سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ـ در توصیف قدرت خدای سبحان ـ :اوست که آفریده هایش را در دنیا ساکن کرد و پیامبرانش را به سوی جنّ و انس فرستاد تا برایشان پرده از دنیا برگیرند [امام علی علیه السلام]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

یک فعال دانشجوئی سبز رنگ خودکشی کرد

رسانه های سبز و ضدانقلاب خبر دادند:آزیتا میزبان دانشجوی دانشگاه بیرجند، عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی بیرجند و مدیر مسئول نشریه سکوت، ارگان انجمن اسلامی بیرجند دو روز پیش در اثر خودکشی فوت کرد. به گزارش جهان گفته می شود آزیتا میزبان با خوردن سم اقدام به خودکشی نموده است. دوستان وی علت این موضوع را نامشخص اعلام کردند.

 

 

فتنه گران به احضار روح پناه آوردند!

این روزها برخی اصلاح طلبان با پیام هایی از سوی یکی از درگذشتگان جبهه اصلاحات روبرو شده اند. مدتی است که یک خانم خبرنگار ضمن مراجعه به خانواده یکی از چهره های مطبوعاتی و مسئولین اسبق ارشاد که مرحوم شده مدعی ارتباط با روح وی شده است!

وی با تاکید بر اینکه آن مرحوم خبرهایی برای شما و سایر اصلاح طلبان دارد ،موارد متعددی را به آن ها منتقل می سازد. نکته قابل توجه این که وی حتی در برخی گفتگوهای خود رهنمودهایی را به نقل از آن مرحوم برای پی گیری اهداف اصلاح طلبان مطرح می سازد و یا اینکه مدعی است آن مرحوم به فلان اصلاح طلب پیغام داده خوب خود را پنهان کرده و از دستگیری گریخته است. گفتنی روی آوردن به چنین روش هایی در میان اصلاح طلبان که خود بارها مروج این نظر که خواب حجت نیست از آشفتگی های روحی بیشمار آنان حکایت دارد.

 

 

فتنه‌گران به معاد و آخرت ایمان ندارند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ یک از فتنه‌گران به مسئله معاد و آخرت ایمان ندارند؛ زیرا فردی که به آخرت ایمان دارد، بسیاری از کارها را انجام نمی‌دهد.

به گزارش فارس،حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی جمعه ‌شب در جمع مردم گلپایگان اظهار داشت: تمامی فتنه‌گران در ظاهر خود را از پیروان ولی فقیه نشان می‌دهند، اما در باطن و خفا، به فکر منافع خود هستند و حاضرند بسیاری از مسائل، اصول و ارزش‌ها را به‌منظور دستیابی به منافع بیشتر و بهتر، فدا کنند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ یک از فتنه‌گران به مسئله معاد و آخرت ایمان ندارند، افزود: فردی که به آخرت ایمان دارد، بسیاری از کارها را انجام نمی‌دهد و ما هم در صورتی که مواظب اعمال و رفتارمان نباشیم، با بی‌ایمانی، اقداماتی را انجام می‌دهیم که در پایان به اسلام و انقلاب و ایمان جامعه لطمه وارد می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به عواملی که موجب آسیب‌های ایمانی از دیدگاه قرآن می‌شود اشاره کرد و ادامه داد: جایگاه ایمان در قلب و دل انسان است و دل محل احساس روح در آدمی تلقی می‌شود. وی تصریح کرد: بندگی خدا افزایش ایمان را به‌دنبال دارد و هر چه بیشتر بندگی خدا را انجام دهیم بر ایمان ما نیز افزوده می‌شود.

آقاتهرانی خاطرنشان کرد: کسی که به گناه روی می‌آورد، آیات خدا را انکار می‌کند و در عین بی‌ایمانی از دنیا می‌رود. وی به نعمت عمر اشاره کرد و گفت: نعمت عمر بسیار ارزشمند است و نخستین سؤالی که در قیامت پرسیده می‌شود این است که عمرت را در چه راهی صرف کرده‌ای، پس باید توجه داشته باشیم که از عمرمان درست استفاده کنیم تا به خدا نزدیک‌تر شویم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ایمان باید با عمل صالح همراه باشد و ما نیز باید با ذکر و یاد خدا کارهایمان را انجام دهیم. وی تاکید کرد: بیشتر ما غافل هستیم اما در بطن دل‌هایمان خدا وجود دارد و خداشناسی فطری است؛ اما گاهی امور دنیوی سبب می‌شود که ما از یاد خدا غافل شویم.

آقاتهرانی بیان داشت: کسی که بیماردل است بندگی خدا را نمی‌کند و بنده نفس خویش شده‌ دلش به پلیدی کشیده می‌شود. وی افزود: تمامی اعمال ما آرام آرام به عادت تبدیل می‌شود و در باطن ما رسوخ می‌کند پس باید سعی کنیم مراقب اعمال و رفتارمان باشیم.

 

 

نظر بهزاد نبوی درباره توبه نامه تاج زاده

یکی از اعضای ارشد سازمان مجاهدین انقلاب که در حوادث سال گذشته نیز دستگیر شده بود، نامه تاج زاده را اقدامی برای بی اثر کردن تلاش هایش برای ایجاد روحیه میان جریان اصلاحات عنوان کرده است.به گزارش شبکه ایران، در پی انتشار نامه مصطفی تاج زاده تحت عنوان «پدر،مادر باز ما متهمیم» که در آن تلاش پنهان برای بدست گیری نقش رهبری جریان اصلاحات مستتر بود، اختلاف نظر های جدی از سوی سازمان مجاهدین انقلاب با وی رخ داده است.

به گزارش جوان آنلاین،گفته می شود یکی از اعضای ارشد سازمان مجاهدین انقلاب که در حوادث سال گذشته نیزدستگیر شده بود، نامه تاج زاده را اقدامی برای بی اثر کردن تلاش هایش برای ایجاد روحیه میان جریان اصلاحات عنوان کرده و خطاب به تاج زاده گفته است که وی با این اقدام خودسری کرده و به تشکیلات لطمه زده است.

 

 

سعیدشریعتی: منافقین باید اعدام می شدند
کیهان و اعدام انقلابی منافقین

عضو مستعفی حزب مشارکت با دفاع از عناصر وابسته به منافقین در سال 67، تاکید کرد: این گروه تروریست به کشور خیانت کرده و با ارتش بعث برای حمله نظامی به ایران پیوند خورده بود.

شریعتی در جواب یکی از مخالفین اعدام منافقین نوشت: تو می توانی در مقام انتولوژی و مقام ثبوت بگویی اعدام کاری انسانی و اخلاقی است یا خیر. من هم می توانم تا جایی با تو موافق باشم یا نباشم اما در مقام اثبات و اپیستومولوژی در مورد ماجرای اعدام های سال 67، با حکومتی مواجهی که قانون گذاران و شارعان آن براساس قوانین اساسی و موضوعه آن که البته مستظهر به رای اکثریت قاطع مردم آن روزگار بوده است در شرایطی خاص که ناشی از بحران خاتمه جنگ و مواجهه با خیانت یک گروه تروریست در تجاوز و حمله نظامی به خاک میهن و بیم پیوند خوردن ارتش بعثی عراق با این حمله بوده است تصمیمی مبتنی بر شرایط ناخواسته و تحمیل شده می گیرد و به مقتضای قانون، عناصر واعضای آن گروه تروریستی را اعدام می کند و سودای خیانت را از میان می برد.

من از این تصمیم امام خمینی متکی بر شرایط خاص حمایت می کنم.

وی با اشاره به سر موضع بودن منافقین اعدام شده نوشت: حکم امام و تصمیم سیاسی قضایی و نظامی ایشان قابل دفاع است. پیش از این عباس عبدی هم با اشاره به ترورها، جنایت ها و سرانجام هجوم نظامی منافقین در سال 67 به کشور با پشتیبانی رژیم صدام تاکید کرده بود که هر دولت دیگری هم بود با تروریست ها همین برخورد را می کرد.

بقایای منافقین طی سال های اخیر با روحیه گرفتن از ارتداد فکری و سیاسی برخی عناصر سابقا انقلابی، درباره اعدام تروریست ها از ملت ایران طلبکار شده اند و البته باید پاسخ حضرت علی (علیه السلام) به ولید بن عقبه را - که می گفت تو در جنگ ها کسانی از ما را کشته ای - بازگو کرد. امام در پاسخ فرمود خونبهای آنها را بروید از حق بگیرید که آنها با حق جنگیدند و از پای درآمدند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/5/2:: 5:15 عصر     |     () نظر