سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برترین حکمت، شناخت انسان به خویشتن و اندازه خود را نگاه داشتن است . [امام علی علیه السلام]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

تحریم کالاهای صهیونیستی در آمریکا شدت گرفته است

سخنگوی "کمیته روز قدس واشنگتن " در مصاحبه با یک پایگاه تحلیلی آمریکایی به تشریح تلاش‌های صورت گرفته در خصوص تحریم کالاهای صهیونیستی در آمریکا پرداخت و گفت: تحریم کالاهای صهیونیستی در آمریکا شدت گرفته است.


"فهیم دراب" سخنگوی کمیته روز قدس در واشنگتن در مصاحبه با پایگاه خبری تحلیلی آمریکن فری پرس گفت: ما در آمریکا از فرصت روز قدس برای طلاع رسانی درباره تحریم کالاهای اسرائیلی و شرکت‌هایی که از اسرائیل حمایت می‌کنند استفاده می‌کنیم. به نظر ما تحریم کالاهای اسرائیلی یکی از اصلی‌تریم اقداماتی است که مردم دنیا می‌توانند در حمایت از برادران و خواهران خود در فلسطین انجام دهند. مردم دنیا باید در خرج کردن پول خود دقت بیشتری بکنند. در حال حاضر تحریم کالاهای اسرائیلی به سمتی می‌رود که تحریم کالاهای آپارتاید آفریقای جنوبی حرکت کرد و این یکی از اقداماتی بود که باعث شکست آنها شد.

دراب افزود: سال گذشته یکی از افرادی که در دهه 80 در حمایت از تحریم کالاهای آپارتاید آفریقای جنوبی مشارکت داشت، از خاطرات و تجربیات خود گفت و ما رو ترغیب به تحریم کالاهای اسرائیلی کرد و به ما امید داد که این کار شدنی و بسیار تاثیر گذار است. در واقع این کاری است که مردم باید در 364 روز دیگر سال به آن بپردازند. منظور من این است که ما به مردم از کارهایی که می‌توانند در سایر روزهای سال انجام دهند مطلع می‌کنیم.

وی اینگونه ادامه داد: البته ما بین صهیونیست‌ها و یهودی‌ها تفاوت قائل هستیم. صهیونیسم یک ایدئولوژی سیاسی است که ارتباطی با یهودیان ندارد به همین دلیل هر ساله ما از سخنران‌های یهودی برای مراسم روز قدس دعوت می‌کنیم تا به این موضوع بپردازند. ما در پایگاه اینترنتی خود از سه شرکت آمریکایی حامی صهیونیسم نام برده‌ایم، مک دونالد، ستار باکس و کوکاکولا. تحریم کالاهای اسرائیلی بر اساس مدل موفق تحریم کالاهای آپارتاید آفریقای جنوبی طرح ریزی شده است که بسیار موفق بوده است. این کار به معنی نفع رساندن به شرکت‌هایی است که در آپارتاید نیستند و نه مجازات آنهایی که در آن حضور دارند.

موضوع دیگر نحوه اطلاع رسانی ما است. ما برای این کار از تبلیغات آهنربایی استفاده می‌کنیم که نوشته‌های مختلفی در آن استفاده می شود. نوشته هایی مانند: "آیا این تحریم‌ها عملیاتی است؟ " برای مثال شرکت مک دونالد از موسسات صهیونیستی حمایت زیادی می‌کند. موسساتی که آمریکا را برای کمک‌های نظامی و تسلیحاتی به اسرائیل تحت فشار می گذارند. همچنین به ساخت شهرک‌های صهیونیستی در اسرائیل کمک می‌کنند. برای همین وقتی من از کنار یک رستوران مک دونالد رد می‌شوم یک دهکده و منزل تخریب شده فلسطینی برایم تداعی می‌شود.

دراب افزود: این تحریم به این صورت تقریبا 10 سال پیش آغاز شده و یک اقدام بین المللی است که موجب تعطیلی شبعه های زیادی از رستوران های مک دونالد در سراسر دنیا شده است برای مثال صدها شعبه آن تنها در خاورمیانه به تعطیلی کشیده شده است. یکی دیگر از شاخص‌هایی که می‌توان در ارتباط با تاثیرگذاری تحریم کالاها اسرائیلی این است که پیش از این سایت رسمی شرکت مک دونالد با افتخار از صندوق اتحاد یهودیان حمایت می‌کرد از طرف دیگر هم سایت صندوق اتحاد یهودیان هم نام مک دونالد را صفحه خود به عنوان یکی از حامیانش گذاشته بود ولی بعد از اینکه این تحریم ها شدت گرفت این سایت ها هرگونه ارتباط با هم را از بین برده اند و آن را مخفی می‌کنند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/6/14:: 9:36 عصر     |     () نظر

اقرار سایت‌های ضد انقلاب به انفعال جریان فتنه در روز قدس

سایت‌های ضد انقلاب نوشتند که فقط حامیان حکومت در خیابان بودند، مخالفان نظام نبودند، تاکتیک راهپیمایی (اغتشاش و آشوب) پاسخ نداد، حضور کم‌شمار سبزها در روز قدس، راهپیمایی روز قدس قوی‌تر از پارسال بود و اینکه " فلسطین بهانه بود راهپیمایی مانور قدرت حکومت بود.


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، هر ساله پس از هر راهپیمائی و نمایش قدرت ملت در دفاع از ارزشهای اسلامی واکنش‌های متفاوتی از سوی سایت‌های بیگانه و ضد انقلاب که با هزینه‌های هنگفت سازمان‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس و با خوش‌خدمتی روزنامه‌نگاران متورای از کشور که البته در قبال وطن فروشی، از حقوق و امکانات مناسبی از سوی سردبیران خود بهره‌می‌بردند، منعکس می‌شد؛ اما بعد از راهپیمائی روز گذشته هیچ خبری منشر نشد مگر اینکه تیترهایشان اینگونه انتخاب شده بود. "حامیان حکومت در خیابان بودند، مخالفان نظام نبودند، تاکتیک راهپیمایی (اغتشاش و آشوب) پاسخ نداد، حضور کم‌شمار سبزها در روز قدس، راهپیمایی روز قدس قوی‌تر از پارسال بود و اینکه "فلسطین بهانه بود راهپیمایی مانور قدرت حکومت بود". برخی از این مطالب از نظرتان می‌گذرد.

*بن‌بست تاکتیک راهپیمایی (اغتشاش و آشوب)

سایت جرس متعلق به مهاجرانی و از جمله رسانه های اصلی جریان فتنه در این باره نوشت: از تفاسیر و تحلیل‌های پیرامون انفعال سبزها در روز قدس و تمهیدات رژیم آنچه واقعی است و حکم قطعی شد اثبات ناکارامدی تاکتیک راهپیمایی می‌باشد. روز قدس به عنوان روزی بود که شاید امکان راهپیمایی سبزها در آن وجود داشت.

*راهپیمایی روز قدس تنها با حضور طرفداران حکومت و خالی از حضور سبزها برگزار شد

سایت خودنویس متعلق به کاریکاتوریست فراری نیک آهنگ کوثر نیز طی مقاله‌ای آورده است: مراسم راهپیمایی روز قدس امسال، برخلاف سال گذشته، تنها با حضور طرفداران حکومت و خالی از حضور سبزها برگزار شد. مراسم امسال روز قدس، همانند سال‌های پیشین برگزار شد. مسوولان حکومتی در راهپیمایی شرکت کردند، قطعنامه‌ای صادر شد و خطیبان جمعه، به انتقاد از سیاست‌های اسراییل و آمریکا درباره فلسطین پرداختند.

*در شهرستان‌ها و تهران هیچ خبری از اغتشاش نبود

یکی از کاربران سایت بالاترین نیز در مطلبی نوشت: امروز روز ایران (قدس سابق) در تهران و شهرستانها...هیچ خبری نیست...پس باز هم پای بالاترین بنشینید تا صبح دولتتان بدمد!

*روزنامه نگار فراری: لابلای خبرها گم هستم و هیچ تحلیلی ندارم

مسیح علی نژاد روزنامه‌نگار متواری نیز نوشت: امروز کروبی به جای خیابان در خانه نشسته است.لابد در یک اقدام انقلابی باید توقع داشت میرحسین موسوی و خانم رهنورد هم به دیدار کروبی و همسرش بروند و مردم نیز برای نجات کروبی به سمت خانه شیخ راهپیمایی کنند ورنه هر تحلیل دیگری متناسب می شود. خودم کجا هستم؟ لابلای خبرها گم هستم و هیچ تحلیلی ندارم.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/6/14:: 9:36 عصر     |     () نظر

فراخوان امت اسلامی ایران

برای شرکت در راهپیمایی

روز قدس

 

“روز قدس روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است”

امام خمینی

کافیست باور داشته باشیم که وظیفه مسلمانی ما، وظیفه اخلاقی ما و وظیفه انسانی ما دادخواهی در مقابل ظالم است. اینجاست که باید هم به آنانی که به بهانه خود و ایران، دیگران را فراموش کرده اند بگوییم که در این روز نباید تنها نگاه به خود افکند و به سنت هرساله باید یاریگر کسانی شد که صدایشان جایی نمی رسد. همین صدای بلند ما، و حضور ما هم برای ایشان دلگرمی است، هم پاسخی است به  کسانی که علاقه ای به حضور ما ندارند.

ملت غیور ایران همیشه در صحنه دفاع از ارزشهای والای انسانیت آماده اند


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/6/12:: 1:0 صبح     |     () نظر

امسال هم مانند سالهای قبل حماسه خواهیم آفرید


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/6/12:: 1:0 صبح     |     () نظر

نظر محسن رضایی در مورد شعار روز قدس

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در آستانه روز قدس اظهار امیدواری کرد که شعار "امروز غزه، فردا فلسطین" توسط خیل عظیم راهپیمایان در سراسر ایران طنین انداز شود. دکتر محسن رضایی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی خویش تصریح کرد: "حمایت ملت و دولت ایران اسلامی از ملت فلسطین از جنبه انسانی، اعتقادی و سیاسی مورد توجه است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز مهمترین مسئله منطقه و جهان اسلام ، فلسطین است تصریح کرد : با بی تفاوتی به این موضوع مهم، بزرگترین فاجعه انسانی رقم می خورد. وی ادامه داد: "بی تفاوتی به مسئله فلسطین نه تنها با اعتقادات ما جور در نمی آید، بلکه با عقلانیت و منافع ملی ایران نیز سازگاری ندارد."

رضایی در تشریح ابعاد این موضوع گفت : "از بعد سیاسی عدم حضور ایران در معادلات و مبارزات ملت فلسطین یک ضربه جبران ناپذیر به سیاست خارجی ایران و منافع ملی ماست. وی افزود: از بعد اعتقادی و اسلامی نیز وظیفه ما حکم می کند که از ملت فلسطین پشتیبانی کنیم و بی توجهی به مساله فلسطین یک گناه بزرگ تلقی می شود. وی همچنین خاطر نشان کرد: از نظر انسانی و حقوق بشر نیز ما وظیفه داریم که از ملت فلسطین حمایت کنیم، چرا که جنایتکاران صهیونیست و حامیان آنها بیش از پنجاه سال مردم فلسطین را هر چند مدت یکبار قتل عام می کنند.

محسن رضایی با بیان اینکه نهضت امام حسین (ع) و قیام عاشورا برای جلوگیری از مرگ ارزشها و نابودی انسانیت بود تاکید کرد: اگر ما به این مساله انسانی بی توجهی کنیم ارزشها زیر پا گذاشته می شود و اخلاق و انسانیت می میرد. وی در ادامه این گفتگو از انتفاضه سوم و نهضت بین المللی ضد صهیونیستی یاد کرد و اظهار داشت: "امروزه شکستن محاصره غزه و کمک رسانی به مردم مظلوم آن ، در حکم انتفاضه جدیدی است. یک راه حل مشروع و قانونی برای آزادیخواهان جهان پیدا شده است که یک مبارزه جهانی ضد صهیونیستی را شکل بدهند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: انتفاضه سوم فلسطین، جهانی سازی مبارزه با صهیونیستهاست و این کار با حرکت شصت کشتی غذا و دارو به سوی غزه آغاز شد. وی ادامه داد: ملت و دولت ایران که تاکنون و در هر دو انتفاضه گذشته پشت سر ملت فلسطین بوده اند باید شرکت فعال در این انتفاضه سوم داشته باشند.

رضایی تاکید کرد : دولت ایران نباید واهمه ای در حمایت از این حرکت جهانی داشته باشد. ملتهای جهان می توانند با این شعار که "امروزغزه، فردا فلسطین " یکبار دیگر کشتی ها، کامیونها و یا هواپیماهای خود را برای کمک رسانی به مردم محاصره شده غزه راه بیاندازند و ملت و دولت ایران می توانند پیشگام این نهضت باشند. محسن رضایی در پایان اظهار داشت : " امیدوارم ملت ایران در راهپیمایی بزرگ روز قدس که ابتکار امام بزرگوار بوده است، شرکت گسترده ای داشته باشند و امیدوارم شعار "امروز غزه، فردا فلسطین" در سراسر ایران طنین بیاندازد."


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/6/11:: 8:36 عصر     |     () نظر

"روز قدس" روز بازگشت به مقاومت و نفی سازش است

یک کارشناس و تحلیلگر لبنانی با اشاره به روز قدس امسال و همزمانی آن با آغاز مذاکرات مستقیم سازش تاکید کرد که بازگشت به گزینه مقاومت بهترین راه توجه و بزرگداشت روز قدس است. روز جهانی قدس که با ابتکار امام خمینی (ره) شکل گرفت، اقدامی در راستای یادآوری قضیه فلسطین، آینده قدس و ضرورت اهتمام همیشگی به این موضوع است.

وی تصریح کرد: روز قدس همیشه باید مورد اهتمام کشورهای دنیا قرار بگیرد و لذا نباید به یک روز خاص محدود شود بلکه قدس در تمامی زمینه ها باید در کانون توجه دائمی قرار داشته باشد. این تحلیلگر لبنانی در ادامه گفت: مسلمانان باید از روز قدس برای تاکید بر ضرورت تداوم مبارزه و جهاد در راه آزادی فلسطین و مخالفت با چشم پوشی از حقوق و آرمان های ملت فلسطین استفاده کنند.

قصیر اظهار داشت: بزرگداشت چنین روزی در هر سال فرصتی را برای تمام ملت های عربی و اسلامی و آزادگان جهان فراهم می کند که با ملت فلسطین و مبارزات آزادیخواهانه آن ابراز همبستگی کنند. روز قدس همچنین فرصتی برای شرح رنج و مشکلات ملت فلسطین و آگاه کردن دیگر ملت ها نسبت به وقایع فلسطین و اقدامات تجاوزکارانه اشغالگران اسرائیلی در این سرزمین است.

وی در ادامه گفت: تظاهرات روز قدس و مشارکت ملت های دنیا در آن و برگزاری نماز جمعه در قدس بیانگر این است که علیرغم تلاش صهیونیستها برای ممانعت از برگزاری باشکوه روز قدس، ملت فلسطین همچنان زنده و پایدار است. این کارشناس لبنانی تصریح کرد: بازگشت به گزینه مقاومت و عدم امتیاز دهی به صهیونیست ها در مذاکرات سازش بهترین روش بزرگداشت روز قدس است و همچنین تمامی ملت های دنیا باید برای حمایت از ملت فلسطین به ویژه در شکستن محاصره نوارغزه با یکدیگر متحد شوند.

وی درباره مذاکرات مستقیم سازش میان "ابومازن" رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهار داشت: موافقت ابومازن با انجام مذاکرات مستقیم سازش ناشی از فشارهای آمریکا و ضعف تشکیلات خودگردان فلسطین است، اما این مذاکرات به دلیل عنادورزی و لجاجت های دائمی صهیونیست ها و شروط از پیش تعیین شده آنها هرگز نتیجه مثبتی برای ملت فلسطین در بر نخواهد داشت.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/6/11:: 8:35 عصر     |     () نظر

اسرائیل به دنبال از بین بردن هویت بیت المقدس است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت بیت المقدس به عنوان قبله اول مسلمانان جهان گفت: اسرائیل به دنبال از بین بردن هویت بیت المقدس است و می‌خواهد هویتی صهیونیستی به آن بدهد.

حجت الاسلام محمد غروی در گفتگو با خبرنگار مهر در قم با جعلی خواندن رژیمی به نام رژیم صهیونیستی بیان داشت: رژیم غاصب صهیونیستی یک رژیم جعلی است که ابرقدرت‌ها آن را در خاورمیانه به وجود آورده‌اند تا به مقاصد خود در این منطقه دست پیدا کنند و از طرفی از شر افراطیون در کشورهای خود در امان باشند.

وی با اشاره به اشغال 60 ساله کشور فلسطین به دست رژیم صهیونیستی گفت: این رژیم از بدو ورود خود به خاک فلسطین میلیونها فلسطینی را از خانه و کاشانه خود آواره کرده است و مسلمانان باقی مانده در این کشور را نیز هر روز به بهانه‌ای مورد آزار و شکنجه قرار می‌دهند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت بیت المقدس به عنوان قبله اول مسلمانان جهان تصریح کرد: اسرائیل به دنبال این است که به قبله اول مسلمانان هویتی صهیونیستی بدهد و اراضی آن را به بهانه‌های مختلف در اختیار خود بگیرد، البته اسرائیل هرگز خود را به اشغال بخشی از این سرزمین محدود نمی‌کند بلکه هدف آن طبق نقشه‌هایی که از آنها به دست آمده و گاهی نیز در سخنان خود اظهار داشته اند، اشغال از نیل تا فرات است و این از جنگ افروزی آنها کاملا پیداست.

اقدام امام خمینی(ره) باعث شد تا فلسطین به یک مسئله جهانی تبدیل شود
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اقدام امام خمینی(ره) مبنی بر نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس را در جهانی کردن مسئله فلسطین مورد تأکید قرار داد و افزود: وظیفه همه مسلمانان شرکت در راهپیمایی این روز بزرگ است تا از مظلومیت ملت فلسطین سخن بگویند و فریاد این مظلومیت را در جهان طنین افکن کنند و ندای این مظلومیت را به گوش جهانیان برسانند، به علاوه بر طبق آنچه در روایات و احادیث دین اسلام آمده ما مسلمانیم و بر حسب وظیفه مسلمانی خود اگر فریاد مسلمان دیگر را بشنویم و به فریاد او نرسیم و درنگ کنیم مسلمان نیستیم.

هدف اسرائیل تسلط بر خاورمیانه است

وی با بیان اینکه مشکل و درد فلسطین مشکل ما نیز هست، اظهار داشت: جدای وظیفه اسلامی ما در حمایت از برادران مسلمان خود، باید توجه داشت که فلسطین خاکریز اول این تجاوز است و اگر اسرائیل به خود واگذار شود و این حساسیت در میان ملل اسلامی حس نشود، رژیم صهیونیستی به سرزمین فلسطین اکتفا نخواهد کرد و هدف آن چیزی بسیار وسیعتر از سرزمین فلسطین خواهد بود و در واقع او فکر اشغال منطقه خاورمیانه را در سر می‌پروراند.

غروی در ادامه بیان داشت: نباید خیال کرد که رژیم صهیونیستی تنهاست بلکه ابرقدرتهای جهان و امپریالیسم جهانی پشتیبان او هستند و این منحصر به آمریکا نمی‌شود بلکه بسیاری از کشورهای اروپایی و حتی کشورهای همسایه ما نیز از آنها طرفداری می‌کنند به طوری که گاهی به نعل و گاهی هم میخ می‌کوبند.

رژیم صهیونیستی و مقاصد شوم آن باید با حضور در راهپیمایی روز قدس محکوم شود
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین خاطرنشان کرد: تا به حال رژیم صهیونیستی کشور ایران و کشورهایی مثل لبنان و سوریه و... را مورد تهدید قرار داده است و نقش مهمی نیز در تحریک آمریکا به منظور جنگ علیه کشور ما دارد و اگر این رژیم خطری برای خود احساس نکند مقاصد خود را عملی خواهد کرد لذا همه ما باید در این راهپیمایی شرکت کنیم و این رژیم و مقاصد آن را محکوم و مسلمانان جهان را نسبت به اهداف شوم آنان آگاه کنیم تا کشورهای اسلامی در آینده ریشه این رژیم را از بیخ بکنند یا دست کم او را محدود و کنترل کنند.

زنده نگه داشتن مظلومیت فلسطین کمترین اثر راهپیمایی روز قدس است
غروی همچنین تصریح کرد: این حضورها و راهپیمایی‌ها کمترین اثری که دارد این است که مظلومیت فلسطین و قصاوت رژیم صهیونیستی را در اذهان مردم جهان زنده نگه می‌دارد و این حساسیت بین المللی را ایجاد می‌کند و اجازه نمی‌دهد تا اسرائیل بی‌محابا بر سر کشورهای دیگر بتازد و به اهداف خود برسد.

وی در پایان از همه ملت ایران خواست تا تحت هر شرایطی در راهپیمایی این روز بزرگ شرکت کنند تا هم به وظیفه مسلمانی خود عمل کنند و هم صدای مظلومیت مردم فلسطین را از ایران در گوش عالم طنین انداز کنند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/6/11:: 8:30 عصر     |     () نظر


سبز سبزم دین فروشم؛

سبز سبزم

بی بخارم

با وطن کاری ندارم

با بی بی سی گشته ام هم آب و کاسه

ریشه ام در انگلیس است و فرانسه

در پی فحش و شعارم

فکر مکتب نیستم

کاری به جمهوری ندارم

آشنا با حیله و مکر ودروغم

کله پوکم

کرده آقای "سورس" اینبار کوکم

همچو ویروسم وطن را

بدتر از ویروس خوکم

پولهای سبز می گیرم ز آقازاده ها تا شعله ها را برفروزم

شیشه ها را بشنکم

اموال مردم را بسوزم

عامل دست سیایم

اجنبی را می ستایم

درب این حصن حصین را روی دشمن می گشایم

می زنم راس کریمان وطن را

برتنم بنگر کنون سبز لجن را

قصه ی خر در چمن را

سبز سبزم چند ماهی ریشه دارم در دروغ وقتل و غارت

مخملی هستم به فکر آتش افروزی و توهین و جنایت

گردد ایران همچو افغان خوب به من چه

می شود ناامن و ویران خوب به من چه

گر بدست روبهان افتد وطن

من فکر خویشم

انزوای ملک ایران خوب به من چه

بهر آقا زاده ها من جانفشانم

من بلا گردان این بی غیرتانم

سبز سبزم

جعلی ام من

مخملینم

دشمن ایران و دینم

میهنم را هم به دشمن می فروشم

دین فروشم

سبز پوشم


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/6/11:: 8:24 عصر     |     () نظر

هنیه: امت اسلامی در مراسم روز جهانی قدس به طور گسترده شرکت کنند

نخست وزیر دولت منتخب فلسطین از همه ملت های عربی و اسلامی دعوت کرد تا روز جمعه برای دفاع از قدس و زنده نگه داشتن روزی که امام خمینی (ره) آن را روز جهانی قدس اعلام کردند، در راهپیمایی‌ها و تجمعات به طور گسترده شرکت کنند. "اسماعیل هنیه " در گفت‌وگو با شبکه خبری العالم از همه ملت‌های عربی و اسلامی در همه نقاط جهان خواست تا برای متوقف کردن توطئه های صهیونیست‌ها علیه قدس و ملت فلسطین، در راهپیمایی‌ها روز جهانی قدس شرکت کنند.

هنیه با اشاره به اینکه روز جمعه، همزمان با شرکت مسلمانان در مراسم روز جهانی قدس، کنفرانس بین المللی یهودیان در قدس اشغالی برگزار خواهد شد؛ برگزاری این کنفرانس را محکوم کرد و گفت: برگزاری این کنفرانس در این روز، اقدام تحریک آمیز علیه احساسات ملت‌های عربی و اسلامی و بی توجهی کامل به همه قوانین و موازین بین‌المللی است.

وی با بیان اینکه کنفرانس یهودیان، کنفرانسی دروغین است و ماهیت قدس و اراضی فلسطین را تغییر نخواهد داد؛ خواستار برگزاری کنفرانس های عربی و اسلامی در کشورهای اسلامی و عربی در پاسخ به این کنفرانس دروغین و تاکید بر هویت اراضی فلسطین، قدس و مسجد الاقصی شد.

نخست وزیر دولت منتخب فلسطین با اشاره به ادامه توطئه های رژیم صهیونیستی در قدس و ادامه یهودی سازی و شهرک سازی این رژیم گفت: اشغالگران در قدس در حال بیرون کردن ساکنان اصلی و نماینده های آنها از خانه‌هایشان هستند و حفاری ها در زیر مسجدالاقصی ادامه دارد و صهیونیست‌ها همچنان مانع از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی می‌شوند. هنیه، همه آزادگان جهان را به فعالیت گسترده در عرصه بین‌المللی برای مقابله با توطئه های رژیم صهیونیستی و تاکید بر هویت مسجدالاقصی و آزادی سرزمین فلسطین از دست اشغالگران فرا خواند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/6/11:: 8:14 عصر     |     () نظر

شعار پیشنهادی حزب نامشروع سازمان مجاهدین برای روز قدس

حزب غیرقانونی سازمان مجاهدین در آستانه روز قدس طی بیانیه ای ، با اعلام برائت از "شعار نه غزه و نه لبنان"، پبشنهاد داد که مردم شعار "هم غزه وهم لبنان و هم ایران" سر دهند. ضمن انتقاد تند از شعار انحرافی سال گذشته در روز قدس که نشات گرفته از اعتراض موسوی به حمایت ایران از فلسطین بود، آمده است:متأسفانه دیده می شود که برخی در حرکتی انفعالی و واکنشی در برابر برخورد ابزاری دولت ها با مسئله فلسطین به خطا افتاده و سرنوشت ایران و غزه را نه در کنار هم در برابر یکدیگر می بینند و با سردادن شعارهایی که حاکی از دو قطبی های تصنعی و کاذب در جنبش سبز است، عملاً به توهم استبداد دامن می زنند.

ما نسبت به تضادهای ساختگی و کاذبی همچون تضاد ایرانیت- اسلامیت، منافع ملی- همبستگی بین المللی با ملل مظلوم و تحت استبداد و اشغال و ستم، ناسیونالیسم ایرانی- انترناسیونالیسم انسانی و ... هشدار می دهیم. اینگونه دو قطبی سازی ها افزون بر اینکه در نظریه بی بنیاد است، در عمل نیز هزینه هایی ناموجه بر ملت ایران برای نیل به آرمان های بزرگ و تاریخی خود تحمیل کرده و آنها را از مسیر سازنده و درست خویش منحرف می کند و خواسته و یا خواسته زمینه سرکوب جنبش را فراهم می سازد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/6/11:: 8:13 عصر     |     () نظر
<      1   2   3   4   5      >