر شما که ابروی رنگ را برده اید 

راه توبه باز است هنوز در حریم عشق
گر توبه نکنید اتش به قبر خویش برده اید

 

 

جریان فتنه نیت پلید خود را آشکارکرد، نشانه ها به سمت مقام معظم رهبری

پایگاه خبری خبرگستر : در سالهای پس از انقلاب اسلامی به خصوص بعد از رحلت حضرت  امام ( ره) جریان فتنه با ترفند های مختلف سعی کرد با نفوذ به جایگاه های مهم  و کلیدی نظام، اداره امور کشور را در دست گیرد.

اما در تمام این دوران حتی در زمان دولت اصلاحات یک سد محکم در برابر خواسته های شوم خود احساس می کردند و آن اصل ولایت فقیه و شخص مقام معظم رهبری بود. به اذعان همه تحلیل گران حتی رسانه های بیگانه در تمام فتنه هایی که این گروه به راه انداخت تنها شخص مقام معظمرهبری بود که با رهبری آگاهانه و با درایت خود نظام را در برابر تهدیدات داخلی و خارجی حفظ و صیانت نمود.

از این رو، در جریان فتنه ی پس از انتخابات ، هدف اصلی اتاق فکر فتنه گران، عزل مقام معظم رهبری بود. اما به دلیل شدت  محبوبیت و مقبولیت مقام معظم رهبری در دل و جان مردم ایران ، این نیت پلید را آشکار نمی کرد. حال بعد از رسوایی و شکست سنگین فتنه گران از مردم و رهبری ، از نیت شوم خود پرده برداشتند و به صورت علنی خواستار استیضاح مقام معظم رهبری شدند.

در این راستا محسن کدیور از اعضای اتاق فکر جریان فتنه در خارج از کشور ، با انتشار نامه ای که مخاطب آن آقای هاشمی رفسنجانی بود خواستار استیضاح و برکناری مقام معظم رهبری شد. از طرف دیگر جریان همسو با بیگانگان در داخل کشور نیز ساکت ننشست.

عیسی سحرخیز  که به اتهام تبلیغ علیه امنیت کشور در جریانات پس از انتخابات دستگیر شده است در دفاعیات خود در دادگاه با مظلوم نمایی اتهام خود را مطبوعاتی ذکر نمود و مقام معظم رهبری را به کوتاهی در انجام اصول قانون اساسی متهم کرد. رسانه ها و سایت های معاند نیز از اظهارات این افراد استقبال کرده و آنها را پوشش خبری دادند. اما تجربه ی این سالها نشان داده است که پیوند مردم و رهبری ناگسستنی است و دشمنان نظام و انقلاب از این حربه نیز بهره ای نخواهند برد.

منبع خبر

 

 

ارتباط گرانی گوشت و شهرام امیری!

گوشت قرمز گران شده، پس ماجرای شهرام امیری دروغ است!

همکار سابق نشریات زنجیره‌ای و خبرنگار فعلی سایت‌های ضدانقلاب مدعی شد که انتشار اخبار مربوط به شهرام امیری در رسانه‌های ایران به منظور پنهان کردن افزایش قیمت مواد غذایی است!"کاملیا انتخابی‌فرد" که در دوره اصلاحات با روزنامه "زن" که به صاحب امتیازی فائزه هاشمی رفسنجانی منتشر می‌شد، همکاری داشت، در مطلبی که در وبلاگ شخص خود منتشر کرده است، در ادعایی جالب نوشته است: برای شهروندان آمریکا واضح و آشکار است که با توجه به مقررات حقوقی آمریکا امکان ربودن افراد توسط سازمانهای اطلاعاتی این کشور و آوردن آنها به خاک آمریکا بسیار بعید است.

شبکه ایران در این زمینه نوشت ؛البته خانم انتخابی‌فرد مشخص نکرده چرا چنین مساله‌ای غیر ممکن است؛ در صورتی که ایالات متحده سابقه طولانی مدتی در امر آدم ربایی در کارنامه خود دارد.

وی همچنین ماجرای شهرام امیری را یک ماجرای رسانه‌ای برای پنهان کردن مشکلات اقتصادی دانسته و در اظهارنظری بامزه، نوشته است: قیمت گوشت قرمز نسبت به سال گذشته پنجاه درصد اضافه شده است. صد البته که صدا و سیما احتیاج به ماجراهای امیری و ریگی پیدا می‌کند تا مردم را سرگرم کند.

 

 

عکس: یتیمان دلاور مرد مسجد زاهدان

همسر و 2 فرزند شهیدمحمد گلدوی فردی که با ازخودگذشتکی مانع ورود عامل انتحار به مسجد جامع زاهدان شد و جان دهها نفر را نجات داد.

 

 

حکم عجیب صانعی درباره ثلث سهم امام!

شیخ یوسف صانعی، اخیراً مجوز استفاده از سهم امام را برای استفاده خانواده زندانیان سیاسی صادر کرده است.

شیخ یوسف صانعی، اخیراً مجوز استفاده از سهم امام را برای استفاده خانواده زندانیان سیاسی صادر کرده است.

شیخ یوسف صانعی که در جریان حوادث پس از انتخابات به عنوان پدر معنوی جنبش اصلاحات به ایفای نقش پرداخت، اقداماتی را در راستای انسجام این گروه انجام داده است.

در همین راستا، این مرجع سابق تقلید، اخیراً مجوز استفاده از سهم امام را برای استفاده خانواده زندانیان سیاسی صادر کرده است. بر همین اساس وی تلاش می کند وجوهاتی را که از طریق دفتر آیت الله منتظری جذب شده را در این راه مورد استفاده قرار دهد.

احمد منتظری فرزند آیت الله منتظری با این درخواست آیت الله صانعی مخالفت کرده است. گفتنی است که صانعی در ایام پس از اعلام نتایج انتخابات دهم ریاست جمهوری، به صدور بیانیه‌ها و اطلاعیه‌های در حمایت از جریان فتنه و علیه مسئولان و نظام اسلامی پرداخت که این مواضع او با پوشش گسترده رسانه‌های بیگانه همراه شد.
صانعی در ادامه اهانت ها به مسئولان جمهوری اسلامی، چندی پیش حتی علیه رئیس جمهور هم فحاشی کرده است.

این همه در حالی است که جامعه مدرسین حوزه علمیه قم سال گذشته در پاسخ به درخواست جمعی از مردم و اساتید حوزه و پس از بررسی بیش از یک ساله آرای فقهی آقای صانعی، تناقض آن ها را با احکام و مبانی اسلام عنوان و اعلام کرد که آقای صانعی فاقد ملاک های لازم برای تصدی مرجعیت است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/4/29:: 5:8 عصر     |     () نظر