سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چشمها پیش قراولان دلهایند . [امام علی علیه السلام]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

پیش بینی لس آنجلس تایمز از شکست سناریوی اخیر سران فتنه 

پایگاه خبری لس آنجلس تایمز در گزارشی درباره حضور بی شمار مردم در راهپیمایی روز جمعه نوشت: مردم ایران با حمایت از مردم مصر و راهپیمائی ضد آمریکایی خود با برگزاری راهپیمایی جداگانه سران فتنه مخالفت کردند و علیه آن شعار دادند.

پایگاه خبری لس آنجلس تایمز در گزارشی با پوشش خبری  حضور ایرانی ها در سالگرد انقلاب اسلامی نوشت: مردم ایران با حضور خود در شهرهای مختلف ایران علاوه بر گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب 1979، حمایت خود را از اعتراضات مردمی مصر و تونس نیز ابراز کردند.

در این تظاهرات ضد آمریکایی که در آن رئیس جمهور ایران، محمود احمدی نژاد نیز به ایراد سخنرانی پرداخت مردم با در دست داشتن پلاکاردها، پرچم ها، بالون های رنگی  و عکس های آیت الله خامنه ای، علاوه بر شعارهای ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی از قیام مردم مصر نیز حمایت کردند و حسنی مبارک را دست نشانده آمریکا خواندند.

این گزارش در ادامه با اشاره به درخواست تظاهرات جداگانه از سوی سران فتنه نوشت: ایرانی ها همچنین با شعارهای خود علیه موسوی و کروبی که درخواست راهپیمایی در حمایت از مردم مصر کرده اند، به این نکته اشاره داشتند که مردم ایران حمایت همه جانبه خود را از قیام مردم مصر ابراز داشتند و دیگر نیازی به تظاهرات دیگری نیست.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/24:: 5:25 عصر     |     () نظر

حتی اصلاح طلبان هم به پروژه جدید سران فتنه اهمیتی ندادند!

فعالان سیاسی اصلاح طلب با ارزیابی حضور پرشور و معنا دار ملت قدرشناس ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، بیانیه اخیر موسوی و کروبی در راستای اغتشاش آفرینی مجدد را غیر قانونی و در راستای اهداف دشمنان نظام و انقلاب اسلامی دانستند و تاکید کردند: پروژه ی جدید فتنه انگیزانه ی موسوی و کروبی از هم اکنون با شکست مواجه خواهد شد چرا مردم با حضور گسترده و چشمگیر مردم خود در سالگرد پیروزی انقلاب پاسخی محکمی به یاوه گوی های اخیر آنها دادند.

*بیانیه تجمع 25 بهمن ماه موسوی و کروبی غیر قانونی است

در همین ارتباط عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام (ره) گفت: درخواست مجوز کروبی و موسوی از وزارت کشور برای تجمع 25 بهمن به بهانه حمایت از مردم و انقلاب مصر و فلسطین غیر قانونی است.

حجت الاسلام هادی غفاری عضو شورای مرکزی نیروهای خط امام (ره) در گفتگویی با تاکید بر اینکه برنامه های احزاب در ایران همواره باید با مجوز وزارت کشور انجام پذیرد گفت: موسوی و کروبی نتوانسته اند از وزارت کشور مجوزی برای 25 بهمن ماه بگیرند و برگزاری چنین تجمعی غیر قانونی است.

 وی خاطر نشان کرد: ملت ایران در هیچ برنامه ای که مجوز رسمی نداشته باشند حضور نخواهند یافت.

*عضو فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی: از هم اکنون پروژه موسوی و کروبی با شکست مواجه شده است

در ادامه عضو فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی افزود: پروژه کروبی و موسوی برای دعوت مردم به بهانه حمایت از انقلاب مصر با حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه با شکست مواجه شده است.

حجت الاسلام داوود محمد جانی نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی در گفتگو یی ما اظهار داشت: مردم با حضور چشمگیر در راهپیمایی 22 بهمن ماه در اقصی نقاط کشور بار دیگر صحنه دفاع از انقلاب اسلامی را در جهان به خصوص کشورهای اسلامی منطقه به نمایش گذاشته اند.

 وی با بیان اینکه بیانیه های کروبی و موسوی همچون کوبیدن آب در هاون بیهوده است اظهار داشت: مردم انقلابی ایران یک بار دیگر با حضور پرشور خود در صحنه نقشه های فتنه گران را نقش برآب کرده اند.

وی  با بیان اینکه موسوی و کروبی در کشور به دنبال تفرقه انگیزی هستند، تصریح کرد: سران فتنه بدانند که بیانیه های آنان در رفتار و اراده انقلابی مردم ایران هیچ تاثیری نخواهد گذاشت.

عضو فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: ملت ایران با راهپیمایی خود با تمام توان از انقلاب های مصر و فلسطین حمایت کرده اند و تجمع دیگری در کشور برای حمایت از مسلمانان نیاز نیست.

*مردم به یاوه گویی های موسوی و کروبی توجه نمی‌کنند

همچنین عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه مردم با شرکت در مراسم سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان رهبر فرزانه خود لبیک گفتند افزود: مردم دلیلی نمی بینند به جای کلام شیرین رهبر فرزانه خود به یاوه گویی های موسوی و کروبی گوش کنند.

محمد رئوف قادری در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران راهپیمایی مردم ایران را در روز 22 بهمن بیانگر وفاداری به آرمان های انقلاب است، اظهار داشت: جامعه ایران شهری و روستایی، پیر و جوان دل در گرو حقیقت برخواسته و مطالبات همیشگی خود یعنی استقلال ،آزادی و جمهوری اسلامی مهر تائید زدند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه ملت به فرمان ولی امر خود در نماز جمعه هفته گذشته لبیک گفتند تصریح کرد: حقیقتاً مردم دلیلی نمی بینند به جای کلام شیرین رهبر فرزانه خود به یاوه گویی افرادی چون موسوی و کروبی گوش کنند چرا که ملت می‌داند که حضورش چطور دیگر ملت های جهان را در اقصی نقاط جهان بیدار کرده است.

*بیانیه های موسوی و کروبی در راستای اهداف دشمنان نظام و انقلاب

در ادامه عضو شورای مرکزی حزب همبستگی با بیان اینکه مردم با حضور پرشور خود در روز 22 بهمن خط بطلان به خواسته های دشمنان کشیدند اذعان داشت: بیانیه های موسوی و کروبی در راستای اهداف دشمنان نظام و انقلاب است.

همایون ابوسعیدی در گفت و گو یی افزود: حضور مردم انقلابی در سطح خیابانها در روز 22 بهمن بیانگر اینست که ملت ایران همواره آگاه به مسائل گوناگون و حامی سران سه قوه و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی در ادامه برگزاری هرگونه راهپیمایی به غیر از راهپیمایی 22 بهمن را زشت و قبیح دانست: همه باید در یک روز آن هم روز 22 بهمن با هدف دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی وارد صحنه شوند و الا برگزاری هر مراسمی به جز 22 بهمن به معنای ایجاد دو دستگی و اختلاف است.

عضو شورای عالی حزب همبستگی با بیان اینکه بیانیه موسوی و کروبی برای حضور فتنه گران در راستای خشنودی دشمن انقلاب و نظام است اظهار داشت: نخبگان سیاسی باید همواره هوشیار و عاقل باشند و بدانند که در چه مسیری قرار گرفته اند و قطعاً هم صدایی با موسوی و کروبی در روز 25 بهمن به معنای دلدادگی به دشمنان و رنجیدگی مردم است.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/24:: 5:25 عصر     |     () نظر

با خروج خانواده سروش؛ جمع لندن‌نشین‌ها جمع شد!

این افراد که از ایران خارج و به ترکیه رفته و از انجا برای انجام امورات ورود به انگلیس اقدام کرده اند، با بی اعتنایی مسئولین انگلیسی و سفارت آن ها در ترکیه روبرو شده اند چرا که دیگر عبدالکریم سروش برای آن ها مهره ای سوخته بوده و سرویس دادن به وی و خانواده اش تاثیری در تحقق اهداف انگلیس ندارد.

خانواده سروش برای اینکه کسی از ماجرای خروج آن ها از ایران و درخواست ورودشان به انگلیس متوجه نشود، به سفارت انگلیس در تهران مراجعه نکرده و در کمال سکوت و مخفیانه دست به دامن سفارت این کشور در ترکیه شده اند که این درخواست آن ها علی رغم خوش خدمتی های سروش و همفکرانش به مخالفان نظام ایران با بی اعتنایی محض مواجه شده و مسئولین انگلیسی به آن ها اعلام کرده اند که باید چند ماهی منتظر صدور ویزا برای سفر ان ها به انگلیس باشند.

این بی اعتنایی انگلیسی‌ها نشان از آن دارد که عبدالکریم سروش علی رغم تمام اظهارات و نشر افکار التقاطی جدید اش که صرفا برای خوش خدمتی صورت پذیرفت دیگر تاریخ مصرف وی به پایان رسیده و وجود سروش دیگر هیچ تاثیری برای رسیدن انگلیس و متحدانش به اهدافشان ندارد.

گفتنی است عبدالکریم سروش از مدتی پیش که مقیم خارج شده است پرده از ماهیت افکار التقاطی اش که ریشه در مخالفت با اسلام دارد برداشت و اظهارات هتاکانه و موهنی علیه دین اسلام، قرآن و مراجع مطرح کرد که با پاسخ محکم مراجع و عالمان دینی ایران مواجه شد.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/24:: 5:23 عصر     |     () نظر

یک عضو بنیاد باران که سال گذشته در یک باند دستگیر و در دادگاه ویژه روحانیت به صد ضربه شلاق، خلع لباس و تبعید محکوم شده بود، مجددا دستگیر شد.

 "م- الف" که از اعضای فعال فتنه در قم و عضو بنیاد باران است و به همراه داوود فیرحی، مسعود ادیب، ضیا مرتضوی و برخی عناصر فتنه‌گر فعالیت های زیادی به نفع جریان فتنه داشت، سال گذشته در پی دستگیری یک باند بازداشت شده بود.

وی که در روز عاشورای سال گذشته جزو اغتشاش‌گران بود، فعالیت‌های زیادی علیه نظام و به نفع مخالفین داشت که از آن جمله می‌توان به امضای نامه 380 نفره در حمایت از منتظری، نامه علیه رئیس جمهور و جلسات متعدد با فتنه گران نام برد.

وی علی‌رغم خلع لباس و تبعید با شکستن حکم قضایی به فعالیت های خود ادامه داد که به‌تازگی به دستور مقامات قضایی بازداشت شد.

از مهم‌ترین فعالیت های این فرد، تلاش به‌منظور هماهنگ کردن دیدار برخی طلاب با آقای هاشمی، موسوی و خاتمی بود که عکس‌های وی در این جلسات نیز موجود است.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/24:: 5:22 عصر     |     () نظر

لحظه شماری جندالشیطان برای 25 بهمن!

به گزارش  پایگاه خبری جندالشیطان همزمان با دیگر رسانه های ضد انقلاب و متعلق به فتنه سبز از طرفداران موسوی و کروبی درخواست کردند که در روز 25 بهمن تجمع اعتراض آمیز برگزار کنند.

پایگاه های خبری جندالشیطان با انتشار مطالبی عنوان کردند که وعده همه معرتضین روز 25 بهمن می باشد!

این در حالیست که این گروه تروریستی در ایام پس از انتخابات بارها از فتنه گران سبز حمایت کرده و حتی بعد از توهین سبزها به امام حسین در روز عاشورا عبدالمالک ریگی با صدور بیانیه ای رسمی آمادگی خود را برای آموزش تروریستی به فتنه گران سبز اعلام کرد.

همچنین این گروه پس از قتل مشکوک ندای آقا سلطان مدعی شد که هدف ریگی و ندا درمبارزه با جمهوری اسلامی در نهایت یک هدف می باشد!

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/24:: 5:21 عصر     |     () نظر

رفقای کروبی جا زدند ; بایکوت مصاحبه شیخ ساده لوح از سوی رسانه های وابسته 

در سالروز شکست آمریکا در ایران و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مهدی کروبی با مجله آمریکایی نیویورک تایمز مصاحبه ای انجام داده است.

کروبی با هدایت " اتاق فکر آمریکا " در این مصاحبه مطالبی علیه جمهوری اسلامی ایران بیان کرده است . شدت اتهامات توهمناک شیخ ساده لوح به حدی بوده است که رسانه های متعلق به وی نیز صلاح ندیده‌اند مطالب مصاحبه را منتشر کنند و تنها سایت سحام نیوز گزارش مختصری از آن را مطرح کرده است.

گفتنی است اطرافیان این عنصر فتنه‌گر از انتشار صحبت های سرتاپا کذب کروبی و مشخص شدن مواضع جدید وی در بین مردم واهمه دارند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/24:: 5:20 عصر     |     () نظر

یک رسانه وابسته به ضدانقلاب خارج نشین، گزارش جالبی از راهپیمایی باشکوه 22 بهمن منتشر کرد.

این رسانه که توسط شماری از روزنامه نگاران زنجیره ای فراری و مقیم آمریکا و اروپا مدیریت می شود، به نقل از یکی از عناصر فعال در فتنه سبز نوشت: روز جمعه 22 بهمن از روی کنجکاوی به میدان آزادی رفتم. وقتی با موسسه کرایه اتومبیل تماس گرفتم، فرد پشت خط گفت خیابان های اطراف مسیر بسته است و نمی توانیم سرویس به شما بدهیم. با قطار مترو رفتم. هر چه به ایستگاه آزادی نزدیک تر می شدیم، واگن شلوغ تر می شد. وقتی قطار به میدان توپخانه که ایستگاه مرکزی مترو تهران است رسید، جمعیت واگن ها دو برابر شد، به نحوی که احساس خفگی به آدم دست می داد. وقتی قطار به ایستگاه آزادی رسید، مسافران به طرف خروجی رفتند، اما ازدحام در حدی بود که خروج جمعیت چند دقیقه طول کشید. وقتی به خیابان رسیدم، متوجه شدم که شلوغ بودن خیابان باعث کندی حرکت مسافران در پله های ایستگاه شده بود.

گزارشگر «خودنویس» می افزاید: ازدحامی که در خیابان آزادی مشاهده می کردم، برایم یک تجربه جدید بود. تصمیم گرفتم از پل عابر پیاده عبور کنم تا از آن بالا اطراف میدان آزادی را تماشا کنم. جای خالی نبود و کله های مردم همه جا را سیاه کرده بود. به علت زیادی جمعیت حدود شش دقیقه طول کشید تا به پایین پله های آن طرف پل رسیدم. در پیاده رو یک گوشه خلوت را پیدا کردم و همان جا ایستادم. صدای سخنان احمدی نژاد از بلندگوها پخش می شد. تلاش کردم به طرف میدان آزادی بروم، اما بقیه همچنین قصدی داشتند و راهی به جلو پیدا نکردیم. ایستادم تا ساندیس خورها را تماشا کنم اما اشتباه فکر می کردم. مردم آمده بودند تا دلشان را راضی کنند. بسیاری از جمعیتی را که دیدم، افراد عادی بودند و با میل و اراده خودشان به آنجا آمده بودند. من تا پیش از این تصور می کردم فقط کسانی که ریش و چادر دارند یا کارمند سازمان های دولتی هستند در این مراسم ها شرکت می کنند. من فکر می کردم خیلی ها به خاطر ساندیس می آیند. من فکر می کردم همه الکی می آیند که آمده باشند، اما همه اشتباه بود.

وی همچنین نوشت: کسانی که من روز 22 بهمن در خیابان آزادی تهران دیدم، مردم ایران بودند. کسانی که صبح تا شب در تاکسی و اتوبوس و مترو و مغازه ها و ادارات و دانشگاه آن ها را می بینم و از کنارشان رد می شوم. کسانی که می دیدم، ملت ایران بودند.امسال برخلاف سال گذشته جمعیت بیش تری به میدان آزادی رفته بودند. اما چطور این اتفاق افتاد؟ پرسشی را از خودم و شما می پرسم و آن اینکه «چند درصد از جمعیت میلیونی که در خیابان آزادی حضور داشتند مانند من در سال 88 طرفدار جنبش سبز بودند ولی بعد در شرایطی قرار گرفتند که احساس افراد فریب خورده را داشتند؟ کسانی که هنوز نمی خواهند قبول کنند که بازیچه قدرت نمایی گروه هایی شدند که حتی با یکدیگر اتحاد ندارند، برای روز 25 بهمن برنامه ریزی می کنند. کاش آن ها روز 22 بهمن 89، حاضر می شدند و تعداد خودشان را با جمعیتی که می دیدند، مقایسه می کردند. آنها سال گذشته در حالی ایده اسب تروا را مطرح کردند که می گفتند آخرین راهپیمایی 22 بهمن را رقم خواهیم زد، اما 365 روز بعد شلوغ ترین راهپیمایی 22 بهمن برگزار شد و من خودم شاهد آن بودم.»

این عنصر فعال در فتنه سال گذشته، گزارش خود را با این جملات به پایان برده است: ما فریب کسانی را خوردیم که بر سر رسیدن به قدرت با یکدیگر نیز اختلاف داشتند و مردم را سپر خودشان کردند و وقتی همه چیز خراب شد، به خانه هایشان برگشتند و به سادگی مردمی که باورشان کرده بودند، خندیدند. راهپیمایی 22 بهمن امسال نه مشت محکم به دهان استکبار جهانی بود، نه شیطان بزرگ و نه انگلیس [!]. 22 بهمن امسال (...)بزرگی بود به کسانی که تصور می کردند ملت ایران فقط کسانی بودند که فریب آن ها را خوردند و هرگز دیگران را به حساب نیاوردند. راهپیمایی 22 بهمن امسال را ساندیس خورها برگزار نکردند. آن ها مردم بودند. مردمی که تا امروز توسط مهاجرانی و نبوی و موسوی و کروبی فیلتر شده بودند تا دیده نشوند.

یادآور می شود پایگاه اینترنتی خودنویس یکی از رسانه های ضدانقلابی فعال در عرصه آشوب طلبی و رادیکالیزم به شمار می رود. این رسانه ضد انقلابی، در مطلب دیگری سرنگونی مبارک در روز 22 بهمن را مورد اعتراض قرار داده و نوشته است: آقای مبارک! انصاف نداشتی، تقویم هم نداشتی؟ همه دوست داشتیم کناره گیری مبارک نه در روز 22 بهمن بلکه کاش در روز پیش یا پس از آن پیش می آمد تا این موفقیت نیز همچون انقلاب 32 سال پیش ایران، به سود حاکمان جمهوری اسلامی قابل مصادره نباشد. اما مبارک تقویم هم نداشت.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/24:: 5:20 عصر     |     () نظر

مجوزی برای اغتشاش فتنه‌گران مورد حمایت مبارک صادر نمی‌شود

معاون مدیرکل سیاسی وزارت کشور درخواست مجوز راهپیمایی به بهانه حمایت از مردم مصر از سوی کسانی که پیش از این مورد حمایت دیکتاتورهایی همچون مبارک بودند را در اجرای خط القای انگلیس مبنی بر تحت الشعاع قرار دادن پیروزی بزرگ ملت مصر تحت تاثیر انقلاب اسلامی ایران دانست.

مهدی علیخانی‌صدر در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به درخواست مجوز راهپیمایی سران فتنه به بهانه حمایت از مردم مصر اظهار داشت: این عناصر به غیرقانونی بودن درخواستشان کاملاً واقف هستند و می‌دانند که مجوز اغتشاش دریافت نمی‌کنند.

معاون دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب افزود: البته به نظرم انگیزه سیاسی از این بازی‌ها آشکارتر از آن است که بتواند با پوشش نفاق‌آمیزی مانند بهانه حمایت از حرکت اسلامی مردم مصر و تونس پنهان شود. چطور می‌توان باور کرد عناصری که سال گذشته با شعار « نه غزه ، نه لبنان» در برخی از خیابان‌های تهران «سطل آشغال» آتش می‌زدند امسال بخواهند از حرکت‌های ضد آمریکایی در منطقه حمایت کنند.

عیخانی‌صدر بیان داشت: چطور می‌توان باور کرد کسانی که مجری سیاست‌های فتنه‌گرانه‌ آمریکا و انگلیس در کشور بوده و هستند و فتنه‌گری‌های آنها مستمراً و صراحتاً مورد تشویق و حمایت مالی، سیاسی و رسانه‌ای غرب و رژیم صهیونیستی و مبارک و امثال‌هُم است، یکدفعه بر خلاف منافع غرب و دیکتاتورهای دستنشانده آنها که صدای شکستن استخوان‌ آنها به گوش می‌رسد، اقدامی بکنند؟

وی تصریح کرد: ملت هوشیار ایران می‌داند که جریان فتنه پس از سرخوردگی و ناامیدی از حداقل همراهی داخلی، صرفاً می‌خواهد به غرب و صهیونیست‌های در حال سقوط، پیام دهند که روی این‌ها به عنوان «عصای شکسته» حساب کنند.

معاون مدیر کل سیاسی وزارت کشور ادامه داد: بنابراین شکی نیست خیمه شب بازی جدید جریان فتنه، در اجرای خط القایی انگلیس مبنی بر درخواست مجوز خوش‌خدمتی به بیگانگان که قبل از طرح در رسانه‌های داخلی، با ذوق‌زدگی در BBC منتشر شد، از دیدگاه ملت ایران که در انتظار برخورد قانونی با فتنه‌گران و خائنین به منافع و مسائل ملی هستند، به یک طنز شباهت دارد.

درخواست مجوز برگزاری راهپیمایی به بهانه حمایت از مردم مصر در حالی است که روز 22 بهمن ماه امسال خیل جمعیت 50 میلیونی ملت ایران با برگزاری راهپیمایی باشکوهی در حمایت واقعی از مردم مصر و تونس چنان پاسخی به فرعونیان زمان دادند که حسنی مبارک دیکتاتور مصر در همان روز مجبور به فرار از مصر و کناره گیری از قدرت شد و نادرستی ادعای سران فتنه که پیش از این از حمایت دیکتاتورهایی چون حسنی مبارک برخوردار بودند بر همه ملت ایران آشکار است.

همچنین این درخواست فتنه گران، حرکت منافقانه و بازی جدید غرب برای بازگرداندن مشروعیت از دست رفته آنهاست که ضمن خوراک دادن به رسانه های بیگانه و سایتهای ضد انقلابی می خواهد پیروزی بزرگ ملت مصر را که نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران بوده، تحت الشعاع قرار دهد و کمرنگ کند.

حضور 50 میلیون نفری ملت ایران در راهپیمایی گسترده 22 بهمن امسال و سال گذشته و همچنین نهم دی پارسال این موضوع را به اثبات رساند که ملت تاپای جان ایستاده و به هرگونه توطئه و نفاق پاسخ کوبنده خواهد داد.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/24:: 5:18 عصر     |     () نظر

اعلام راهپیمایی فتنه گران

 

 

سران فتنه در بیانیه ای ضمن درخواست راهپیمایی جهت حمایت از قیامهای مردمی مردم منطقه روز 25 بهمن را برای این راهپیمایی در نظر گرفته اند و متقابلا تمام جریاناتی که در طول یکسال و اندی گذشته با فتنه گری فضای کشور را در آشوب و فتنه گری سپری کردند با بیانیه های مختلف از این راهپیمایی حمایت و با ادبیاتی ساختارشکنانه و با فحاشی به مردم انقلابی کشور در توهمی برآمده از روح کینه توزانه دشمنان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، فتنه گری خود را معادل انقلاب و قیامهای مردمی منطقه شمرده اند در حالیکه آنقدر در توهم و نادانی بسر می برند که اصلا یادشان رفته اینجا ایران است سرزمین امام خمینی (ره) و فرزندانش که انقلاب 57 را رقم زدند، آنها یادشان رفته برای پیروزی این انقلاب دهها هزار شهید تقدیم این انقلاب شده و برای حفاظتش بیش از صدهها هزار شهید و جانباز و این انقلاب اصیلترین انقلاب بعد از نهضت انبیاء و امامان معصوم نام گرفته و دست قائم ومنتقم اصلی بر سر این انقلاب است،

سران فتنه که بقاء خویش را در ادامه فتنه گری دیده و سعی می کنند با ایجاد و گسترش فتنه برای خود حاشیه امن درست کرده و هزینه برخورد با جنایات و فسادهای اقتصادی و اخلاقیشان را بالا ببرند هرگز نمی توانند حقیقت ناب انقلاب را که همانا اصول و ارزشهای اصیل و استوانه های اصلی انقلاب را لگد مال کنند برای همین با تزویر و دروغ با شعارهایی که هرگز به آن اعتقاد ندارند وارد میدان شده اند در حالیکه شعارهای ساختارشکنانه آنها در روز قدس سال گذشته هنوز در اذهان انقلابیون ایران و منطقه فراموش نشده که می گفتند نه غزه ، نه لبنان جانم فدای ایران ، سران فتنه برای اینکه امروز بقای خود را در حمایت دروغین از نهضتهای انقلابی خاورمیانه می بینند شعار حمایت از آنها را سر می دهند اما این دروغی بیش نیست و مردم با بصیرت ایران نیت واقعی آنها را بخوبی می شناسد.

امریکا سردمدار جنایت و تجاوز و ترور در جهان که امام خمینی (ره) رهبر بزرگ انقلاب اسلامی آن را شیطان بزرگ نامید، نیز همچون سران فتنه، امروز دم از حمایت از انقلابیون مصر می زند زیرا او نیز می داند مقابله با حرکتهای انقلابی می تواند مصر را تبدیل به کشوری انقلابی و مبارز همچون ایران بکند و برای بخشیدن وجهه آزادیخواهی به امریکا و پنهان کردن خوی جنایتکارانه اشان ادعای همراهی با نهضت انقلابی مردم مصر می کند اما از یکسو با جنایتکارترین حکومتهای نامشروع جهان یعنی اسرائیل در کشتن مردم انقلابی فلسطین همراهی می کند

امروز سران فتنه نیز همچون اربابان خود هرگز اعتقادی به انقلاب اسلامی و خط فروزان امام خمینی (ره) نداشته و در طول این مدت با بی حرمتی به قانون اساسی و زدن تهمت تقلب در انتخابات و همراهی با همه دشمنان نشان دار انقلاب همچون منافقین و وهابیها و جبهه ملی و نهضت آزادی و اکبر گنجی ها و مخملبافها و ... نشان دادند هرگز دلشان با انقلاب نبوده و نیست .

سران فتنه بخوبی عمق خواسته مردم ایران را می دانند، فردی مثل کروبی سالها بخاطر فساد اخلاقی و فساد اقتصادی مورد اتهام انقلابیون ایران بود و همه مردم متدین ایران وضعیت او را مانند خاری در گلو تحمل می کردند و در هر خانه ای فساد اخلاقی و اقتصادی او و بعضی از آقازاده های خارجه نشین امروزی نقل محفل بود تا اینکه آنها با شکست سنگین در انتخاباتهای گذشته فهمیدند ایران ومردم ایران دیگر ریاکاری و دروغهای آنها را باور نمی کنند و دیری دیگر نخواهد گذشت که قهر مردم انقلابی دامن آنها را بگیرد و بخاطر همه ظلمها و فسادها اخلاقی و اقتصادی با آنها برخورد شود برای همین همراه با دیگر ضدانقلابیون کمر به نابودی انقلاب اسلامی بستند.

اما زهی خیال باطل، انقلاب ما بیمه خون شهداست انقلاب ما رهبری فرزانه و مردمی از جان گذشته دارد، انقلاب ما در مقابل همه ستمکاران جهان چون کوه ایستاده و شیطانهای فتنه گری چون موسوی و کروبی و... هرگز نمی توانند گزندی به انقلاب برسانند .

انقلاب ما 32 سال با همه دشمنان ریز و درشت مبارزه کرده است روزهای سختی را پشت سر گذاشته و در کوران حوادث آب دیده شده است، هنوز مردم ایران روزهای ترور و آدمکشی منافقین خلق را از یاد نبرده اند ، روزهایی که در هر کوی و برزنی مردم حزب اللهی به جرم عشق به خمینی بدست شقی ترین آدمها به شهادت می رسیدند . مردم ما هنوز روزهایی را که در هر گوشه ایران بعد از پیروزی انقلاب عوامل قدرتهای استکباری جهان بپا می خواستند و دم از خودمختاری می زدند و فرزندان این مردم را به جرم هواداری از انقلاب مثله می کردند و سرهایشان را برای مادرانشان می فرستادند از یاد نبرده اند . میر حسین موسوی و کروبی و هزاران مثل او بالاتر از اصحاب نزدیک به رسول خدا(ص) نیستند که در هنگامه عدالتخواهی مولا علی (ع) بخاطر عشق به قدرت و ثروت به جنگ با امام معصوم و خلیفه برحق مسلمین برخواستند .

سران فتنه و فتنه گران باید بدانند شهادت و شهادت طلبی در خون انقلابیون این سرزمین است، برای همین استکبار جهانی در نهایت قدرت نمایی از فرزندان سبز پوش سپاه و ارتش دلاور ایران مثل سگ می هراسد و مجبور است برای گزند رساندن به انقلاب ایران از منحرفینی چون سران فتنه استفاده کند چون می داند هیچ قدرتی یارای مقابله با مردم ایران را ندارد مگر با فتنه و نفوذ و مکر و حیله .

اما مردم ایران امروز در نهایت بصیرت هستند دیگر سوابق افراد ملاک حق و باطل بودن نیست، یعنی زمانی برای مردم ایران سوابق افراد ارزش پیدا می کند که همراهی او را با انقلاب ببینند با محرومین جامعه ببینند با شعارهای اصیل انقلاب ببییند اما امروز چگونه باور کنند کروبی با آنهمه فساد اخلاقی و اقتصادی و یا میر حسین با آنهمه دروغ و بی قانونی و بی حرمتی به ارزشهای انقلاب و آقازاده های فتنه گری که از پول مردم در کاخها زندگی می کنند دوستدار مردم و امامشان هستند!

ما فرزندان آن امامی هستیم که هرگز از گفتن کلمه حق ابایی نداشت در مقابل همه قدرتهای استکباری ایستاد و خانه اش معبد عشق همه عاشقانش بود و کلامش تا قیام قیامت جلا دهنده روح انقلابیون جهان است و در نهایت قدرت، زندگی ساده همچون مولایش علی(ع) داشت.

کروبی ها و موسوی ها و ..... هرگز در راه آن امام عزیز نبودند و عملکردشان در طول سالهای گذشته باعث ریزشهای بسیاری در کشور شد رواج اشرافیگری و رانت خواری و پدیده درآور رشد آقازادگی و گسترش ظلم و ستم، ثمره حضور این افراد و حامیانشان در قدرت بود و امروز همه آنهایی که خود مسبب بسیاری از بی عدالتیهای اقتصادی در جامعه بودند مدعی درجه اول حمایت از مردم شده اند! و این نیست مگر ماموریتی که سران فتنه برای نابودی انقلاب دارند اما به زودی بازهم قدرت واقعی مردم ایران را با پوست و خون خود خواهند چشید و آن زمان دیگر هیچ قدرتی توان ایستادن در مقابل خواسته برحق مردم را نخواهد داشت.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/24:: 5:16 عصر     |     () نظر

دلایل انتخاب روز 25 بهمن برای برگزاری راهپیمایی توسط فتنه گران

 

عضو  کمیسون امنیت ملی مجلس، به انتخاب روز25 بهمن برای راهپیمایی توسط فتنه گران اشاره و خاطر نشان کرد : فتنه گران با انتخاب روز ولن تاین برای راهپیمایی قصد دارند حضور مردمی خود را پر رنگ نشان بدهند که قطعا این گونه تلاش ها امروز دیگر در بین مردم جلوه ندارد. 

 زهره الهیان؛ نماینده مردم تهران در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار عصر امروز با اشاره به حمایت میلیونی ملت ایران از انقلاب مصرو تونس در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: افرادی با جدا کردن  حساب خود ازملت قصد دارند به بهانه حمایت از مردم مصر در روز 25 بهمن راهپیمایی داشته باشند که این خواسته، چیزی جز برهم زدن اوضاع کشور و اغتشاش نیست.

وی با تاکید بر اینکه هیچ هدفی جز بر هم زدن امنیت کشور در ذهن سران فتنه نیست، گفت: هدف از راهپیمایی 25 بهمن فتنه گران احیای شبکه مردمی از دست رفته خود است اما ملت ایران که همواره با بصیرت خود از پشت صحنه نقشه های دشمنان پرده برداشته اند با مقایسه شعارهای سال گذشته فتنه گران با سخنان امروزشان کذب بودن مطالبشان را تصدیق می کنند.

وی در ادامه تصریح کرد کسانی که با شعار نه غزه نه لبنان جهت فکری خود را نشان دادند حالا چه شده که به فکر جنبش های مردمی و ملت های مسلمان منطقه افتاده اند.

رئیس فراکسیون سازماهای مردم نهاد به انتخاب روز25 بهمن برای راهپیمایی توسط فتنه گران اشاره و خاطر نشان کرد : فتنه گران با انتخاب روز ولن تاین برای راهپیمایی قصد دارند حضور مردمی خود را پر رنگ نشان بدهند که قطعا این گونه تلاش ها امروز دیگر در بین مردم جلوه ندارد.

الهیان خاطرنشان کرد: ملت فهیم ایران می دانند که پشت صحنه این حرکت های رادیکالی سران فتنه، سرویس های جاسوسی موساد وسیا قرار دارد و آنها به نوعی با این بهانه ها تلاش دارند که بدنه ی مردمی خودشان را احیا کنند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/24:: 5:12 عصر     |     () نظر
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >