سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرچه شمردنى است به سر رسد و هر چه چشم داشتنى است در رسد . [نهج البلاغه]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

حزب الله مواضع هاشمی،خاتمی و مشائی را در هم کوبید

متاسفانه در دولت دهم ماهیت گفتمان جریان نئو (جدید) حجتیه ی مشایی محور با جلو گیری از ارائه و افشای رسوایی ساختمان آبشار نیاگارا توسط احمدی نژاد در سازمان ملل به تشابه با سیاست انحرافی و غیر اصولگرایانه ی دیپلماسی دولتهای آقایان هاشمی و خاتمی در راستای تقویت دیکتاتورهای مغضوب امام راحل منتهی می شد ؛ این در حالی است که واقعیات اسلام خواهی انقلابهای مردم تونس و مصر نشان دهنده ی اشتباه بودن این گونه راهبردها می باشد.

بیانیه ی حزب الله بمناسبت سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

این روزها استکبار جهانی همزمان با دولتها و مردم مسلمان در سی و سومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران شاهد حرکت دومینووار سقوط دیکتاتورهای مرتجع و دست نشانده ی آمریکا در منطقه ی شمال آفریقا و خاورمیانه بوده اند.

سقوط زین العابدین بن علی در تونس و محمد حسنی مبارک در مصر بمثابه سقوط صدام حسین و حکومت بعثی می باشد که در تداوم تحقق وعده های الهی امام راحل (ره) و رهبری حکیمانه ی امام خامنه ای بوده و نوید بخش سقوط قریب الوقوع سایر حکومت های مرتجع و دیکتاتورهای مزدور آمریکا و اسرائیل مانند حکام اردن ، عربستان ، یمن ، الجزایر و ... خواهد بود.

در این زمینه متأسفانه ملت ایران طی سه دهه ی اخیر رگه هایی از انحراف برخی مدیران اجرایی بویژه در عرصه ی سیاست خارجی و دیپلماسی کشور ناشی از باور به تحلیل های غلط غربی و نظام سلطه ی استکباری را مشاهده کرده که در تعارض با واقعیات جاری منطقه ای و جهانی بوده است :

1- برخی تحلیل گران غربزده عنوان میکردند که انقلاب اسلامی مانند انقلابهای بزرگ جهان دچار ترمیدور و بازگشت به نظام سکولار و استبدادی گذشته خواهد شد.آنها با الگوبرداری از آنالیز انقلاب کبیر فرانسه در 1789 و انقلاب بلشویکی روسیه در اکتبر 1917 میلادی اعلام داشتند که پیروزی آقای خاتمی در دوم خرداد 1376 مصداق ترمیدور انقلاب اسلامی و بازگشت از ارزشهای اسلامی به ارزشهای سکولار و ارتجاعی است.

این دسته از خواص و نخبگان دولت آقای هاشمی با تحلیل فوق ذلیلانه به پذیرش طرح صهیونیستی دو دولت در فلسطین اشغالی روی آوردند تا امکان مذاکره با آمریکا و بازی در پازِل او را بدست آورند.

از اینرو تداوم همکاری هرچه بیشتر با رژیم آل سعود عربستان ، آل هاشم در اردن و ایجاد ارتباط با رژیم نامبارک در مصر دستور کار تیم آقای خاتمی قرار گرفت.

انتخابات ریاست جمهوری نهم در تیر ماه 1384 به وضوح نشان داد که تحلیل فوق اشتباه بوده و گفتمان انقلاب اسلامی وراهبرد استکبار ستیزی امام راحل (ره) همچنان در بین مردم زنده و پوینده است.

2. دسته دوم از تحلیل گران غرب زده در پی لشگرکشی امریکای جنایتکار و اشغال افغانستان و عراق اظهار می داشتند که گفتمان استکبار ستیزی امام در جهان دو قطبی قابل دفاع بوده و اکنون که امریکا جایگاه تنها ابر قدرت جهان قرار گرفته است ، امکان اجرای گفتمان استکبار ستیزی امام راحل وجود ندارد ، به طوری که برای جلو گیری از حمله امریکا به ایران بایستی منافع امریکا را به منافع خود ترجیح داد از اینرو تشدید همکاری با رژیم های عربستان ، اردن ، یمن ، الجزایر، تونس و همچنین ایجاد رابطه با رژیم مصر مجدداً در دستور کار تیم آقای خاتمی قرار گرفت. پیروزی مقاومت در نبرد سی و سه روزه ی لبنان و بیست و دو روزه ی غزه نشان داد که نه تنها امریکا ابر قدرت جهان نیست بلکه در تعیین حکومتهای همسو در عراق و افغانستان نیز دچار مشکل بوده است و امکان تامین امنیت متحد اول استرتژیک خود یعنی رژیم اشغالگر صهیونیستی را دارا نیست.

3. اگرچه گفتمان استکبار ستیزی امام راحل (ره) در روابط بین الملل توسط دولت نهم پر رنگ شد و آقای احمدی نژاد با اقتباس از امام راحل بر نابودی غده سرطانی اسراییل تاکید کرد وعلاوه بر آن با طرح ضرورت بازنگری در افسانه هولوکاست بر پوشالی بودن هیمنه امریکا ورژیم صهیونیستی صحه گذاشت..

اما متاسفانه در دولت دهم گرایش فوق با پیدایش جریان نئو(جدید)حجتیه ی مشایی محور به انحراف کشیده شد تا جایی که ماهیت گفتمان فرد مذکور با جلو گیری از ارائه و افشای رسوایی ساختمان آبشار نیاگارا توسط احمدی نژاد در سازمان ملل آشکار شد.

رسوایی ساختمان آبشار نیاگارا به چگونگی انتقال 200 پوند اورانیوم غنی شده از مرکز فن آوری نومک در ایالت پنسیلوانیای امریکا به مقصد اسراییل می پرداخت که این مواد در خاک فلسطین اشغالی تبدیل به حداقل 50 بمب اتمی گردید. افشای رسوایی ساختمان آبشار نیاگارا در بخش دیگر به چگونگی قربانی شدن سه هزار شهروند آمریکایی ناشی از تشعشعات اتمی در ایالت فوق می پرداخت که اکنون چالش جدی دولت اوباما و ارتش آمریکا می باشد.

گفتمان نئو حجتیه مشایی محور با تکیه بر ادعای فرارسیدن ایام ظهور، ضرورت تنش زدایی ، همگرایی و ارتباط دولت دهم با رژیمهای مرتجع عربستان سعودی ، اردن هاشمی و مصر را در دستور کار قرار داد.

در این میان تشابه سیاست انحرافی فوق با راهبرد غیر اصولگرایانه ی دولتهای آقایان هاشمی و خاتمی که در بند 1 و 2 بیان شد نه تنها به تقویت دیکتاتورهای مغضوب امام راحل منتهی می شد بلکه خط پایانی بر گفتمان استکبار ستیزی دولت نهم محسوب گردید. این در حالی است که واقعیات اسلام خواهی انقلابهای مردم تونس و مصر نشان دهنده ی اشتباه بودن این گونه راهبردها می باشد.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/24:: 5:8 عصر     |     () نظر

دعوت هاشمی از فعالان فتنه برای بازگشت به عرصه سیاسی

اکبر هاشمی از فعالان جریان فتنه دعوت کرده است که بدون هیچ شرطی به عرصه سیاسی کشور برگردند. او حتی گفته است که وقتی فتنه‌گران به عرصه سیاسی کشور برگشتند نباید گذشته آنان و اقداماتی که علیه نظام و همسو با دشمن انجام داده‌اند به روی آن‌ها آورد. 

آقای هاشمی رفسنجانی روز گذشته دقایقی در راهپیمایی 22 بهمن حاضر شد. وی البته اعتراض بخشی از راهپیمایان میلیونی تهران را هم شنید که همچون سال گذشته به برخی مواضع وی اعتراض کردند.

آقای هاشمی رفسنجانی یک روز پیش تر مصاحبه ای طولانی را با روزنامه جمهوری اسلامی انجام داده و در بخش هایی از آن سخنان جنجالی جدیدی را مطرح کرده است. مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی، مسیح مهاجری، از سیاسیون نزدیک به آقای هاشمی است.

سخنان یکسان هاشمی و خاتمی

رئیس مجلس خبرگان در این مصاحبه ابتدا سخنانی را به صورت سربسته درباره قانون اساسی و آنچه "مردم ناراضی" نامید بیان کرد. وی گفته است: متاسفانه مشکلات داریم. از نظر اخلاقی، فرهنگی، اقتصادی اسلامی. و خیلی چیزها را نمی‌توانیم بگوییم اسلامی است. از لحاظ مردم هم بالاخره بخشی از مردم ناراضی هستند. به هر دلیلی. حالا یا حقشان باشد یا نباشد. باید بهتر از این مردم را در صحنه نگه داریم. قانون اساسی هم باید بهتر از این مراعات بشود.

سید محمد خاتمی، از متهمان اصلی فتنه 88، هم چندین بار سخنانی مشابه این اظهارات آقای هاشمی را بیان کرده است. البته حدود یک ماه پیش آقای هاشمی و آقای خاتمی در فاصله کمتر از 24 ساعت از آنچه "تزئینی بودن رای مردم" نامیدند، ابراز نگرانی کردند.

دعوت از فعالان فتنه برای بازگشت به عرصه سیاسی

رئیس مجلس خبرگان در ادامه مصاحبه خود روشن می کند که منظورش از "قشر ناراضی" همان جریان فتنه 88 است. با این حال او از آنان دعوت کرده است که بدون هیچ شرطی به عرصه سیاسی کشور برگردند. تاکنون مسئولان و فعالان سیاسی شروط بازگشت فعالان فتنه را "توبه" و "محاکمه" آنان دانسته اند.

آقای هاشمی حتی گفته است که وقتی فتنه گران به عرصه سیاسی کشور برگشتند نباید گذشته آنان و اقداماتی که علیه نظام و همسو با دشمن انجام داده اند به روی آن ها آورد: "من به این قشرناراضی توصیه‌ام این است که بیائید در صحنه. انقلاب مال آنها هم هست. همه بیایند. حتی آنهایی هم که در انقلاب نبودند، سهمی هم نداشتند بیایند. این کشور مال آنها هم هست. ما می‌خواهیم همه بیایند. ما الان آلترناتیوی برای وضع موجود نداریم. همین را باید حفظ بکنیم.

با اصلاحات. با ترمیم‌هایی که لازم است انجام بدهیم. این طرف هم بعدها این را به رخ آنها نکشند که برای ما آمدند. همه به عنوان وظیفه ملی و انقلابی و اسلامی بیایند. راه‌پیمایی 22 بهمن متعلق به همه مردم ایران است. همین که به رخشان بکشند، دیدید اینجوری شد، دیدید آن طور شد، همین ممکن است موجب ریزش نیروها بشود. شرط حضور مردم این است که شماتت ها را کنار بگذارند."

تامل برانگیزترین جمله هاشمی

اما شاید تامل برانگیزترین جمله آقای هاشمی که هم اکنون بر کرسی ریاست مجلس خبرگان و مجمع تشخیص مصلحت نظام تکیه زده است، سخن گفتن وی از "آلترناتیو برای وضع موجود" باشد.

وی در شرایطی که در ادامه گفته است "اکثریت قاطع مردم خواهان نظام جمهوری اسلامی هستند"، درباره اینکه چرا از آلترناتیو برای نظام آن هم در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی سخن گفته، توضیحی نداده است.

البته به نظر می رسد اکثر راهپیمایان تهرانی از جزئیات مصاحبه آقای هاشمی بی اطلاع بودند چرا که رسانه ها تاکنون وقایع مصر و راهپیمایی 22 بهمن را در اولویت قرار داده اند و به محورهای جنجالی این سخنان آقای هاشمی ورود نکرده اند.

دو موضع گیری جنجالی دیگر هاشمی

رئیس مجلس خبرگان در ماه اخیر دو موضع گیری جنجالی دیگر هم اتخاذ کرده که وی را در معرض انتقادات بیشتری قرار داد است تا جایی که روحانیون مجلس در اعتراض به مواضع او دست به قلم شدند و در نامه ای اعتراضی از آقای هاشمی خواستند که از جریان فتنه اعلام برائت کند.

آقای هاشمی که تاکنون در برابر اقدامات جریان فتنه سکوت کرده است چند روز پیش نیز در دیدار چند تن از اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان تاکید کرد: در خصوص مسائل کشور مواضع خود را به صورت مشخص در آخرین حضورم در نماز جمعه تهران اعلام کردم و اکنون نیز به آن معتقدم.

آقای هاشمی در نماز جمعه 26 تیرماه سال 88 که آخرین حضورش در نماز جمعه هم محسوب می شود، شرایط کشور را "بحرانی" توصیف کرد و خواستار آزادی متهمان بازداشت شده فتنه 88 و اجرای خواسته آنان شد.

او پیش از آن هم در یادداشتی درباره وقایع 19دی 56 از آنچه "توهین به علما و مراجع قم" خوانده، ابراز ناراحتی کرد.

در پاسخ به این موضع آقای هاشمی بود که منتقدان خواستار توضیح او درباره علت سکوت و مواضع مبهمش در برابر تحریف اندیشه ها و آرمان ها امام خمینی(ره) از جمله در روز قدس و 13 آبان سال گذشته، هتک حرمت امام راحل در 16 آذر ماه 88 و نیز توهین های مکرری که جریان فتنه در محافل سیاسی و رسانه ای خود به مقدسات، حوزه های علمیه و مراجع عظام تقلید کرده، شدند.

انتقادات به آقای هاشمی از نامه جنجالی وی به رهبر معظم انقلاب و روزهای آغازین فتنه 88 آغاز شده و همچنان ادامه دارد. وی تاکنون پاسخی به درخواست منتقدان برای اصلاح مواضعش نداده است.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/24:: 4:59 عصر     |     () نظر

کمیته حقوقی موسوی در چنگال منافقین

 

بررسی ارتباطات اعضای کمیته حقوقی ستاد میرحسین موسوی بیانگر ارتباطات نزدیک این کمیته با منافقین بوده است.  

بررسی ارتباطات اعضای کمیته حقوقی ستاد میرحسین موسوی بیانگر ارتباطات نزدیک این کمیته با منافقین بوده است.

یکی از اعضای این کمیته وحید طلایی و از فعالین کمیته آسیب دیدگان ستاد میرحسین موسوی بوده است که ارتباط نزدیکی با محمد صالح نقره کار(خواهر زاده زهرا رهنورد) داشته است.

علاوه بر این وی ارتباط وسیعی نیز با اردشیر امیر ارجمند سر پل گروهک منافقین و حلقه واسط این جریان با رژیم صهیونیستی داشته است. ارتباط گیری اولیه منافقین با وحید طلایی از طریق دختر عمه‌اش بوده که هم اکنون در پادگان اشرف مقر منافقین در عراق به سر می برد. وحید طلایی در ستاد موسوی بسیار فعال بود و با توجه به دسترسی‌هایش به اطلاعات ستاد، در انتقال این اطلاعات به منافقین و القا مطالب آنان به اعضای ستاد، جزو افراد تاثیر گذار بوده است.

وحید طلایی همچنین در وصل افراد متعدد در حوزه‌های مختلف و ارایه اطلاعات داخلی و انتقال آن به سرپل نفاق فعال بوده و مبالغ زیادی را برای کمک به خانواده آسیب دیدگان از منافقین دریافت کرده است. محمد صالح نقره کار، نیز خواهر زاده زهرا رهنورد بوده و دبیر کمیته حقوقی ستاد موسوی را بر عهده داشت و او نیز با سر پل منافقین ارتباطات نزدیکی داشت.

کمیته حقوقی ستاد مرکزی موسوی یکی از محمل‌های اصلی منافقین برای تاثیر گذاری بر روی موسوی و جمع آوری اطلاعات از ستادها، دستگیر شدگان و زندانیان پس از انتخابات بوده و یکی از مراکز اصلی القا پروژه 72 کشته بوده است.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/24:: 4:47 عصر     |     () نظر

جدیدترین گزارش از جلسه سران فتنه

 

komik1

صفحه 1

komik2

صفحه 2

komik3


 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/24:: 4:41 عصر     |     () نظر

تحریک سران فتنه توسط وزیرخارجه آمریکا برای راهپیمایی یوم النفاق

 

هیلاری کلینتون وزیر خارجه امریکا در سخنرانی شب گذشته خود با حمایت مجدد از سران فتنه ، خواستار برگزاری راهپیمایی در 25 بهمن توسط فتنه گران شد.

وی با تحریک سران فتنه برای برگزاری راهپیمایی بدون توجه به ماهیت ظاهری این راهپیمای که به حمایت دروغین از مردم مصر می پردازد، نظام جمهوری اسلامی را به عدم توجه به حقوق بشر و آزادی بیان متهم کرد.

سخنرانی شب گذشته هیلاری کلینتون قرار بود درباره آخرین تحولات خاورمیانه و بررسی سرنوشت دیکتاتور  مصر که به امریکا وابسته بود برگزار شود که وی با مطرح کردن مسائل حاشیه ای همچون راهپیمایی یوم النفاق، برگزاری این راهپیمایی را برای تحقق درخواست ها نامشروع فتنه گران ضروری دانست تا از زیر فشار شکست سیاست های دروغین آن ها خارج شود.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/24:: 4:36 عصر     |     () نظر

رویای سقوط جمهوری اسلامی در روز ولنتاین!

 

مردم در 22 بهمن به خیابان‌ها آمدند اما دلقک‌ها منتظر روز ولنتاین هستند تا در تهران به خیابان بیایند و کار حکومت را یکسره کنند!

امید حسینی در مطلب اخیر وبلاگ "آهستان" نوشت: فتنه سال گذشته علاوه بر همه ضررها و آسیب‌هایی که برای مملکت و مردم داشت، فایده‌هایی هم برای ما داشت. یکی از تاثیرات مثبت فتنه سال گذشته این است که بسیاری از افراد جامعه را از حالت رخوت، سستی، بی‌خیالی، یکنواختی و بی‌تفاوتی که احیانا به خاطر تکرار مکررات و تزریق روحیه محافظه‌کاری از سوی برخی مسئولان دچارش شده بودند، بیرون آورد. مردم احساس کردند که هنوز هم باید مثل کوه در برابر مشکلات، معضلات و دشمنی ها و فتنه‌ها بایستند.

به همین علت راهپیمایی مردم ایران در دو سال گذشته رنگ و بوی دیگری گرفته که اوج آنرا می‌توان در 9 و 22 بهمن سال گذشته و همچنین راهپیمایی 22 بهمن امسال مشاهده کرد. این شعار نیست، ادعا هم نیست، هر کسی که با مردم ایران همراه شود، شور و حال وصف ناپذیر آنها را درک می‌کند. (البته سبزهای متوهم، این شور و حال را ناشی از ساندیس می‌دانند!)

بدون تعارف راهپیمایی 22 بهمن امسال پرشورتر از همیشه برگزار شد و مردم ایران در سراسر کشور (در سراسر کشور، در سراسر کشور، در سراسر کشور، در سراسر کشور. این را باید به تعداد شهرها و روستاهای ایران تکرار کرد) به خیابان‌ها آمدند اما دلقک‌ها منتظر روز ولنتاین هستند تا در تهران به خیابان بیایند و کار حکومت را یکسره کنند!

شبیه سازی جنبش سبز به انقلاب مردم مصر این توهم‌ها و این گرفتاری‌ها را هم به همراه دارد. نمی‌شود که از شباهت دم بزنند اما شبیه نباشند. وقتی کسی جمهوری اسلامی را با حکومت مبارک مقایسه می‌کند، بالاخره باید به خودش هم تکانی بدهد و شبیه مردم مصر باشد. البته چنین کسی قطعا شعور و فهم درست و حسابی ندارد، اما به هرحال باید به همه خصوصیات این شبیه سازی ایمان داشته باشد. نمی‌شود فقط جمهوری اسلامی شبیه حکومت مبارک باشد، ولی سبزها شبیه انقلابیون مصر نباشند! این چه جنبش سبزی است که همه ملل عرب منطقه را به خیابان‌ها کشانده اما خودش در اتاق خواب جا مانده؟! اگر الگوی انقلاب‌های مردم عرب، جنبس سبز است، پس چرا آنها یک ماهه و حتی کمتر از یک ماه موفق شدند، اما سبزها نه؟ تا کی باید شبیه سازی کرد و شبیه نبود؟

مطمئنا این تناقض یک روزی دامن خود سبزها را هم می‌گرفت. به همین علت برای فرار از این تناقضات و اثبات اینکه انقلاب مردم مصر از جنس جنبش سبز آنهاست، روزی را برای حمایت از مردم مصر (؟!) و شاید احیای دوباره یک مرده، تعیین ‌کردند و قول دادند که این بار خیابان‌ها را ترک نکنند و آنقدر در خیابان بمانند، تا تکلیف مردم مصر روشن شود!

عاقلان جنبش سبز روز ولنتاین را پیشنهاد کرده‌اند و چه روزی بهتر از روز ولنتاین؟! نخبگان جنبش هم به موسوی توصیه کرده‌اند که فرصت را از دست ندهد و دولت انتقالی را همان روز ولنتاین معرفی کند! کروبی هم به عنوان یکی از رهبران جنبش سبز، 25 بهمن یعنی روز ولنتاین را روز نمایش قدرت سبزها دانسته است! همه اینها نشان می‌دهد که جنبش دلقک‌ها به روزهای اوج شکوفایی خود رسیده و رهبران جنبش سبز هم به کاربران بالاترین نزدیک شده‌اند!

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/24:: 4:13 عصر     |     () نظر

در فتنه 25 بهمن 57 چه گذشت ؟

 

چند روز است که تمام دستگاه‌های رسانه‌ای دشمن به کار افتاده و روی ?? بهمن تبلیغ می‌کنند. کار تبلیغاتی نسبتا مفصل و با تمام قوا از شبکه‌های ماهواره‌ای گرفته تا بی‌بی‌سی و صدای آمریکا و ... و شبکه‌هایی که تا دیروز رقص و آوازهایشان بیش از اجتماعی بودنشان بود.    

از سایت‌های خبری سازمان جاسوسی آمریکا و اسرائیل گرفته تا شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها و وبلاگ‌های زردبه تبلیغ این حرکت پرداخته اند.

در این بین نکته قابل توجه این جاست که چرا ??بهمن و تحلیل هایی نیز در این مورد به وجود آمد که این “??″ به خاطر “?? خرداد ” است. از سوی دیگر نیز روز ولنتاین است و اکثریت هواداران امروز این جنبش هم جوانان شمال شهر تهران هستند که این روز را گرامی ‌میدارند و از ظهر تا آخر شب خیابان‌گردی می‌کنند.

اما اصل ماجرا چیز دیگری بود، اتفاقی که خیلی‌ از جوانان آن روز‌ها هم شاید به خاطر نیاورند. روز ?? بهمن ماه سال ???? اتفاقی در خیابان ایران (نزدیک میدان شهدا) افتاد، تجمعی بود اندک که جمعی از ضد انقلابان ترتیب داده بودند، اون روزها اقامتگاه امام در همان خیابان ایران بود و این جمع اندک جلوی خانه امام در همان خیابان جمع شده و شعارهای ضد انقلاب و ضد امام سر می‌دادند.

شاید بتوان گفت اولین تلاش عناصر ضد انقلاب و منافقین برای نابود کردن انقلاب بود، تلاشی که هیچ ثمره‌ای نداشت و حتی ثبت تاریخی هم نشد.

به این سخنان امام خامنه‌ای توجه کنید؛

« در داخل، جناحهاى ضد دین، از توده‌‌‌‌اى بگیر تا سلطنت‌‌‌‌‌طلب، تا بقیه‌‌‌‌ى اقسام و انواع بى دین‌‌‌‌ها کجا ایستاده‌‌‌اند؟ یعنى همان کسانى که از اول انقلاب با انقلاب و با امام دشمنى کردند، سنگ زدند، گلوله خالى کردند، تروریسم راه انداختند. سه روز از پیروزى انقلاب در بیست و دوى بهمن گذشته بود، همین آدمها با همین اسمها آمدند جلوى اقامتگاه امام در خیابان ایران، بنا کردند شعار دادن؛ همانها الان مى آیند توى خیابان، علیه نظام و علیه انقلاب شعار میدهند! چیزى عوض نشده »

 این روز به نوعی بزرگداشت همین حادثه است که قدیمی تر ها خوب به یاد دارند . شاید این دو کاندید شکست خورده و عصبانی جنبش سبز هم نمی دانند و در جریان نیستند و همان نامه‌ای که به آنها دیکته می‌شود را به اسم خودشان بازنشر میکنند. ولی بد نیست که بدانند مناسبت این روز با این حجم تبلیغاتی که باز به خیلی دیکته شده انجام بدهند، چیست. 

برگ دیگری برای مقابله با امام و انقلاب که بدون تردید راه به جایی نخواهد برد اما باید بدانیم که آبشخور این هماهنگیها از کجاست.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/24:: 3:59 عصر     |     () نظر

حادثه 25 بهمن ماه 1357 و اولین تجمع منافقین در ایران

چند روز است که تمام دستگاه‌های رسانه‌ای دشمن به کار افتاده و روی 25 بهمن تبلیغ می‌کنند. کار تبلیغاتی نسبتا مفصل و با تمام قوا از شبکه‌های ماهواره‌ای گرفته تا بی‌بی‌سی و صدای آمریکا و ... و شبکه‌هایی که تا دیروز رقص و آوازهایشان بیش از اجتماعی بودنشان بود.

به گزارش کلمه از سایت‌های خبری سازمان جاسوسی آمریکا و اسرائیل گرفته تا شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها و وبلاگ‌های زردبه تبلیغ این حرکت پرداخته اند.

در این بین نکته قابل توجه این جاست که چرا 25 بهمن و تحلیل هایی نیز در این مورد به وجود آمد که این “25″ به خاطر "25 خرداد ” است. از سوی دیگر نیز روز ولنتاین است و اکثریت هواداران امروز این جنبش هم جوانان شمال شهر تهران هستند که این روز را گرامی ‌میدارند و از ظهر تا آخر شب خیابان‌گردی می‌کنند.

اما اصل ماجرا چیز دیگری بود، اتفاقی که خیلی‌ از جوانان آن روز‌ها هم شاید به خاطر نیاورند. روز 25 بهمن ماه سال 1357 اتفاقی در خیابان ایران (نزدیک میدان شهدا) افتاد، تجمعی بود اندک که جمعی از ضد انقلابان ترتیب داده بودند، اون روزها اقامتگاه امام در همان خیابان ایران بود و این جمع اندک جلوی خانه امام در همان خیابان جمع شده و شعارهای ضد انقلاب و ضد امام سر می‌دادند.

شاید بتوان گفت اولین تلاش عناصر ضد انقلاب و منافقین برای نابود کردن انقلاب بود، تلاشی که هیچ ثمره‌ای نداشت و حتی ثبت تاریخی هم نشد.

به این سخنان امام خامنه‌ای توجه کنید؛

«در داخل، جناحهاى ضد دین، از توده‌‌‌‌اى بگیر تا سلطنت‌‌‌‌‌طلب، تا بقیه‌‌‌‌ى اقسام و انواع بى دین‌‌‌‌ها کجا ایستاده‌‌‌اند؟ یعنى همان کسانى که از اول انقلاب با انقلاب و با امام دشمنى کردند، سنگ زدند، گلوله خالى کردند، تروریسم راه انداختند. سه روز از پیروزى انقلاب در بیست و دوى بهمن گذشته بود، همین آدمها با همین اسمها آمدند جلوى اقامتگاه امام در خیابان ایران، بنا کردند شعار دادن؛ همانها الان مى آیند توى خیابان، علیه نظام و علیه انقلاب شعار میدهند! چیزى عوض نشده »

 این روز به نوعی بزرگداشت همین حادثه است که قدیمی تر ها خوب به یاد دارند . شاید این دو کاندید شکست خورده و عصبانی جنبش سبز هم نمی دانند و در جریان نیستند و همان نامه‌ای که به آنها دیکته می‌شود را به اسم خودشان بازنشر میکنند. ولی بد نیست که بدانند مناسبت این روز با این حجم تبلیغاتی که باز به خیلی دیکته شده انجام بدهند، چیست. 

برگ دیگری برای مقابله با امام و انقلاب که بدون تردید راه به جایی نخواهد برد اما باید بدانیم که آبشخور این هماهنگیها از کجاست.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/24:: 3:2 عصر     |     () نظر

به قصاص بی حرمتی عاشورا ی88 ، لت و پارتان می کنند!

بازی مجازی دو تن از دست اندرکاران فتنه با تردید و تأمل در فضای مجازی و جبهه اپوزیسیون خارج نشین مواجه شده است. کروبی و موسوی پیش از این ضمن یک بازی تبلیغاتی نخ نما، نامه درخواست مجوز راهپیمایی در حمایت از مردم مصر و تونس منتشر کرده بودند.

 در واکنش به این حرکت، سایت خودنویس که توسط شماری از عناصر فراری خارج نشین مدیریت می شود، در مطلبی با امضای «دارا ایرانی» نوشت: نامه موسوی و کروبی به طور غیرتصادفی[ !] با روز والنتاین یا عشاق مصادف شده است اما پرسشی برای من بی پاسخ مانده و آن اینکه جامعه واقعی چه قدر مانند فضای مجازی فکر می کند؟

فضای مجازی با اسامی اکثر مستعار (مانند نگارنده) هزاران فرسنگ به دور از ایران (باز هم مانند نگارنده) و به دور از ترس از دستگیری و بازداشت، پشت کامپیوتر می نشیند و می نویسد و البته خوب هم می نویسد ولی اینکه بتوان افراد واقعی جامعه واقعی با اسامی و هویت های واقعی و با ترس های واقعی را نیز به خود آورد مسئله متفاوتی است.

روزنت هم که توسط سلطنت طلبان فراری اداره می شود، در مطلبی به قلم یکی از عناصر مرتبط با محافل آمریکایی نوشت: تحرکات در فضای سایبر بازتاب دهنده نیروهای اجتماعی نیستند و قطعاً نمی توان فیس بوک و تویتر و بالاترین را نماینده جامعه ایران و خیابان های تهران دانست. روزنت البته در مطلب دیگری علناً وابستگی رژیم پهلوی به آمریکا را مورد تمجید و ستایش قرار داد.

رادیو زمانه هم در تحلیلی تصریح کرد: مشکل اصلی اپوزیسیون در رفتارهای موسوی و کروبی است و اینها نمی دانند که چه می خواهند. محافل ضدانقلاب خارج نشین پیش از این در مقاطعی نظیر 22 بهمن 88، 11 و 12 اردیبهشت و 22 خرداد 89 بارها مدعی برگزاری تجمع خیابانی شده بودند اما بعدها با عناوینی نظیر درازگوش تروا مورد استهزای هم قطاران خود قرار گرفتند.

با این حال و صرف نظر از نتیجه این خالی بندی های مجازی، آنچه برای سیاست بازان حرفه ای مذکور مهم است، داغ کردن فضای مجازی و ارائه بیلان کار به محافل آمریکایی و صهیونیستی و اروپایی فعال علیه ایران است تا در ازای این فاکتورها پول های هنگفتی بگیرند.

برخی از عناصر ضد انقلاب بی خبر از این زد و بندها، معتقدند کسانی پای کامپیوتر در خارج و بعضاً در داخل می نشینند و پیتزا و کباب و پاپ کورن کنار خود می گذارند و از آنجا چنین القا می کنند که با جمهوری اسلامی می جنگند اما موعدهای اعلام شده که بدون هیچ اتفاقی سپری می شود این کاربران ساده دل و بی خبر از همه جا هستند که افسرده تر می شوند و آن داغ کنندگان فضای مجازی را به عنوان چوپان دروغگو می شناسند.

در همین حال، چند سایت ضدانقلاب دیگر و تعدادی از کاربران فیس بوک و توئیتر، نسبت به این درخواست موسوی و کروبی با دیده تردید نگریسته و هشدار داده اند که امروزه جمهوری اسلامی ایران به خاطر آنچه در خاورمیانه جریان دارد، از پشتوانه و اقتدار بیشتری برخوردار است و جوانان بسیجی در صورت مشاهده هواداران جنبش سبز(!)

هر چه دق دلی از اسرائیل و آمریکا دارند را بر سر آنها خالی می کنند و برای کسب ثواب بعید نیست آنان را به قتل هم برسانند، لت و پار کردن که جای خود دارد. یکی از کاربران فیس بوک نیز خاتمی را به عنوان پشت صحنه این پیشنهاد معرفی کرده و معتقد است خاتمی با رژیم زد و بند کرده و قصد دارد در مقابل این خدمت که نتیجه آن قلع و قمع هواداران جنبش (!) است، جواز بازگشت به عرصه سیاسی بگیرد!


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/24:: 2:41 عصر     |     () نظر

برنامه ی باقلوا/ تغییر فوری برنامه راهپیمایی سبز ها 

مهندس (م) روی مبل کاملا جا به جا نشده بود که صدای زنگ تلفن در خانه پیچید. دختر خانم که باتازگی به انتشار عکسهای جدید کلی مشهور شده بود جواب تلفن راداد . دکتر (م) از فرانسه پشت خط بود . وقتی صدای آن طرف سیم را شنید ؛کلی تبریک گفت و کمپین تصویری ایشان در آستانه روز عشاق را بی نظیرتحلیل کرد! بعد گوشی را مهندس گرفت.

به دکتر گفت: خاک برسر این مردک نامبارک .مرتیکه نتونست 2 روز دیگر مقاومت کند تا ما راه پیمایی (سبز 2) را درحمایت مردم مصربرگزار کنیم. فوری فرارکرد .من می دانستم این مردک اهل مقاومت نیست.باز صد رحمت به محمد دماغ خودمان که چندماهی تخت و تاج را حفظ کرد! حالاماماندیم و یک راپیمایی میلیونی بالقوه!که نمی دانیم با چه موضوعی برگزار کنیم.

دکتر کمی از مهندس دلجویی کرد و به او آرامش داد وگفت : مهندس جون حرص نخور ! خودم الان با شیخنا صحبت کردم قرار شد ایده ای بدهیم باقلوا! تا راه پیمایی ما با عظمت بیشتری برگزار شود. مهندس که کنجکاو شده بود گفت چه ایده ای ؟ دکتر گفت : می دانی که روز 25 بهمن ماه یک مناسبت بین المللی است. یعنی روز جهانی عشاق است.

بنا بر این ماهم راه پیمایی مان را با همین موضوع بر گزار می کنیم وشعار مان را هم با کسب اجازه از رققای چپ " عشاق جهان متحد شوید !" می گذاریم.مهندس که از ایده جدید هیجان زده شده بود گفت :آفرین دکتر جون تو ماهی!پس پیش به سوی اتحاد باعشاق جهان. مهندس گوشی را که قطع کرد برای ارسال درخواست جدید به وزارت کشور فورا اقدام کرد تاتغییر درخواست را رسما به اطلاع مقامات برساند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/24:: 12:34 عصر     |     () نظر
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >