سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خوی ها، بخشش های خداوند ـ عزّوجلّ ـ است . لذا هرگاه خداوند بنده ای را دوست بدارد، به او خویی خوش می بخشد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

کارتونیست فتنه، موسوی را تهدید به افشاگری کرد

"ن.ک" که اکنون در کانادا زندگی می‌کند و به عنوان همکار تلویزیون دولتی صدای آمریکا شناخته می‎شود، میرحسین موسوی را تهدید به طراحی کاریکاتورهای تمسخرآمیز بیشتر کرده است.

به گزارش شبکه ایران، کاریکاتوریست سابق نشریات اصلاح‌طلب که در ماه‌های اخیر دست به تمسخر شدید میرحسین موسوی زده است، در یادداشتی رسما آقای موسوی را تهدید کرد.

حامیان موسوی، نان را با پوند می‌خرند و به یورو می‌فروشند.

"ن.ک" که کاریکاتورهای وی با محوریت تمسخر اظهارات و بیانیه‌های موسوی با عصبانیت شدید حامیان وی روبرو شده، همچنین در مطلبی که در سایت خودش منتشر کرده، نسبت به دریافت پول در میان اصلاح‌طلبان افشاگری کرده است.

این ضد انقلاب نوشته است: می‌دانم که بسیاری از خواننده‌های سایت از دست من شکارند. می‌دانم که چه تهمت‌هایی در گروه‌های مختلف به من زده شده. از دوستان سابقم که نان را با پوند می‌خرند و یورو، آن هم با نرخ‌های متفاوت لندن و آکسفورد و بروکسل و پاریس، تا گردانندگان تعدادی از سایت‌های طرفدار مهندس موسوی که البته باید واحد‌های پول کشورهای جنوب شرق آسیا را هم به نرخ نان خریداری شده افزود.

افشا کن؛ وگرنه مسخره‌ات می‌کنم!

این کاریکاتوریست که اکنون در کانادا زندگی می‌کند و به عنوان همکار تلویزیون دولتی صدای آمریکا شناخته می‎شود، در بخش دیگری از مطلب خود میرحسین موسوی را تهدید به طراحی کاریکاتورهای تمسخرآمیز بیشتر کرده است.

"ن.ک" با اشاره به سخنان اخیر آقای موسوی درباره افشاگری پیرامون وقایع جنگ و دوران نخست وزیری خود، از موسوی خواسته است تا هر چه سریعتر وعده خود را در این باره عملی کند در غیر این صورت مجموعه جدیدی از کاریکاتورها را علیه وی منتشر خواهد کرد: من طرح‌های اولیه یک کمیک استریپ برای سوال از موسوی را کشیده‌ام، اما اجرایش نکرده‌ام...امیدوارم با پاسخ‌گویی موسوی، نیازی به اجرا کردن این مجموعه نداشته باشم.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/5/14:: 9:12 عصر     |     () نظر