سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در خبر ضرار پسر ضمره ضبابى است که چون بر معاویه در آمد و معاویه وى را از امیر المؤمنین ( ع ) پرسید ، گفت : گواهم که او را در حالى دیدم که شب پرده‏هاى خود را افکنده بود ، و او در محراب خویش بر پا ایستاده ، محاسن را به دست گرفته چون مار گزیده به خود مى‏پیچید و چون اندوهگینى مى‏گریست ، و مى‏گفت : ] اى دنیا اى دنیا از من دور شو با خودنمایى فرا راه من آمده‏اى ؟ یا شیفته‏ام شده‏اى ؟ مباد که تو در دل من جاى گیرى . هرگز جز مرا بفریب مرا به تو چه نیازى است ؟ من تو را سه بار طلاق گفته‏ام و بازگشتى در آن نیست . زندگانى‏ات کوتاه است و جاهت ناچیز ، و آرزوى تو داشتن خرد نیز آه از توشه اندک و درازى راه و دورى منزل و سختى در آمدنگاه . [نهج البلاغه]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

شورش منافقین در اردوگاه اشرف

طی روزهای اخیر برای جلوگیری از فرار اعضای ناراضی، فشار و کنترل بر روی این افراد در پادگان اشرف به شدت افزایش یافته که این امر باعث بروز نارضایتی، انتقادات و شورش‌های پراکنده‌ای در این پادگان شده است. (خانواده شهدای ترور کشور) طی روزهای اخیر برای جلوگیری از فرار اعضای ناراضی، فشار و کنترل بر روی این افراد در پادگان اشرف به شدت افزایش یافته که این امر باعث بروز نارضایتی، انتقادات و شورش‌های پراکنده‌ای در این پادگان شده است.

بر پایه ا خبار رسیده سرکردگان این گروهک تروریستی برای جلوگیری از افزایش نارضایتی در این پادگان با دادن وعده‌های واهی، اعلام می‌کنند اوضاع به زودی مساعد می‌شود. در حال حاضر رفت و آمد فردی در داخل این پادگان ممنوع شده و به هیچ کدام از اعضای ناراضی این گروهک نیز اجازه خروج از اشراف – حتی برای مداوا – داده نمی‌شود. سرکردگان منافقین در پادگان اشرف به بهانه گم شدن سلاح و مواردی از این دست، اقدام به بازرسی ناگهانی و سرزده از کمد اعضا می‌کنند تا به این وسیله نشانه‌هایی مبنی بر نارضایتی با شورش نیروها بیابند و تاکنون در بازرسی‌های انجام شده چند رادیوی دست ساز در کمد اعضا پیدا شده است.

این گزارش می افزاید: اخیرا و در چندین مورد توسط اعضای ناراضی این فرقه، شعارنویسی‌هایی بر روی دیوارها صورت گرفته و به طور محدود اعلامیه‌هایی نیز علیه مسعود و مریم رجوی در اردوگاه توزیع شده است و به دنبال آن چندین نفر از اعضای ناراضی دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفته‌اند. گفته می‌شود طی 3 ماه اخیر چندین نفر از اعضای ناراضی این فرقه با استفاده از فرصت، از پادگان اشرف فرار کرده و خود را به خانواده‌های اعضای این فرقه در بیرون از پادگان اشرف رسانده‌اند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/5/26:: 2:17 صبح     |     () نظر