سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش بیش از آن است که به شمار در آید، پس از هر چیز نیکوترینش را برگیر . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

ممنوعیت استفاده از نماد شیطان‌پرستی

ممنوعیت استفاده از نماد و شمایل فرقه‌های شیطان‌پرستی، حضور یک هنرمند بوشهری در نمایشگاه صنایع دستی همدان و... از جمله عناوین اخبار کوتاه استان همدان است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی استان همدان گفت: اخیراً برخی فروشندگان لوازم یدکی و تزئیناتی در همدان اقدام به فروش نماد و شمایل مربوط به گروه‌های شیطان‌پرست کرده‌اند که متأسفانه مشاهده می‌شود که در خودروهای شخصی و عمومی بدون آگاهی از این علائم استفاده می‌شود.

محسن اقبالیان افزود: این نمادها به نوعی تبلیغات گروه‌های شیطان‌پرستی است و اکثر استفاده‌کنندگان در مورد شکل ظاهری نمادها آگاهی نداشته و تنها به منظور زیبایی آن را خریداری کرده و استفاده می‌کنند. وی تصریح کرد: استفاده از این گونه نمادها اکیداً ممنوع بوده و با استفاده‌کنندگان این وسایل به صورت جدی و برابر مقررات برخورد می‌شود.

اقبالیان خاطرنشان کرد: همشهریان عزیز می‌توانند طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیس 110، مأموران انتظامی را از موارد توزیع و فروش و یا استفاده این گونه علائم در جریان بگذارند تا در اسرع وقت نسبت به این امر رسیدگی شود.

* حضور یک هنرمند بوشهری در نمایشگاه صنایع دستی همدان

یک هنرمند از استان بوشهر در نمایشگاه سراسری تخصصی صنایع دستی استان همدان شرکت می‌کند. ماریتا سلطانی یکی از صنعتگران با تجربه استان بوشهر در رشته گلیم بافی است که در نمایشگاه همدان حضور می‌یابد.

نمایشگاه سراسری تخصصی استان همدان به رشته‌های سفال، سرامیک، کاشی سنتی، آبگینه، چاپ، لباس‌های محلی و رودوزی‌های سنتی اختصاص یافته است. این نمایشگاه از امروز تا 11 مرداد ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان برگزار می‌شود.

* تقدیر از پنج سرباز نمونه در ملایر

فرمانده نیروی انتظامی ملایر گفت: به مناسبت ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) از پنج سرباز نمونه در سپاه و نیروی انتظامی و گروه 43 امام علی (ع) تجلیل شد. رسول مرادی سربازی را عزت و افتخار مملکت و دین خواند و گفت: سربازان امروز جوانانی هستند که عزت و افتخار مملکت و دین هستند و در خط ولایت فقیه و فرماندهی کل قوا حرکت می‌کنند.

* بحث آزاد با موضوع جوان ایده‌آل در مرکز کانون پرورشی فکری قروه

به مناسبت فرا رسیدن روز میلاد باسعادت علی‌اکبر (ع) فرزند امام حسین (ع) و روز جوان بحث آزاد با موضوع "جوان ایده‌آل " ویژه نوجوانان دختر در مرکز کانون پرورشی فکری قروه با حضور اعضای نوجوانان دختر و مربیان علاقه‌مند برگزار شد.

موضوع این بحث به تناسب نیاز نوجوانان برای یافتن یک الگوی مناسب رفتاری انتخاب شد و مورد بحث گذاشته شد تا در این مسیر اعضای نوجوان علاوه بر ابراز عقیده و بیان نظرات خود بتوانند با استفاده از این مشارکت به تحلیل الگوهای درست یا نادرست رفتاری برای رسیدن به خصوصیات یک جوان ایده‌آل را در زندگی خود بیابند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/5/8:: 1:38 صبح     |     () نظر