سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بنده گناه می کند، پس دانشی را که پیشتر می دانسته، از یاد می برد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

با هدف تنویر افکار عمومی منتشر شد:
مستند گفته‌ها و اقدامات مجرمانه مدیر بزرگترین شبکه سایت‌های مستهجن

مرکز بررسی جرائم سازمان یافته سایبری سپاه اعلام می‌کند حتی ذره‌ای از مواضع محکم خود عقب نشینی نمی‌کند. به گزارش گرداب، مرکز بررسی جرائم سازمان یافته سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می‌کند که بر اساس قانون و وظیفه و بنا به تعهد و تکلیفی که در حفاظت از ارزش‌ها، اخلاق جامعه و تحکیم خانواده بر خود فرض دانسته است، حتی ذره‌ای از مواضع محکم خود در برخورد جدی و قانونی با جانیان فرهنگی و آسیب‌زنندگان به بنیان‌های اخلاقی ایرانیان عقب نشینی نکرده و با جدیتی بیش از پیش به برخورد با آنان ادامه خواهد داد.

برای دانلود این فیلم اینجا کلیک کنید...

 

 

فعالیت منافقین علیه طرح هدفمندی یارانه ها

گروهک تروریستی منافقین در تلاشند با بحرانی جلوه دادن وضعیت برخی شرکت های بحران زده آن را به قانون هدفمند کردن یارانه ها و تحریم های اقتصادی و همچنین جریان اقتصادی شکل گرفته در بدنه نظام ربط دهند.

عناصر این گروهک تروریستی اخیراً در تماس مکرر با مرتبطان محیطهای کارگری برخی شرکت و مراکز صنعتی ضمن تلاش برای شناسایی هویت حقوق مالکین آنها قصد دارند املاک شرکت را منتسب به نهادهای انقلابی اعلام کرده و از آن به عنوان ناکارآمدی دولت سوء استفاده تبلیغاتی کنند.

گروهک تروریستی منافقین تلاش دارند با بحرانی جلوه دادن وضعیت شرکتهای آن را به جریان اقتصادی شکل گرفته در بدنه نظام ، شکست ایران در مقابله با تحریم های اعمال شده و بزرگترین جراحی اقتصادی کشور(هدفمند کردن یارانه ها) ربط دهند. گفته می شود مرتبطان گروهک مزبور شرکت های وابسته به خود و چند شرکت موتور سازی را جزو املاک یکی از وابستگان دولت عنوان کرده اند.

 

 

مانور جلوه فروشان در خیابانهای تهران !

تفاوت جلوه فروشان با خود فروشان این است که جلوه فروشان عملا خواسته یا ناخواسته به تحریک شهوات شیطانی می پردازند بدون اینکه شهوت برانگیخته را ارضاءنمایند، در حالی که خودفروشان به ارضاء مشتریان خود روی می آورند. در حقیت می توان جلوه فروشان را بازار یابانی برای خودفروشان محسوب نمود.
تا کنون در ارتباط با جذابیت جنسی چندین تحقیق علمی در غرب انجام شده است. موضوع آزمایش این بوده که "غدد جنسی مرد و زن چگونه تحریک می شوند و به عبارتی مرد و زن گونه تحت تاثیر جنس مقابل قرار می گیرد". آزمایش کنندگان دستگاه هایی را به قلب، مغز و قسمت های مختلف بدن افراد متصل کردند و پس از انجام آزمایشات مختلف دریافتند که تأثیر پذیری جنسی در مردان از طریق نگاه (چشم) بسیار بیشتر از تاثیر پذیری زنان از طریق نگاه است که آن را لذت بصری می نامند. البته این موضوع را باید از نعمت های خداوند و در دایره ی تدابیر و الطاف الهی به شمار آورد که در صورت استفاده صحیح موجب سالم شدن روابط زناشویی و محیط های اجتماعی می گردد.
 
رعایت حجاب یعنی پرهیز از بر انگیختن شهوت شیطانی نامحرمان. حجاب یعنی مصونیت از نگاه شهوت آلود و شیطانی دیگران.
از آنجا که شهوت مردان مطابق با مطالعات علمی فوق الذکر از طریق نگاه برانگیخته می شود، زنی که حجاب و عفاف را رعایت نمی کند چه بخواهد و چه نخواهد، موجب تحریک شهوت هزاران مردی که چشمشان به وی افتاده است می شوند و مردی که در طول روز از منزل بیرون می رود، به ازای هر زنی که حجاب را رعایت نکرده و او آنها را می بیند شهوتش تحریک می شود.
 
قطعا اکثریت غریب به اتفاق زنانی که بدون رعایت حجاب از منزل خارج می شوند قصذ برانگیختن شهوت دیگران را ندارند و آن را دون شان خود می دانند. شاید می خواهند در چشم همسر و یا نامزد خود زیبا جلوه کنند، لیکن متوجه آثار شوم رفتار خود نیستند. در جامعه یافت می شوند مردانی که در مقابل این تحریکات شهوانی تاب مقاومت ندارند و به فساد کشیده شده و به فواحش و یا تجاوز به نوامیس روی می آورند و گاه زنانی قربانی این تجاوزات می شوند که خود در به وجود آوردن آن نقشی نداشته اند.
 
وقتی جذابیت جنسی به یک ارزش اجتماعی تبدیل شد، زنانی که به دلایل گوناگون توان رقابت در این عرصه را از دست می دهند، ارزش آنان کم محسوب می شود. زنان شوهردار نیز در رقابت با زنان جوان تر و زیباتر احساس ناکامی می کنند. بنابراین عدم رعایت حجاب در اجتماع، یکی از دلایل از دست رفتن شیرینی زندگی خانوادگی و از دلایل افزایش طلاق می باشد. در جامعه ای که رعایت حجاب و عفاف شود زنان از آرامش و امنیت بیشتری برخوردارند. زمانی که بنده این منطق را در جوامع غربی مطرح می کردم که ارزش اجتماعی زن نباید به جذابیتهای فیزیکی آنها بستگی داشته باشد مورد پسند آنان قرار می گرفت.
 
 
زنانی که خود را فمینیست (مدافع حقوق و ارزش زنان) معرفی می کنند، خود را آرایش کرده و در روابط اجتماعی به نمایش اندام خود می پردازند، نشان میدهند که چه مقدار برای قضاوت مردان در مورد خود اهمیت قائلند و خود را تا یک عنصر جنسی و یک محرک شیطانی عمومی تنزل می دهند، لذا برخی از شاخه های فمینیستی از آرایش خود و نمایش عمومی اندام خود پرهیز می کنند.
 
در غرب زنان از ارزش اجتماعی تلقی شدن جذابیت جنسی به شدت رنج می برند و اگر فلسفه  حجاب خوب شناسانده شود، زمینه برای جذب آنان به اسلام فراهم می گردد. در سخنرانی های خود در مجامع غربی، گاهی به حجاب حضرت مریم(س) اشاره می کردم، اینکه در تصاویر نصب شده در کلیساهای غرب و مجسمه هایی که از ایشان طراحی کرده اند، او را با پوششی کامل - مانند چادری که مسلمانان استفاده می کنند- نشان می دهند.
 
اگر در جامعه ای ارزشهای دینی حاکم نباشد، حتی انحصار ازدواج بین زن و مرد را هم از بین می برند. مانند کشورهای هلند،کانادا و امریکا که انسان را به یاد قوم لوط می اندازد. امروزه در غرب خود فروشی زن و خود فروشی مرد یک شغل محسوب می شود، تنها لازم است بهداشت را رعایت کنند و مالیات کار خود را به دولت بپردازند! تا جایی که از آنها با عنوان خدمات رسانان سکس یاد می کنند و در اقتصاد آن را جزو تولید خدمت محسوب می نمایند. آنها حتی می توانند کاندیدای مجلس و ریاست جمهوری شوند! آنها در خیلی از کمیسیونهای پارلمانی و کمیسیون حقوق بشر حضور فعال دارند.
 
آخیرا وزیر خارجه آلمان که یک مرد است با مرد دیگری ازدواج کرد و خانم مرکل صدر اعظم آلمان و خانم کلینتون وزیر خارجه آمریکا هم در جشن ازدواج آندو شرکت کرد. طبق آمارهای ارائه شده، از هر سه زن در ایتالیا به یکی از آنان تجاوز شده و از هر چهار دختر یکی از آنها اولین ارتباط جنسی اش با محارم خود بوده است. در انگلستان هر مردی که سه فرزند دارد یکی از آنها فرزند خود او نیست و از آن اطلاع ندارد. این موارد به علت عدم حاکم شدن قوانین و ارزشهای دینی در جامعه است.
 
آینده چنین جوامعی آزادی زنا با محارم است هر جند کم و بیش در این جوامع زمینه بروز آن مشاهده می شود. اگر ما بتوانیم اسلام و حجاب را آنگونه که هست تشریح کنیم خیلی از ذهنیت ها در جهان تغییر می کند. وقتی برای زنان، نگاه اسلام به زن و حجاب مطرح گردد، بسیاری از آنان به این دین آسمانی گرایش می یابند. به علت وجود این واقعیت هاست که غرب برای جلوگیری از نفوذ اسلام در بین جوامع خود به تحریف در باره عقائد اسلام روی آورده است. اگر اصل اسلام موجب گریز این جوامع از اسلام می شد نیازی به تحریف نمی دیدند.
 
غربی که همه نوع فساد و فحشا در آن آزاد است نمی تواند رعایت حجاب توسط زنان و دختران مسلمان را را تحمل کند و تا آنجا پیش می رود که دختران نوجوان را به دلیل رعایت حجاب از تحصیل محروم می کنند. توصیه به خانمهایی که عامدا اندام خود را در جامعه به نمایش می گذارند این است که احساس کمبود شخصیتی خود را با افزایش علم و عمل صالح جبران کنند که ارزشی ماندگار خواهد بود، نه با نمایش اندام که بر فرض کسب احساس کاذب، امری گذرا است و آسیب های اجتماعی بسیاری را به دنبال دارد.
 
در جامعه ایران از عبارت بدحجابی به نحو صحیحی استفاده نمی شود. بد حجاب در حقیقت باید به کسی گفته شود که اندام خود را آنطور که شایسته است نمی پوشاند. مثلا حساسیتی به پیدا شدن موی خود ندارند هر چند قصد نمایش و خودنمایی و تحریک دیگران را نداشته باشد. زنانی که خود را آرایش می نمایند و زیباتر از آنچه هستند به نمایش می گذارند شایسته عبارت دیگری هستند. شاید عبارتی مشابه "جلوه فروشان" برای آنها مناسب تر باشد. تفاوت جلوه فروشان با خود فروشان این است که جلوه فروشان عملا خواسته یا ناخواسته به تحریک شهوات شیطانی می پردازند بدون اینکه شهوت برانگیخته را ارضاءنمایند، در حالی که خودفروشان به ارضاء مشتریان خود روی می آورند. در حقیت می توان جلوه فروشان را بازار یابانی برای خودفروشان محسوب نمود.
 
در اینجا ذکر این نکته ضروری است که زیایی اگر وارد عرصه تحریک جنسی در روابط اجتماعی نشود مذموم نیست. بطور مثال برخی ها چادرهای گلدار را بر می گزینند یا در محافل زنانه به آرایش خود می پردازند. چون در بین زنان جذابیت جنسی و تحریک پذیری به صورت طیعی وجود ندارد، لذا منعی برای آن گذاشته نشده است. بنابراین آنچه در اسلام منع شده است با هدف جلوگیری از تحریک شهوات جنسی در روابط اجتماعی و نامشروع است.
 
 
 
 

گروهک آمریکایی جند الله خطاب به واشینگتن:
به آمریکا پاسخ درخوری خواهیم داد

ننها یک روز پس از آن که ایالات متحده آمریکا گروه جندالله را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داد، این گروه با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن این اقدام...
تنها یک روز پس از آن که ایالات متحده آمریکا گروه جندالله را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داد، این گروه با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن این اقدام، ایالات متحده را به دادن «پاسخ درخور»‌ تهدید کرده است.تنها یک روز پس از آن که ایالات متحده آمریکا گروه جندالله را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داد، این گروه با صدور بیانیه‌ای با محکوم کردن این اقدام، ایالات متحده را به دادن «پاسخ درخور»‌ تهدید کرده است. گروه جندالله روز پنج‌شنبه با صدور بیانیه‌ای در اینترنت، به اقدام وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا در قرار دادن نام این گروه در فهرست سازمان‌های تروریستی واکنش نشان داده است.

گفتنی است طالبان را هم آمریکایی ها درست کرده بودند و اتفاقا آنها نیز همین پاسخهای در خور را به سفارش سازمان سیا به آمریکا می دادند!
 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/8/16:: 10:24 عصر     |     () نظر

 

دروغ بزرگ در یک جمله از شیخ اصلاحات!

 

اظهارات اخیر یکی از سران جریان ضدانقلاب و آشوب‌های سال گذشته درباره این جریان، دستمایه طنز فعالان اینترنتی در ایران قرار گرفته است. چند روز پیش مهدی کروبی در اظهاراتی، جمله‌ای را بر زبان آورد که به تیتر یک سایت‌های ضدانقلاب و وابسته به جریان فتنه بدل شد: "جنبش مردمی ایران زنده است."

همین جمله در روزهای اخیر به مایه تفریح و سرگرمی فعالان سابیری در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. یکی از این افراد امروز در سایت "فرندفید" ضمن انتشار عکس این گفته کروبی که در سایت بالاترین منتشر شده، نوشته است: این جمله کوتاه کروبی خودش حاوی 3 دروغ بزرگ است. اولا از لفظ جنبش استفاده شده؛ کدام جنبش؟! پس چرا چیزی نمی‌بینیم؟! آیا تجمع چند نفر و آتش زدن سطل آشغال می‌شود جنبش؟! ثانیا از لفظ مردمی نام برده شده؛ کدام مردم؟!! مردم که 9 دی حرف و نظرشان را اعلام کردند. ثالثا گفته شده که زنده است! واقعا زنده است؟! وقتی گنجی و سازگارا از مرگ این جریان حرف می‌زنند، چطور می‌توان دروغ به این بزرگی را باور کرد؟!

 

 

نماینده میرحسین و کروبی برای حمایت از محکومان فتنه

همسر دبیر کل حزب مشارکت مسئول پشتیبانی از خانواده محکومان و زندانیان شد.
زهرا مجردی همسر محسن میردامادی مسئولیت پشتیبانی و حمایت از خانواده محکومان جریان فتنه را بر عهده گرفته است. شنیده شده این تصمیم در پی آن گرفته شد که میرحسین و کروبی در خصوص حضور در میان خانواده‌های محکومان دچار مشکل شده و با اعتراضاتی از سوی این خانواده‌ها روبه‌رو می‌شدند که شما وارد یک مبارزه بی‌حاصل با نظام شده‌اید و فرزندان و همسران ما را دچار مشکل کرده و خود در منازلتان مشغول خوشگذرانی هستید و لذا با مشورت میرحسین و کروبی قرار شده بود فردی مورد قبول این دو عنصر فتنه‌گر انتخاب شود که به نمایندگی از سوی آنها کمک‌های مالی را ماهیانه به خانواده زندانیان و محکومان پرداخت کند تا باعث کاهش اعتراضات خانواده زندانیان شود.

 

 

حکمت واژه "اصحاب فتنه" بجای "سران فتنه"

مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی‌های مهم قم در جمع بسیجیان از واژه "اصحاب فتنه" بجای "سران فتنه" استفاده کردند. تحلیل مشی و سخنان حکیمانه خامنه‌ای عزیز در سفر تاریخی قم نیاز به مدت‌های مدید تأمل و تدبر دارد و امت اسلام و نظام سالیان متمادی از مشرب این سخنان مهم و این حرکت حکمت‌آمیز بهره خواهد برد همان گونه که هنوز از کلام خمینی کبیر بهره‌مندیم.

رهبری در یکی از سخنرانی‌های مهم قم در جمع بسیجیان از واژه "اصحاب فتنه" استفاده کردند. به نظر من این واژه‌گزینی یا واژه‌سازی رهبری کاری بسیار ظریف و حکیمانه بود.وقتی می‌گوییم "سران فتنه" معنی‌اش این است که این افراد بی‌آبرو رأس فتنه هستند؛ در حالی که اصحاب فتنه به معنی این است که این عناصر خود رأس فتنه نیستند زیرا فتنه را شیطان بزرگ یعنی امریکا ایجاد می‌کند. البته شیطان تلاش می‌کند خود را در پس این چهره‌ها مخفی کند تا در موقع لازم بتواند سنگر عوض کند یا این عناصر را وجه‌المصالحه قرار دهد و در عین حال هزینه همه فسادها را به گردن عناصر داخلی بیندازد.

در حقیقت در پس این واژه‌گزینی ظریف حکمتی عمیق خوابیده است:

1- این‌ها خود اگر چه در سطوح بالای فتنه هستند ولی سران فتنه در حقیقت دشمنان نظام هستند.
2- اصحاب فتنه خود بازی‌خورده‌اند و نسبت به موقعیت خود با دشمن، متضرر شده‌اند.
3- سران فتنه راه بازگشت ندارند ولی اصحاب فتنه می‌توانند توبه کنند و بازگردند.
4- دوست نباید دشمن را اشتباه بگیرد. دشمن پنداشتن چند عنصر ورشکسته داخلی، باعث نادیده انگاشتن کانون اصلی فتنه در خارج کشور و نظام اسلامی است.
البته رهبری در سخنرانی دیگری در جمع دانشجویان قمی دلیل همراهی این اصحاب فتنه با سران فتنه (دشمنان) را نیز بیان کردند.

 

 

بیانیه برخی از دانشجویان طرفدار فرقه سبز

 

اخیراً برخی دانشجویان طرفدار فرقه سبز با صدور بیانیه ای ضمن زیر سئوال بردن ارکان نظام به برخی از مسئولین دولتی از جمله مسئولان دستگاههای امنیتی، نظامی و قضایی نیز توهین نمودند. این بیانیه که منتسب به جمعی از دانشجویان طرفدار فرقه در دانشگاه تهران می باشد به اصطلاح در اعتراض به روند بررسی پرونده کوی دانشگاه تهران و بازداشت دانشجویان این دانشگاه منتشر گردیده است.
 
 
 
 
 

پیرزنی بدون پاسپورت و بلیت وارد مدینه شد!

روایت زیر را یکی از خوانندگان خبرآنلاین از تشرف یک خانم 70ساله به زیارت مسجدالنبی ارسال کرده است. خانم آمنه رمارم که پیرزنی 70 ساله اهل شهرستان درگز است روز چهارشنبه از خواب بلند می‌شود و بدون اینکه به کسی خبر دهد طلاهای خود را می‌فروشد و سوار اتوبوس شده و به مشهد عازم می‌شود. خانواده وی روز بعد با مراجعه به اورژانس، بیمارستان و نیروی انتظامی، مفقود شدن وی را اطلاع می‌دهند. چند ساعت بعد فردی از بعثه مقام معظم رهبری در مدینه با خانواده وی تماس می‌گیرد و اعلام می‌کند خانم مزبور به تنهایی در فرودگاه مدینه است.

این در حالی است که خانم مذکور بلیط، ویزا و گذرنامه به همراه نداشته و حتی سواد خواندن و نوشتن ندارد. در عین حال با عزم راسخ بدون هماهنگی با کسی و تنها با امید به خداوند و چیزی شبیه معجزه که جز با دعوت الهی صورت نمی‌گیرد از تمام گیت‌ها و ... گذشته و از مدینه منوره سر درآورده.

متاسفانه مسئولان با در نظر گرفتن موانع اداری و مادی، قصد بازگرداندن او را دارند. این در حالی است که عده‌ای اظهار می‌دارند این مسئله امری خارق‌العاده و معنوی است و گویا او را خداوند طلبیده و تقاضا دارند مسئولان با کسب اجازه از نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت مساعدت نموده و زمینه ادامه این سفر میهمان الهی خوانده شده حریم کعبه را فراهم کنند.

پیگیری‌های به عمل آمده توسط خبرنگار ما نشان داد عزیمت بانوی یادشده به عربستان صحت دارد و مقامات این کشور حاضر به پذیرش وی شده و اجازه داده‌اند در مراسم حج امسال شرکت کند. با این حال مسئولان کشورمان همچنان مشغول پیگیری مساله هستند و گفته می‌شود تلاش دارند وی را به کشور برگردانند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/8/16:: 10:23 عصر     |     () نظر

 

ایشان مجددا و در فاصله‌ی کمتر از هشت روز

از بازگشت به تهران، بار دیگر به قم رفته

شب گذشته رهبر فرزانه انقلاب جهت “بازدید” مراجع عظام تقلید و برای تکریم و تعظیم مرجعیت، درسفری مجدد و کوتاه به قم، دربیوت آیات عظام نوری همدانی، مکارم شیرازی و سبحانی حاضرشدند.

ایشان به جهت بازدید دیگر مراجع، در آینده‌ای نزدیک بار دیگر به قم سفر خواهند کرد. مرسوم است که دیدارمراجع عظام و علمای اعلام با یکدیگر، به صورت دید و بازدید انجام شود. در سفر اخیر و ده روزه‌ی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای به قم، به همین رسم، اکثریت قریب به اتفاق مراجع و فضلای بزرگ حوزه‌ی قم، به محل اقامت ایشان در خیابان صفاییه آمدند و به ایشان خوش آمد گفتند و هم در گعده‌های شبانه به مرور خاطرات گذشته پرداختند و بعضا در مورد مسائل دیگر نیز به گفتگو نشستند و حتی در گاهی اوقات هم، باب بحث در مورد مسائل علمی و فقهی نیز باز ‌شد. پس از این دیدارها، این سوال پیش آمد که پس رسم مرسوم «بازدید» چگونه به جا خواهد آمد؟

 

 

انتقاد سایت آینده از بی‌تدبیری سایت کروبی

سایت اصلاح طلب آینده از بی‌تدبیری سایت کروبی در قبال یکی از مراجع تقلید انتقاد کرد. سایت آینده که در تخریب و اهانت دولت و شخص رئیس‌جمهور و سوژه‌ سازی برای رسانه‌های بیگانه سوابق مشعشعی دارد در یادداشتی به مناسبت وساطت آیت‌الله شبیری زنجانی برای آزادی شکوری راد، عضو مرکزیت حزب غیرقانونی مشارکت نوشت: سایت سحام نیوز کروبی در پی این اقدام، سخنان موهنی درباره آیت‌الله شبیری زنجانی بیان کرد که نشان دهنده بی‌تدبیری نزدیکان کروبی می‌باشد.

سایت آینده که در میان سایت‌های داخلی نزدیکترین مواضع را نسبت به سایت‌های اپوزیسیون دارد در مطلب خود نوشته سایت کروبی آیت‌الله شبیری زنجانی را در جایگاه یکی از رهبران جنبش سبز فرض کرده که نتوانسته انتظارات مخالفین و منتقدین را برآورده کند و در ادامه نیز باران تهمت و نیش و کنایه را روانه این استاد برجسته حوزه علمیه قم کرده است.

گفتنی است علی شکوری راد عضو مرکزیت حزب مشارکت در پی غیرقانونی اعلام شدن فعالیت این حزب به تحرکات غیر قانونی مبادرت کرده و اهانت‌هایی را به مسئولین قضائی  روا داشت که پس از دستگیری و پذیرش اشتباهات و دادن تعهد برای متوقف کردن اقدامات غیرقانونی و در پی وساطت آیت‌الله شبیری زنجانی هفته گذشته آزاد شد.

 

 

حمله سایت کروبی به آیت الله شبیری زنجانی

استقبال بی نظیرمراجع تقلید،علما ،فضا و مردم قم از رهبر معظم انقلاب اسلامی چنان فتنه گران را به هم ریخته که آنان را به تخریب یکی از مراجع تقلید واداشت. سایت تغییر متعلق به مهدی کروبی در یادداشتی مطلبی هتاکانه را علیه آیت الله شبیری زنجانی منتشرو بخشی دیگری از نگاه دیکتاتورمنشانه فتنه گران را به نمایش گذاشت.

درمطلبی که در این سایت به نقل از یک وبلاگ نویس انتشار یافت،نویسنده این وبلاگ از آیت الله شبیری زنجانی با لحنی تمسخرآمیز، باعنوان "نماینده خدا" یاد کرده و ایشان را به دلیل عدم تقابل با نظام و دیدار با رهبر معظم انقلاب به باد انتقاد گرفته است! گفتنی است گرچه این سایت به دلیل شدت گرفتن اعتراضات به این اقدام غیر اخلاقی و هتاکانه به حذف مطلب فوق از سایت مزبور اقدام کرد ولیکن چهره واقعی مدعیان دین،اخلاق و روش کسانی را به نمایش گذاشت که برای رسیدن به قدرت حاضرند تمامی اصول را زیر پا بگذارند.

 

 

کارهای کروبی، منطق و حساب و کتاب سیاسی ندارد

محتشمی‌پور  در جلسه‌ای با برخی از نزدیکان خود گفته است که کارهای کروبی منطق و حساب و کتاب سیاسی ندارد. محتشمی‌پور اخیراً در جلسه‌ای با برخی از نزدیکان خود گفته است که کارهای کروبی منطق و حساب و کتاب سیاسی ندارد.

به گفته این منبع آگاه محتشمی پور گفته است که کروبی در مجلس و حزب هم که بود از این کارها می‌کرد و مدت‌ها هزینه آن‌را ما می‌دادیم. وی با اشاره به نامه‌نگاری‌های کروبی به برخی سران نظام گفته است: این نامه‌نگاری‌ها کار ما را بدتر خراب می‌کند، جریان اصلاحات را دچار تنگنا می‌سازد و این کارهای او هیچ کدام حساب و کتاب ندارد. 

 

 

هشدار به رسانه های اصولگرا

منابع آگاه از تلاش یک جریان سیاسی برای شکل دهی نزاع،تقابل و سکوت رسانه ای میان رسانه های اصولگرا خبر می دهند. یک منبع آگاه در گفتگو با«جوان آنلاین» ضمن بیان مطلب فوق گفت: این جریان در ابتدا به دو شکل رسمی و غیر رسمی در این زمینه اقدام خواهد کرد.در شکل رسمی این جریان با توجه به در قدرت بودن دارای سهمی از رسانه ها می باشد که حداقل مطلوب برای آن ها در این وضعیت ماندن در کمپین این جریان ،عدم سرویس دهی به جریان های مقابل و بازی در ساحت و عرصه سرآمدان این جریان می باشد.

وی همچنین گفت:این جریان همچنین تلاش خواهد کرد که از میان رسانه های موجود به یارکشی پرداخته وآنان را با خود همراه سازد. این منبع آگاه در بخش دیگری از سخنان خود به شیوه غیر رسمی این جریان سیاسی اشاره کرد و اظهار داشت:ازدیگر سو در فضای غیر رسمی نیز تلاش برای برای راه اندازی سایت های مختلف و برخی پایگاه های خبری از جمله تلاش های این جریان می باشد.به بیان دیگر این جریان انحرافی تلاش دارد صحنه نیروهای رسانه ای را با برخی ناهمواری روبرو سازد.

وی در این زمینه ایجاد نزاع سیاسی و مجادلات کلامی میان رسانه های اصولگرا،تشدید فعالیت سامانه های پیامکی،فشار به برخی رسانه های اصولگرا به علت عدم همراهی با این جریان سیاسی،تغییر رفتار برخی رسانه ها را و...را ازجمله تلاش این جریان انحرافی ذکر کرد و نسبت به عملیاتی شدن این طراحی به رسانه های اصولگرا هشدارداد.

 

 

شرکتی که پایگاه بهائی ها می شود!

یک نمایندگی شرکت صوت و تصویری خارجی در ایران،اخیرا ضمن اخراج برخی از نیروهای خود اقدام به جذب اعضای فرقه ضاله بهائیت نموده است. این شرکت که فعالیت خود در ایران را مدیون دو تن از آقازاده ها و فعالان موثر در اغتشاشات 88 می باشد اخیرا 60 نفر نیروی جدید را از طریق سفارش های یک شرکت معروف مواد غدایی و وابسته به رژیم صهیونیستی به استخدام درآورده است. گفته می شود درمیان این نیروها افراد بهائی از جمله یک لیدر اغتشاشگر به نام«ش.م» وجود دارد.

 

 

مهاجرانی: نگفتم با مرگ سلمان رشدی مخالفم؛ گفتم نباید او را کشت!

"عطاءالله مهاجرانی" که ریاست اتاق فکر جریان آشوب در لندن را برعهده دارد، در مطلبی که در وبلاگ شخصی خود نوشته، ضمن فحاشی به سایت‌های اصولگرا، تلاش کرده با بیان این مطلب که "من گفتم که به عنوان یک نظر با کشتن نویسنده به خاطر نوشته اش مخالف هستم" خود را از این مساله تبرئه کند. انتشار مطلب مطرح شده توسط وزیر ارشاد دولت اصلاحات در یک مصاحبه تلویزیونی مبنی بر حمایت از نویسنده مرتد کتاب توهین‌آمیز "ایات شیطانی" با واکنش او مواجه شده است.

"عطاءالله مهاجرانی" که ریاست اتاق فکر جریان آشوب در لندن را برعهده دارد، در مطلبی که در وبلاگ شخصی خود نوشته، ضمن فحاشی به سایت‌های اصولگرا، تلاش کرده با بیان این مطلب که "من گفتم که به عنوان یک نظر با کشتن نویسنده به خاطر نوشته اش مخالف هستم" خود را از این مساله تبرئه کند. مهاجرانی در ادامه یادداشت خود هم تلاش کرده تا فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران درباره مرتد اعلام کردن سلمان رشدی را صرفا یک حکم فقهی که الزامی در اجرای آن نیست معرفی کند.

گفتنی است مهاجرانی که در لندن زندگی می‌کند، در مصاحبه‌ای که شبکه خبری العربیه چهارشنبه گذشته با وی داشت، در پاسخ به سئوال خبرنگار در خصوص فتوای امام خمینی و همه علمای بزرگ در خصوص مهدور الدم بودن سلمان رشدی به خاطر اهانت گستاخانه به پیامبر اکرم (ص) گفت: من مخالف کشتن سلمان رشدی هستم و معتقدم که باید هر فرد و ملتی به عقاید نویسندگان احترام بگذارد.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/8/16:: 10:22 عصر     |     () نظر

رهبر معظم انقلاب:
فتنه 88 را جوان‌ها مهار کردند/ توطئه خطرناک نهفته در ‌فتنه 88 سال‌ها بعد مشخص می‌شود

فتنه سال گذشته، فتنه بزرگی بود و سال‌ها بعد مشخص خواهد شد که چه توطئه خطرناکی در پشت آن نهفته بود. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: فتنه سال گذشته، فتنه بزرگی بود و سال‌ها بعد مشخص خواهد شد که چه توطئه خطرناکی در پشت آن نهفته بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار پرشور هزاران نفر از دانش‌آموزان، 13 آبان را نماد طمع‌ورزی آمریکا، وابستگی رژیم طاغوت، ایستادگی ایمان متکی به بصیرت، پیشقراولی نسل جوان در صحنه، و شجاعت و جسارت نسل جوان انقلابی دانستند و تاکید کردند: امروز، ‌ملت ایران، مصمم‌تر و قوی‌تر از هر زمان در حال حرکت به سمت اهداف بلند و قله‌های سعادت است و در صف مقدم این حرکت عظیم، جوانان قرار دارند.

در این دیدار که در آستانه سیزده آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، برگزار شد، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای‌، 13 آبان را نمادی بسیار مهم و دارای معانی و حقایق فراوان خواندند و افزودند: یکی از مناسبت‌های 13 آبان مربوط به سخنرانی امام‌خمینی(ره) در سال 1343 در قم و در اعتراض به تصویب قانون ظالمانه مصونیت قضایی اتباع آمریکایی در مجلس آن زمان و سپس دستگیری و تبعید امام(ره) بود که در واقع امام بزرگوار با فریاد حق‌طلبانه خود از مصالح، منافع و شرف ملت ایران دفاع کردند.

ایشان این حادثه را نماد طمع‌ورزی آمریکا و روح تعدی استکبار نسبت به ملت‌ها از جمله ملت ایران برشمردند و خاطرنشان کردند: این موضوع همواره باید در حافظه تاریخی ملت ایران به ویژه جوانان باقی بماند که آمریکا هیچ‌گاه به دنبال روابط عادی با کشورها نیست، بلکه خواهان روابطی از نوع ارباب- رعیتی و غارت منافع ملت‌ها است و اگر در مقابل او ایستادگی نشوند، تا لگدمال کردن شرف یک ملت نیز پیشروی خواهد کرد. رهبر انقلاب اسلامی با یادآوری سخنان به ظاهر دوستانه روسای جمهور آمریکا در دوره‌های مختلف، افزودند: اگرچه این سخنان در ظاهر، نرم است، اما در باطن، همان پنجه چدنی در زیر دستکش مخملی است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، ایمان همراه با بصیرت را دومین حقیقت 13 آبان دانستند و تأکید کردند: فریاد امام خمینی(ره) در سال 1343،‌پاکیزه‌ترین فریادها و برخاسته از احساس دینی و عرق مسلمانی، و متکی بر حمایت عمومی مردم بود که نتیجه آن چهارده سال بعد در پیروزی انقلاب اسلامی آشکار شد. ایشان با اشاره به اقدام مزدوران رژیم طاغوت در کشتار دانش‌آموزان در 13 آبان 1357‌، افزودند: با توجه به این واقعه، 13 آبان نماد حضور نسل جوان در میدان و پیشگامی آن در صحنه است.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به پیش قدمی دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس، آن را ناشی از احساس تعهد، روحیه انقلابی و بصیرت آنان دانستند و خاطرنشان کردند: امروز نیز دانش‌آموزان از پیش قدم‌ترین قشرها هستند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هم چنین با یادآوری اقدام شجاعانه جوانان دانشجو در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان سال 1358‌، افزودند: این اقدام، نماد شجاعت و جسارت نسل جوان انقلابی در مقابله هیمنه آمریکاست، زیرا تسخیر لانه جاسوسی قدرت آمریکا را که در آن زمان، بسیار پرهیمنه بود، متزلزل کرد و آمریکا را به زانو در آورد.

ایشان معانی و حقایق نهفته در مناسبت‌های 13 آبان را بزرگ و مهم خواندند و خاطرنشان کردند: با تامل در این حقایق می‌توان متوجه شد که آن جمعیت محدودی که در 13 آبان سال گذشته، در خیابان‌های تهران بر ضد این مناسبت شعار دادند،‌ در واقع بدنبال زنده کردن هیمنه آمریکا، پنهان کردن سلطه‌طلبی آن و زیر سوال بردن حرکت عظیم ملت ایران در مقابل ظلم بزرگ آمریکا بودند که البته شکست خوردند. رهبر انقلاب اسلامی با توصیه مؤکد جوانان به افزایش بصیرت و تامل در وقایع افزودند: به لطف خداوند، امروز جوانان در میدان‌های سیاسی، اقتصادی، علمی و فناوری حضوری پرنشاط، تاثیرگذار و همراه با بصیرت دارند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، شکست فتنه سال 88 را نمونه بارزی از حضور تاثیرگذار و هوشمندانه جوانان ارزیابی و تأکید کردند: فتنه سال گذشته که فتنه بزرگی بود و سال‌ها بعد مشخص خواهد شد که چه توطئه خطرناکی در پشت آن نهفته بود، به همت حضور پیشگامانه جوانان در صحنه، شکست خورد. ایشان با تأکید بر این‌که صحنه‌گردانان اصلی فتنه سال 88 در طراحی پیچیده خود، به دنبال تسخیر ایران بودند، افزودند: در این میان، عوامل فتنه که اکثر آنها ندانسته وارد این ماجرا شده بودند، بدون آنکه خود متوجه باشند، در جهت اهداف طراحان اصلی حرکت می‌کردند و این موضوع نیازمند تحلیل‌های دقیق روان‌شناختی است که چگونه عده‌ای‌، ندانسته به دشمن کمک کردند.

رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر لزوم حفظ هوشیاری و حضور جوانان در صحنه، خاطرنشان کردند: امروز ملت ایران، قوی‌تر از هر زمان دیگر است و در مقابل، دشمنان او، ضعیف‌تر و منفورتر از هر زمانی هستند اما هیچ‌گاه نباید از کید و طراحی دشمن غافل شد. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به پیشرفت‌های برجسته علمی، فناوری، سیاسی و عمران و آبادانی در کشور، و حرکت شتابان ملت ایران به سمت قله‌های کمال، افزودند: امروز سراسر کشور، کارگاه بزرگ کار و تلاش، و خدمت به مردم است و ملت ایران با تکیه بر نیروی انسانی غنی و با استعداد، و مدیران دلسوز و کارآمد، در بسیاری از عرصه‌ها به خوداتکایی رسیده است. ایشان تاکید کردند: جوانان به عنوان موتور این حرکت عظیم، در کنار تجربه و کارآزمودگی مدیران، زمینه‌ساز افتخارات روزافزون برای کشور هستند.

 

 

اختصاصی"جوان آنلاین"
عصبانیت ضد انقلاب از وادادگی هواداران فتنه!

گوشه نشینی هواداران فرقه سبز جریانات مختلف ضد انقلاب خارج نشین و برخی عوامل داخلی را به شدت عصبانی کرده است. گزارش خبرنگار جوان آنلاین حاکی است ناامیدی و گوشه نشینی هواداران فرقه سبز که این روزها دیگر متوجه شده اند بر سر گوری که مدتها زاری می کردند مرده ای نیست!

جریانات مختلف ضد انقلاب خارج نشین و برخی عوامل داخلی را به شدت عصبانی کرده به طوری که در روزهای اخیر که منتهی به 13 آبان می شد برخی از از افراد فعال در این فرقه  با نوشتن مطالبی در وبلاگهای شخصی و صفحات فیس بوک به شدت این ناراحتی را بروز دادند و از طرفی هم به ناکارآمدی جریان فتنه اعتراف کردند. برای مثال یکی از وبلاگهای فعال در جریان فتنه سال گذشته که نویسنده آن هم اکنون به خارج از کشور پناهنده شده نوشت:

" هر مناسبتی که میشد از دو سه هفته قبلش سایتها و صفحات و فیس بوک و وبلاگهایمان می‌ترکید ، قیامت میشد . فردا سیزده آبان است . بهتر گفته باشم ، فردا سیزده آبان بود ! کسی فکر طرح پوستر نیست ، کسی اعلام مسیر نمی‌کند ، کسی پی گوشی موبایل و دوربین عکاسی و فیلمبرداری نیست میدانید ، خیلی وقتها یکجورائی خوشحال می‌شوم که بعد از عاشورا دیگر هرگز ایران نبودم . لابد بخاطر اینست که اینجا خوش نشسته‌ام می‌گویم لنگش کن"

از سوی دیگر معصومه علی نژاد که از قضا او نیز به خارج از کشور پناهنده شده در نوشته ای که در آن عمق اختلافات ضد انقلاب پس ا زسخنان اکبر گنجی  مشخص است ضمن انتقاد از سخنان گنجی با ناامیدی از وضعیت کنونی و تفرقه حاکم بر ضد انقلاب نوشت: "از «استبدادِ سبز» به «اتحادِ سبز» برسیم!فردا سیزده آبان است، روز دانش آموز روز .هر کدام از شما، ما، همه و همه، در میان این همه «خود مشغولیِ سبز» که اخیرا مد شده  و به نام نقد دورمان شکل گرفته است گاهی  از خود بپرسیم روزِ اتحاد ملی ما کی می رسد؟

بنابرگزارش جوان آنلاین ،وی که اخیرا گویا به صف روشنفکران پیوسته ! با پیروی از داستان " ما 3 تا رو کجا می برید؟!" نوشت:اتحاد گزینه مغفول مانده ی اکثریت روشنفکران بیرون از ایران است که باید قدم برای ترمیم این اتحادی که گنجی می گوید وجود ندارد پیش گذاشت و از پتانسیل بزرگ ایرانیان خارج از ایران که اتحاد شان را بارها به زیبایی نشان دادند به نفع یک ملت بی رسانه در داخل ایران بهره برد!

این مطالب تنها نمونه ای از مطالب منتشر شده در سایتها و وبلاگهای جریان ضد انقلاب خارج از کشور است که درآن کاملا بوی یاس و ناامیدی از آینده جریان فتنه به چشم می خورد . جریانی که ا زابتدا با نطفه ای ناپاک بسته شد و در نهایت به دست مردم با بصیرت و دشمن شناس نابود شد و حیات مجددی برای آن متصور نیست ؛ موضوعی که سران فتنه چه در داخل و چه در خارج به آن اذعان دارند.

 

 

13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی/طرح

 

 

پای درس 13 آبان

نوامبر 1979-13آبان 1358- وقتی سفارت آمریکا در تهران که جاسوسان در آن لانه کرده بودند به تسخیر دانشجویان جوان ایرانی و پیرو خط امام(ره) درآمد جیمی کارتر رئیس جمهور وقت ایالات متحده گمان نمی کرد که دقیقاً یکسال بعد یعنی در 4 نوامبر 1980 تحت تاثیر این رویداد در انتخابات ریاست جمهوری طعم تلخ شکست را بچشد.

بطوریکه بعدها کارتر در کتاب خاطراتش از 4 نوامبر 1979 (13 آبان58) به عنوان تاریخی فراموش نکردنی یاد کرده و می نویسد: «... در روزهای نخست تصور می کردم گروگان ها به زودی آزاد خواهند شد اما پس از آنکه بازرگان نخست وزیر وقت دولت موقت در کوشش های اولیه خود برای آزادی با شکست مواجه شد نگرانی ها افزایش یافت...».

اما آنچه در 13 آبان 58 رقم خورد تنها به شکست جیمی کارتر منتهی نشد و فراتر از ساقط شدن دولت کارتر در آمریکا و دولت بازرگان بود. تسخیر لانه جاسوسی سرمنشأ رویدادها و وقایعی شد که درهم شکسته شدن ابهت و هیمنه پوشالین آمریکا را در پی داشت. اینجاست که می توان به رمز و راز نامگذاری این روز از سوی امام راحل عظیم الشأن به «انقلاب دوم» پی برد.

اگر با پیروزی انقلاب اسلامی نظام سلطه و استکبار به چالش کشیده شد و طنین «نه شرقی، نه غربی» برای اولین بار بر محیط جامعه بین الملل استوار گشت تنها پس از چند ماه این بار نماد سلطه و استکبار و افزون خواهی ضرب شست محکمی را از نظام نوپای جمهوری اسلامی دریافت کرد. از 31 سال پیش که در چنین روزی خبر تسخیر سفارت آمریکا بر صدر اخبار جهان نشست تا به امروز که کماکان منازعه نفس گیر ایدئولوژیک و سیاسی میان ایران و آمریکا جریان دارد در ابعاد و زوایای مختلف از این رویداد تاریخی، تحلیل های فراوانی توسط تحلیلگران داخلی و خارجی مطرح شده است اما آنچه در این نوشته موضوع اصلی بحث را تشکیل می دهد اشاره ای به عبرت نیندوختن آمریکایی ها نسبت به گذشته و در مواجهه با ایران اسلامی است.

سفارت آمریکا در تهران در شرایطی به تسخیر دانشجویان پیرو خط امام(ره) درآمد که آمریکایی ها در نظام دوقطبی آن روزگار به عنوان یکی از دو ابرقدرت جولان می دادند و دولت و حکومتی در اقصی نقاط عالم یارای رودررویی و یا دست کم ایستادگی در برابر افزون طلبی ها و زیادت خواهی های ایالات متحده را نداشت.

از همین روی، تسخیر لانه جاسوسی اولین گوشمالی آمریکایی ها از سوی نظام جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود که بنابر اوضاع و احوال زمانه انتظار می رفت واکنش به اصطلاح سهمگین و شدیدی را از جانب دولت آمریکا در پی داشته باشد ولی داستان اشغال سفارت تا 444 روز به طول انجامید و در همین ایام بود که علی رغم تهدیدهای رنگارنگ کاخ سفید و شاخ و شانه کشیدن های فراوان آنها، امام خمینی(ره) آن جمله تاریخی و ماندنی را فرمودند که «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» که همه دیدند چنین است.

البته به تعبیر دیگر می توان گفت، آمریکایی ها در کارزار مواجهه با جمهوری اسلامی طی سه دهه گذشته یک غلطی کرده اند و آن محاسبات غلط در برآورد توانمندی اصلی و اقتدار واقعی ایران اسلامی است. این محاسبات و برآوردهای غلط از همان روز تسخیر لانه جاسوسی تا اکنون تداوم داشته است. آمریکایی ها با محاسبه ای که خود آن را جامع و بی عیب و نقص می پنداشتند برای آزادی گروگان ها دست به کار شدند اما آنچه را که در محاسبه ندیدند و به حساب نیاوردند شن های صحرای طبس بود که کماندوهای آمریکایی موسوم به نیروهای دلتا را زمین گیر کرد. آیا در عملیات پنجه عقاب آمریکایی ها قدرت فائقه و مطلقه الهی و معنوی محاسبه شده بود؟

مگر در قاموس آمریکایی ها «ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم» آمده است؟

اگر فهمیده بودند که چند ماه بعد جنگ و نبرد نظامی به راه نمی انداختند. آمریکایی ها گزینه نظامی را با اجیر کردن صدام علیه ایران برگزیدند اما واقعیت آن است که ایران به عنوان مثال - و تنها مثال- «پاناما» نیست که نیروهای ایالات متحده به آن کشور حمله کنند و «مانوئل نوریگا» رئیس جمهور پاناما را دستگیر و به زندانی در آمریکا منتقل نمایند. همچنانکه امروز ایران اسلامی، افغانستان، فلسطین و یا عراق نیست. آمریکایی ها با قانون داماتو و سپس موج تحریم ها بر ضد ایران اسلامی از اهرم اقتصادی نیز در 30 سال گذشته بهره جستند اما طرفی نبستند و اکنون داستان بلند تحریم ها به فصلی رسیده است که حتی رسانه ها و تحلیلگران غربی بر ناکارآمدی و بی خاصیتی آن تأکید دارند. و این تحلیل- بخوانید اعتراف- فقط در دو، سه نشریه تخصصی آمریکا مثل «فوربس» مشاهده نمی شود بلکه از نیویورک تایمز، واشنگتن تایمز، وال استریت ژورنال گرفته تا روزنامه های صهیونیستی جروزالم پست، یدیعوت آحارونوت و... ناگزیر اصل قصه را بازگو نموده و می نمایند.

جالب است که حتی در مقوله به اصطلاح استراتژیک- به زعم آمریکایی ها- «تحریم بنزین» نیز راه به جایی نبرده اند. همین دیروز نشریه تخصصی سیاسی و اقتصادی «فوربس» نوشت: «طرح ضربتی تولید بنزین نشان داد تهران بامدیریت خود برنامه ر یزی های واشنگتن برای توقف فعالیت هسته ای ایران را ناکام گذاشت و به خودکفایی رسید و در آینده از صادر کنندگان نمونه خواهد شد.» آمریکایی ها پس از امتحان کردن گزینه ها و تاکتیک های مختلف و به تعبیری آزمون و خطاهای بسیار درباره مواجهه با ایران اسلامی، سالهاست بر گزینه تهاجم فرهنگی و به عبارت دقیق تر، ترفند و دسیسه «جنگ نرم» با هدف واهی براندازی خاموش نظام دست یازیدند.

علی رغم هجمه و تهاجم آمریکایی ها در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی کماکان آنچه که آنها از آن هراس دارند قدرت و توان فزاینده ایران در معادلات منطقه ای و فرامنطقه ای است. در سال های گذشته این هراس آمریکایی ها نیز شدت یافته است به گونه ای که کاندولیزا رایس وزیر خارجه دولت بوش دو سال پیش صریحاً و بی پرده بیان می دارد «نفوذ ایران از پرونده اتمی خطرناک تر است» این تصریح «رایس» البته این تلویح را در پی دارد که اساساً موضوع برنامه هسته ای ایران و نظایر آن(همچون حقوق بشر) تنها یک بهانه است و آنچه کاخ سفید را به جنب و جوش واداشته قدرت و نفوذ ایران در معادلات منطقه ای و فرامنطقه ای است.

طرفه آن که همین چندی پیش، روزنامه آمریکایی هافینگتون پست در مقاله ای به قلم مشترک فلینت و هیلاری من لوورت نفوذ و توانمندی ایران را به عنوان «قدرت نرم» توصیف کرده و می نویسد: «یکی از نشانه های برتری ایران بر آمریکا در عرصه قدرت نرم در خاورمیانه آن است که ایران همواره متحدان پیروز و قدرتمندی دارد که همگی قادرند با حمایت مردمی در انتخابات مختلف پیروز شوند.» در همین راستا، حتی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر افراطی رژیم صهیونیستی که گنده گویی و لاف زنی در آرشیو اظهارات و ادعاهای او به فراوانی دیده می شود عاجزانه اقرار می کند: «امروز نفوذ حکومت ایران را از غزه تا لبنان، از افغانستان تا آمریکای جنوبی و آفریقا می بینم.»

اکنون سؤالی که به پیش کشیده می شود این است که چرا علی رغم آن که آمریکایی ها فهمیده اند ایران اسلامی به مانند کشورهایی نیست که آنها هر موقع اراده کردند آنجا را تصرف نمایند یا بر آن سیطره بیابند، باز هم به ترفندهای نخ نما شده و تاکتیک های تکراری خود اصرار و پافشاری می کنند؟ به قول «نوام چامسکی» زبان شناس برجسته و سیاستمدار خبره و شهره، «آمریکا نمی تواند، خواسته های خود را به ایران تحمیل کند»، خب؛ با این وضعیت علت خطای تحلیل آمریکایی ها در رویارویی با ایران اسلامی ناشی از چیست؟

پاسخ ساده است و آن این که آمریکایی ها عقبه توانمندی ایران را که ماهیت و هویت دینی است درنیافته اند و درک نکرده اند که اگر امروز ایران اسلامی طلایه دار نهضت بیداری اسلامی در منطقه است ناشی از نیروی فزاینده معنوی «اسلام» است. به تعبیر حکیمانه رهبر خبیر انقلاب اسلامی، هنر بزرگ امام راحل(ره) این بود که دین را به صحنه آورد. و آیا فهم این هنر سترگ و بزرگ در مخیله کوچک میلیتاریست ها و ماتریالیست ها که تنها در پی جنگ افروزی و زیاده خواهی هستند می گنجد؟

درس 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا این بود که در عصر حاکمیت دین و زمانه ای که رشد اسلام خواهی شتاب گرفته است جایی برای قلدرمآبی و چپاولگری سلطه خواهان و مستکبران زورگو و زیاده خواه نیست و همچنان که حضرت امام(ره) آمریکا را ام الفساد قرن دانستند این نوید را هم دادند که این قرن، قرن غلبه مستضعفین بر مستکبرین است. آمریکایی ها باید بدانند که توانمندی اصلی نظام جمهوری اسلامی علاوه بر قدرت نظامی، سیاسی، دیپلماسی و اقتصادی، ماهیت دینی و ایدئولوژیک است و باید در تحلیل و برآوردهایشان از ایران تجدیدنظر جدی نمایند چرا که به قول معروف:

چراغی را که ایزد برفروزد
هر آنکس پف کند ریشش بسوزد
حسام الدین برومند

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/8/13:: 1:31 عصر     |     () نظر

 جوانان استکبار ستیز (عکس)


 
 
 
 
 
 
 
حضور پرشور دانش آموزان و دانشجویان تهرانی؛
راهپیمایی گرامیداشت 13 آبان در مقابل لانه جاسوسی آمریکا آغاز شد

راهپیمایی پرشور گرامیداشت 13 آبان با حضور دانش آموزان و دانشجویان تهرانی آغاز شد.


راهپیمایی پرشور گرامیداشت 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور پرشور دانش آموزان و دانشجویان تهرانی در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا آغاز شد. در این راهپیمایی دانشجویان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل خشم و نفرت خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

 

 

سروری: 13 آبان ابهت غرب را شکست

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس هشتم 13 آبان را روز شکست هیمنه و ابهت پوشالی غرب دانست. پرویز سروری در گفت‌وگو با فارس در خصوص 13 آبان 1357 که تعدادی از دانش آموزان توسط دولت شریف امامی به شهادت رسیدند و نیز 13 آبان 1358 که تسخیر لانه جاسوسی اتفاق افتاد و روز مبارزه با استکبار است، اظهار داشت: 13 آبان بنا بر فرمایش امام(ره) انقلاب دوم بود که هیمنه غرب را شکست.

وی با عنوان اینکه پیش از 13 آبان آمریکا برای خود پرستیژ خاصی ایجاد کرده بود، گفت: هیمنه و ابهتی که آمریکا در خود ایجاد کرده بود تمام قدرت دفاعی و مقاومت نیروهای انقلاب را از بین می‌برد. نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه 13 آبان پوشالی بودن ابهت آمریکا را اعلام کرد، تصریح کرد: برای اولین بار هیمنه آمریکا در 13 آبان شکست که این بزرگترین کار این روز است.

وی با عنوان اینکه از 13 آبان 1358، فروپاشی و افول غرب به خوبی هویدا شد، گفت: 13 آبان 1357 و حضور و شهادت دانش‌آموزان، که غربی گمان می بردند انها در جریان اعتراضات اثرگذار نیستند موجب شد این پیغام برای همه ارسال شود که این انقلاب از دامنه‌های مختلف عبور کرده و توانسته همه عرصه‌های اجتماعی را دربرگیرد.

 

 

لغو جلسه هماهنگی 13 آبان در بنیاد باران

مجید انصاری و موسوی لاری خواستار لغو جلسه دیشب شده اند. به گزارش خبرنگار «جوان آنلاین» قرار بر این بود که عصر دیروز 12 آبان، موسوی و کروبی در بنیاد باران حضور یافته و با سیدمحمد خاتمی درباره روز 13 آبان به رایزنی بپردازند. در این جلسه که درآستانه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی قرار بود برگزار شود حضور یا عدم حضور این افراد در راهپیمایی 13 آبان به بحث گذاشته می شد.

اما شنیده ها حاکی است مجید انصاری و موسوی لاری دو تن از اعضای مجمع روحانیون مبارز و عضو بنیاد باران توصیه کرده اند که این جلسه لغو شود و عنوان کرده اند در صورتی که این جلسه برگزار شود هر اتفاقی روز 13 ابان بیفتد تبعاتش دامان ما را خواهد گرفت. هرچند میرحسین توسط برخی افراد برای صدور بیانیه درباره 13 آبان تحت فشار گذاشته شده اما تا کنون وی از صدور بیانیه خودداری کرده است.

 

 

حمایت مشاور سیاسی کروبی از تحریم ایران

مجتبی واحدی مشاور سیاسی کروبی و سردبیر اسبق روزنامه آفتاب که هم اکنون لندن نشین است در آخرین سخنرانی خود در مجمعی ضد ایرانی در آمریکا ضمن تقدیر از حامیان غربی خود بخاطر تحریم ایران خواستار تشدید این تحریم ها شد.

 

به نقل از پایگاه خبری NIAC، واحدی از سران فتنه که در تابستان سال گذشته از ایران متواری شد در نشست اخیر خود در موسسه بروکینگز آمریکا و در جمع شماری از طرفداران غربی خود از تحریم های آمریکا علیه ایران حمایت کرده و خواستار تشدید تحریم ها شد.

بر اساس این گزارش، در این نشست "فیلو دیبل" مشاور هیلاری کلینتون در بخش ایران، "مارکوس لونینگ" از مقامات وزارت خارجه آلمان، کنث پولاک از موسسه بروکینگز و "جنیو عبدو" از بنیاد قرن در آمریکا نیز حضور داشتند. کنث پولاک در سخنان خود خواستار حمایت بیشتر دولت های غربی از سران فتنه شد.

"فیل دیبل" مشاور وزیر خارجه آمریکا از احتمال لغو تحریم ها علیه ایران و انعقاد توافقنامه صلح میان دو کشور خبر داد ولی در ادامه بر لزوم فشار بیشتر بر ایران به بهانه نقض حقوق بشر نیز تاکید کرد. "عبدو" نیز تشدید فشارها بر ایران را ضروری دانست لونینگ هم از انتشار بیانیه های متعدد ضد ایرانی در روزنامه های آلمانی خبر داد.

 

 

بهاءالله مهاجرانی و کدیور افندی: با شایعاتی که خودمان ساخته ایم گول نخ

ارگان حلقه ماسونی لندن ضمن تخطئه القائات رسانه ای محافل ضدانقلاب تصریح کرد ادعای اختلاف میان رهبری و رئیس جمهور در ایران توهمی بیش نیست. «جرس» که خود رسوایی های فراوانی در انتشار شایعات و جعلیات دارد، این بار با هشدار به اینکه ادعای اختلاف رهبری و احمدی نژاد می تواند باعث خودفریبی جریان های مخالف جمهوری اسلامی شود، می نویسد: از همان آغازین روزهای پس از سوم تیر 84، شایعاتی درباره اختلاف احمدی نژاد با رهبر جمهوری اسلامی به میان آمد، شایعاتی که گاه با رفتار احمدی نژاد قوت می یافت و با گفتار رهبر ضعیف می شد.

ارگان زوج سیاسی بهاءالله مهاجرانی و کدیور افندی ضمن فرافکنی درباره کانون انتشار این شایعه ادعا می کند که این شایعه از سوی سیستم اطلاعاتی و امنیتی ایران و صدا و سیما ترویج شده(!) و سپس می نویسد: از سال گذشته و پس از جریان معاون اولی رحیم مشایی، وهم و خیال اختلاف رهبری و احمدی نژاد گسترش یافت ولی مشکل اینجاست که برخی سیاسیون مخالف، روی آن شایعه حساب باز کردند و دست روی دست گذاشتند که آری! همین روزهاست که رهبری توسط مجلس، احمدی نژاد را عزل کند.

جرس آنگاه به اوهامی تازه متوسل شده و ادعا می کند «احمدی نژاد محصول اتاق فکر بیت است که در پروژه ای چند لایه از آن پایین ها بالا آمد»! جرس در عین حال می پرسد انصافاً کدام رئیس دولتی برای رهبری از احمدی نژاد بهتر است نه (...) و نه (...) و امثال آنها مطابق نظر رهبری نیستند. به جز داستان مشایی در این سالها کجا دیده اید دولت غیر از نظر رهبری عمل کند؟

احمدی نژاد همان کسی است که رهبری آرزو می کرد. احمدی نژاد همان گونه که در ماه های ابتدایی ریاستش بر دولت گفت، نقش خاکریز نظام را ایفا می کند. گفتنی است سایت جرس در جعل و انتشار اینگونه شایعات نقش فراوانی داشته است که به نمونه هایی از آن در کیهان اشاره شده بود.

 

 

امروز ؛ تجمع برابر سفارت انگلیس

پس از لانه جاسوسی دانشجویان و دانش‌آموزان تهرانی امروز پس از حضور در راهپیمایی 13 آبان در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا، در مقابل سفارت انگلیس تجمع می‌کنند. دانشجویان و دانش‌آموزان دانشگاه‌های تهران ساعت 12:30 امروزپنجشنبه 13 آبان، پس از حضور در راهپیمایی گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار می‌شود، در اعتراض به اظهارات مداخله‌جویانه مقامات انگلیسی و به خصوص اظهارات اخیر جان ساورز رئیس سرویس اطلاعات خارجی انگلیس(MI6) علیه ایران در مقابل سفارت انگلیس تجمع اعتراض‌آمیز برگزار می‌کنند.

 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/8/13:: 1:30 عصر     |     () نظر

13 آبان 88؛ آغازی بر پایان ماه عسل فتنه 88

فعالان سیاسی معقدند جریان فتنه بعد از ناکامی در ایجاد اغتشاش در روز 13 آبان 88، برای تنفس مصنوعی به آشوبگران، نسخه رادیکال شدن را تجویز کرد تا بلکه بتواند چند ماه دیگر این فشار خیابانی را ادامه دهد؛ موضوعی که نتیجه‌ای کاملا عکس داشت و نهایتا به قیام عاشورایی 9 دی که از آن به عنوان "روز مرگ قطعی فتنه" نام برده می‌شود، منتهی شد.

به گزارش شبکه ایران سیزدهم آبان ماه یادآور سه رویداد بسیار مهم است؛ سالروز تبعید حضرت امام خمینی به ترکیه، شهادت جمعی از دانش آموزان توسط رژیم شاهنشاهی و فتح لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام. البته سومین واقعه بیشتر از دو مورد دیگر مورد توجه مورخین و سیاسیون قرار گرفته است؛ به هر حال تسخیر سفارت ایالات متحده آن هم در زمانی که نماد استکبار جهانی بود، موضوعی است که فقط با تعبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران قابل توضیح و تفسیر است: "انقلاب دوم."

با این حال، سال گذشته و به دنبال وقایعی که بعد از انتخابات ریاست جمهوری رخ داد، جریانی به سرکردگی کاندیداهای شکست خورده تشکیل شد که به دنبال سوءاستفاده از حامیان خود بود. این جریان که می‌دانست بعد از خطبه نمازجمعه تاریخی 29 خرداد به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، پرده‌ها کنار رفته و با شفاف شدن اوضاع سیاسی کشور، ریزش شدیدی در میان هواداران خود پیدا شده است، دست به طراحی یک پروژه جدید زد؛ پروژه‌ای که قرار بود تا از مناسبت‌های مذهبی و ملی ایرانیان برای اقصاد سیاسی بهره‌برداری شود.

روز قدس؛ آغازی بر پایان فتنه

سران فتنه درنظر داشتند تا با دعوت حامیان خود به حضور در راهپیمایی روز قدس که یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است، با یک تیر دو نشان را هدف بگیرند. آن‌ها درنظر داشتند تا با این کار، هم تعداد حامیان خود را به رخ بکشند و سوژه خبری برای رسانه‌های معاند ایران تهیه کنند و هم خود را متظاهر به سنت امام خمینی (ره) نشان دهند. اما در عمل، وقایعی که توسط جریان منتسب به این افراد انجام گرفت، نتیجه‌ای کاملا عکس خواسته آنان را به دنبال داشت.

سر دادن شعارهایی به نفع رژیم صهیونیستی آن هم در روز جهانی قدس و همراهی با شعار "نه غزه؛ نه لبنان" و "جمهوری ایرانی"، سبب شد تا اندک افرادی که در میان حامیان سران فتنه باقی مانده بودند و آن‌ها را تنها معترضین به انتخابات می‌دانستند هم صف خود را از این جریان آشوب جدا کنند؛ مساله‌ای که بعدها سران جریان اصلاحات نظیر رسول منتجب‌نیا و اکبر محتشمی‌پور هم به آن اعتراف کردند.

13 آبان؛ بهت فتنه‌گران از ریزش هوادار و آغاز رادیکالیسم آشوب‌طلبانه

اما حوادثی که در روز 13 ابان 88 روی داد، علنا این پیام را برای میرحسین موسوی و مهدی کروبی مخابره کرد که موج سینوسی جریان اغتشاش به نقطه پایانی خود در قعر این نمودار رسیده است. حضور پراکنده تنها چند ده نفر در میدان هفت تیر که حتی نتوانستند از مهدی کروبی در برابر سیل خروشان مردم حمایت کنند تا او مجبور به فرار نشود، پیام اصلی این روز بود.

اگرچه رسانه‌های غربی تلاش کردند تا با پخش چندین باره تصاویر اهانت به عکس میئولان نظام در خیابان‌های فرعی، به نوعی راهپیمایی گسترده و بی‌سابقه مردم در مقابل لانه جاسوسی آمریکا را تحت‌الشعاع قرار دهند اما آنچه در واقعیت به وقوع پیوست، روایتی از پایان ماه عسل فتنه‌گران بود. در همین راستا بود که فعالان سیاسی، حوادث رادیکال بعد از 13 آبان نظیر هتک حرمت عکس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در روز 16 آذر و همچنین اقدام بی‌سابقه و هتاکانه این جریان در روز عاشورا و به آتش کشیدن خیمه عزاداری سیدالشهدا (ع) را ناشی از ناکامی این جریان در 13 آبان ارزیابی کردند.

این افراد معقدند جریان فتنه بعد از ناکامی در ایجاد اغتشاش در روز 13 آبان 88، برای تنفس مصنوعی به آشوبگران، نسخه رادیکال شدن را تجویز کرد تا بلکه بتواند چند ماه دیگر این فشار خیابانی را ادامه دهد؛ موضوعی که نتیجه‌ای کاملا عکس داشت و نهایتا به قیام عاشورایی 9 دی که از آن به عنوان "روز مرگ قطعی فتنه" نام برده می‌شود، منتهی شد.

روایت یک شاهد عینی از 13 آبان 88

از ابتدای صبح جمعیت زیادی برای رفتن به طالقانی در خیابان های اطراف دیده می‌شوند. ایستگاه های دروازه دولت، هفت تیر،‌دروازه شمیران و طالاقانی بدون اطلاع قبلی بسته هستند. ساعت 10 صبح است، خیابان مفتح کاملا از جمعیت دانشجو و دانش آموز پر شده است.

میدان هفت تیر هم جمعیت زیادی را در خود جای داده است.

"مرگ بر آمریکا" ، "مرگ بر اسرائیل"، "حزب فقط حزب علی،سید فقط سید علی"،"وای اگر رهبرم حکم جهادم دهد"،"ای رهبر آزاده آماده‌ایم، آماده"و... از جمله شعار هایی است که از دسته های در رفت و آمد بسیجیان و مردم عادی شنیده می‌شود. مهدی کروبی بعد از وقایعی که در نمایشگاه مطبوعات برایش پیش آمد، برای حضور در مراسم 13 آبان از مدت ها قبل اعلام کرده بود که می‌آید، شاید برای آنکه آشوب طلبان برای سازمان دهی فرصت داشته باشند!

دختر و پسری که کنار خیابان کریم خان ایستاده اند به مردم می‌گویند بیایید همه با هم برویم وسط خیابان و شعار بدهیم، نهایتش این است که چند تا چوب می‌خوریم و به زمین می‌افتیم، بعدش هم موسوی و کروبی می‌آیند بازدیدمان! کروبی یا موسوی و یا دیگر سران آشوب را در میان جمعیت نمی‌بینم شاید هم آمده بودند ولی مثل روز قدس فقط جلوی روزنامه اعتماد ملی. هنوز صدای مرگ بر آمریکا شنیده می‌شود. خبرنگاران زیادی برای پوشش دادن مراسم 13 آبان حضور دارند.

اذان ظهر را می‌گویند،‌ برخی اعتنا نمی‌کنند ولی صدای اقامه می‌آید.

جمعیتی انبوه و چندهزار نفری از دانشجویان و دانش آموزان بسیجی خود را برای نماز جماعت در مرکز شهر تهران، همان جایی که مدت هاست آمریکا به همراهی دوستانش در داخل برای به راه انداختن آشوب در آن نقشه می‌کشند آماده می‌شوند. اینجا میدان هفتم تیر است،‌ "جنبش سبز علوی" هم با پرچم های سبز رنگ به میان مردم آمده‌اند. قمه،‌ چاقو و یا سلاح دیگری هم دیده نمی‌شود؛ شاید چون کسی نبوده که اینها را در میان سبزها پخش کند  و شاید هم چون یکی از رهبران آشوب طلب هنوز در ایران نیست.

چرا 13 آبان، نمایش شکست جریان فتنه بود؟

"اسماعیل کوثری" نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همان روز در گفت‌وگو با شبکه ایران آرامش مراسم 13 آبان 88 را ناشی از آگاهی جوانان و مردمی دانست که از ماه‌ها قبل آماج تبلیغات استکبار و عوامل دست نشانده داخلی آن قرار گرفته بودند. وی گفت: حامیان موسوی و کروبی که بعد از انتخابات و تحت القائات این دو نفر، ادعای "تقلب" را باور کرده بودند و حتی به خیابان‌ها آمده بودند، امروز با برگزاری آرام مراسم 13 آبان نشان دادند که حقیقت را درباره این ادعاها درک کرده اند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این نکته که تصور می‌شد موسوی و کروبی بعد از ماجراهای روز قدس و نمایشگاه مطبوعات فهمیده باشند که حامیانشان هم دیگر آنان را قبول ندارند، افزود: ولی باز شاهد بودیم این آقایان به تصور داشتن پایگاه مردمی برای حضور در مراسم 13 آبان اعلام حضور کردند اما با بی‌اقبالی عمومی مواجه شدند. کوثری با عنوان این مطلب که موسوی و کروبی اکنون خودشان را تنها می‌بینند،‌ اظهار داشت: مردم اگر این افراد را تنها گذاشتند به خاطر دروغ هایی بود که به قصد فریب ملت در رسا نه های خود درباره تقلب و ادعاهای بعد از آن می‌گفتند.

 
 
 
 

لرزه به جاسوس‌خانه شیطان بزرگ با شعار "مرگ بر آمریکا "

این خبر تکمیل می شود/راهپیمایی روز 13 آبان با حضور هزاران نفر از دانش آموزان به سمت لانه جاسوسی سابق آمریکا آغاز شد. دانش آموزان در گروه ها و از مدارس مختلف با حمل پرچم های جمهوری اسلامی ایران و پارچه نوشته هایی با مضامین شعارهای ضداستکباری در حال حرکت به سمت لانه جاسوسی هستند. شمار قابل توجهی از اعضای تشکل های دانش آموزی به ویژه پیشتازان و فرزانگان با لباس های متحدالشکل و همایل در میان راهپیمایان دیده می شوند.

اکنون هزاران نفر از دانش آموزان مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا تجمع کرده اند و در حال سردادن شعارهای ضدآمریکایی هستند. در این مراسم قرار است بیانیه کمیته دانش آموزی و همچنین دانشجویی ستاد برگزاری مراسم 13 آبان قرائت شود. از دیگر برنامه های امروز ، سخنرانی برادر شهید رضوایی از فاتحان لانه جاسوسی و دانشجوی پیرو خط امام سخنرانی کنند. قرائت بیانیه طلاب و قطعنامه پایانی نیز از دیگر برنامه های این مراسم خواهد بود. سخنران اصلی این برنامه سیدعزت الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما اعلام شده است. ده ها خبرنگار ، عکاس و تصویربردار با حضور در این محل در حال ثبت و مخابره اخبار این راهپیمایی هستند.

لرزه به جاسوس‌خانه شیطان بزرگ با شعار "مرگ بر آمریکا "

جمع کثیری از نسل اول و سوم انقلاب در مراسم گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان شرکت کرده و در اقدامی هماهنگ شعار "مرگ بر آمریکا " را سر می‌دهند. مراسم گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان از ساعت 10 صبح امروز پنجشنبه در مقابل سفارتخانه سابق آمریکا در ایران آغاز شده است. شرکت‌کنندگان در این مراسم شعارهایی همچون: "مرگ بر آمریکا "، "مرگ بر اسرائیل "، "الله‌اکبر "، "حزب فقط حزب علی، رهبر فقط سیدعلی "، "وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد " و ... سر می‌دهند.

تجمع‌کنندگان همچنین پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران را در دست داشته و دست‌نوشته‌هایی در خصوص یوم‌الله 13 آبان و تصویر از دانشجویان پیرو خط امام برای تسخیر لانه جاسوسی به دست دارند. قرار است عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با حضور در جمع تجمع‌کنندگان برای آنها سخنرانی کند.

قرائت پیام خانواده‌ معظم شهدا در مراسم 13 آبان توسط برادر شهید وزوایی

پیام خانواده‌های معظم شهدا در گرامیداشت 13 آبان توسط برادر شهید وزوایی از دانشجویان شهید پیرو خط امام(ره) قرائت شد. پیام خانواده‌های معظم شهدا در گرامیداشت 13 آبان توسط برادر شهید وزوایی از دانشجویان شهید پیرو خط امام(ره) قرائت شد. برپایه این گزارش، پدر و مادر شهید وزوایی از دانشجویان شهید پیرو خط امام(ره)، در این مراسم حضور دارند. همچنین مرتضی تمدن استاندار تهران و حسین قدیانی رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور صبح امروز پنج‌شنبه در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان، همگام با راهپیمایان یوم الله 13 آبان در مقابل لاله جاسوسی حضور یافتند.

برپایی نمایشگاه اقدامات فتنه‌گران پس از انتخابات 

نمایشگاهی از اقدامات فتنه‌گران در روزهای پس از انتخابات در تقاطع خیابان‌های طالقانی و موسوی برپا شده و در آن برخی از اقدامات جریان فتنه به تصویر کشیده شده است. مراسم گرامیداشت یوم الله 13 آبان در سالروز تسخیر سفارتخانه سابق آمریکا در ایران مقابل این سفارتخانه در حال برگزاری است. در این مراسم، دانشجویان و دانش آموزان حضور پررنگ داشته و حضور دانش آموزان و دانشجویان اوایل انقلاب را نیز می‌توان مشاهده کرد. تجمع کنندگان شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا» ، «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «مرگ بر منافق» و... سر داده و پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران را به دست دارند. در حاشیه برگزاری این مراسم نمایشگاهی از اقدامات فتنه‌گران در روزهای پس از انتخابات در تقاطع خیابان‌های طالقانی و موسوی برپا شده است.

برگزاری نمایشگاه نقاشی "امیدان بسیج " مقابل لانه جاسوسی آمریکا

نمایشگاه نقاشی "امیدان بسیج " به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مقابل لانه جاسوسی آمریکا برگزار شده است. به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی امروز نمایشگاه نقاشی "امیدان بسیج " مقابل لانه جاسوسی آمریکا برگزار شده است. در این نمایشگاه دانش آموزان طرح‌های خود را با موضوع شیطان بزرگ؛ دولت آمریکا، دشمن قرآن و دشمن کودکان نقاشی کرده اند؛ هم اکنون نقاشی‌های دانش آموزان شرکت کننده در این نمایشگاه مقابل لانه جاسوسی آمریکا نصب شده و در معرض دید قرار گرفته است. گفتنی است دانش آموزان بسیجی مقطع ابتدایی در سازمان بسیج دانش آموزی، "امیدان بسیجی " نامیده می شوند. 

 

 

کروبی بدنبال زنده کردن هیمنه استکبار

کمپین خلع لباس کروبی به محض اطلاع از حضور احتمالی کروبی در راهپیمائی سیزده آبان که قصد تحریک پس مانده های فتنه جو می باشد...

.

کمپین خلع لباس کروبی به محض اطلاع از حضور احتمالی کروبی در راهپیمائی سیزده آبان که بدنبال تحریک پس مانده های فتنه جو می باشد به همراه تعداد بی شماری از امت همیشه در صحنه در میدان هفت تیربا نماد لنگه کفش به انتظار شیخ کروبی می باشد تا با رودرو شدن با این شیخ بی خرد به او بفهماند که دیگر نمی تواند با این حرکات مذبوحانه در روزی که به نام مبارزه با استکبار است آب به جوی دشمن بریزد و استکبار امریکا و انگلیس و اسرائیل و ایادی داخلی آنان را خوشحال نماید.

 

 

تفاهم سبز سلطنت طلبان بهایی و اصلاح طلبان فراری در مریلند

شماری از عناصر ضدانقلاب شامل سلطنت طلبان، برخی وابستگان گروهک بهائیت، سازمان منافقین و اصلاح طلبان فراری در دانشگاه مریلند آمریکا گرد هم آمدند. در این نشست 3 سه روزه که جمعه تا یکشنبه گذشته برگزار شد برخی مقام های سیاسی و اطلاعاتی و از جمله جان لیمبرت- عضو لانه جاسوسی آمریکا و رئیس میز ایران در وزارت خارجه که به تازگی از این سمت کناره گیری کرد - حضور داشتند.

بنابر گزارش ها، وابستگان طیف های گوناگون ضدانقلاب در این نشست که تحت عنوان فرهنگ آزادی های مدنی، حقوق بشر و دموکراسی در ایران برگزار شد به هم رسانده بودند از جمله: هاله اسفندیاری، مهناز افخمی، مهرانگیز کار، داریوش همایون، ایرج گرگین، پروانه آبراهامیان، علی اکبر موسوی خوئینی، فاطمه حقیقت جو، رکسانا صابری، شیرین عبادی، احمد کریمی حکاک، کریم لاهیجی، سراج میردامادی، علی میرسپاسی، منصور فرهنگ، جهانشاه جاوید، سهراب رزاقی، آرش نراقی، امید معماریان، مهرداد مشایخی و...

کریم لاهیجی وکیل مدافع گروهک تروریستی منافقین در یکی از نشست های همایش مذکور، مذهب را دگم معرفی کرد و گفت: ذات مذهب با دموکراسی مغایرت دارد و اگر قرار باشد مذهب با دموکراسی تطبیق داده شود چیزی از آن نمی ماند. وی ضمن اشاره به انتخاب خاتمی در سال 76 و تشکیل مجلس ششم گفت برای اولین بار در پاریس موسوی خوئینی را دیدم و به او گفته بودم مجلس ششم برای موفق شدن به عنوان پیش شرط نباید یک آخوند (کروبی) را رئیس مجلس کند. مجلس ششم در عمل به موسسه ای به نام کمیسیون اصل نود که جایگزین دادگستری شده بود تبدیل شد و این خود تحول بزرگی بود.

آن دوره کار بزرگ موسوی خوئینی بازدید از زندان های مخفی جمهوری اسلامی بود(!) موسوی خوئینی هم در سخنانش گفت ای کاش فقط کروبی بود که مانع انجام کارها می شد، در مجلس ششم بسیاری از چهره های دیگر بودند که مانعی در راه بسیاری از فعالیت های مجلس بودند. به گزارش صدای آمریکا، شیرین عبادی هم در سخنان خود گفت: باید سیاست حکومت را به چالش کشید. تابوها را بشکنید، سؤال مطرح کنید و از جمله این که سؤال از نیروگاه بوشهر بپرسید که قرار است برق تولید کند. این نیروگاه زیان آور است. چرا نیروگاه بادی و خورشیدی نه؟

 

 

سایت مهاجرانی:خوب خودمان را سرکار گذاشته‌ایم

ارگان اتاق فکر جریان ضدانقلاب در لندن ضمن تخطئه القائات رسانه‌ای محافل ضدانقلاب، تصریح کرد ادعای اختلاف میان رهبر انقلاب و رئیس جمهور در ایران توهمی بیش نیست. ارگان حلقه ماسونی لندن ضمن تخطئه القائات رسانه ای محافل ضدانقلاب تصریح کرد ادعای اختلاف میان رهبری و رئیس جمهور در ایران توهمی بیش نیست.

«جرس» که خود رسوایی های فراوانی در انتشار شایعات و جعلیات دارد، این بار با هشدار به اینکه ادعای اختلاف رهبری و احمدی نژاد می تواند باعث خودفریبی جریان های مخالف جمهوری اسلامی شود، می نویسد: از همان آغازین روزهای پس از سوم تیر 84، شایعاتی درباره اختلاف احمدی نژاد با رهبر جمهوری اسلامی به میان آمد، شایعاتی که گاه با رفتار احمدی نژاد قوت می یافت و با گفتار رهبر ضعیف می شد.

ارگان زوج سیاسی عطاءالله مهاجرانی و محسن کدیور ضمن فرافکنی درباره کانون انتشار این شایعه ادعا می کند که این شایعه از سوی سیستم اطلاعاتی و امنیتی ایران و صدا و سیما ترویج شده(!) و سپس می نویسد: از سال گذشته و پس از جریان معاون اولی رحیم مشایی، وهم و خیال اختلاف رهبری و احمدی نژاد گسترش یافت ولی مشکل اینجاست که برخی سیاسیون مخالف، روی آن شایعه حساب باز کردند و دست روی دست گذاشتند که آری! همین روزهاست که رهبری توسط مجلس، احمدی نژاد را عزل کند.

جرس آنگاه به اوهامی تازه متوسل شده و ادعا می کند «احمدی نژاد محصول اتاق فکر بیت است که در پروژه ای چند لایه از آن پایین ها بالا آمد»! جرس در عین حال می پرسد انصافاً کدام رئیس دولتی برای رهبری از احمدی نژاد بهتر است نه (...) و نه (...) و امثال آنها مطابق نظر رهبری نیستند. به جز داستان مشایی در این سالها کجا دیده اید دولت غیر از نظر رهبری عمل کند؟احمدی نژاد همان کسی است که رهبری آرزو می کرد. احمدی نژاد همان گونه که در ماه های ابتدایی ریاستش بر دولت گفت، نقش خاکریز نظام را ایفا می کند. گفتنی است سایت جرس در جعل و انتشار اینگونه شایعات نقش فراوانی داشته است.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/8/13:: 1:30 عصر     |     () نظر

لنگه کفشهادر انتظار کروبی 

به گزارش منابع موثق  مهدی کروبی کاندیدای شکست خورده در انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم سعی بر  حضور در راهپیمائی سیزده آبان را دارد و طبق اخبار رسیده تلاش دارد تا در میدان هفت تیر حضور پیدا کند. 

* کروبی که قبلا با حضور خود در نمایشگاه مطبوعات با خیل مردمی روبه رو شد ه بود که از او با شعارهای مرگ بر منافق و مرگ بر ضد ولایت فقیه استقبال می‌کردند.

* حجم شعار‌ها بر علیه کاندیدای شکست خورده  به حدی بود که وی مجبور شد از همان ابتدای نمایشگاه راه خود را کج کرده و به دنبال درب خروج باشدو با بدرقه لنگه کفشها و با شعارهای «مرگ بر دروغگو» و «مرگ بر منافق» حاضرین در نمایشگاه روبه رو شد.

بنابر این برای تکرار حرکت تاریخی در نمایشگاه مطبوعات امت فتنه ستیز حزب الله گوش به زنگ و آماده برای مقابله با مهره سوخته استعمار انگلیس و امریکا خواهد بود تا به نیابت تمام استکبار هرچه فریاد دارند بر سر بی خردی ها و بی بصیرتی این آلت دست بیچاره بزنند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/8/13:: 1:29 عصر     |     () نظر

 

شعار ملت ما

مرگ بر آمریکا

 

 

سیزدهم آبان

روز تجلی دوباره آزادگی

و شجاعت و غیرت انقلابی

در ملت مسلمان ما است

مقام معظم رهبری

 

 

یوم اله سیزدهم آبان

روز ملی مبارزه با

 استکبار جهانی 

 

ملت ما اولین ملتی بود ثابت کرد

آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند

الله اکبر

خامنه ای رهبر

 

 

مرگ بر اسرائیل

وعد? ما یوم الله 13 آبان

 

راهپیمایی 13 آبان در تهران

 

خونی که در رگ ماست

هدیه به رهبر ماست


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/8/12:: 8:46 عصر     |     () نظر

برنامه ریزی برای 13 آبان در بنیاد باران

قرار شده عصر چهارشنبه 12 آبان موسوی و کروبی در بنیاد باران حضور یافته و با سیدمحمد خاتمی درباره روز 13 آبان به رایزنی بپردازند.

این جلسه در آستانه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برگزار شده و درآن حضور یا عدم حضور این افراد در راهپیمایی 13 آبان به بحث گذاشته می شود.

هرچند میرحسین توسط برخی افراد برای صدور بیانیه درباره 13 آبان تحت فشار گذاشته شده اما تا کنون وی از صدور بیانیه خودداری کرده است.

 

 

تحرکات جریان فتنه در آستانه 13 آبان

به گزارش خبرنگار جنبش سرخ حسینی در آستانه فرارسیدن یوم ا... 13 آبان مصادف با روز دانش آموز جریان فتنه در اقدامی برنامه ریزی شده تلاش گسترده ای را به منظور متشنج نمودن محیط دانشگاهها و ایجاد نا آرامی در جریان مراسم راهپیمایی این روز آغاز نموده اند. 
بر همین اساس برخی از اعضای مرتبط با سران فتنه با برقراری ارتباط با برخی از اغتشاشگران  دانشجو که در زندان به سر می برند آنها را به صدور بیانیه ترغیب نموده اند و این دانشجویان نیز با صدور فراخوانی دانشجویان و دانش آموزان را به انجام اغتشاش ناآرامی در مراسم راهپیمایی 13 آبان دعوت نموده اند.
گفته می شود نمایندگان سران فرقه در دیدارهای خود با سایر گروه های دانشجویی حامی فتنه از آنها درخواست نموده اند در مراسم راهپیمایی 13 آبان با بستن بازو بندهایی مندرج به عباراتی در حمایت از سران فتنه و زندانیان سیاسی شرکت نمایند.
گفته می شود فعالین تشکل های دانشجویی حامی جریان فتنه در مراکز دانشگاهی در تلاش هستند به انحاء مختلف از قبیل مراسم سخنرانی ، صدور بیانیه ، پخش اطلاعیه و ... با سوء استفاده از پتانسیل دانشجویان جدید الورود با ایجاد ناآرامی فضای دانشگاه ها را متشنج نمایند.
 
 
 
 
 

خنداندن مردم با کروبی و میرحسین ممنوع!
 
 
یک سایت اصلاح طلب به سایت‌های جنبش سبز نصیحت کرد با انتشار اخبار مسخره درباره میرحسین و کروبی باعث خنده مردم نشوند!   
 

 

یک سایت اصلاح طلب به سایت‌های جنبش سبز نصیحت کرد با انتشار اخبار مسخره درباره میرحسین و کروبی باعث خنده مردم نشوند! روز گذشته برخی سایت‌های ضد انقلاب مقیم خارج و برخی همفکران داخلی آنها مانند سایت اصلاح طلب آینده با ذوق زدگی خبر منتشر کردند که کروبی به در منزل میرحسین رفته و چون ماموران می‌خواستند مانع شوند میرحسین در یک اقدام انقلابی سوار ماشین شده و کروبی را به داخل منزل خود برده است.
 
سایت خودنویس که در حمایت کورکورانه از جنبش سبز در سال گذشته و تمسخرهای جنبش فتنه در ماه‌های اخیر ید طولایی دارد در مطلبی پیرامون ملاقات کروبی و میرحسین نوشت: آقایان سایت‌های سبز! شما سایت خبری و تحلیلی هستید، نشریه طنز که نیستید، وقتی می‌نویسید موسوی در یک اقدام انقلابی سوار ماشین خود شد و رفت سر کوچه و کروبی را به منزل آورد آدم خنده‌اش می‌گیرد!
 
نویسنده این سایت اصلاح طلب با اشاره به خبر برخی سایت‌ها که مدعی شده بودند موسوی و کروبی در حصر بوده‌اند و با اقدام موسوی حصر خانگی آنها شکسته شد با تمسخر موسوی این سئوال را مطرح کرد که چرا این همه روحیه انقلابی میرحسین فقط این جور جاها فوران می‌کند؟!طنز نویس فراری از کشور در ادامه نوشت تا جایی که ما بلدیم حصرخانگی به یک چیزی می‌گویند که طرف نتواند با کسی رفت و آمد داشته باشد. اگر کروبی ادعا می‌کند که خودش در حصر خانگی است و می‌تواند تا دم خانه موسوی برود چرا موسوی که اقدامات انقلابی بلد است نمی‌تواند برود دم خانه کروبی؟!
 
سایت خودنویس در ادامه به بررسی روحیات میرحسین پرداخته و نوشته موسوی در حالت معمول پسر خوبی است. اگر با او کاری نداشته باشی در خانه می نشیند و ماهی یک بیانیه می‌نویسد ولی اگر میهمانی به در خانه او بیاید و راه ندهند همین پسر خوب ناگهان انقلابی می‌شود و کاری می‌کند که همه کف بکنند. وی در ادامه نوشته البته کتک خور موسوی مثل کروبی ملس نیست. آن روزی که عده‌ای به منزل کروبی حمله کردند، عالم و آدم رفتند دیدن کروبی ولی موسوی همین جایی که الان نشسته، همچنان نشست و طبق روال معمول یک بیانیه کوبنده صادر کرد!این طنز نویس در ادامه موسوی و کروبی را به تیم فوتبالی تشبیه کرد که کروبی کاپیتان این جنبش است. حرکت بدون توپ می‌کند، پاس گل می‌دهد، از آفساید به راحتی فرار می‌کند اما بلد نیست گل بزند. اگر موسوی و کروبی را از وسط زمین برداری و از استادیوم هم بیرون ببری باز هم در احوال بازی توفیر زیادی نمی‌کند چه بسا بازی روان هم بشود!
 
 
 
 
 

گلوبال ریسرچ:
میلیاردرهای تهران پشت موسوی بودند

 

در ایران یک بخش خصوصی سرمایه دار وجود دارد که برای خود منافع خاص سیاسی و اقتصادی در نظر گرفته است. همین طبقه مرفه، مرکزیت اغتشاشات پس از انتخابات ریاست جمهوری 2009 (1388) را تشکیل می داد.

  یک پایگاه خبری کانادایی در تحلیلی جامعه شناختی تصریح کرد: یک طبقه خاص سرمایه دار در ایران که دارایی هایشان بالغ بر هزاران میلیارد تومان بود پشت سر اغتشاشات پس از انتخابات ریاست جمهوری قرار داشتند که این حوادث را رهبری می کردند.

به گزارش صراط پایگاه اینترنتی گلوبال ریسرچ در تحلیل جامعه شناختی اغتشاشات پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 تصریح کرد: آنچه رسانه های غربی هرگز در مورد این اغتشاشات نگفتند نوعی شکاف طبقاتی بود که پشت سر اغتشاشات مذکور قرار داشت.

این پایگاه اطلاع رسانی نوشت: هر چند که صنایع نفت و گاز در ایران دولتی است اما در این کشور، یک بخش خصوصی سرمایه دار نیز وجود دارد که برای خود منافع خاص سیاسی و اقتصادی در نظر گرفته است. همین طبقه مرفه، مرکزیت اغتشاشات پس از انتخابات ریاست جمهوری 2009 (1388) را تشکیل می داد.

این نشریه الکترونیکی کانادایی افزود: در شرایطی که طبقات مرفه و میانه مرفه جامعه ایران از میرحسین موسوی حمایت می کردند، مردم عادی شامل کارگران و طبقات ضعیف حامی محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کنونی ایران بودند.

بنابر گزارش فوق، هر چند که ممکن است برخی از کسانی که پس از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته به خیابان آمدند واقعاً احساس می کردند که انتخابات به شکل منصفانه ای برگزار نشده است اما نباید فراموش کرد که پشت این جریان، مخالفین دولت ایران قرار داشتند یعنی همان طبقه سرمایه داری که به دنبال منافع خاص خود بود.

گفتنی است این رسانه کانادایی اگرچه به یک واقعیت محسوس اشاره کرده است و نقش کلان سرمایه داران در فتنه 88 را نمی توان انکار کرد ولی به نظر می رسد رسانه یاد شده عمداً در پی کمرنگ کردن و یا انکار نقش مستقیم سرویس های اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و اسرائیل در فتنه اخیر نیز بوده است. چرا که مطابق اسناد موجود سران و عوامل اصلی فتنه دقیقاً و بی کم و کاست از فرمول دیکته شده سرویس های اطلاعاتی مورد اشاره پیروی کرده بودند. ضمن آن که با برخی از آنها دیدارهای خصوصی خارجی نیز داشته اند.

 

 

13آبان عامل همگرایی و اتحاد ملت بزرگ ایران علیه آمریکا است

سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان به مناسبت 13 آبان بیانیه‌ای صادر کرد که در آن آمده است: یوم‌الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در برگیرنده سه واقعه سرنوشت‌ساز و تاریخی در صحیفه خاطرات و افتخارات رفیع ملت سربلند ایران است. 13 آبان، سالروز تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بزرگ مرجع جهان تیشع، حضرت امام خمینی (ره)، در سال 1343 به ترکیه به جرم دفاع از شرافت و کرامت انسانی و استقلال ایران است.

این بیانیه می‌افزاید: 13 آبان، سالروز به خاک و خون کشیدن دانش‌آموزان معترض به ظلم و ستم و فساد دستگاه دربار ستمشاهی توسط گارد دژخیمان رژیم منحوس طاغوت در مقابل درب اصلی دانشگاه تهران در سال 1357 است، 13 آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام(ره) در سال 1358 است.

در ادامه این بیانیه آمده است: سه رخداد بزرگی که وجه مشترک همه آن‌ها، ویژگی استکبار ستیزی، استقلال‌طلبی و آزادیخواهی ملت مبارز، مقاوم و ولایتمدار ایران اسلامی است، یوم‌الله 13 آبان، نماد ایثار، مقاومت، پایداری و پیروزی مردم مؤمن و انقلابی ایران و نمایش صلابت و شجاعت ایرانیان در برابر قدرت‌های پوشالی و رو به زوال شرق و غرب است. یوم‌الله 13 آبان، یادآور ماهیت استکباری و استبدادی آمریکای جهانخوار و عامل همگرایی، هم‌افزایی، وحدت و اتحاد ملی ملت استوار و همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان در این بیانیه تاکید کرده است: شکست‌های تلخ و پی‌درپی شیطان بزرگ، آمریکای ام‌الفساد قرن، در بیش از 30 سال دشمنی آشکار با انقلاب اسلامی و اعتراف دولت‌مردان و سردمداران محافل سیاسی - امنیتی غرب نسبت به ناکار آمدی و استیصال و درماندگی نقشه‌ها، ترفندهای شوم و فتنه‌ها و آشوب‌های شیطانی نظام‌ سلطه نشان از اقتدار، رشد و پیشرفت و تعالی ایران اسلامی در افق چشم‌انداز پیش‌روی خود در سایه تدابیر و هوشمندی ولایت فقیه و رهبری انقلاب اسلامی و هوشیاری و بصیرت مثال‌زدنی مردم انقلابی و رشید داشته است.

این بیانیه می‌افزاید: این اقتدار که ناشی از سلاح ایمان و توکل و تلاش در راه خداست، نه تنها نظام، انقلاب و میهن اسلامی را در برابر طوفان هجمه‌ها و گرداب حوادث روزگار و توطئه‌های سهمگین استکبار جهانی حفظ کرده بلکه آن را به موتور محرکه و الگوی بی‌بدیل، نافذ و جامعی برای شکل‌گیری نهضت بیداری اسلامی و فراگیر شدن امواج ظلم‌ستیزی و عدالت‌خواهی در جای جای عالم کفر زده و تحت سلطه و ستم امروز بدل ساخته است، دستاوردهای سترگ و حقیقی انکارناپذیر که به گونه‌ای برجسته و ملموس فراروی وجدان‌های بیدار و تشنه عدالت و آزادی جهان قرار گرفته است. علاوه بر فتح لانه جاسوسی، تبعید حضرت امام(ره) و شهادت دانش‌آموزان در این روز، هر کدام نشانه دیگری از وجود استکبار در این کشور و لزوم مبارزه دائمی با آن را گوشزد می‌کند.

در پایان این بیانیه آمده است: سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان ضمن گرامیداشت این روز بر این باور است که حفظ وحدت، محوریت ولایت فقیه و تقویت روحیه اسکتبارستیزی در مطالبه حضرت امام(ره) است که باید در این روز به ظهور و بروز برسد و همگان در پیمودن راه آن عزیز سفر کرده لحظه‌ای به خود تردید راه ندهند.

 

 

اختصاصی«جوان آنلاین»
عوامل خیابانی فتنه منشعب می شوند

جمعی از سر شبکه های جریان فرقه تصمیم گرفته اند با انتشار یک بیانیه به همکاری خود با فرقه سبز خاتمه بدهند. شنیده شده ، جمعی از سر شبکه های جریان فرقه با ابراز نارضایتی از عافیت طلبی سران فتنه تصمیم گرفته اند با انتشار یک بیانیه به همکاری خود با فرقه سبز خاتمه بدهند.

به گزارش جوان آنلاین این جمع که از ارکان برنامه ریزی و سازماندهی  اغتشاشات و حرکتهای آشوب طلبانه سال گذشته می باشند معتقدند ، سوء مدیریت و عافیت طلبی ، بی برنامگی وعدم تمرکز در رهبری جنبش (فرقه) موجب اضمحلال و سقوط الین جریان گردیده است و ادامه این روند را دور باطل و آب در هاون کوبیدن توصیف نموده اند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/8/12:: 7:9 عصر     |     () نظر

دشمن می‌کوشد ماهیت ضداستکباری 13 آبان مشخص نشود 

 

 

جایزه زرشناس برای شهدای فتنه

یکی از پیشکسوتان مطبوعاتی تقدیر شده در جشنواره امسال جایزه خود را به شهدای فتنه پس از انتخابات تقدیم کرد. کیهان نوشت: شهریار زرشناس نویسنده و روزنامه نگار قدیمی مطبوعات کشور در گفت وگو با کیهان، گفت که جایزه خود را به جوانان عزیز بسیجی و دیگر شهدایی تقدیم می کند که در فتنه سال گذشته و به دست عمال آمریکا و صهیونیست ها به شهادت رسیده اند.

وی که دارای 25 عنوان تالیف و کتاب است و سالهاست در عرصه مطبوعات کشور حضوری فعال دارد از سوی هفدهمین جشنواره مطبوعات در کنار احمد عزیزی، سعید مستغاثی، امیرحسین فردی، مجتبی مصباح یزدی، محمد ایمانی و حجت الاسلام معلی به عنوان «پیشکسوت مطبوعاتی» برگزیده شد. در این مراسم که رئیس جمهور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان صداوسیما حضور داشتند، علاوه بر پیشکسوتان مطبوعاتی از برگزیدگان جشنواره هفدهم نیز در بخش های گوناگون تقدیر شد.

 

 

جاسوسخانه‌هایی که به امریکا راپورت می‌دهند

با پیروزی انقلاب اسلامی، باران توطئه‌های دشمنان باریدن گرفت. امریکا یا همان شیطان بزرگ با دخالت‌های آشکار و پنهان خود سعی در ایجاد جریان‌های انحرافی در نهضت انقلاب اسلامی داشت و این هدف را از طرق مختلف و با ابزار گوناگون پی می‌گرفت. سفارتخانه آن روز امریکا در ایران مرکزی بود تا ضمن هدایت و مدیریت انواع گروه‌های مخالف و معاند و حتی ارتباط با برخی افراد درون نظام از جمله بنی‌صدر، زمینه‌های سقوط نظام نوپای اسلامی را فراهم کند.
نظام تازه متولد شده ایران اگرچه به دلیل نبود تشکیلات هدفمند در برخی از دستگاه‌ها نتوانست برخوردی در خور تحسین با عوامل جاسوسیخانه امریکا در تهران داشته باشد اما بذر رهنمودهای هوشمندانه حضرت امام‌خمینی(ره) در ضمیر پاک فرزندان دلیر امت جوانه زد و در 13 آبان 58 با فتح لانه جاسوسی امریکا در تهران به بار نشست. جوانان آگاه آن روز با بصیرت و هوشمندی در پیروی از ولی‌امر خود توانستند انقلاب دومی به پا کنند که بزرگ‌تر از انقلاب اول نام گیرد.
مشاهده اسناد به دست‌آمده از جاسوسخانه به خوبی اقدامات براندازانه و مخل امنیت داخلی ایران توسط عوامل سفارتخانه امریکا را نشان می‌داد و آنچه امروز دشمنان با صدور قطعنامه‌های شورای امنیت، محدودیت‌های اقتصادی و بین‌المللی، استقرار سپر موشکی در نقاط مختلف به منظور تهدید عملی ایران، کمک‌های میلیاردی به فتنه‌گران داخلی، تهییج و تحریک آشوبگران فتنه 88، پیش بردن پروژه ایران‌هراسی در منطقه و تبلیغات گستاخانه و اخلالگرانه توسط غول‌های رسانه‌ای خود انجام می‌دهد آن روز توسط جاسوس خانه خود بخش اعظم آن را پی می‌گرفت.
کشورهای هم‌پیاله امریکا با فتح سفارتخانه آن کشور سعی در آن داشتند تا جای خالی «جاسوسخانه» کشور غایب را پر کنند و به استعمارگر بزرگ قرون اخیر ادای دین کنند. حضور هتاکانه برخی عوامل سفارتخانه‌ها در اغتشاشات خیابانی سال گذشته، رفت‌وآمدهای بسیاری از آشوبگران و سرکردگان فتنه به درون سفارتخانه‌ها و کمک‌های دیگر مادی و معنوی همگی مشتی از خروار است که نشان می‌دهد برخی سفارتخانه‌ها جایگزین مناسبی برای لانه جاسوسی امریکا به حساب می‌آیند و نمی‌گذارند که مردم فقدان جاسوس‌های امریکایی‌ را در کشور احساس کنند.
معاندان زمانی که دیدند آتش فتنه 88 رو به سردی گرایید و تمام کمک‌های معنوی و میلیاردی عوامل خارجی در کشور ره به جایی نبرد، امید خود را به اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها و مشکلات تبعات پیش‌بینی شده پس از آن بستند. ارتباط‌گیری با سران فتنه 88 برای به بن‌بست رسیدن هدفمندسازی یارانه‌ها، انتشار پرسشنامه‌های مربوط به هدفمندکردن یارانه‌ها و نظرسنجی مردمی در این‌باره، ارتباط‌گیری با برخی از اصناف و بازاریان و... همگی حکایت از آن دارد که بعضی از سفارتخانه‌ها با توجه به شرایط سیاسی و اقتصادی کشور هر شب خواب تازه‌ای برای نظام جمهوری اسلامی ایران می‌بینند. دستاویز قرار دادن اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها برای فتنه اقتصادی و در پی آن آشوب‌های خیابانی و تجمعات مردمی در سراسر ایران خواب سراسر کابوسی است که برخی سفارتخانه‌ها سودای آن را در جای خالی امریکایی‌ها در سر می‌پرورانند. تحرکات و اقدامات خلاف مقررات بین‌المللی برخی از سفارتخانه‌ها در تهران در طول 32 سال اخیر و به خصوص در فتنه برنامه‌ریزی شده سال گذشته و فضاسازی آنها در آستانه طرح بزرگ هدفمندسازی یارانه‌ها برخورد جدی و غیرقابل اغماض دستگاه‌های ذی‌ربط را می‌رساند.
مراقبت و زیر نظر داشتن رفت و آمدهای مشکوک سفارتخانه‌ها و تحرکات عوامل خارجی از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط اگرچه امری ضروری و لازم به نظر می‌آید اما برگزاری جلساتی از سوی مجلس و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه و تصویب قوانینی برای ملزم کردن دستگاه‌های موظف می‌تواند کمک شایانی به کنترل تحرکات فراقانونی و مغرضانه برخی سفارتخانه‌های خارجی کند.
البته نباید وظیفه برخی دستگاه‌ها نظیر وزارت امور خارجه و انتظامی را در این‌باره فراموش کرد؛ آنجا که می‌شود با برخوردهای قانونی و حتی اخراج عوامل سفارتخانه‌ها آتش فعالیت‌های غیرقانونی را خاموش کرد.
فتنه سال گذشته که با حمایت‌های منافقانه دول غربی و از طریق سفارتخانه‌ها روزها به حیات خود ادامه داد، در 9 دی و 22 بهمن با حضور عزتمندانه و آگاهانه مردم در بستر موت افتاد و به ناگاه همه امید و دلبستگی غربی‌ها برای براندازی نظام راه عجز و ناتوانی را طی کرد و به قهقرای تاریخ پیوست. نگرانی مردم و جوانان این مرز و بوم با گسترش فعالیت‌های غیرقانونی و مخل امنیت داخلی سفارتخانه‌ها که نقش امریکایی‌ها را در درون کشور بازی می‌کنند، هر روز رو به فزونی است و این دغدغه‌ها و نگرانی‌ها شاید در برخی مواقع به حرکت شجاعانه و هوشمندانه دانشجویان 13 آبان سال 58 مبدل شود آنها که منتظر عمل کردن وظیفه دستگاه‌های ذی‌ربط نماند.
آنجا که دانشجویان پیرو خط امام(ره) شیشه عمر «دیو کاخ سفید» و «غول امریکا» را بر سنگ اراده‌ای الهی کوبیده و لانه جاسوسی امریکا را فتح کرده و موجبات تحسین رهبر هوشمند و آگاه را فراهم کردند.
فتنه‌هایی که امروز در درون برخی سفارتخانه‌ها و در غیاب ارباب بزرگان شکل می‌گیرد محتاج خروج آگاهانه مانند آنچه در 13 آبان 58 یا 9 دی 88 شکل گرفت، باشد. نباید فراموش کرد که با فتح لانه جاسوسی ماهیت چهره‌های سازشکار که در صحنه سیاسی کشور ظاهر شده بود، افشا و روحیه بیداری و هوشیاری و وحدت و همبستگی در امت دمیده و ابهت پوشالی ابرقدرت دنیا شکسته و ریشه بسیاری از آتش‌افروزی‌ها کنده شد. پاسخ مناسب و برخورد درخور تحسین در قبال بسیاری از تحرکات مغرضانه برخی سفارتخانه‌ها در نقش جاسوسخانه امریکا چه می‌تواند باشد؟

 

 

برنامه ریزی برای 13 آبان در بنیاد باران

قرار شده عصر چهارشنبه 12 آبان، موسوی و کروبی در بنیاد باران حضور یافته و با سیدمحمد خاتمی درباره روز 13 آبان به رایزنی بپردازند. این جلسه در آستانه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برگزار شده و درآن حضور یا عدم حضور این افراد در راهپیمایی 13 آبان به بحث گذاشته می شود. هرچند میرحسین توسط برخی افراد برای صدور بیانیه درباره 13 آبان تحت فشار گذاشته شده اما تا کنون وی از صدور بیانیه خودداری کرده است.

 

 

فیلمی از ناگفته های انفجار دفتر نخست وزیری

فیلمی که منتشر می شود گوشه ای از حقایق و ناگفته های انقلاب اسلامی است که به افشاگری درزمینه انفجار دفتر نخست وزیری می پردازد. یک ماه پس از نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رسانه های غربی تصویری را در خصوص تسخیر لانه جاسوسی منتشر کرده و مدعی شدند دکتر محمود احمدی نژاد یکی از گروگانگیران لانه جاسوسی بوده است.
به گزارش«جوان آنلاین»،پس از انتشار این تصاویر سعید حجاریان در مصاحبه با آسوشیتدپرس گفت: گروگان‌‏گیر حاضر در عکس گرفته‌‏شده در سال 1979 محمود احمدی‌‏نژاد رئیس‌‏جمهور منتخب مردم ایران نیست، بلکه یکی از مبارزانی است که در زندان خودکشی کرد.
این مساله گرچه در آن ایام به نحوی با سکوت گذشت اما در متن و بطن خود اصلاح طلبان را در دامی گرفتار کرد که گویا طی سالیان دراز سعی داشتند این مساله را مسکوت بگذارند.ماجرای تقی محمدی و مردان خاکستری.اما تقی محمدی که بود و برخی اصلاح طلبان امروز چه رابطه ای با وی داشته اند؟
تقی محمدی متولد 1336 و ساکن نازی‌آباد بود که برخی او را از اعضای سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی دانسته‌اند. او که پیش از انقلاب به شغل آزاد اشتغال داشت، به میان دانشجویان پیرو خط امام رفت. تقی محمدی از دانشجویانی بود که در یکی از روزهای اول تسخیر لانه جاسوسی، باری روزن، وابسته مطبوعاتی سفارت امریکا که به زبان فارسی نیز تسلط داشت را به میان خبرنگاران آورد؛ همان فردی که در تسخیر سفارت کنار گروگانها دیده می شود و در اوایل به اشتباه عکس او به خاطر شباهت با احمدی نژاد معروف شد.
محمدی که در کمیته انقلاب منطقه نازی‌آباد فعال بود، به کمیته اداره دوم ارتش رفت و در بخش ضد جاسوسی، پیگیری جریانات ضد انقلاب راست و ستاد ضد کودتای نوژه فعال شد. سپس وی به جمع حاضر در اطلاعات نخست‌وزیری پیوست. پس از انفجار هشت شهریور در فاصله کوتاهی تقی محمدی ابتدا به عنوان مأمور دفتر اطلاعات و تحقیقات نخست وزیری به کویت اعزام می‌شود و سپس به عنوان کاردار ایران در افغانستان منصوب می‌شود.
دادستانی انقلاب به دلیل نزدیکی او با مسعود کشمیری عامل انفجار نخست‌وزیری، با هماهنگی وزارت خارجه و بدون آشکار نمودن موضوع، او را از کابل فراخواند و بازداشت کرد. اما تقی محمدی که پس از شنیدن برخی اعترافات هم پرونده‌ای هایش علیه او، در بازداشتگاه برای اعتراف اعلام آمادگی کرده بود، پس از بیان برخی نکات با نظر کارشناس مربوطه ساعاتی فرصت استراحت دریافت می‌کند اما در این فاصله به طرز مشکوکی با کمربند در تاریخ 19/1/1365 خودکشی می‌نماید. برخی از کارشناسان امنیتی دادستانی انقلاب معتقد بودند که این‌گونه خودکشی با توجه به این‌که تقی محمدی بر روی رگ‌های گردنش چوب کبریت گذاشته بود، امکان ندارد و اشخاص دیگری احتمالاً او را کشته‌اند و بعد حلق‌آویزش کرده‌اند. این امر حتی مورد تصریح علنی روح الله حسینیان در سخنرانی 10/6/1379 نیز قرار گرفت. چند روز بعد کمیته‌ای متشکل از مصلحی نماینده دادستان کل کشور، نماینده پزشکی قانونی، دکتر شیبانی نماینده مجلس شورای اسلامی، منصوری نماینده وزارت خارجه (به دلیل مأموریت تقی محمدی به عنوان کاردار ایران در افغانستان) به اوین رفته و از نزدیک به بررسی نحوه و کیفیت خودکشی وی می‌پردازند. از نظر برخی این خودکشی حاصل القائات رابطین بیرونی بوده است تا از ادامه سوخته شدن مهره‌های سازمان منافقین جلوگیری شود. تقی محمدی گویا در این بازجویی به ارتباط با جواد قدیری و یکی از عاملین انفجار حزب جمهوری اسلامی اعتراف کرده بود.
خوئینی‌ها پس از دریافت گزارش خودکشی تقی محمدی مسئولین پرونده را تحت فشار می‌گذارد که «وضعیت به این صورت زیاد قابل دوام نیست» در ادامه مسیر رسیدگی نیاز به حضور سعید حجاریان و بهزاد نبوی برای بازجویی به موسوی خوئینی‌ها اعلام می‌گردد که او پاسخ می‌دهد مواردی که لازم است را اعلام نمایید تا من خود اقدام به تحقیق نمایم. او در خصوص بازرسی محل کار تقی محمدی نیز اعلام کرد خودش کار تحقیقات را برعهده می‌گیرد، اما نتیجه آن را برای درج در پرونده و صدور کیفرخواست در اختیار نمی‌گذارد. مرگ تقی محمدی در لحظه‌ای اتفاق افتاد که بسیاری از گره‌ها در حال باز شدن بود، اما این رخداد کمک کرد تا در فاصله کمی فشارهای موسوی خوئینی‌ها مؤثر واقع شود و تحقیقات درباره پرونده انفجار نخست‌وزیری متوقف شود. پس از آن نیز به فاصله اندکی پرونده مسکوت ماند. از دوستان نزدیک تقی محمدی، سعید حجاریان، محمد کاظم رضوی، خسرو تهرانی و محسن سازگارا بودند. تا آنجا که مشهور است سعید حجاریان و سازگارا تدفین و مراسم یادبود «تقی محمدی» را برگزار کرده‌اند.
در همین رابطه فیلمی که منتشر می شود گوشه ای از حقایق و ناگفته های انقلاب اسلامی است که به افشاگری درزمینه انفجار دفتر نخست وزیری می پردازد.

برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید...

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند گفت: دشمنان اسلام و انقلاب تلاش می‌کنند تا ماهیت ضداستکباری روز 13 آبان مشخص نشود.
 

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علاء‌الدینی امروز در آستانه فرارسیدن راهپیمایی ضداستکباری 13 آبان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دماوند اظهار داشت: شهادت دانش‌آموزان در سال 1357، تسخیر لانه جاسوسی در سال 1358و تبعید حضرت امام در سال 1343 از ایران به ترکیه به دست رژیم ملعون پهلوی رویدادهای مهم آبان ماه است که به هم پیوسته می‌شود و در نهایت رنگ مبارزه با استکبار می‌گیرد و برای ما جهاد مقابل اجانب را تداعی می‌کند.
وی تصریح کرد: وظیفه ما در بعد استکبارستیزی این است که بدانیم دشمن به دنبال این است تا شاخصه استکبارستیزی را از هر اهداف روزمره ما جدا کند.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند گفت: دشمن به وی‍‍‍ژه تلاش می‌کند تا روحیه استکبارستیزی از 13 آبان جدا شود چراکه مولفه اصلی شکل‌دهنده این روز، حرکات و آرمان‌های استکبارستیزانه است.
علاءالدینی ادامه داد: دشمن می‌خواهد ماهیت استکبار مشخص نشود و در فتنه سال قبل نیز دیدیم که تلاش دشمن بر این بود تا ماهیت ضداستکباری 13 آبان مشخص نشود.
وی با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی 13 آبان و مشارکت در این برنامه بسیار مهم بیان داشت: ارتباط با فرهنگ ناب شهادت مهم‌ترین فصل جداکننده ماه آبان از سایر ماه‌ها است.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند گفت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که حضرت امام در کشور انجام دادند، باز کردن بابی بود که فقط خداوند بر مجاهدان، آن باب را می‌گشاید و به گفته امیرالمومنین (ع)، جهاد بابی است که خداوند برای بندگان خاص خودش در نظر می‌گیرد.
علاءالدینی افزود: امام با روحیه اخلاص و تعهدی که داشتند، توانستند در جامعه اسلامی روحیه‌ای را ایجاد کنند که مردم نه تنها مشتاق گشوده شدن باب جهاد شدند بلکه در عمل هنگامی که زمان جهاد فرارسید، همگی برای سبقت گرفتن از هم در این میدان به تلاشی مقدس دست زدند.
وی اضافه کرد: می‌توانیم از جمله افرادی را که در امر جهاد پیشگام شد، آیت‌الله قاضی طباطبایی بدانیم که در سال 1358 به عنوان نخستین شهید محراب در تبریز به خیل مجاهدان حقیقی انقلاب پیوست.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند گفت: در میدان جهاد، هیچ کس از جوان و نوجوانان و پیر و سالمند دیگر سن و سال نمی‌شناسد.
علاءالدینی بیان داشت: در میدان جهاد، پیری همچون آیت‌الله قاضی طباطبایی در سال 1358 توسط منافقان شهید می‌شود و جوانی مثل حسین فهمیده نیز هم‌راستا با بزرگانش در این مسیر گام برمی‌دارد.
وی تصریح کرد: عظمت شهادت حسین فهمیده در نسل نوجوان و جوان بسیار تاثیرگذار شده و به دنبال او، الگویابی‌های شهیدان از کسانی مثل فهمیده آغاز می‌شود.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند گفت: شهید حسین فهمیده تنها نوجوان بسیجی 13 ساله نیست که وارد میدان جهاد شد و تنها یکی از خیل مشتاقان نوجوانی است که در مسیر انقلاب زحمت کشیدند.
علاءالدینی عنوان داشت: این افراد دست‌آموز دانش‌آموزانی بودند که در سال 1357 در محیط دانشگاه در دفاع از ارزش‌های انقلاب توسط ساواک مورد هجوم قرار گرفتند و 56 نفر از آنها به شهادت رسیدند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/8/12:: 11:53 صبح     |     () نظر
<      1   2   3   4      >