سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ خلق، راستگوترینشان است . [امام علی علیه السلام]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

ویژگی های متفاوت روز قدس امسال

عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به رویدادهای یکسال اخیر در داخل کشور و جهان اسلام به بیان ویژگی های متفاوت روز قدس امسال نسبت به سال های گذشته پرداخت. محمد کرمی راد،نماینده مردم کرمانشاه در مجلس در گفت‌وگو با شبکه ایران گفت: نامگذاری روز جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس از طرف امام راحل که فلسفه عمیق اسلامی داشت برای هوشیاری و بیداری ملت های مسلمان و اتحادشان علیه جرثومه فساد آمریکا و رژیم صهیونیستی بود.

وی با اشاره به اینکه کشورهای غربی و آمریکا علیرغم اینکه دم از حقوق بشر می زنند جنایات رژیم صهیونیستی را کاملا نادیده می گیرند تصریح کرد:  حتی اگر سازمان ملل در زمینه جنایات رژیم صهیونیتی قطعنامه ای صادر کرده آمریکا و اروپا آن را وتو کردند.

به گفته عضو کمیسیون امنیت ملی روز قدس امسال ویژگی خاصی دارد و آن توجه بیشتر ملت های آزادیخواه به ویژه در رابطه با محاصره غزه وحمله رژیم صهیونیستی به کاروان های آزادی بود.

با هوشیاری مردم فتنه ها خاموش شد.

رئیس فراکسیون انتفاضه فلسطین با اشاره به اینکه هر سال قبل ازروز قدس جنگ تبلیغاتی و روانی بسیاری راه اندازی می شود عنوان داشت:  سال گذشته پر از فتنه بود و شعار انحرافی در جهت خلاف آرمان های امام راحل از سوی سران فتنه داده شد. کرمی راد تصریح کرد: خوشبختانه امروز سران فتنه به واسطه برملا شدن دریافت کمک های مالی از دنیای غرب رسواتر شدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی به خاموش شدن فتنه ها به واسطه هوشیاری مردم اشاره و عنوان داشت:  امروز جنگ نرمی که آرام آرام  راه افتاده بود با هوشیاری مردم راه به جایی نبرد. وی با اشاره به اینکه امروز بسیج افکارعمومی دنیا علیه رژیم صهیونیستی راه افتاده تصریح کرد:  مردم جهان به خوبی شرایط را درک کرده اند بنابراین امیدواریم راهپیمایی روز قدس امسال هر چه باشکوهتر برگزار شود.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/6/11:: 8:9 عصر     |     () نظر

 
روز قدس روزى است که باید سرنوشت ملتهاى مستضعف معلوم شود، باید ملتهاى مستضعف اعلام وجود بکنند در مقابل مستکبرین. باید همانطور که ایران قیام کرد و دماغ مستکبرین را به خاک مالید و خواهد مالید، تمام ملتها قیام کنند و این جرثومه هاى فساد را به زباله دانها بریزند.
 
امام خمینی(ره)  در پیامی به شرح زیر آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامگذاری نمودند :
بسم اللّه الرحمن الرحیم؛ مسلمین ایران و جهان من در طى سالیان دراز، خطر اسرائیل غاصب را گوشزد مسلمین نمودم، که اکنون این روزها به حملات وحشیانه خود به برادران و خواهران فلسطینى شدت بخشیده است، و بویژه در جنوب لبنان به قصد نابودى مبارزان فلسطینى، پیاپى خانه و کاشانه ایشان را بمباران مى کند.
من از عموم مسلمانان جهان و دولتهاى اسلامى مى خواهم که براى کوتاه کردن دست این غاصب و پشتیبانان آن به هم بپیوندند.
و جمیع مسلمانان جهان را دعوت مى کنم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر است، و مى تواند تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین نیز باشد، به عنوان روز قدس انتخاب، و طى مراسمى همبستگى بینالمللى مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونى مردم مسلمان اعلام نمایند.
از خداوند متعال پیروزى مسلمانان را بر اهل کفر خواستارم.
والسلام علیکم و رحمةاللّه و برکاته .
ایشان همچنین در پیامی ویژگی های روز قدس را تعریف نمودند :
ملت مسلمان ایران ؛‌ روز قدس، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین روز قدس یک روز جهانى است.
روزى نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد.
روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.
روز مقابله ملتهایى است که در زیر فشار ظلم امریکا و غیر امریکا بودند، در مقابل ابرقدرتهاست.
روزى است که باید مستضعفین مجهز بشوند در مقابل مستکبرین، و دماغ مستکبرین را به خاک بمالند.
روزى است که بین منافقین و متعهدین امتیاز خواهد شد.
متعهدین این روز را روز قدس مى دانند، و عمل مى کنند به آنچه باید بکنند.
و منافقین - آنهایى که با ابرقدرتها در زیر پرده آشنایى دارند و با اسرائیل دوستى - در این روز بى تفاوت هستند، یا ملتها را نمى گذارند که تظاهر کنند.
روز قدس روزى است که باید سرنوشت ملتهاى مستضعف معلوم شود، باید ملتهاى مستضعف اعلام وجود بکنند در مقابل مستکبرین.
باید همانطور که ایران قیام کرد و دماغ مستکبرین را به خاک مالید و خواهد مالید، تمام ملتها قیام کنند و این جرثومه هاى فساد را به زباله دانها بریزند.
روز قدس روزى است که باید این دنباله روهاى رژیم سابق در ایران، و آن توطئه چینهاى رژیم فاسد و ابرقدرتها در سایر جاها خصوصا در لبنان، تکلیف خودشان را بدانند.
روزى است که باید همت کنید و همت کنیم که قدس را نجات بدهیم، و برادران لبنانى را از این فشارها نجات بدهیم.
روزى است که باید تمام مستضعفین را از چنگال مستکبرین بیرون بیاوریم.
روزى است که باید جامعه مسلمین همه اظهار وجود بکنند و هشدار بدهند به ابرقدرتها و به این تفاله هایى که مانده است از آنها - چه در ایران و چه در سایر جاها.
هشدار به روشنفکران امریکایى مسلک روز قدس، روزى است که باید به این روشنفکرانى که در زیر پرده با امریکا و عمال امریکا روابط دارند هشدار داد.
هشدار به اینکه اگر از فضولى دست برندارید، سرکوب خواهید شد! ما به آنها مهلت دادیم و با آنها با ملایمت رفتار کردیم که شاید دست از شیطنت بردارند و اگر دست برندارند، کلمه آخر را خواهیم گفت و خواهیم به آنها فهماند که دیگر رژیم سابق قابل برگشتن نیست و دیگر امریکا نمى تواند به اینجا حکومت کند، و دیگر سایر ابرقدرتها نمى توانند در این مملکت حکومت کنند.
روز قدس روزى است که باید به همه ابرقدرتها هشدار داد که باید دست خود را از روى مستضعفین بردارید و سر جاى خود بنشینید.
روز قدس، روز احیاى اسلام اسرائیل، دشمن بشریت، دشمن انسان، که هر روز غائله ایجاد مى کند و برادرهاى ما را در جنوب لبنان به آتش مى کشد، باید بداند که دیگر اربابهاى او رنگى ندارند در دنیا، و باید انزوا اختیار کنند، طمعها را از ایران باید قطع کنند، دستهاى آنها باید از همه ممالک اسلامى قطع شود، عمال آن در همه ممالک اسلامى باید کنار بروند.
روز قدس روز اعلام یک چنین مطلبى است.
اعلام این است به شیاطینى که ملتهاى اسلام را مى خواهند کنار بگذارند، و ابرقدرتها را به میدان بیاورند.
روز قدس روزى است که قطع آمال آنها را بکند، و به آنها هشدار بدهد که گذشت آن زمانها.
روز قدس روز اسلام است.
روز قدس روزى است که اسلام را باید احیا کرد و احیا بکنیم، و قوانین اسلام در ممالک اسلامى اجرا بشود.
روز قدس روزى است که باید به همه ابرقدرتها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما، به واسطه عمال خبیث شما، واقع نخواهد شد.
روز قدس، روز حیات اسلام است.
باید مسلمین بهوش بیایند، باید بفهمند قدرتى را که مسلمین دارند، قدرتهاى مادى، قدرتهاى معنوى.
مسلمین که یک میلیارد جمعیت هستند و پشتوانه خدایى دارند و اسلام پشتوانه آنهاست و ایمان پشتوانه آنهاست از چه باید بترسند? ما با یک جمعیت کمى در مقابل دشمنهاى زیاد، دشمنهاى بسیار، قیام کردیم و ابرقدرتها را شکست دادیم.
و کسى گمان نکند که دیگر بعضى از این قشرهاى فاسد، بعضى از این چپروهاى امریکایى یا غیر امریکایى ، بتوانند در این مملکت اظهار وجود کنند.
آن روز که ما بخواهیم و ملت ما بخواهند، در ظرف چند ساعت تمام آنها به زباله دانهاى فنا خواهند ریخته شد.
ملت بزرگ ما دیگر از این حرکات مذبوحانه نخواهد ترسید.
و حرکات اسرائیل در جنوب لبنان و نسبت به فلسطین همین حرکات مذبوحانه است.
حرکاتى است که اواخر عمر اشخاص فاسد مى کنند -چنانچه شاه ما، شاه مخلوع ایران این حرکات را کرد، و منتهى به فنا شد.
شکستناپذیرى اسلام دولتهاى عالم بدانند که اسلام شکست بردار نیست.
اسلام و تعالیم قرآن بر همه ممالک باید غلبه کند.
دین باید دین الهى باشد، اسلام دین خداست، و باید در همه اقطار اسلام پیشروى کند.
روز قدس، اعلام یک چنین مطلبى است، اعلام به این است که مسلمین به پیش! براى پیشرفت در همه اقطار عالم.
روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است، روز حکومت اسلامى است.
روزى است که باید جمهورى اسلامى در سراسر کشورها بیرق آن برافراشته شود.
روزى است که باید به ابرقدرتها فهماند که دیگر آنها نمى توانند در ممالک اسلامى پیشروى کنند.
من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم مى دانم، و روزى است که باید ما تمام قواى خودمان را مجهز کنیم، و مسلمین از آن انزوایى که آنها را کشانده بودند خارج شوند، و با تمام قدرت و قوت در مقابل اجانب بایستند و ما در مقابل اجانب با تمام قوا ایستاده ایم، و نخواهیم اجازه داد کسان دیگر در مملکت ما دخالت کنند، و مسلمین نباید اجازه بدهند که کسان دیگر در ممالکشان دخالت کنند.
در روز قدس، ملتها باید به حکومتهایى که خائن هستند هشدار دهند.
روز قدس روزى است که ما خواهیم فهمید چه اشخاصى و چه رژیمهایى با توطئه گرهاى بینالمللى موافقت دارند و با اسلام مخالفت.
آنهایى که شرکت ندارند مخالف با اسلام هستند، و موافق با اسرائیل.
و آنهایى که شرکت کردند، متعهد هستند و موافق با اسلام و مخالف با دشمنان اسلام - که در راس آنها امریکا و اسرائیل است.
روز امتیاز حق از باطل است، روز جدایى حق و باطل است.
من از خداوند تبارک و تعالى خواهانم که غلبه بدهد اسلام را بر همه قشرهاى عالم، بر همه مستکبرین، مستضعفین را غلبه بدهد.
و از خداى تبارک و تعالى خواهانم که برادرهاى ما را در فلسطین، در جنوب لبنان و در لبنان، و در هر جایى از عالم که هستند، از دست مستکبرین و از دست چپاولگران نجات بدهد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/6/11:: 8:0 عصر     |     () نظر

هراس پیشاپیش فتنه گران از طنین انزجار ملت در روز قدس

پس از اعلام انزجار ملت ایران از سران فتنه در دو یوم الله 9 دی و 22 بهمن 1388، نگران است که یوم الله امسال، روز قدس نیز تبدیل به صحنه نمایش ابراز خشم و انزجار ملی نسبت به فتنه گران شود.
 
alt
 
یک روز پس از اظهارات محتشمی پور در تخطئه تلویحی شعار «نه غزه، نه لبنان»، سیدمحمد خاتمی دیگر عضو مجمع روحانیون مبارز نیز در ادبیاتی مشابه به تخطئه تلویحی این شعار پرداخت. وی یک سال پس از افتضاح فتنه گران در حاشیه راهپیمایی روز قدس، گفت مسئله یا ایران، یا فسطین، برداشت غلطی است و از نظر حقوقی و اخلاقی باید با اشغال فلسطین مقابله کرد.
 
به گزارش  خبرستان به نقل ازصراط اظهارات هماهنگ دو عضو مجمع روحانیون نشان می دهد پیش از این بر سر شکستن سکوت- و بلکه جانبداری یک سال پیش از پیاده نظام رژیم صهیونستی در روز قدس- هماهنگی هایی صورت گرفته است. مجمع روحانیون که یکی از ارکان فتنه سال 88 بود، پس از اعلام انزجار ملت ایران از سران فتنه در دو یوم الله 9 دی و 22 بهمن 1388، نگران است که یوم الله امسال، روز قدس نیز تبدیل به صحنه نمایش ابراز خشم و انزجار ملی نسبت به فتنه گران شود و به همین دلیل با پیش دستی می کوشد حساب خود را از ستون پنجم و مزدوران رژیم صهیونیستی که به تحریک سران فتنه به خیابان آمده بودند، جدا کند.
 
خاتمی روز گذشته در دیدار کمیته دانشجویی سابق دبیرخانه حمایت از فلسطین اظهار داشت: مسئله یا ایران یا فلسطین برداشت غلطی است. روز قدس نماد حمایت از حق و مبارزه با ظلم، تجاوز و اشغال است. وی افزود: باید دید چگونه می توان به وحدت رسید و از خنثی شدن نیروها و انرژی هایی که متأسفانه در جامعه ما بد مصرف می شود بهتر استفاده کرد. واقعا می شود با وجود اختلاف سلایقی که وجود دارد نسبت به بسیاری از مسائل از جمله روز قدس به تفاهمی رسید و در جامعه جوان ما به نوعی شاهد وحدت بود.
 
وی همچنین گفت: آنچه در فلسطین می گذرد فاجعه بزرگ بشری و تاریخی است و طبیعی است ملت ما که نسبت به سرنوشت خود و سرنوشت بشر دغدغه فراوانی داشته و انقلاب بزرگی کرده، نمی تواند نسبت به این امر بسیار مهم بی تفاوت باشد. آنچه در فلسطین رخ می دهد یک فاجعه بی نظیر است. خاتمی گفت: روز قدس به تشخیص و اعلام حضرت امام خمینی و قبول ملت به عنوان نماد حمایت از حق و مبارزه با ظلم، تجاوز و اشغال و سرکوب و آوارگی در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان تعیین شده است. بنابراین جانبداری از فلسطین برای ما یک اصل اسلامی، انسانی و حقوق بشری است.
 
خاتمی اضافه کرد: ایران به خاطر آزادی خواهی و استقلال طلبی بهترین و والاترین مدافع مردم فلسطین است. مسئله «یا ایران یا فلسطین» برداشت غلط یا القاء خطرناکی است که از سوی دیگران مطرح می شود. مسئله قرار گرفتن ایران و فلسطین مسئله ای نیست که در ذهن و وجدان جامعه ما وجود داشته باشد و همه مردم ایران از رنج این ملت مظلوم رنج می کشند.
 
البته سخنان خاتمی درباره ملت ایران اعتراف دیرهنگام به هویت اسلامی و انسانی این ملت بزرگ است اما آنچه جای سؤال دارد این است که اولا چرا موضع گیری علیه تحرک ناکام به نفع رژیم صهیونیستی با یک سال تأخیر و آن هم ناتلویح؟ ثانیا چرا همان اجیرشدگان رژیم صهیونیستی که در آن روز به گرد کسانی چون کروبی و موسوی حلقه زده بودند، همان هایی بودند که با افتخار خود را اصلاح طلب و سبز معرفی می کردند و از سوی خاتمی و کروبی و موسوی مورد حمایت قرار داشتند؟ آیا اینها همین وابستگان به گروهک ها نبودند که زیر عبا و قبای کسانی چون خاتمی توانستند آشوب به راه بیندازند، آتش سوزی درست کنند، به نفع آمریکا و اسرائیل شعار دهند، روی جمهوری اسلامی خط بکشند، عکس حضرت امام خمینی و پرچم عزاداران حسینی را به آتش بکشند و به امام و رهبری و ولایت فقیه و قانون اساسی اهانت کنند؟ ثالثا آقای خاتمی و دیگر بازیگران فتنه در مجمع روحانیون پاسخ دهند که به نام اصلاح طلبی و جنبش سبز کدام خیانت ها را در همین یک سال و نیم گذشته مرتکب شده اند که نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونستی می گوید اصلاح طلبان و سبزها بزرگ ترین سرمایه اسرائیل هستند و شیمون پرز رئیس کودک کش رژیم صهیونستی و جلاد اصلی جنایت در غزه می گوید آنها به نیابت از ما با جمهوری اسلامی می جنگند؟!
 
اکنون هم فرمول بسیار ساده ای وجود دارد. اگر خاتمی و عناصر همسو با وی در مجمع روحانیون در ادعای خود صادقند که مخالف رژیم صهیونستی و همراه جمهوری اسلامی و امام و رهبری هستند، حداقل در لفظ از فتنه گرانی چون موسوی و کروبی و عملکرد عوامل میدانی فتنه در 8 ماهه پس از انتخابات اعلام برائت و انزجار کنند و به یقین نخواهند کرد چون خود بخشی از این فتنه بلکه کارگردان آن بوده اند.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/6/11:: 7:55 عصر     |     () نظر

سایت موسوی : امام موسی صدر چشمانش سبز بود!

نگاه جنبش سبز به مردم و شخصیت ها و ارزشها آنقدر تنگ نظرانه است که کسی جز معدود طرفداران خود را نمی بیند . در میان مردم به قدری بی اعتبار هستند که برای مقدس جلوه دادن خود حتی به رنگ سبز چشمان امام موسی صدر متوسل می شوند. جنبش سبز با حمایت آمریکا و کشورهای غربی در انتخابات گذشته با هدف  ایجاد انقلاب رنگین و براندازی نظام ، به رنگ سبز متوسل شد. دلیل بکارگیری این رنگ ، مقدس بودن آن در بین مردم بود . مردم ایران این رنگ را نشانه اهل بیت پیامبر اکرم(ص) می دانند.

دشمنان با به راه انداختن جنبش سبز سعی درمقدس جلوه دادن این جنبش داشتند .اما شیعیان امیر مومنان دانستند که این رنگ سبز حکایت قرآن بر سر نیزه کردن است و  این ترفند دشمنان انقلاب نیز همچون گذشته ثمری نداشت و مردم به سرعت بین این جریان و اهل بیت تفکیک قائل شدند. سران جنبش سبز هم که نتوانستند در میان اکثریت مردم جایگاهی بدست آورند خود را درون یک حلقه  منافقانه ی سبز جای دادند. از آن پس هر چیزی که درون  آن حلقه بود مقدس بود و هر چیز خارج آن زشت و قابل توهین.

رسانه های طرفدار جنبش  سبز حتی اگر به قرآن و امام زمان و مقدسات توهین کنند از طرف جنبش قابل احترام هستند اما هرکس به مخالفت با جنبش بپردازد دروغگوست! با انتشار لیست جعلی از  کشته شدگان جنبش سبز که پر بود از اسامی جعلی و کسانی که زنده هستند به پروژه شهید سازی رو آوردند. نگاه جنبش سبز به مردم و شخصیت ها و ارزشها آنقدر تنگ نظرانه است که کسی جز معدود طرفداران خود را نمی بینند . در میان مردم به قدری بی اعتبار هستند که برای مقدس جلوه دادن خود حتی به رنگ سبز چشمان امام موسی صدر متوسل می شوند.

سایت آقای موسوی در مقاله ای با اشاره به رنگ سبز چشمان امام موسی صدر نظر خوانندگان خود را به این موضوع معطوف می کند و سعی در ایجاد پیوند بین او و جنبش سبز دارد . این نگاه حقیرانه به این شخصیت بزرگ نشان می دهد این جریان برای زنده ماندن به هر وسیله ای متوسل می شود. خداوند بر ما منت گذاشت که رنگ چشمان امام راحل سبز نبود که اگر بود ، ادعای اینکه امام هم طرفدار جنبش سبز بوده گوش فلک را کر می کرد!


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/6/11:: 7:54 عصر     |     () نظر

در روز قدس، ملتها باید به حکومتهایى که

خائن هستند هشدار دهند

آنهایى که شرکت ندارند مخالف با اسلام هستند

و موافق با اسرائیل

روز امتیاز حق از باطل است

روز جدایى حق و باطل است

هر جای عالم که وجدان بیداری هست ، حمایت خواهد کرد


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/6/11:: 1:0 صبح     |     () نظر

روز قدس، روز نفرت از تمامی مظاهر صهیونیسم

روز قدس، نمایش اقتدار و عظمت

روز قدس، نماد آگاهی و بیداری

روز قدس، روز وحدت و حضور

روز قدس روز محکوم کردم "جنایت علیه بشریت"

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/6/10:: 1:0 صبح     |     () نظر

حضرت آیت اللّه خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، در تاکید بر ضرورت مبارزه با اسرائیل می فرمایند: «هریک وجب از خاک فلسطین، یک وجب از خانه مسلمین است. هر حاکمیتی غیر از حاکمیت فلسطین و حاکمیت مسلمین بر کشور فلسطین، حاکمیت غاصب است. حرف، همانی است که امام راحل عظیم الشأن فرمود: اسرائیل بایستی محو بشود.... بحث، بحث یهودی ستیزی نیست. مسئله، مسئله غصب خانه مسلمین است».

اسرائیل بایستی محو بشود

بحث یهودی ستیزی نیست

مسئله، مسئله غصب خانه مسلمین است

هریک وجب از خاک فلسطین

یک وجب از خانه مسلمین است

 

پس ای مسلمین بپا خیزید

تا مشت محکمی بر دهان استکبار بزنیم


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/6/9:: 1:0 صبح     |     () نظر

 

یه مسجد ، وسط دو تا مثلث اسیره
یه کودک ، زیر چکمه سیاهی
می میره
یه ضجه ، توی آسمون شب پر می گیره
یه مادر ، دوباره ناله رو از سر می گیره

گلوله ، سینه ی برادرم رو می دره
شهادت ، کفن گلی می شه که پرپره
قلب اون ، روی خاک افتاده اما می زنه
کسی که ، تن پاکش روی دستای منه

شتاب کن برادر وقت شهادت منه
وقت گذشتن از خود ، وقت نجات میهنه
سلاح من سنگ منه
می شکنه شیشه ی شبو
فریاد من مثل تبر
می کنه ریشه ی شبو
برخیز ای مسلمان باید که مثله طوفان
کشتی شب رو بشکنیم

ملت مسلمان ایران با شرکت در راهپیمایى روز جهانى قدس این روز عزیز را زنده نگه دارند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/6/8:: 1:0 صبح     |     () نظر

روز قدس فقط روز فلسطین نیست

روز اسلام است

و روز حکومت اسلامى است

روزى است که باید مستضعفین مجهز بشوند

در مقابل مستکبرین

و دماغ مستکبرین را به خاک بمالند

روزى است که بین منافقین و متعهدین امتیاز خواهد شد

متعهدین امروز را روز قدس مى‏دانند

و عمل مى‏کنند به آنچه که باید بکنند

و منافقین و آنهائى که با ابرقدرتها

در زیر پرده آشنائى دارند

و با اسرائیل دوستى دارند

در این روز بى تفاوت نیستند

و یا ملتها را نمى‏گذارند که تظاهرات کنند

روز قدس، روزى است که

باید سرنوشت ملتهاى مستضعف معلوم شود

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/6/7:: 1:0 صبح     |     () نظر

فلسطین پاره تن اسلام است

روز قدس...

روز فریاد زدن نفرت

از تمام استکبار است

 

 

ای ایرانی مسلمان

باری دیگر با فریاد مظلومان

هم نوا شو...

 

 

 

 امام خمینی(ره) مردی بزرگ بود

 که مسئله فلسطین و مبارزه با صهیونیستم را

 رکن مهم مبارزات خود قرار داد

 و

علت اینکه امروز ایران

 به عنوان حامی ملت های ضعیف و تحت اشغال شناخته می شود

به خاطر تفکر بنیانگذار انقلاب اسلامی

 و

جانشین ایشان حضرت آیت الله خامنه ای است.

 

 

 

 

روز قدس امسال

بی شک...

ناامیدی دشمنان داخلی و خارجی

خواهد بود

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/6/6:: 1:0 صبح     |     () نظر
<      1   2   3   4   5      >