سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سودمندترینِ گنج ها، دوستی دل هاست . [امام علی علیه السلام]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

سریال های ایرانی، نگرانی جدید وهابیت

پخش سریال های ایرانی از شبکه های ماهواره ای عربی و استقبال گسترده مردم از آنها به نگرانی جدید وهابیت تبدیل شده است. بخش سریال های ایرانی از شبکه های ماهواره ای عربی و استقبال گسترده مردم در کشورهای عربی از این سریال ها موجب نگرانی جریان های وهابی شده است.

مراکز تبلیغی وهابیت با ابراز نگرانی شدید از شبکه های ماهواره ای و مردم عرب زبان از سریال های ایرانی نسبت به تاثیرات فرهنگی و مذهبی این برنامه ها بر روی مردم کشورهای عربی هشدار داده است. در همین راستا روزنامه الریاض عربستان با انتشار مطلبی، از پخش سریال های متعدد ایرانی از شبکه های مختلف ماهواره ای عربی انتقاد کرده و آن را نشانه نفوذ فرهنگی ایران در منطقه دانسته است.

این روزنامه با درج تصاویری از برخی سریال های در حال پخش ایرانی، به راه اندازی شبکه آی فیلم که به پخش فیلم ها و سریال ها ایرانی به زبان عربی اختصاص دارد اشاره کرده و افزوده است:  با پیگیری نمودن اخبار پخش سریال های ایرانی از شبکه های ماهواره ای عرب زبان و تاسیس شبکه آی فیلم ایران به خوبی روشن می شود که هدف ایران از این کار همکاری مشترک نیست بلکه این کار برای استفاده از این سریال ها در رساندن پیام های فرهنگی، سیاسی و ایدئولوژیک است.

گفتنی است پیش از این نیز پخش سریال های ایرانی یوسف پیامبر و مریم مقدس با استقبال گسترده مردم در کشورهای عربی مواجه شده بود. هم اکنون چند سریال ایرانی در حال پخش از شبکه های معروف ماهوازه ای عربی است و این سریال ها نیز به دلیل رعایت مسایل اخلاقی و داشتن پیام های فرهنگی بسیار مورد توجه مردم واقع شده است.

 

 

وضعیت حجاب در دولت اصولگرا به مراتب بدتر از دوره اصلاحات است

تصور نکنید چون فصل تابستان تمام شده فراکسیون روحانیون مجلس در مورد حجاب کوتاه می آید، ما در زمستان هم حجاب را رصد می کنیم و تا زمانی که موضوع حجاب در ایران اسلامی نشود، کوتاه نخواهیم آمد. رئیس فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت حجاب در کشور، رئیس جمهور را مخاطب قرار داد و گفت: وضعیت حجاب در دولت اصولگرا به مراتب بدتر از دوره اصلاحات است.

محمد تقی رهبر در حاشیه جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس، در جمع خبرنگاران با انتقاد از وضعیت حجاب در جامعه و مطابق نبودن آن با ارزش های انقلاب اسلامی گفت: در دوران اصلاحات من به خاتمی رئیس جمهور وقت گفتم که وضعیت حجاب مناسب نیست و نسبت به این مسئله به وی هشدار داده بودم اما اکنون متاسفانه شاهدیم که در دولت اصولگرا وضعیت حجاب به مراتب بدتر از آن دوره است و با ارزش های اسلامی مطابقت ندارد.

وی تاکید کرد: من این هشدار و انتقاد را به احمدی نژاد گفته ام.

رئیس فراکسیون روحانیون مجلس با اشاره به جلسه این فراکسیون با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در جلسه ای که با ایشان داشتیم از وضعیت تئاتر و سینما و عدم مطابقت فعالیت های این گروه ها با ارزش های انقلاب اسلامی به وی تذکر داده ایم.

نماینده اصفهان در مجلس اظهار داشت: اینگونه رفتارها در سینما و تئاتر ایران مناسب نیست و منجر به بروز ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی در جامعه می شود.

وی با مخاطب قرار دادن وزیر ارشاد گفت: تصور نکنید چون فصل تابستان تمام شده فراکسیون روحانیون مجلس در مورد حجاب کوتاه می آید، ما در زمستان هم حجاب را رصد می کنیم و تا زمانی که موضوع حجاب در ایران اسلامی نشود، کوتاه نخواهیم آمد. حجت الاسلام رهبر همچنین از استمرار جلسات فراکسیون روحانیون با وزارت ارشاد و رئیس سازمان صدا و سیما خبر داد و گفت: فراکسیون روحانیون بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری بر مسئله حجاب تاکید دارد.

 

 

موسوی، کروبی را سوار ماشینش کرد و حصر را شکست

ملاقات اخیر کروبی با موسوی (در خانه موسوی) و ادعای این که «موسوی در اقدامی انقلابی حصر را شکسته و کروبی را با ماشین خود به درون خانه برده»، اسباب تردید و تمسخر را در محافل حامی فتنه سبز فراهم کرد.

 

«علیرضا- ر» از عناصر فراری در این باره نوشت: «موسوی در یک اقدام انقلابی» (؟؟؟)... بامزه بود! دو انقلابی ضد انقلاب به طور انقلابی پائین تر از انقلاب با هم دیدار کردند و سایت ها نوشتند که موسوی در «یک اقدام انقلابی» سوار ماشین شخصی اش شد، ناگهان از خانه بیرون زد و.... و خلاصه طی این حرکت «انقلابی» موسوی حصر خانگی کلا شکسته شد. این که چرا موسوی اقدام نمی کند، وقتی اقدام بکند همچنان «انقلابی» عمل می کند البته مسئله ای است مشخص. ولی اینجا این سؤال پیش می آید که چرا اینهمه روحیه و اقدامات انقلابی موسوی فقط اینجور جاها فوران می کند؟

نویسنده سایت خودنویس آنگاه 3 احتمال طنزآلود را مطرح کرده است: 1. موسوی در حالت معمول پسر خوبی است. انقلابی هم هست. کاریش نداشته باشی نهایتا همان می نشیند ماهی یک بیانیه می نویسد با کسی هم کاری ندارد. ولی همچی که عکس زنش را نشان بدهی یا مهمان را از دم در خانه اش راه ندهی یا به هر شکلی ماجرا شخصی بشود همین پسر خوب ناگهان «در یک اقدام انقلابی» یک کارهایی می کند که همه کف لمه می کنند. در مجموع برای این که موسوی یک تکانی به خودش و جنبش بدهد کافی است یک کاری بکنید که یک ماجرایی برای شخص خودش پیش بیاید. الباقی را ماشالا خودش انقلابی است و استاد!

2. تا جایی که ما بلدیم حصر خانگی به یک چیزی می گویند که طرف نتواند با کسی رفت و آمد داشته باشد. اگر کروبی که خودش حصر خانگی است می تواند لااقل تا دم خانه موسوی برود چرا موسوی که اقدامات انقلابی هم بلد است نمی تواند برود دم خانه کروبی؟ البته کتک خور موسوی مثل کروبی ملس نیست ولی آن روزی که ریختند دیوار خانه کروبی را آوردند پایین، عالم و آدم رفتند منزل کروبی همین موسوی همین جایی که الان نشسته همچنان نشست و طبق روال طی یک بیانیه کوبنده این اقدام را مثل بقیه اقدامات محکوم کرد.

3. در مجموع اگر یک نفر به موسوی یادآوری بکند که رهبر یک جنبش اعتراضی است نه یک اعتراض به هر ماجرای شخصی من خیلی ممنون می شوم. کروبی کاپیتان این جنبش است. حرکت بدون توپ می کند، پاس گل می دهد، از تله آفساید به راحتی فرار می کند، هزار تا کار دیگر بلد است بکند ولی کسی نیست که ضربه تمام کننده را بزند. در حال حاضر اگر موسوی را از وسط زمین برداری ببری وسط تماشاچی ها یا حتی بیرون استادیوم بنشانی هم باز احوال بازی توفیر زیادی نمی کند چه بسا که بازی روانتر هم بشود. آقای موسوی! بغیر از مسائل مربوط به دم خانه و توی خانه ات چه راهی برای پیش بردن جنبش داری؟ به قول کروبی دوتاشو بگو!

خودنویس درپایان یادآور شده است: آقایان سایت های سبز! شما سایت خبری- تحلیلی- سیاسی هستید، نشریه طنز نیستید که. وقتی می نویسید موسوی «در یک اقدام انقلابی» سوار ماشینش شد رفت سر کوچه آدم خنده اش می گیرد. به خدا خبر را جور دیگری هم می شود بولد کرد، نخندانید ما را!

یادآور می شود کروبی و موسوی در دیدار «انقلابی»! مورد اشاره با نبوغ منحصر به فردی! خود را پشت عنوان ملت مخفی کرده و گفته اند: به مصلحت نیست بین صفوف ملت تفرقه ایجاد کنیم و ده ها میلیون نفر از معلمان و کارگران، دانشجویان و اساتید را خس و خاشاک یا میکروب و فتنه گر بنامیم.

 

 

طعنه حداد عادل به سید محمد خاتمی

بیاد دارم که در زمان اصلاحات خود آقای خاتمی گفت که تنها 20 زندانی سیاسی وجود دارد ولی باز هم بیگانگان می‌گفتند که در ایران تعداد زیادی زندانی سیاسی وجود دارد که باید به وضع آنها رسیدگی شود. فارس: غلامعلی حداد عادل در مراسمی که به مناسبت تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در دانشگاه تهران برگزار شد، سخنرانی کرد که البته سخنرانی وی با حاشیه‌هایی نیز همراه بود.

غلامعلی حداد عادل رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عصر امروز در مراسمی که به مناسبت تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران برگزار شد، سخنرانی کرد که حاشیه نگاری از سخنرانی وی به شرح زیر است.

* قرار بود حداد عادل ساعت 15 در محل سالن شیخ انصاری دانشکده حقوق حضور یابد که تأخیر وی باعث شد تا مجریان این برنامه از پخش کلیپ برای پر کردن وقت حضار استفاده کنند، بر همین اساس دو کلیپ قبل از حضور حداد در سالن به نمایش درآمد.

*بعد از پخش 2 کلیپ یاد شده مجری برنامه پشت بلندگو رفت و اعلام کرد که قرار بود آقای حداد تا این لحظه به سالن برسند ولی تاکنون وی به دلیل بارش باران نتوانسته‌اند در سالن حضور یابند و ما هم دیگر کلیپی نداریم که برای شما پخش کنیم!

* نبودن کلیپ باعث شد که مجری برنامه یک بار دیگر عناوین برنامه را قرائت کند که همزمان با این موضوع حداد عادل نیز وارد سالن شد.

*بعد از سخنرانی حدادعادل قرار بود از دانشجویانی که قبلا ثبت نام کرده‌اند دعوت شود تا نظرات خود را در حضور حداد بیان کنند، ولی مجری برنامه گفت که کسی برای این مسئله ثبت نام نکرده است!

*همزمان با سخنان مجری در مورد عدم ثبت نام دانشجویان برای اظهارنظر، یکی از دانشجویان از انتهای سالن گفت که من قصد صحبت داشتم ولی کسی از من ثبت‌نام نکرد که مجری از این شخص خواست تا با حضور در پشت تریبون نظراتش را بیان کند.

*رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در پاسخ به سوال این دانشجو که از وی خواسته بود که فیلم مستند 444 روز مانده به آزادی را مشاهده کند و سپس در خصوص وجهه ایران بعد از تسخیر لانه جاسوسی اظهارنظر کند، گفت: زمانی که ما سیلی محکمی را به گوش آمریکا زدیم نباید توقع داشت که آنها ساکت بنشینند بر این اساس آمریکایی‌ها از طریق ابزار تبلیغاتی خود فیلم‌ها و کتاب‌های زیادی را علیه حرکت دانشجویان ساخته‌اند و همواره تلاش کردند که از ایران چهره‌ای زشت نشان دهند.

*در ادامه برنامه هم یکی دیگر از دانشجویان اجازه خواست که صحبت کند که حداد عادل نیز از وی خواست تا پشت تریبون حاضر شود و بعد نظرات خود را بگوید.

*این دانشجو از عدم حضور حداد طی سال‌های قبل در دانشگاه تهران انتقاد کرد که حداد عادل در پاسخ به وی گفت: "که آیا کسی از من دعوت کرده است که به من می گویید چرا نیامده‌ام ".

*بعد از پایان سخنان این دانشجو وی به سمت درب خروجی حرکت کرد تا از سالن خارج شود که حداد از وی خواست تا با حضور در سالن پاسخ سؤالاتش را بشنود.

*جداد در پاسخ به سوالات این دانشجو که در سخنان خود مسائلی را مطرح می‌کرد و در پایان می‌گفت که البته این مسائل به من ربطی ندارد، گفت: این آقا همه مسائل را بیان کردند در حالی که قصد داشتند چیزی نگویند.

*همچنین حداد در پاسخ به این دانشجو که همواره طی سخنان خود درخواست می‌کرد که نگیرندش، گفت که مطمئن باشید کسی با شما کاری ندارد و شما می‌توانید نظرات خود را آزادانه بیان کنید.

*حداد عادل همچنین در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان گفت که بیاد دارم که در زمان اصلاحات خود آقای خاتمی گفت که تنها 20 زندانی سیاسی وجود دارد ولی باز هم بیگانگان می‌گفتند که در ایران تعداد زیادی زندانی سیاسی وجود دارد که باید به وضع آنها رسیدگی شود.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/8/12:: 11:52 صبح     |     () نظر

 آب در هاون کوبیدن

شنیده شده ، جمعی از سرخط های فرقه با ابراز نارضایتی از عافیت طلبی سران سه گانه فرقه (موسوی ، کروبی و خاتمی) تصمیم گرفته اند با انتشار یک بیانیه به همکاری خود با فرقه خاتمه بدهند.
 
این جمع که از ارکان برنامه ریزی و سازماندهی های اغتشاشی و حرکتهای آشوب طلبانه سال گذشته می باشند معتقدند ، سوء مدیریت و عافیت طلبی ، بی برنامگی وعدم تمرکز در رهبری جنبش (فرقه) موجب اضمحلال و سقوط فرقه گردیده است و ادامه این روند را دور باطل و آب در هاون کوبیدن توصیف نموده اند.
 
 
 
 

ارتباط تشکیلاتی مهدی هاشمی با حلقه ضدانقلاب لندن

به گفته ابطحی، برنگشتن مهدی هاشمی به ایران و رفت و آمد نزدیکان وی به دوبی برای دیدار با او، نشان‌دهنده این است که وی خود را مجرم می‌داند و به دلیل ترس از محاکمه به کشور باز نمی‌گردد.

 

alt
 
انتخاب "لندن" به عنوان محل اقامت از سوی پسر دوم آقای هاشمی، تلاش ویژه حلقه ضد انقلاب لندن برای از اعتبار انداختن اعترافات حمزه کرمی(کسی که علیه مهدی هاشمی سخنانی را مطرح کرده است)، انتشار برخی اخبار و گزارش های محرمانه در این باره و برنگشتن مهدی هاشمی به ایران با وجود صدور حکم جلبش، بخشی از سیاسیون را به این نتیجه رسانده است که احتمال ارتباطات تشکیلاتی وی با اتاق فکر جریان ضدانقلاب در لندن بالاست.

در همین راستا، "سیدجواد ابطحی" نمایده مردم خمینی شهردر مجلس شورای اسلامی، درگفت‌وگو با شبکه ایران گفت: ارتباط تشکیلاتی اعضای کنونی حلقه ماسونی لندن با خانواده هاشمی در دوران سازندگی بر کسی پوشیده نیست. با توجه به اینکه مهدی هاشمی در حال حاضر در لندن به سر می برد ارتباط تشکیلاتی وی با این حلقه بعید به نظر نمی‌رسد.

به گفته ابطحی، برنگشتن مهدی هاشمی به ایران و رفت و آمد نزدیکان وی به دوبی برای دیدار با او، نشان‌دهنده این است که وی خود را مجرم می‌داند و به دلیل ترس از محاکمه به کشور باز نمی‌گردد. نماینده مردم خمینی شهر در مجلس تاکید کرد: سکوت مهدی هاشمی در برابر اقدامات حلقه لندن نشان دهنده این است که وی با آن‌ها ارتباطات مشکوکی دارد که باید ماهیت این ارتباطات در دادگاه روشن شود.

ابطحی با اشاره به اینکه اعضای حلقه لندن اسناد و اطلاعاتی علیه ایران را در اختیار سرویس‌های جاسوسی انگلیس قرار می‌دهند، تصریح کرد: احتمالا مهدی هاشمی یا به طور مستقیم و یا از طریق واسطه، اسنادی را در ارتباط با ایران برای کشورهای مخالف جمهوری اسلامی ایران افشا کرده است. وی قرائن موجود را نمایانگر وجود ارتباطاتی میان مهدی هاشمی و انگلیس دانست. نماینده مردم خمینی شهر در پایان تاکید کرد: انگلیس در برهه‌های مختلف زمانی و با پشتوانه نیروهای داخلی و اپوزیسیون خارج از کشور، فشارهای خود را برای تحمیل نظرات استعماری خود علیه ایران افزایش می‌دهد.

 

 

افشاگری رضا ریع پهلوی در خصوص حمایت هایش از فتنه در ایران

رضا ربع پهلوی پسر شاه مخلوع در آخرین جلسه پرسش و پاسخ ماهانه خود که در پایان اکتبر منتشر شده بسیاری از ناگفته ها در خصوص رهبری مخالفان، اغتشاشگران و سران فتنه در ایران را فاش کرد. وی در پاسخ به سوال در خصوص چگونگی نفوذ در ایران از طریق ماهواره و رسانه های دیگر که از سوی یک شهروند امریکایی مطرح شده بود گفت: مخالفان ایرانی باید به یک زیربنای مخابراتی و رسانه ای مستقل دست یابند که این اقدام نیاز به تخصیص بودجه ای خاص دارد.

ربع پهلوی در ادامه عدم مدیریت درست مخالفان و اغتشاشگران ایرانی را زیر سوال برد و بر لزوم همکاری های بیشتر دولت های خارجی برای کمک به آنها تاکید کرد. بر اساس این گزارش، او همچنین با اعتراف به تاسیس دو سازمان مستقل تحت عناوین اتحادیه دموکراتیک ایران در امریکا IDU و انجمن اتحاد و دموکراسی ایران ARDI در اروپا از تماس های مستقیم خود با سران فتنه در ایران از زمان پیدایش آن در ایران پرده برداشت و همکاری با آنها را در کلیه سطوح هدف اصلی این سازمان ها دانست.

ربع پهلوی در پاسخ به این سوال یکی دیگر از شهروندان امریکایی از واشنگتن در خصوص لزوم تشکیل کمیته ای برای کمک بیشتر به مخالفان ضد دولتی و سران فتنه در ایران از تشکیل کمیته های دیگری با عضویت مشاوران، کارشناسان و تحصیل کردگان پرده برداشت و مدعی شد باید تمام قوا و منابع خود را در حمایت از این افراد در ایران به کار گیریم.

فرزنده شاه مخلوع در ادامه افزود: از هر جنبش، ابزار و مکانیزمی که به اغتشاشات در ایران کمک کند استقبال می کند. وی از فتنه به عنوان نخستین گروه سیاسی در جهان نام برد که توسط اینترنت و تماس با جهان خارج سازماندهی شد. در ادامه وی از فناوری های در حال توسعه به عنوان بهترین ابزار ادامه هدایت فتنه یاد کرد. پهلوی در ادامه خواستار براندازی نظام حاکم در ایران و جایگزینی آن با نظامی سکولار شد. وی در ادامه از دیدارهای مکرر خود با سیاستمداران، قانون گذاران و مقامات امریکایی خبر داد و این دیدارها را تلاش در راستای هدایت بیشتر مخالفان در ایران دانست.

 

 

اون موسویه؟! نه؛ سوپرمنه! + کاریکاتور 

alt
 
وی در این کارتون تمسخرآمیز، با اشاره به مطلب مندرج در برخی سایت‌های حامی اپوزیسیون مبنی بر دیدار مهدی کروبی با میرحسین موسوی که در آن از رانندگی موسوی به عنوان یک حرکت "انقلابی" نام برده شده، میرحسین موسوی را با سوپرمن مقایسه کرده است

"ن.ک" کاریکاتوریست سابق روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب که در اوایل راه‌اندازی سایتی در کانادا، جزو حامیان میرحسین موسوی و جریان فتنه 88 بود، بعد از چندی با ناامیدی از این جریان و اذعان به مرگ آن، به تمسخر و نقد سران فتنه روی آورد.

وی در این کارتون تمسخرآمیز، با اشاره به مطلب مندرج در برخی سایت‌های حامی اپوزیسیون مبنی بر دیدار مهدی کروبی با میرحسین موسوی که در آن از رانندگی موسوی به عنوان یک حرکت "انقلابی" نام برده شده، میرحسین موسوی را با سوپرمن مقایسه کرده است. 

alt

گفتنی است "ن.ک" چند ماه قبل هم با کشیدن کاریکاتوری از آقای موسوی، وی را در سنین پیرمردی سالخورده نشان می‌داد که در حال نوشتن بیانیه شماره 300 خود می‌باشد.

alt

وی همچنین، چند هفته پیش با کشیدن کاریکاتوری از میرحسین موسوی که جلوی یک لپ‌تاپ آمریکایی (اپل) نشسته و مشغول جستجو در فضای مجازی خطاب به همسرش زهرا رهنورد می‌گوید: به ما پیغام می‌دهند که کاری باید بکنیم و زهرا رهنورد با پوزخندی به موسوی می‌گوید: خب یه کاری بکن. یک مصاحبه‌ای با خودت انجام بده و بیانیه‌ای صادر کن!

alt

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/8/12:: 11:52 صبح     |     () نظر

سرقت پلاک خودروهای دولتی و نظامی در دستور کار پژاک

به گزارش خبرنگار جنبش سرخ حسینی به تازگی عناصر گروهک تروریستی پژاک با مراجعه به برخی از روستاهای توابع شهرستان مریوان به اهالی اعلام داشته اند که اقدام به سرقت پلاک خودروهای ادارات و سازمان های دولتی نموده و پلاک های مسروقه را در قبال دریافت مبالغی در اختیار آنها قرار دهند.
 
درخواست سرقت پلاک خودروهای اسقاطی و ادارات دولتی از سوی عناصر گروهک تروریستی پژاک از اهالی در گذشته نیز انجام شده است. این گروهک تروریستی سعی دارد از پلاک های دولتی و نظامی جهت اهداف تروریستی خود استفاده نماید.
 
 
 
 
 

قاچاق خودکارهای جاسوسی به داخل کشور

به گزارش خبرنگار جنبش سرخ حسینی به تازگی سرویس اطلاعاتی آمریکا مستقر در کشور عراق با کمک عوامل وابسته اقدام به ورود خودکارهایی با قابلیت جاسوسی به داخل کشور ج.ا.ا نموده است. خودکارهای مذکور قابلیت شنود و اختلال در شبکه های بی سیم و تلفن همراه را دارند. گفته می شود برخی از این خودکارها را در اختیار گروهک تروریستی منافقین نیز قرار داده اند.
 
 
 
 
 

تحرکات جریان فتنه در آستانه 13 آبان

به گزارش خبرنگار جنبش سرخ حسینی در آستانه فرارسیدن یوم ا... 13 آبان مصادف با روز دانش آموز جریان فتنه در اقدامی برنامه ریزی شده تلاش گسترده ای را به منظور متشنج نمودن محیط دانشگاهها و ایجاد نا آرامی در جریان مراسم راهپیمایی این روز آغاز نموده اند. بر همین اساس برخی از اعضای مرتبط با سران فتنه با برقراری ارتباط با برخی از اغتشاشگران  دانشجو که در زندان به سر می برند آنها را به صدور بیانیه ترغیب نموده اند و این دانشجویان نیز با صدور فراخوانی دانشجویان و دانش آموزان را به انجام اغتشاش ناآرامی در مراسم راهپیمایی 13 آبان دعوت نموده اند.
 
گفته می شود نمایندگان سران فرقه در دیدارهای خود با سایر گروه های دانشجویی حامی فتنه از آنها درخواست نموده اند در مراسم راهپیمایی 13 آبان با بستن بازو بندهایی مندرج به عباراتی در حمایت از سران فتنه و زندانیان سیاسی شرکت نمایند. گفته می شود فعالین تشکل های دانشجویی حامی جریان فتنه در مراکز دانشگاهی در تلاش هستند به انحاء مختلف از قبیل مراسم سخنرانی ، صدور بیانیه ، پخش اطلاعیه و ... با سوء استفاده از پتانسیل دانشجویان جدید الورود با ایجاد ناآرامی فضای دانشگاه ها را متشنج نمایند.
 
 
 
 
 

ناگفته هایی از دیدار اخیر موسوی و کروبی

در این دیدار که طرفین با همسران خود و در منزل موسوی حضور داشته اند،همسر کروبی در تعارفات خود خطاب به موسوی می گوید من همیشه به حاج آقا گفته ام که آقای موسوی برازنده رهبری فرقه می باشند. در همین رابطه گفته می شود زهرا رهنورد نیز در طول این دیدارچندان به گفتگو ننشسته و سکوت وی کاملا چشمگیر بوده است.

گفته می شود دراین دیدار کروبی از موسوی در مورد اختلافش با خاتمی سئوال کرده که موسوی نیزبا بیان اینکه با خاتمی به تفاهم خاصی نرسیده از کروبی می خواهد وی گفتگویی را نیز با وی داشته باشد.همچنین طرفین در این دیدار قصد برقراری تماس تلفنی با خاتمی را داشته اند که این مساله به دلیل برخی ناهماهنگی ها مقدور نگردید.

اخبار بدست آمده همچنین حکایت از آن دارد که موسوی جزوه ای حاوی پرینت اخباری که به نقل از کروبی در رسانه ها درج شده را با کروبی چک کرده و نسبت به برخی از انها سوالاتی را مطرح می نماید.متقابلا کروبی نیز در مورد چند خبر که از موسوی نقل شده بود از وی سوال کرده که موسوی پاسخ هایی را در این زمینه ارائه می نماید. همچنین گفته می شود طرفین با تاکید بر ادامه جلسات خود در هفته های آینده بر بر صدور بیانیه های مشترک رد مناسبتهای مختلف تصریح کرده اند.

 

 

علت توقف انتشار روزنامه بامداد

تقوی فرد گفت که مدیر مسئول روزنامه بامداد به او گفته است، از آقای لاریجانی و مطهری انتقاد نکن. به اعتقاد وی "بامداد بسته شد فقط برای اینکه آقای لاریجانی رای بیاورد." انتشار روزنامه بامداد، ارگان مطبوعاتی جبهه عدالت و پیشرفت از روز گذشته متوقف شده است.

محمد رضا تقوی فرد، سردبیر روزنامه بامداد در گفت وگو با شبکه ایران درباره علل و پشت پرده توقف انتشار این روزنامه توضیح داد. وی با بیان اینکه انتشار روزنامه بامداد با دستور شجاعی، مدیر مسئول این روزنامه، متوقف شده است، عنوان کرد: آقای شجاعی پس از چاب گزارشی با عنوان "لاریجانی به سرنوشت ناطق نوری مبتلا می شود" از ادامه انتشار روزنامه جلوگیری کرده است.

گزارش مورد اشاره سردبیر روزنامه بامداد روز یکشنبه به چاپ رسید.

در این گزارش تحلیلی عنوان شده است که برخلاف سال های پیش، اکنون حتی در صورت ابقای مجدد آقای لاریجانی بر کرسی ریاست فراکسیون اکثریت، اصولگرایان مجلس درباره او "باور جمعی" ندارد. بامداد، علت این موضوع را رویکرد غیر شفاف آقای لاریجانی در عرصه سیاسی دانسته و عنوان کرده بود، تنها راه رساندن اصولگرایان مجلس به "باور جمعی" این است که آقای لاریجانی مواضع خود را با توجه به مبانی اصولگرایی روشن و شفاف کند.

جمع آوری روزنامه بامداد از دکه های روزنامه فروشی

تقوی فرد در ادامه با بیان اینکه انتشار این گزارش در روزنامه بامداد باعث ناراحتی علی لاریجانی و دوستانش در مجلس شده است، گفت: همین موضوع آقای شجاعی را بر آن داشت که مانع از انتشار این روزنامه شود. وی افزود: مدیر مسئول در تماسی بدون اینکه به من اجازه توضیح بدهد تاکید کرد که انتشار روزنامه تا اطلاع بعدی باید متوقف شود. سردبیر روزنامه بامداد حتی اعلام کرد که آنان خواستار جمع آوری آن شماره روزنامه بامداد از دکه های روزنامه فروشی شدند.

از آقای لاریجانی و مطهری انتقاد نکن

به گفته وی آقای شجاعی فکر می کند که گزارش مورد اشاره سفارش یک جریان فکری بوده است؛ در حالی که این اقدام تنها در جهت حمایت از مبانی اصولگرایی و انتقادی دلسوزانه بود. تقوی فرد گفت که مدیر مسئول روزنامه بامداد به او گفته است، "از آقای لاریجانی و مطهری انتقاد نکن."

بامداد بسته شد تا لاریجانی رای بیاورد

وی با بیان اینکه بامداد تنها از اقدامات اشتباه آقای لاریجانی و آقای مطهری انتقاد دلسوزانه کرده است، اظهار داشت: بامداد بسته شد فقط برای اینکه آقای لاریجانی رای بیاورد. سردبیر روزنامه بامداد درباره مدت توقیف این روزنامه از سوی مدیر مسئول هم عنوان کرد: بعید می دانم که تعطیلی آن دائم باشد اما ممکن است در زمان انتشار خطوط قرمزی را برای ما معین کنند و طبیعتا خط قرمز در این باره هم آقای لاریجانی و آقای مطهری هستند.

تقوی فرد در عین حال با بیان اینکه هبچ خط قرمزی جز قانون را نخواهیم پذیرفت، تاکید کرد: من بامداد را منتشر نمی کنم مگر در راستای رویکرد سابق که تاکید بر صداقت، شفافیت و صراحت بود.

در مقابل خط قرمزهای فرضی خواهم ایستاد

وی افزود هرگز از این موضع خود کوتاه نخواهد آمد و در مقابل خط قرمزهای فرضی خواهد ایستاد. سردبیر روزنامه بامداد گفت: آقای شجاعی شاید به عنوان مدیر مسئول بتواند از انتشار روزنامه ممانعت کند اما به عنوان بک عضو جبهه عدالت و پیشرفت باید تابع نظر جمعی باشد که قطعا خواست او نیست.

تقوی با اشاره به مصاحبه های اخیر مدیر مسئول بامداد و علی مطهری و تاکید آنان بر "ائتلاف با اصلاح طلبان"، گفت: آنان خود را عقلای اصولگرا نامیده و می خواهد با گروهی که عقلای اصلاح طلب نامیده اند به گفته خودشان "اتئلاف نانوشته" دارند در صورتی که مبانی اصولگرایی و اصلاح طلبی کاملا روشن و این تلاش ها خلط اندیشه و تفکر و عملکرد است.

سردبیر روزنامه بامداد با تاکید بر اینکه تعطیلی بامداد به آنان کمکی نمی کند، عنوان کرد، این روزنامه تلاش کرده است در چارچوب اندیشه های امام راحل، منویات رهبر معظم انقلاب و عدالت و پیشرفت گام بردارد.

 

 

ارتباط تشکیلاتی مهدی هاشمی با حلقه ضدانقلاب لندن

به گفته ابطحی، برنگشتن مهدی هاشمی به ایران و رفت و آمد نزدیکان وی به دوبی برای دیدار با او، نشان‌دهنده این است که وی خود را مجرم می‌داند و به دلیل ترس از محاکمه به کشور باز نمی‌گردد.

انتخاب "لندن" به عنوان محل اقامت از سوی پسر دوم آقای هاشمی، تلاش ویژه حلقه ضد انقلاب لندن برای از اعتبار انداختن اعترافات حمزه کرمی(کسی که علیه مهدی هاشمی سخنانی را مطرح کرده است)، انتشار برخی اخبار و گزارش های محرمانه در این باره و برنگشتن مهدی هاشمی به ایران با وجود صدور حکم جلبش، بخشی از سیاسیون را به این نتیجه رسانده است که احتمال ارتباطات تشکیلاتی وی با اتاق فکر جریان ضدانقلاب در لندن بالاست.

در همین راستا، "سیدجواد ابطحی" نمایده مردم خمینی شهردر مجلس شورای اسلامی، درگفت‌وگو با شبکه ایران گفت: ارتباط تشکیلاتی اعضای کنونی حلقه ماسونی لندن با خانواده هاشمی در دوران سازندگی بر کسی پوشیده نیست. با توجه به اینکه مهدی هاشمی در حال حاضر در لندن به سر می برد ارتباط تشکیلاتی وی با این حلقه بعید به نظر نمی‌رسد.

به گفته ابطحی، برنگشتن مهدی هاشمی به ایران و رفت و آمد نزدیکان وی به دوبی برای دیدار با او، نشان‌دهنده این است که وی خود را مجرم می‌داند و به دلیل ترس از محاکمه به کشور باز نمی‌گردد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس تاکید کرد: سکوت مهدی هاشمی در برابر اقدامات حلقه لندن نشان دهنده این است که وی با آن‌ها ارتباطات مشکوکی دارد که باید ماهیت این ارتباطات در دادگاه روشن شود.

ابطحی با اشاره به اینکه اعضای حلقه لندن اسناد و اطلاعاتی علیه ایران را در اختیار سرویس‌های جاسوسی انگلیس قرار می‌دهند، تصریح کرد: احتمالا مهدی هاشمی یا به طور مستقیم و یا از طریق واسطه، اسنادی را در ارتباط با ایران برای کشورهای مخالف جمهوری اسلامی ایران افشا کرده است.

وی قرائن موجود را نمایانگر وجود ارتباطاتی میان مهدی هاشمی و انگلیس دانست. 

نماینده مردم خمینی شهر در پایان تاکید کرد: انگلیس در برهه‌های مختلف زمانی و با پشتوانه نیروهای داخلی و اپوزیسیون خارج از کشور، فشارهای خود را برای تحمیل نظرات استعماری خود علیه ایران افزایش می‌دهد.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/8/11:: 10:26 عصر     |     () نظر

توهم "شیخ تغییر" در خیابان گردی های تهران

وی به همراه یکی از نمایندگان مجلس و اعضای مجمع روحانیون مبارز بعد از ظهرها را مشغول گشت و گذار در خیابان ها با اتومبیل می باشد! مهدی کروبی«شیخ تغییر» مدتی است که به خیابان گردی روی آورده است.

اخبار رسیده حکایت از آن دارد مدتی است که وی به همراه یکی از نمایندگان مجلس واعضای مجمع روحانیون مبارز بعد از ظهرها را مشغول گشت و گذار در خیابان ها با اتومبیل می باشد. وی روزگذشته پس ازمشاهده تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی که در راستای اجرای طرح «امنیت محله محور» مشغول فعاللیت بوده اند،بازهم توهم گریبانگیرش شده و دراظهاراتی گفته است،این ها از الان آماده اجرای طرح هدفمند شدن یارانه ها و به میدان آمدن سبزها شده اند!

 

 

دستگیری سرشاخه اوریف‌لیم در اصفهان

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان از دستگیری سرشاخه شرکت هرمی اوریم‌لیف در اصفهان خبر داد. به گزارش رجانیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، میرعباس صوفی‌وند گفت: یکی از سرشاخه‌های شرکت هرمی اوریف‌لیم که اقدام به عضوگیری در اصفهان می‌کرد توسط ماموران پلیس امنیت عمومی این استان دستگیر شد. وی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه متصدی یک واحد صنفی خدمات رایانه‌ای اقدام به تبلیغات و عضوگیری برای شرکت هرمی اوریف‌لیم پرشیا می‌کند، موضوع در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این یگان قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان افزود: پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع ماموران با هماهنگی مقام قضایی از واحد صنفی مذکور بازدید کردند. وی تصریح کرد: در این بازرسی دو بسته حاوی تبلیغات شرکت، دفترچه سفارش مشتری، خبرنامه شرکت اوریف‌لیم، راهنمایی مشاور فروش، آیین‌نامه، دوره آموزشی، هدف و نحوه برنامه‌ریزی، نحوه اسپانسر شدن و دایرکتورهای الماس، قرارداد نمایندگی فروش و همچنین 117 حلقه سی‌دی و دی‌وی‌دی، به همراه یک دستگاه کیس رایانه حاوی موارد غیرمجاز کشف و ضبط شد.

صوفی‌وند اضافه کرد: در این ارتباط واحد صنفی مذکور پلمب و متصدی آن به نام پژمان ـ ش دستگیر شد. وی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده به همراه پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان در پایان با اشاره به فعالیت هرمی شرکت اوریف‌لیم در ایران، هر‌گونه عضویت و فعالیت در شرکت‌های هرمی را غیر قانونی عنوان کرد و اظهار داشت: باتوجه به اینکه فعالیت این شرکت‌ها موجب اختلال در سیستم اقتصادی کشور و همچنین سبب از بین رفتن اموال و دارایی مردم می‌شود، در این خصوص پلیس امنیت عمومی بر اساس قانون به شدت با این شرکت‌ها و اعضای آنها مقابله می‌کند.

 

 

موضع سیدحسن نصرالله درباره نامه خاتمی

اخیرا یکی از نزدیکان سید حسن نصرالله به وی گفته است که آیا تصمیم دارید به نامه محمد رضا خاتمی پاسخ دهید که وی نیز در پاسخ گفته است اصلا چنین نامه ای به دست من نرسیده است. نامه محمد رضا خاتمی اصلا برای سید حسن نصرالله ارسال نشده است و وی تصمیم داشته است با کار تبلیغاتی و رسانه ای سفر احمدی نژاد را تحت الشعاع قرار دهد.

وی همچنین افزود:سید حسن نصرالله با بی اعتنائی نسبت به این نامه گفته است که ما هم این نامه را در رسانه ها دیده ایم و اصلا نامه ای برای من ارسال نشده است. به گفته این منبع آگاه سید حسن نصرالله همچنان به سفر احمدی نژاد به لبنان اشاره کرده و گفته است که استقبال از رئیس جمهور ایران قابل توجه و بی سابقه بوده است. گفتنی است پس از سفر احمدی نژاد به لبنان،محمد رضا خاتمی در نامه ای که ظاهرا خطاب به سید حسن نصرالله بوده است، از وی خواسته است که در خصوص وضعیت زندانیان جریان فتنه در ایران پادرمیانی کند.

 

 

به رئیس MI6 هم رحم نکرد!

 

درحالی که رسانه‌های خبری مختلف دنیا در روزهای اخیر، اظهارات بی‌سابقه "جان ساورز" رئیس سرویس امنیت خارجی انگلیس (ام آی 6) را به صورت گسترده پوشش داده‌اند تلویزیون فارسی بی‌بی‌سی در هیچ یک از رسانه‌های تصویری، شنیداری و مبتنی بر مطلب خود اشاره‌ای به این مساله نکرده است.

رسانه وابسته به دولت بریتانیا از پوشش اخبار مرتبط با رئیس عالی‌ترین سازمان اطلاعاتی این کشور خودداری می‌کند. درحالی که رسانه‌های خبری مختلف دنیا در روزهای اخیر، اظهارات بی‌سابقه "جان ساورز" رئیس سرویس امنیت خارجی انگلیس (ام آی 6) را به صورت گسترده پوشش داده‌اند تلویزیون فارسی بی‌بی‌سی در هیچ یک از رسانه‌های تصویری، شنیداری و مبتنی بر مطلب خود اشاره‌ای به این مساله نکرده است.

این موضوع از آنجایی مورد توجه فعالان رسانه قرار گرفته که رئیس سرویس امنیت خارجی انگلیس موسوم به "MI6" ضمن اعتراف به عملیات جاسوسی متعدد علیه ایران، در توجیه فعالیت‌های جاسوسی سازمان متبوع خود مدعی شده است که دیپلماسی برای متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران کافی نیست و باید به فعالیت‌های جاسوسی و اطلاعاتی برای مقابله با ایران ادامه داد.

ساورز همچنین با پرده‌برداری از اقدامات گسترده اطلاعاتی و جاسوسی علیه جمهوری اسلامی ایران، گفته است که "توقف تکثیر تسلیحات هسته‌ای تنها از طریق دیپلماسی متعارف امکانپذیر نیست. ما به عملیات‌ اطلاعاتی نیاز داریم تا ساخت تسلیحات را برای کشورهایی چون ایران دشوار کنیم."

با این حال، حذف و سانسور این خبر بسیار مهم که در طول صد سال اخیر بی‌سابقه بوده است، برخی کارشناسان رسانه را مجددا به این نتیجه رسانده است که تلویزیون دولتی انگلیس به ویژه در بخش فارسی زبان خود، به شدت از ابتدایی‌ترین ویژگی‌های یک رسانه معتبر و بین‌المللی فاصله گرفته است؛ موضوعی که سبب ریزش شدید مخاطب بی‌بی‌سی شده است.

البته این ریزش شدید مخاطب به اذعان سایت رسمی BBC صورت گرفته است.

این سایت چندی پیش در بخش معرفی خود نوشت: "در حال حاضر بخش عربی بی‌بی‌سی به عنوان بزرگ‌ترین بخش سرویس جهانی به حدود ?? میلیون نفر دسترسی دارد و برآورد می شود که بینندگان تلویزیون بخش فارسی بی‌بی‌سی در سه کشور ایران، افغانستان و تاجیکستان حدود سه میلیون نفر هستند. این دو بخش، همچنین برنامه‌های خود را به صورت آنلاین و رادیویی نیز پخش می‌کنند."

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/8/11:: 10:25 عصر     |     () نظر

13 آبان سر‌آغاز شکست هیمنه پوشالی استکبار جهانی بود

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای، فرارسیدن 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشت. به نقل از ‌روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این بیانیه آمده است: سیزدهم آبان ‌ماه در دفتر تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی، برگی زرین و روزی حساس است، چرا که سه مقطع بزرگ و سه رویداد سرنوشت‌ساز تاریخ معاصر در این روز رقم خورده است؛ رویدادهایی که هر کدام از آنها مصادیقی آشکار از پایداری و فداکاری ملت مجاهد و ‌رهبری آگاه و شجاع‌ ایران در مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی است، رویدادهایی که هر یک به تنهایی می‌تواند مبنای تداوم حرکت انقلابی و ظلم‌ستیزی و حقیقت‌طلبی انسان‌های مؤمن و متعهد این سرزمین در بستر تاریخ قرار گیرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 1343 به دنبال اعتراض کوبنده ایشان نسبت به تصویب لایحه ننگین کاپیتولاسیون، کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی و حق‌طلب در سال 1357 و نهایتاً تسخیر لانه جاسوسی و مرکز فرماندهی براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی در سال 1358، رویدادهایی هستند که نه تنها تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی، بلکه تحولات جهانی را هم تحت تأثیر قرار داد و جوهره همه آنها عبارت بود از شکست هیمنه و هیبت پوشالی آمریکای جنایتکار و سرآغاز نمایش مظالم این قدرت شیطانی در سراسر عالم و به همین دلیل هم این روز بزرگ ‌به نام "روز مبارزه با استکبار جهانی " نام گرفت و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مد ظله العالی) نیز در این زمینه فرمودند: "سیزده آبان، روز استواری ملت ایران در مقابل ترفندهای استکبار است. "

 

 

آموزش60 هزار دانش‌آموز بسیجی توسط ندسا

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: 60 هزار نفر از دانش‌آموزان طرح رهروان شهید فهمیده در مرحله سوم این طرح سازماندهی و آموزش‌های مقدماتی را نیز برای مقابله با دشمن فرا گرفته‌اند. دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در اجتماع نیروهای بسیجی طرح رهروان شهید فهمیده در بندرعباس اظهار داشت: از زمان آغاز این طرح در چهار استان ساحلی جنوب شامل خوزستان، بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان در مجموع نزدیک به 100هزار دانش‌آموز بالای 13سال به عضویت درآمده‌اند.

فدوی ادامه داد: 60 هزار نفر از این دانش‌آموزان در مرحله سوم این طرح سازماندهی و آموزش‌های مقدماتی را نیز برای مقابله با دشمن فرا گرفته‌اند.

* آموزش استفاده از شناورهای نیروی دریایی سپاه به دانش‌آموزان

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به این آموزش‌ها تصریح کرد: دانش آموزان ‌در طرح رهروان شهید فهمیده در زمینه استفاده از شناورهای نیروی دریایی آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند. فدوی در پایان خاطرنشان کرد: در اجرای طرح رهروان شهید فهمیده نیروهای دانش‌آموز پس از سازماندهی، عضوبسیج دانش‌آموزی شده که با پشت سرگذاشتن آموزش‌های 30 تا 45 روزه وارد طرح نظیر به نظیر می‌شوند که در این مرحله نیز پس از پشت سرگذاشتن یک دوره یکساله آموزشی مقطع به مقطع با نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارتباط دائمی خواهند داشت.

 

 

بیانیه دانشجویی علیه اظهارات ساورز

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در مورد اظهارات اخیر رئیس سازمان جاسوسی انگلیس و اظهارات گروه 1+5 جهت آغاز مذاکرات هسته ای بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش رجانیوز، در این بیانیه آمده است:

در روزهای اخیر شاهد بودیم که بار دیگر یکی از دولت‌مردان روباه پیر خوی استعماری و زیاده خواهانه خود و دولت مطبوعش را آشکار کرده و با گستاخی هرچه تمام‌تر به اظهار نظری درشت گویانه در مورد برنامه هسته‌ای صلح آمیز کشورمان پرداخت.

اظهارات نسنجیده رئیس دستگاه اطلاعاتی انگلستان در مورد انجام فعالیت‌های جاسوسی و اطلاعاتی برای مقابله با ایران در حالی که خود و سرویس مطبوعش در قتل عام و انجام اقدامات خرابکارانه و تروریستی سابقه بسیار نامطلوبی دارند بدنه دانشجویی کشور را بر آن می دارد تا به بیان نکاتی چند در این باره بپردازد:

1: این اظهارات درشت گویانه که در طول یکصد سال گذشته بی سابقه بوده است نشانگر اوج عجز و ناتوانی این کشور مستکبر و زیاده خواه و همفکرانش در عرصه بین المللی در مقابل خواست و اراده ملی ملت ایران که همانا دستیابی به رشته های گوناگون علم و دانش که یکی از بخش های آن انرژی صلح آمیز هسته ای است، می باشد.

2: این اظهارات موذیانه تنها وجهه مستکبر این دولت و دولت‌های همفکر با آن را در عرصه جهانی به خوبی برای ملت های این کشورها و ملل و دولت های آزادیخواه جهان آشکار می سازد که این کشورها نه تنها به دنبال مذاکره نمی باشند بلکه همواره از مذاکره به عنوان ابزاری جهت رسیدن به نیات شوم و پلید خود و به صورت ابزاری و تبلیغاتی استفاده می نمایند.

3: کشورهای غربی تا کنون تمام آنچه که در توان داشته اند جهت مقابله با برنامه هسته ای کشورمان به کار گرفته اند و نمونه ها عملی این اظهارات که اکنون بیان شده است از سالها قبل در زمینه های مختلف از جمله هسته ای از سوی این کشورها به کار گرفته شده و نتیجه ای برای آنان در بر نداشته است و با وجود این تلاش های مذبوحانه اکنون کشورمان در چنین جایگاهی از لحاظ علم و فناوری در سطح جهان قرار دارد.

4: اکنون که پس از انواع تحریم های گوناگون ملت ایران توانسته است تا به جایگاه های مهمی در عرصه های مختلف علم و فناوری از جمله دانش هسته ای، هوا و فضا،صنایع دریایی، صنایع دفاعی، نانو، لیزر، سلول‌های بنیادی، سد سازی و... دست یابد و به الگویی برای تمامی ملت های آزادیخواه و آزاده جهان بدل گردد شکست تحریم ها بیش از پیش بر طراحان آن آشکار گردیده است و نتیجه معکوس آن به ضرر آنان و نیات شوم و پلیدشان بدل گشته است.

5: تحریم های شورای امنیت و کشورهای مستکبر بر علیه ملت ایران نه تنها موجب کند شدن پیشرفت های ملت ایران نگردید بلکه موجبات سرعت بخشیدن به آن در زمینه های مختلف از جمله هسته ای و به‌دست آوردن توانمندی از سطح دارا بودن تنها چند سانتریفیوژ به توانایی در غنی سازی با سطوح 3،5 و 20 درصد را موجب گردید.

6: اکنون نیز پس از شکست این تحریم ها و قطعنامه های اخیر شورای امنیت و کشورهای مستکبر که بر خلاف انتظار آنان تنها موجب استواری و مستحکم تر شدن اراده ملی در ایران گردید این کشورها و دولتمردانشان می کوشند تا هرچه سریعتر مفری برای رهایی از این بن بست خودساخته پیدا نمایند،همان کشورهایی که روزی پیش شرط تعلیق غنی سازی را به عنوان پش شرط مذاکره مطرح می نمودند اکنون و با عجله ای غیر معمول بر آن شده اند که هرچه سریعتر و قبل از آشکارتر شدن افتضاح شکست تحریم ها، بدون پیش شرط به پای میز مذاکره بازگردند.

7: اکنون و پس از این اظهارات گستاخانه رییس دستگاه اطلاعاتی انگلیس به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا توصیه می کنیم که چنانچه با این نیات پلید به مذاکرات نگاه می کنند هرچه سریعتر آن را تغییر دهند که در غیر اینصورت باز هم نتیجه ای جز پشیمانی برای آنان نخواهد داشت.

8: از دولت جمهوری اسلامی ایران انتظار داریم که ضمن ادامه پافشاری بر حقوق ملت ایران در زمینه های مختلف از جمله هسته ای تا زمان اعلام نظر قطعی کشورهای مذاکره کننده به سؤالات ملت ایران در زمینه های مورد بحث از جمله زرادخانه های هسته ای اسرائیل آن هم به جهت راستی آزمایی ادعاهای کشورهای غربی در زمینه پایبندی به ادعاهایشان در زمینه انرژی صلح آمیز هسته ای نسبت به آغاز مذاکرات اقدام ننماید که در غیر اینصورت موجبات خشم جامعه دانشجویی کشور را در برابر این کشورها و مذاکرات فراهم می آورد.

9: از وزارت خارجه درخواست می کنیم که هرچه سریع‌تر نسبت به احضار سفیر روباه پیر در کشورمان اقدام نموده و مراتب خشم و انزجار ملی ملت ایران بویژه دانشجویان انقلابی و استکبار ستیز را در برابر اظهار نظرات گستاخانه فراهم آورد.

10: اکنون و با توجه به نزدیک شدن به سال روز یوم ا.. 13 آبان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی اعلام می داریم که چنانچه جاسوسخانه های کشور های مستکبر بویژه جاسوسخانه کشور روباه پیر در ایران هرچه سریعتر روند دخالت در امور داخلی کشورمان را متوقف ننمایند و یا دولتمردان این کشورها بر به کار بردن ادبیات گستاخانه و درشت گویانه اصرار ورزند دانشجویان انقلابی ایران اسلامی آماده اند تا 13 آبانی دیگر را در همان قالب و یا قالب های خلاقانه دیگر و در هر روزی از ایام سال تکرار نمایند و به مستکبران اثبات نمایند که نسل های جدید جوانان دانشجوی ایرانی استوارتر از گذشته در صحنه ها حاضر بوده و آماده مقابله و جانفشانی در راه آرمان های بلند انقلاب اسلامی می باشد.

این یادآوری نیز به تمامی مستکبران ضروری به نظر می رسد که بهتر است قبل از دیر شدن هرچه بیشتر و از دست دادن زمان، حقوق ملت ایران در زمینه های مختلف و از جمله مشارکت در اداره بهتر جهان را به رسمیت شناسند و از ایجاد هزینه های اضافه برای خود و ملت هایشان جلوگیری به عمل آورند.

 

 

برنامه های یوم الله 13 آبان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، ویژه برنامه های برگزاری مراسم یوم الله " 13 آبان " امسال را اعلام کرد. قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مراسم ویژه 13 آبان در 600 نقطه کشور گفت : این مراسم در تهران همزمان با دیگر نقاط کشور، در مقابل لانه جاسوسی سابق امریکا برگزار می شود. وی افزود :برگزاری نشست های دانشجویی ، بازخوانی اسناد منتشر شده دانشجویان پیرو خط امام و بازدید دانشجویان و دانش اموزان از نمایشگاه ابزار جاسوسی امریکایی در لانه جاسوسی ، از جمله برنامه های ستاد برگزاری مراسم 13 آبان است.

اصغر آبخضر افزود :این ستاد در قالب 6 کمیته دانشجویی،دانش اموزی ،تشکلهای مردمی ،ارتباطات ، رسانه و استانها برنامه های گسترده ای را برای این روز تدارک است که تجلیل از شهدای فاتح لانه جاسوسی از دیگر برنامه های آن محسوب می شود. وی اضافه کرد :اجرای سرود حماسی مرگ بر امریکا ،قرائت بیانیه های دانش اموزی ،دانشجویی و طلاب ،اجرای سرود همگانی دانش اموزان و سخنرانی رئیس سازمان رسانه ملی بعنوان دانشجوی پیرو خط امام ، از جمله برنامه های امسال 13 آبان ، در تهران است.

رئیس ستاد برگزاری مراسم 13 آبان ، حمل لاشه بالگرد سقوط کرده در حادثه طبس بوسیله دانشجویان شرکت کننده را برنامه جدید مراسم امسال ذکر کرد و افزود : لاشه این بالگرد که در محل سابق سفارت امریکا (لانه جاسوسی )نگهداری می شود، امسال بعنوان نماد پوشالی بودن تهدیدات امریکا و همچنین تاکید بر ادامه راه شهدای فاتح لانه جاسوسی ، حمل می شود.

وی با تشریح وقایع مهم تاریخی 13 آبان سال های 43 ، 57 و 58 گفت :ملت ایران از 13 ابان 43 درس پیروی از رهبری در مقابل استکبار جهانی ،از 13 ابان 57 درس ستیز و مقابله با ظلم و جور استکبار جهانی و از سیزه ابان 58 درس ایمان استواری وبرائت از شیاطین و زورگویان جهانی را آموخت.

رئیس ستاد برگزاری مراسم 13 آبان ، همچنین به دخالت هاو شرارت های امریکا در امور داخلی دیگر کشورها اشاره کرد و افزود :به تازگی یکی از مقامات سازمان سیا اعلام کرد ، سالانه 2 طرح بزرگ برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران دارند ، که این امر نشان می دهد تا کنون ملت فهیم ایران بیش از 60طرح امریکا را با شکست مواجه کرده است.

آبخضر ، ‌زنده نگه داشتن یاد و خاطره وقایع این روز مهم را هدف اصلی برگزاری مراسم سیزدهم ابان عنوان کردو افزود : تبلور روحیه مبارزه با استکبار جهانی با ایجاد وحدت ملی وتبعیت از مقام معظم رهبری ،ایجاد شناخت بویژه در نسل جوان ایران و جهان نسبت به سیاست ها زورمدارانه امریکا در خلیج فارس و در کل جهان ، بویژه کشورهای اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی ، بعنوان اصول ارزشی و ارمانی ملت مسلمان ایران از دیگر اهداف ستاد برگزاری مراسم 13 آبان است.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/8/11:: 10:25 عصر     |     () نظر

برنامه‌های یوم الله 13 آبان اعلام شد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ویژه برنامه‌های برگزاری مراسم یوم الله " 13 آبان " امسال را اعلام کرد. اصغر آبخضر، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مراسم ویژه 13 آبان در 600 نقطه کشور گفت: این مراسم در تهران همزمان با دیگر نقاط کشور، در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری نشست‌های دانشجویی، بازخوانی اسناد منتشر شده دانشجویان پیرو خط امام و بازدید دانشجویان و دانش آموزان از نمایشگاه ابزار جاسوسی آمریکایی در لانه جاسوسی، از جمله برنامه‌های ستاد برگزاری مراسم 13 آبان است. اصغر آبخضر افزود: این ستاد در قالب 6 کمیته دانشجویی، دانش آموزی، تشکلهای مردمی، ارتباطات، رسانه و استان‌ها برنامه‌های گسترده‌ای را برای این روز تدارک دیده است که تجلیل از شهدای فاتح لانه جاسوسی از دیگر برنامه‌های آن محسوب می‌شود.

حمل لاشه بالگرد سقوط کرده در حادثه طبس در مراسم 13 آبان

وی اضافه کرد‌: اجرای سرود حماسی مرگ بر آمریکا، قرائت بیانیه‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و طلاب، اجرای سرود همگانی دانش‌آموزان و سخنرانی رئیس سازمان رسانه ملی بعنوان دانشجوی پیرو خط امام از جمله برنامه‌های امسال 13 آبان، در تهران است.

رئیس ستاد برگزاری مراسم 13 آبان، حمل لاشه بالگرد سقوط کرده در حادثه طبس بوسیله دانشجویان شرکت کننده را برنامه جدید مراسم امسال ذکر کرد و افزود: لاشه این بالگرد که در محل سابق سفارت آمریکا (لانه جاسوسی) نگهداری می‌شود، امسال به‌عنوان نماد پوشالی بودن تهدیدات آمریکا و همچنین تاکید بر ادامه راه شهدای فاتح لانه جاسوسی، حمل می‌شود.

 

 

خبر خاتمی از فتنه‌هایی که در راه است

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: اشکال مختلف فتنه در راه است و فتنه‏ای که پشت سر گذاشته شد باید آیینه عبرت برای رویارویی با فتنه‏های دیگر باشد. آیت الله سید احمد خاتمی شب گذشته در مرحله دوم اولین دوره فرهنگی ـ آموزشی ائمه جماعات مساجد کشور که در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی (عج) قم برگزار شد، اظهار داشت: انتظار است ائمه جماعات در قضایای سیاسی بی توجه نبوده و حضور ولایی در صحنه داشته باشند. وی افزود: شان مسجد، امام جماعت، محراب و منبر بالاتر از آن است که در محدوده بسته جناحی و حزبی قرار گیرد.
 
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ائمه جماعات علمداران بصیرت در جامعه به شمار می‏روند، گفت: مساجد نهادهای مختلفی از جمله بسیج، کانون‏های فرهنگی هنری و هیئت امنا دارد و ساماندهی این مجموعه بر عهده امام جماعت است. خاتمی بیان داشت: امام جماعت باید به عنوان یک مدیر از ظرفیت‏های موجود مساجد در راستای نشر و گسترش دین استفاده کنند. وی ادامه داد: امام جماعت مساجد برای مدیریت این مکان مقدس نباید تنها به اقامه نماز بسنده کنند.
 
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری به نقش بصیرت افزایی ائمه جماعات در جامعه اشاره کرد و گفت: ائمه جماعات زمانی که حق و باطل با هم در آمیخته‏اند، باید علمداران بصیرت در جامعه باشند. خاتمی تاکید کرد: به تعبیر امام علی (ع) علمداران دین چه در فضای حاکمیت باطل و چه در فضای فتنه دارای وظایفی هستند و کسانی از عهده این مسئولیت بر می‏آیند، که دارای بصیرت، صبوری و قدرت شناخت مواضع حق را داشته باشند. وی خدا شناسی، نبوت، امامت، نعمت و وظیفه شناسی را از مصادیق بصیرت برشمرد و بیان داشت: بصیرت در بعد دشمن شناسی بسیار مهم است.
 
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: اشکال مختلف فتنه در راه است و فتنه‏ای که پشت سر گذاشته شد باید آیینه عبرت برای رویارویی با فتنه‏های دیگر باشد. خاتمی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در سفر پر برکت اخیر خویش به شهر مقدس قم رهنمودهای بسیار مهمی ایراد فرمودند، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در قم فرمودند که دشمن در پی اسلام منهای روحانیت و روحانیت منهای سیاست است و البته باید توجه داشت که این موضوع سابقه صد ساله دارد، زمانی میرزای شیرازی آن فتوای معروف را در تحریم استفاده از تنباکو اعلام کرد، دشمن تاثیر گذاری روحانیت را مشاهده و از همان زمان به دنبال تحقق تز اسلام بدون روحانیت بود.
 
وی افزود: تئوری اسلام منهای روحانیت در دوران قبل از انقلاب اوج گرفت که با پیروزی انقلاب اسلامی با شکست مواجه شد و در این سال‏ها نیز برخی در صدد کاهش تاثیر گذاری روحانیت هستند. امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه امروز دشمن به مقابله با تمام دین برخاسته و در صدد فرو ریختن کاخ اعتقادات سالم مردم و جوانان است، تصریح کرد: دشمنان وقتی گرایش مردم را به حوزه مباحث عرفانی دیدند، عرفان‏های بدلی را به صحنه آورده و با ایجاد فرقه‏های انحرافی نظیر بهائیت و وهابیت در پی انحراف عقاید مردم برآمدند.
 
خاتمی گفت: فتنه سال 78 زمینه ساز فتنه سال 88 بود.
 
وی اضافه کرد: آنچه در هشت ماهه پس از انتخابات به وقوع پیوست توطئه براندازای بود که به لطف الهی و با درایت مقام معظم رهبری و همراهی مردم خنثی شد. عضو جامعه مدرسین تصریح کرد: فرماندهان هشت سال جنگ تحمیلی به صراحت بیان می کردند که حوادث هشت ماهه انتخابات به مراتب از سال های جنگ سخت تر بود که به لطف خدا آخرین میخ بر تابوت جریان فتنه در حماسه 9 دی زده شد و آن روز، روز مرگ فتنه و آغاز توطئه‏های جدید استکبار به شمار می آید.
 
خاتمی عنوان کرد: دشمنان بعد از حماسه 9 دی شروع به تحریم‏های همه جانبه کردند. عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه ادامه داد: باید در هر زمان دید که دشمن چه شعار و چه هدفی را دنبال می کند که رهبر معظم انقلاب در سفر ده روزه خود به استان قم پرده از چند توطئه دشمن برداشتند. وی خاطرنشان کرد: تداوم نهضت عاشورا، نظام اسلامی است که پرچم اسلام ناب محمدی را در جهان برافراشته است.
 
امام جمعه تهران با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب توطئه دیگری از دشمن که «آخوند حکومتی و حکومت آخوندی» است را آشکار کردند، بیان داشت: روحانیت سخنگوی دین و دین نیز برای همه مردم است، دیدن روحانیت به عنوان یک قشر خطا و اشتباه است. خاتمی با اشاره به اینکه القای شعار «حکومت آخوندی» در راستای تحریک مردم به این موضوع می باشد که آنان در حکومت اسلامی کنار گذاشته شده و روحانیت سر کار قرار گرفته است، یادآور شد: تنها پنج درصد از روحانیت در امور اجرایی کشور مشغول به کار هستند.
 
 
 
 
 

"صدای آمریکا" تریبون جمهوری اسلامی برای حمله به مخالفان است!

اظهارات یکی از اعضای اتاق فکر لندن که از طریق شبکه تلویزیون VOA منعکس شده، با واکنش منفی و البته جالب مخالفان جمهوری اسلامی ایران روبرو شده است. به گزارش جنبش سرخ حسینی - به نقل از شبکه ایران، سایت کاریکاتوریست سابق نشریات اصلاح‌طلب در مطلبی جالب، ارگان رسمی وزارت امور خارجه ایالات متحده را به همراهی با جمهوری اسلامی ایران برای تخریب سران جریان ضدانقلاب متهم کرده است.

سایت "خودنویس" با اشاره به حضور اکبر گنجی "از تئوریسین‌های جریان اصلاحات که سابقه هتاکی به مقدسات دینی و اسلامی را هم در کارنامه خود دارد" در برنامه‌های تلویزیونی شبکه صدای آمریکا و اعتراف او به عدم وقوع تقلب در انتخابات سال گذشته ریاست جمهوری، این مساله را "حمله به سران مخالف نظام ایران" نامیده است.

این سایت همچنین گنجی را که از سوی وزیر ارشاد دولت اصلاحات لقب "ابوذز میرحسین موسوی" دریافت کرده بود، خارج از جریان مخالف ایران دانسته و در این زمینه نوشته است: اکبر گنجی که ?? ماه پیش عضو «اتاق فکر جنبش سبز» بود و بعدها به دایره مغضوبین وارد شد، این روزها از رسانه‌های مختلف مشغول حمله به گروهی از سران جنبش سبز است. 

"ابوذر موسوی" چطور مورد غضب واقع شد؟

ماجرا از آنجا آغاز شد که گنجی در یک همایش، بخشی از سخنرانی خود را به بررسی امکان وقوع تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ایران اختصاص داد. وی در این سخنرانی که در کشور آلمان برگزار شد، صریحا اعلام کرد که اصولا امکان وقوع تقلب در انتخابات وجود نداشته است و هیچ تقلبی هم روی نداده و احمدی‌نژاد رئیس جمهور قانونی ایران است.

شاید خود گنجی هم تصور نمی‌کرد این سخنان، خارج‌نشینان مخالف جمهوری اسلامی را تاحدی عصبانی کند که حتی حکم به اخراج وی از جمع اپوزیسیون بدهند. البته در پی اعتراض محافل ضدانقلاب به اکبر گنجی، وی تحلیل مجددی در رد ادعای پیروزی میرحسین موسوی در انتخابات سال 88 منتشر و به برخی فعالان تندروی جبهه اصلاحات استناد کرد. اکبر گنجی، هفته گذشته ضمن تأیید بر اینکه، جریان فتنه قابل تعریف نیست، تصریح کرده بود طبق نظرسنجی های اصلاح طلبان هم آرای احمدی نژاد در سراسر کشور بیش از موسوی بوده است.

گنجی که سال گذشته از سوی مهاجرانی به عنوان یکی از 5 عضو اتاق فکر فتنه در خارج کشور معرفی شده بود، در پاسخ به اعتراض های مطرح شده نوشت: "هویت مخالفت با جمهوری اسلامی را نمی‌توان با مدعای پیروزی موسوی در انتخابات برساخت. این مدعا بلا دلیل است. پیامد منفی چنان تلقی این است که هر کس این باور را ندارد، «ناسبز» است بلکه حتی فتنه گرانی وجود دارند که به صراحت تقلب در انتخابات را انکار می کنند از جمله تاج زاده و رمضان زاده و بهزاد نبوی و خاتمی و مجمع محققین و مدرسین، و نمایندگان موسوی و کروبی در دیدار با رهبری."

 

 

13 آبان سر‌آغاز شکست هیمنه پوشالی استکبار جهانی بود

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای، فرارسیدن 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشت. به نقل از ‌روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این بیانیه آمده است: سیزدهم آبان ‌ماه در دفتر تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی، برگی زرین و روزی حساس است، چرا که سه مقطع بزرگ و سه رویداد سرنوشت‌ساز تاریخ معاصر در این روز رقم خورده است؛ رویدادهایی که هر کدام از آنها مصادیقی آشکار از پایداری و فداکاری ملت مجاهد و ‌رهبری آگاه و شجاع‌ ایران در مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی است، رویدادهایی که هر یک به تنهایی می‌تواند مبنای تداوم حرکت انقلابی و ظلم‌ستیزی و حقیقت‌طلبی انسان‌های مؤمن و متعهد این سرزمین در بستر تاریخ قرار گیرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 1343 به دنبال اعتراض کوبنده ایشان نسبت به تصویب لایحه ننگین کاپیتولاسیون، کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی و حق‌طلب در سال 1357 و نهایتاً تسخیر لانه جاسوسی و مرکز فرماندهی براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی در سال 1358، رویدادهایی هستند که نه تنها تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی، بلکه تحولات جهانی را هم تحت تأثیر قرار داد و جوهره همه آنها عبارت بود از شکست هیمنه و هیبت پوشالی آمریکای جنایتکار و سرآغاز نمایش مظالم این قدرت شیطانی در سراسر عالم و به همین دلیل هم این روز بزرگ ‌به نام "روز مبارزه با استکبار جهانی " نام گرفت و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مد ظله العالی) نیز در این زمینه فرمودند: "سیزده آبان، روز استواری ملت ایران در مقابل ترفندهای استکبار است."

 

 

هشداری که خاتمی و احمدی نژاد گرفتند

به وزیر ارشاد اعلام کردم فکر نکنید با پایان تابستان فراکسیون روحانیون از مسئله حجاب کوتاه می‌آید و این فراکسیون در زمستان نیز به مسئله حجاب رسیدگی خواهد کرد و تا زمانیکه حجاب در ایران اسلامی نشود کوتاه نمی‌آید. رئیس فراکسیون روحانیون مجلس معتقد است که وضعیت فعلی حجاب به مراتب بدتر از وضعیت حجاب در دولت اصلاحات بوده است.

محمد تقی رهبر نماینده اصفهان در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران پارلمانی به جلسه هفته گذشته فراکسیون روحانیون مجلس با وزیر ارشاد اشاره کرد و گفت: در این جلسه مسائل مربوط به حجاب و انتقاد به حجاب در تئاتر و سینما مطرح شد و همة اعضا معتقد بودند که وضعیت با ارزش‌های انقلاب مطابقت ندارد.

وی ادامه داد: به وزیر ارشاد اعلام کردم فکر نکنید با پایان تابستان فراکسیون روحانیون از مسئله حجاب کوتاه می‌آید و این فراکسیون در زمستان نیز به مسئله حجاب رسیدگی خواهد کرد و تا زمانیکه حجاب در ایران اسلامی نشود کوتاه نمی‌آید. این نماینده مجلس در ادامه خاطر‌نشان کرد:

در دوران اصلاحات نسبت به وضعیت بی‌حجابی به سید محمد خاتمی رئیس جمهور وقت هشدار دادم، اما در حال‌حاضر متاسفانه باید بگویم که وضعیت حجاب در دولت اصولگرا به مراتب بدتر از دولت اصلاحات است. رئیس فراکسیون روحانیون مجلس از استمرار جلسات این فراکسیون با وزارت ارشاد و رئیس سازمان صدا و‌سیما نیز خبر داد.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/8/11:: 10:25 عصر     |     () نظر

بیانیه سپاه : شعار"مرگ بر آمریکا "در عرصه استکبارستیزی ملتهافراشده است

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای 13 آبان‌ماه را عرصه نمایش ماهیت استکبار ستیزی انقلاب اسلامی و روح مقاومت ملت ایران در برابر نظام سلطه و راهبردهای شیطانی آمریکا دانست. در بخشی از این بیانیه آمده است: 13 آبانماه به دلیل نقش آفرینی در فرآیند انقلاب اسلامی در حافظه تاریخی ملت ایران از جایگاه خاصی برخوردار بوده و در هر سال منشاء جوشش و حرکت انقلابی جامعه اسلامی در اعلام مواضع ضد استکباری و آمادگی همه جانبه برای مقابله با طرحها و نقشه‌های دشمنان انقلاب و نظام تلقی می شود.

این بیانیه می افزاید: تبعید حضرت امام خمینی(ره) در سال 1343، شهادت دانش آموزان انقلابی در سال 57 و تصرف لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358 رخدادهای تاریخ سازی هستند که فصل مشترک آنها حق طلبی و سلطه ستیزی ملت ایران است.

این بیانیه در ادامه با برشماری دستاوردها و پیامدهای حوادث سه گانه 13 آبان‌ماه، بویژه تسخیر لانه جاسوسی در روند انقلاب اسلامی تصریح کرده است: اقدام انقلابی دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) در فروپاشی مرکز فرماندهی و کنترل جریانهای برانداز و ضدانقلابی و نیز انهدام کانون جاسوسی آمریکا در پایتخت نظام، سد هراس از قدرت پوشالی ابرقدرتها را شکست و ملل و جوامع آزاده و حق طلب جهان جرأت مقاومت و ایستادگی برابر سیاستها و نقشه‌های استعماری و استکباری نظام سلطه را پیدا کردند.

در این بیانیه شکل‌گیری نهضت بیداری اسلامی و جبهه متحد ضدآمریکایی و ضدصهیونیستی در نقاط مختلف عالم را حاصل عزم و اراده انقلابی مردم ایران در تداوم انقلاب و بی اعتنایی به قدرتهای بزرگ و زورگو معرفی و تاکید شده است : امروز بیش از هر زمان دیگری مبارزه و ظلم ستیزی ایران اسلامی به مدل مقاومت جهان اسلام و سر مشق کشورهای خواهان استقلال و عدم وابستگی به بلوک های قدرت های شیطانی تبدیل شده است.

این بیانیه آمریکا را به عنوان شیطان بزرگ، دشمن اصلی ملت عظیم الشان ایران اسلامی و عامل گرفتاریهای جهان اسلام و منشاء توطئه و فتنه علیه انقلاب اسلامی و نهضت‌های آزادی بخش عالم معرفی و تاکید کرده است: تردیدی نیست که حق ماندنی و ظلم رفتنی است و دور نخواهد بود روزی که جامعه بشری در پناه تعالیم مکتب انقلابی وعدالت محور اسلام ناب محمدی (ص) و پیامهای متعالی انقلاب اسلامی از چنگال سلطه و استیلای قدرتهای شیطانی و فراعنه مدرن رهایی ‌یابند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان بیانیه خود با دعوت از اقشار و آحاد ایرانیان غیرتمند و ولایتمدار برای حضور پرشور، گسترده و انقلابی در تظاهرات سراسری و آئین های گرامیداشت یوم الله 13 آبان‌ماه آورده است: امروز شعار مرگ بر آمریکا در صحنه‌های استکبار گریزی و ظلم ستیزی ملت‌ها نهادینه شده است و آزادی خواهان جهان آنرا از الزامات موفقیت خود برای رسیدن به ساحل نجات و دستیابی به استقلال و حیات توأم با عزت و سربلندی می دانند و بی شک طنین برائت و بیزاری ملت ایران از شیطان بزرگ در 13 آبان ماه، شعله‌های خشم و اعتراض جهانی علیه سردمداران نظام کفر و الحاد و حاکمان ظالم، جنایتکار و بی لیاقت کاخ سفید و دولت های متحد آمریکا را برافروخته تر ساخته و اتاق های فکر و توطئه آنان علیه جامعه بشری را با چالش جدیدی روبه رو خواهد ساخت.

 

 

تحرکات جریان فتنه در آستانه 13 آبان

در آستانه فرارسیدن یوم ا... 13 آبان مصادف با روز دانش آموز جریان فتنه در اقدامی برنامه ریزی شده تلاش گسترده ای را به منظور متشنج نمودن محیط دانشگاهها و ایجاد نا آرامی در جریان مراسم راهپیمایی این روز آغاز نموده اند.

بر همین اساس برخی از اعضای مرتبط با سران فتنه با برقراری ارتباط با برخی از اغتشاشگران  دانشجو که در زندان به سر می برند آنها را به صدور بیانیه ترغیب نموده اند و این دانشجویان نیز با صدور فراخوانی دانشجویان و دانش آموزان را به انجام اغتشاش ناآرامی در مراسم راهپیمایی 13 آبان دعوت نموده اند.

گفته می شود نمایندگان سران فرقه در دیدارهای خود با سایر گروه های دانشجویی حامی فتنه از آنها درخواست نموده اند در مراسم راهپیمایی 13 آبان با بستن بازو بندهایی مندرج به عباراتی در حمایت از سران فتنه و زندانیان سیاسی شرکت نمایند.

گفته می شود فعالین تشکل های دانشجویی حامی جریان فتنه در مراکز دانشگاهی در تلاش هستند به انحاء مختلف از قبیل مراسم سخنرانی ، صدور بیانیه ، پخش اطلاعیه و ... با سوء استفاده از پتانسیل دانشجویان جدید الورود با ایجاد ناآرامی فضای دانشگاه ها را متشنج نمایند.

 

 

سه حادثه تاریخی، روز 13 آبان را جاودانه کرد

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس کشتار دانش‌آموزان، تبعید امام(ره) و تسخیر لانه‌جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام را 3 اتفاق مهم 13 آبان دانست. غلامعلی حداد عادل رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در مراسمی که به مناسبت سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تالار شیخ انصاری دانشکده حقوق دانشگاه تهران برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: بی تردید 13 آبان یکی از روزهای مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است و این روز یکی از روزهای مرتبط با دانشگاه تهران و دانشجو هم است؛ بر این اساس طبیعی است که دانشجویان همانطور که 16 آذر را نمادی از حرکت دانشجویی می‌دانند برای این روز هم اهمیت خاصی قائل باشند.

وی با بیان اینکه 13 آبان به دانشجویان تعلق دارد، افزود: کمتر اتفاق می‌افتد که یک روز ظرفیت 3 حادثه تاریخی را در یک فاصله زمانی به خود اختصاص داده باشد. وی در این رابطه ادامه داد: اولین مناسبتی که 13 آبان را در تاریخ جمهوری اسلامی ایران جاودانه و نامدار می‌کند تبعید حضرت امام راحل در سال 1343 است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین گفت: دومین مناسبت 13 آبان، کشتار دانش‌آموزی و روز 13 آبان سال 1357 است و نیز سومین مناسبت که 13 آبان را جاودانه کرده است تسخیر لانه جاسوسی در سال 1358 است. حداد عادل در ادامه گفت: بعد از 15 خرداد امام راحل دستگیر و چند ماهی در زندانی شدند. بعد از آن ایشان چند ماهی آزاد ‌شدند و مدتی در تهران تحت نظر قرار ‌گرفتند و بعد از آن به قم بازگشتند.

نماینده مردم تهران اظهار داشت: اوایل آبان سال 1343 لایحه‌ای در مجلس سنا به تصویب رسید که اجازه می‌داد در صورتی که مستشاران آمریکایی مقیم ایران جرمی مرتکب شدند از محاکمه در دادگاه‌های ایران معاف باشند که این مسئله در واقع بازگشت به کاپیتولاسیون بود. حداد عادل ادامه داد: بعد از اینکه رضاخان در ایران به قدرت رسید کاپیتولاسیون را لغو کرد که این مسئله برای وی به نوعی حیثیت به همراه داشت و طرفداران رضاخان این مسئله را ناشی از وطن خواهی وی دانستند.

وی افزود: البته دلیل عدم مخالفت انگلیسی‌ها با این مسئله این بود که می‌خواستند حکومت رضاخان در ایران تثبیت شود. رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در سال 1343 به طور غیر علنی کاپیتولاسیون دوباره تصویب شد و خبر این مسئله به امام (ره) رسید، امام با اینکه مدتی بود که تنها به درس و بحث مشغولیت داشتند در برابر این حادثه بی‌تاب شدند و آن سخنرانی معروف خود را ایراد کردند.

وی بیان داشت: اندکی بعد از سخنرانی امام (ره) ایشان را شبانه از قم به تهران آوردند و یکسره از فرودگاه تهران ایشان را به ترکیه فرستادند و این آغاز تبعیدی بود که تا 12 بهمن 57 ادامه داشت. حداد عادل در ادامه به حوادث سال 57 اشاره کرد و افزود: در این سال‌ها امواج انقلاب بالا گرفت و کشور در این سال‌ها اوضاع عادی نداشت و معلوم بود که پایه‌های حکومت سلطنتی متزلزل شده است.

نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: در روز 13 آبان سال 57 دانش آموزان به بهانه سالگرد تبعید امام (ره) مقابل دانشگاه تهران تجمع کردند و نیروهای رژیم نیز دانش آموزان را به گلوله بستند و خیابان انقلاب در آن روز عرصه درگیری شد و این درگیری تا شب ادامه داشت. حداد عادل گفت: برای اولین بار فیلم حادثه 13 آبان از تلویزیون پخش شد و در نهایت این حادثه باعث سقوط دولت شریف امامی شد و در پی آن احساسات همه مردم ایران هم برانگیخته شد.

نماینده مردم تهران کشتار دانش آموزان در روز 13 آبان را جهشی برای انقلاب اسلامی دانست و افزود: در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب دولت حاکم رابطه ضعیفی با آمریکا داشت و در آن روزها حتی چند بار به سمت سفارت آمریکا حمله‌هایی صورت گرفت ولی دولت مانع از اشغال سفارت می‌شد. وی اظهار داشت: از اوایل مهر سال 58 شاهد بودیم که تظاهراتی در تهران و برخی شهرستان‌ به طور غیر متعارف در جریان است و مخالفت‌های با انقلاب در این تظاهرات صورت می‌گرفت که این مسئله در آن زمان تعجب همگان را برانگیخت.

حداد عادل با بیان اینکه بعدها مشخص شد که سفارت آمریکا باعث به وجود آمدن این تظاهرات می‌شد، ادامه داد: بعد از اینکه شاه اجازه ورود به آمریکا پیدا کرد دانشجویان دانشگاه تهران که به یاد 2 حادثه قبلی در دانشگاه تهران اجتماع کرده بودند از دانشگاه تهران به سمت سفارت آمریکا حرکت کردند و آنجا را تسخیر کردند. نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه خواسته دانشجویان از آمریکا این بود که شاه را به ایران تحویل دهد، افزود: دانشجویان پیرو خط امام در مقابل آزادی گروگان‌ها تحویل شاه به ایران را می‌خواستند.

 

 

تجمع دانشجویان مقابل مجلس

جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران در مقابل مجلس تجمع کردند. تعدادی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران که روز شنبه گذشته یک‌باره منحل شد در مقابل مجلس حضور یافتند و تعدادی پلاکارت با مضمون اعتراضی در دست گرفتند. گفتنی است؛ قرار است ظهر امروز وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با حضور در کمیسیون بهداشت درمان و آموزش پزشکی با حضور در کمیسیون بهداشت و روان مجلس در مورد دلیل این اقدام توضیح دهد.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/8/11:: 10:24 عصر     |     () نظر

 

ادعای جالب سایت رسمی هاشمی رفسنجانی درباره مهدی هاشمی

پایگاه اطلاع رسانی آقای هاشمی رفسنجانی مدعی شده است که ساواک در سال 46 و در حالی که هنوز مهدی متولد نشده بوده است، به دنبال پرونده سازی برای وی بوده و گویی از ابتدا سرنوشت او متفاوت بوده است!

با جدی شدن موضوع جلب مهدی هاشمی رفسنجانی به دلیل حضور در وقایع قبل و پس از انتخابات 88 و پس از آنکه وزیر اطلاعات در سخنانی اعلام کرد که حکم جلب هاشمی در اختیار وزارتخانه متبوعش قرار گرفته است، پایگاه رسمی حجت‌الاسلام اکبر هاشمی رفسنجانی اقدام به انتشار مطالبی جالب و احساسی از نامه‌های هاشمی رفسنجانی به پسرش و همچنین پرونده سازی ساواک برای "مهدی" آن هم پیش از تولد کرده است!

هرچند نویسنده این مقاله اشاره‌ای به این نکرده که ساواک چگونه چند سال پیش از تولد مهدی هاشمی، متوجه تولد وی شده و در صدد پرونده سازی برای او بوده است، در مقاله‌ای با عنوان "اقدام ساواک برای دستگیری مهدی هاشمی رفسنجانی قبل از تولد"‌ می‌نویسد: "... فرزند به دنیا نیامده این خانواده هرگز گمان نمی برد که قبل از تولد نیز در ساواک دارای پرونده شده و نام مهدی هاشمی رفسنجانی - که البته نام فامیل مندرج در شناسنامه‌اش هم نبود!! - در سازمان اطلاعات و امنیت کشور قبل از به دنیا آمدن دست به دست شده و مجموعه‌ای از آن نابخردان در پی شناسایی و تعیین نسبت وی با پدر بر آمده و حتی در پی یافتن خلاصه‌ای از سوابق وی نیز برآیند، گویی بر طالع این فرزند هاشمی تفاوتی بود که قبل از تولد نیز وی را دارای پرونده امنیتی در سازمان اطلاعات و امنیت رژیم ستم شاهی کرده بود."

اما این همه اظهار نظرهای هاشمی رفسنجانی درباره فرزندش نیست. چنانکه هاشمی در جایی دیگر در وصف مهدی اینگونه می نویسد: "مهدی به صنعت علاقه داشت و فهمید که وضع ما در دریا ضعیف است. صنایع دریایی ما خیلی ضعیف بود. او به دنبال سکوسازی و لوله‌های کف آب و حفاری در دریا رفت که وابسته بودیم. آخرش به پارس جنوبی و عسلویه رسید و الآن به CNG رفت که برای صرفه‌جویی و محیط زیست خوب است، (بخشی از تک‌نگاری هاشمی رفسنجانی درباره فرزندانش احتمالاً در اواخر دوران اصلاحات)."

 

 

به نظر می رسد مطالعه این نوشته های تاریخی، بخشی از علل تاخیر نزدیک به یکساله صدور حکم جلب مهدی هاشمی را که در وقایع انتخابات نقش جدی ایفا کرده بود به خوبی روشن کند.

 

 

توزیع برخی نشریات سیاسی در مدارس

معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش توزیع غیرمجاز نشریه برخی از جریانات سیاسی در بعضی از مدارس کشور را تائید کرد و گفت: قطعا این موضوع از سوی برخی از عناصر فرصت طلب هدایت می شود. علی اصغر یزدانی در گفتگو با مهر با اعلام این خبر افزود: حراست وزارت آموزش و پرورش و معاونت پرورشی در مدارس اقداماتی را برای برخورد با این عناصر فرصت طلب آغاز کرده اند و قطعا این موضوع را دنبال می کنیم.

معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه توزیع کنندگان این نشریه معلوم نیست از قشر معلم یا دانش آموز باشند ادامه داد: قطعا عناصر مسئله داری این حرکت را دامن می زنند ولی ما نمی دانیم دامنه آن در کل کشور چقدر است. هم اکنون در برخی از مدارس راهنمایی و متوسطه کشور نشریه ای دو صفحه ای با محتوای سیاسی بین دانش آموزان توزیع می شود. وی تاکید کرد: مدرسه یک مکان تعریف شده است و اجازه چنین فعالیتهایی را در آن نمی دهیم.

یزدانی در پاسخ به این سئوال که آیا آموزش و پرورش برنامه ای برای آشنایی دانش آموزان با مسائل سیاسی، پرسمانهای گوناگون در این زمینه دارد گفت: هم اکنون گفتمانهای سیاسی برای پاسخ به شبهات سیاسی دانش آموزان در برخی از مدارس داریم و به دنبال این هستیم که بیش از یک هزار طلبه جوان را با برنامه ریزی وارد مدارس به خصوص از نوع خاص کنیم تا برای دانش آموزان و فرهنگیان بصیرت سیاسی لازم را تبیین کنند. معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در واقع ایجاد بصیرت سیاسی به دانش آموزان و معلمان از الویتهای این معاونت طی سال تحصیلی جاری در مدارس است.

 

 

احتمال مهاجرت سعید حجاریان به کشور آمریکا

با توجه به اخذ بورسیه تحصیلی توسط دختر سعید حجاریان از کشور آمریکا امکان مهاجرت سعید حجاریان به کشور امریکا محتمل می باشد. یکی از منابع آگاه نیز در این خصوص افزوده است که دختر سعید حجاریان به پدر خود اصرار نموده که به صورت خانوادگی به آمریکا نقل مکان کنند. در همین خصوص نیز همسر حجاریان (خانم مرصوصی) نیز برای این سفر ابراز تمایل کرده است و کارهای مربوط به ویزای خود را پیگیری می کند.

این منبع در ادامه افزود: یکی از مشکلات موجود جهت صدور ویزا برای همسر حجاریان قرار داشتن نام وی میان لیست دانشجویان پیرو خط امام و تسخیر کنندگان لانه جاسوسی می باشد و طبق یکی از قوانین ایالات متحده آمریکا این افراد حق ورود به این کشور را ندارند.

گفته می شود سیعد حجاریان با اقامت دائمی در آمریکا مخالف است و تنها موافقت خود را جهت سفر 6 ماهه یا یکساله اعلام نموده است. از سوی دیگر پس از آزادی حجاریان از زندان، همسر وی تلاش فراوانی داشته از ارتباط سران فتنه و جریان فتنه با شوهرش جلوگیری کند که تا حدودی نیز موفق بوده است.

 

 

خاتمی موسوی را به افشاگری تهدید کرد/خاتمی :میرحسین باید مرز خود را با ضد انقلاب مشخص کند

سیدمحمد خاتمی لیه میرحسین را از انجام هرگونه حرکت آشوبگرانه خیابانی نهی کرده است.

 

سیدمحمد خاتمی طی ارسال پیامی به موسوی ضمن تهدید به افشاگری علیه میرحسین وی را از انجام هرگونه حرکت آشوبگرانه خیابانی نهی کرده است. به گزارش خبرنگار کلمه نیوزدر آستانه نزدیک شدن به روز 13 آبان و انتشار اخبار متعددی از اردوگاه فرقه سبز مبنی بر برنامه ریزی جهت  فتنه انگیزی در این روز ، سیدمحمد خاتمی طی ارسال پیامی به موسوی ضمن تهدید به افشاگری علیه میرحسین  وی را از انجام هرگونه حرکت آشوبگرانه خیابانی نهی کرده است.

به گزارش منابع آگاه خاتمی در این پیام  گفته است فرقه سبز باید حداقل طی 4 سال آینده فکر هرگونه تظاهرات و یا راهپیمایی خیابانی را از سر خود خارج کند. نامبرده همچنین تأکید کرده است مهمترین الویت کاری ما باید این باشد تا خود را به عنوان یک اپوزیسیون قانونی به نظام بقبولانیم تا نظام ما را به عنوان یکی جناح مشروع به رسمیت بشناسد. نامبرده همچنین از میرحسین خواسته است تا به صورت کاملاً آرام و غیرمحسوس مرز خود با ضدانقلاب  را مشخص نماید. گفته می شود دیدار روز گذشته کروبی و موسوی نیز در این خصوص انجام گرفته است.

 

 

خشم همسرتاج زاده ازدیدن این عکسها/تصویر

همسر مصطفی تاجزاده با حضور در غرفه کانون هابیلیان با دیدن عکس حضور خود و همسرش در منزل یکی از عوامل منافقین ،خشمگین و عصبانی شد. به گزارش باشگاه خبرنگاران، فخر‌السادات محتشمی‌پور، همسر مصطفی تاج‌زاده از عوامل دستگیر شده در اغتشاشات و فتنه پس از انتخابات سال 88 با حضور در غرفه کانون هابیلیان (خانواده 16 هزار شهید ترور) در هفدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با اعتراض به محتوای تصاویر و مطالب عنوان شده در این غرفه، این اقدام کانون‌ هابیلیان را محکوم کرد.

وی که پس از دیدن تصویر خود در یکی از پوسترها که بیانگر حضور وی و همسرش در منزل شیوا نظرآ‌هاری عامل کددار و سرپل منافقین بسیار برآشفت و خطاب به مسئولان غرفه گفت: "شما چگونه می خواهید پاسخ خدا را بدهید، فرشتگان خدا شما را لعنت می کنند؟ "

مسئول غرفه کانون هابیلیان در این خصوص اظهار داشت: خانم محتشمی پور به همراه یک عکاس و فیلمبردار و خانمی که از مسئولان سایت‌های مدافع فرقه سبز بود، در ابتدا غرفه روزنامه ایران را جویا شد که پس از دیدن عکس خود در تصویری با عنوان "حضور سران فتنه در منزل عامل منافقین "‌به تصویر خود اشاره کرد و با عصبانیت گفت: "شما می‌دانید این فرد چه کسی است؟

" و ما گفتیم "بله شما هستید! " سپس خانم محتشمی پور افزود: "آیا شما شیوا نظرآهاری را می‌شناسید و این اعترافاتی را که کرده است، شنیده‌اید و مطمئن هستید که درست است؟ " ما نیز پاسخ دادیم "نیازی نیست خودمان بشنویم، همین که مسئولان قضایی و مقامات امنیتی کشور اعلام کرده‌اند که ارتباطات این شخص با سران نفاق و گروهک منافقین شناخته شده است کافی است و باید از امثال شما سوال کرد که چرا با قاتلین پدر ما دیدار کرده‌اید؟ "

مسئول غرفه کانون هابیلیان ادامه داد: خانم محتشمی پور که از پاسخ‌های ما اقناع نشد گفت: "شما باید پاسخ خدا را بدهید و فرشتگان خدا شما را لعنت می‌کنند؛ ما از مظلوم دفاع کردیم. " وی با بیان اینکه این سخنان و رفتار خانم محتشمی پور یک حرکت سازمان‌یافته بوده است، گفت: با توجه به اینکه برخی روزنامه های اصولگرا در ویژه‌نامه روز چهارشنبه گذشته خود مطلبی در خصوص معرفی شیوا نظر‌آهاری و فعالیت‌های وی طی سال‌های گذشته و ارتباطاتش با گروهک منافقین و حضور سران فتنه در منزل او عنوان کرده بودند به نظر می‌رسد هدف اصلی محتشمی پور رسانه های اصولگرا بوده است.

به گزارش هفته گذشته سایت باشگاه خبرنگاران شیوا نظرآهاری از سال 82 با همکاری گروهک منافقین در پوشش گزارشگر حقوق بشر اقدام به سیاه‌نمایی علیه جمهوری اسلامی پرداخت و در همین راستا انجمن زنان "تارا " را تاسیس کرد. وی سپس با هدایت این گروهک جبهه به اصطلاح "متحد دانشجویی " را با هدف اقدام علیه منافع ملی ایران آغاز کرد.

نظرآهاری همکاری و ارتباط خود را با گروهک منافقین تا سال 88 و در جریان فتنه پس از انتخابات ادامه داد وبه تحریم دانشجویان برای حضور در اغتشاشات اعلام کرد. وی چندین بار دستگیر شد که مورد رأفت نظام جمهور اسلامی قرار گرفت و از زندان آزاد شد. وضعیت فعالیت‌ها و اسناد انکار‌ناپذیر همکاری شیوا نظرآهاری با گروهک منافقین در رسانه‌‌های جمعی اعلام شده و با این حال موسوی،‌ رهنورد، تاج‌زاده و کروبی در منزل این عامل کد‌دار منافقین حضور یافته‌اند.

به گفته مسئول کانون هابیلیان مسئول غرفه کانون هابیلیان سران فتنه باید پاسخ مناسبی در رابطه با اینگونه فعالیت‌های خود و همنشینی با قاتلین 12 هزار شهید ترور را به خانواده‌های آنها بدهند. با توجه به اینکه فیلمبردار و عکاس محتشمی پور را همراهی می‌کردند و وی قصد اغتشاش داشته است مسئولان غرفه کانون هابیلیان با آگاهی از سابقه گذشته این فرد با آرامش پاسخ او را دادند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/8/10:: 8:43 عصر     |     () نظر

 

شریعتمداری در غرفه کیهان:اسناد معتبری در مورد سران فتنه دارم

مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت:‌ درباره برخی سران فتنه 88 اسناد بسیار معتبری داریم. حسین شریعتمداری در جمع خبرنگاران و بازدیدکنندگان غرفه روزنامه کیهان در هفدهمین نمایشگاه و جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها، کمترین جرم سران فتنه را وطن فروشی دانست و افزود: اسنادی داریم که نشان می دهند سران فتنه از فرمول غربی پیروی کردند که نباید علیه کلیت نظام و مردم شمشیر برداشت.

مدیرمسئول روزنامه کیهان همچنین از ارتباط و ملاقات برخی فتنه گران با برخی مأموران شناخته شده سیا از جمله ملاقات کیان تاج بخش با هاورماس خبر داد. مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: هرچند روز که می گذرد یکی از این ها از کشور فرار می کند و عمدتا به کشورهایی مانند انگلیس و آمریکا می رود و بعد پناهنده می شود.

شریعتمداری این افراد را مجرمانی دانست که باید محاکمه شوند و افزود: اینکه حزبی از آنها دعوت کند، خطاست. مدیرمسئول روزنامه کیهان همچنین درپاسخ به سوالی درباره علت پرداختن یا نپرداختن به برخی افراد این جریان گفت: کیهان علیه برخی از این افراد مطلبی نوشته است که آنها این مطلب را فاکتور کرده و به ازای آن مواجب گرفته اند بنابراین مایلند ما نامشان را ببریم.

شریعتمداری با تأکید براینکه افراد باید در جایگاه خود دیده شوند،‌ گفت: ما نمی خواهیم شعار دهیم بلکه همیشه مستند مطرح کرده ایم. مدیرمسئول روزنامه کیهان در ادامه گفت: چشم مردم در دوران کنونی به رهبری است و لغزش خواص فقط خود آنها را می لغزاند. شریعتمداری افزود: مردم واقعا نشان دادند که بصیرت دارند و لغزش خواص نمی تواند آنها را بلغزاند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان نمونه های این بصیرت را حماسه های نه دی، 22 بهمن 88 و استقبال گسترده و بی نظیر و قیام گونه مردم قم از مقام معظم رهبری برشمرد. شریعتمداری گفت: مردم در این باره همه چیز را می فهمند و دیگران هم باید خود را همراه کنند وگرنه مانند بقیه می لغزند. مدیرمسئول روزنامه کیهان همچنین در پاسخ به سوالی درباره قدرت روزنامه کیهان در مقایسه با دیگر خبرگزاری ها در انتشار نتایج تحقیقات خود گفت: دیگران هم این حق را دارند و ما هم بسیاری از نتایج خود را اعلام نمی کنیم و بعدها هم می بینید که همان طور شده است.

شریعتمداری با اشاره به انتشار نتایج به دست آمده درباره نویسنده ای افزود: در این کتاب نوشته شده بود تسخیر لانه جاسوسی آمریکا کار "کا گ ب" است نه بچه مسلمانان و این همان مطلبی است که آمریکایی ها روی آن اصرار دارند. مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: آمریکایی ها نگرانند اگر بگویند این کار، کار بچه مسلمانان بود، بچه های مسلمانان در لبنان، یمن و اردن و دیگر کشورها نیز دست به کاری مشابه بزنند.

 

 

وحدت اصولگرایان زیر چتر روحانیت

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: وحدت اصولگرایان باید زیر چتر روحانیت که مشخصا جامعه مدرسین حوزه‌ علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز است، شکل بگیرد. ژمحمدنبی حبیبی در اجلاس سراسری معاونان سازماندهی اعضاء ‌استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور این حزب اظهار کرد: در فعالیت‌های سیاسی همانطور که ولی فقیه نیاز به بازوان نظامی آموزش دیده قوی دارد بازوان متشکل سیاسی نیز نیاز دارند که در تشکیلات حزبی دور هم جمع شوند. وی افزود: آن‌هایی که ضرورت کار تشکیلاتی را تایید نمی‌کنند نمی‌دانیم چه دلیلی دارند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر دشمن متشکل در مقابل اسلام صف آرایی کرده و هر زمان هجومی می‌خواهند انجام دهند متشکل می‌شوند، سردمداران آمریکا و کشورهای غربی که در منافع و چپاول ثروت با هم دعوا دارند در مقابله با اسلام یکی می‌شوند و چگونه است که ما تشکل نداشته باشیم. وی ادامه داد: مصاف با دشمن متشکل جز در غالب تشکل امکان‌پذیر نیست.

وی در ادامه در خصوص خصوصیت‌های یک حزب الهی اظهار کرد: یک حزب الهی باید پایه‌های ایدئولوژیک خود را محکم کند، یکی از دلایل موفقیت و دوام حزب موتلفه اسلامی قوت ایدئولوژیک این حزب است. دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خصوصیت دوم یک حزب را توان برنامه‌ریزی برای اداره کشور دانست و خاطرنشان کرد: احزاب برای اداره کشور باید برنامه‌های کارشناسی شده داشته باشند و برای اداره شئون مختلف کشور برنامه داشته باشند.

حبیبی در ادامه سومین خصوصیت احزاب را توان کادرسازی دانست و افزود: احراب باید کادرهای ساخته شده متخصص داشته باشند تا در انتخابات‌ها به مردم معرفی نمایند و بتوانند به بهترین شکل کشور را اداره کنند. وی اظهار کرد: اگر تحزب رونق بگیرد مردم می‌دانند به چه کسی رای دهند و متاسفانه در حال حاضر رقابت‌ها لفظی است و اگر نابسامانی در کشور در زمینه‌های مختلف روی دهد متوجه اصل نظام می‌شود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت وحدت اصولگرایان بیان کرد: محدود کردن دایره اصولگرایی اشتباه بزرگ برخی افراد است. اگر اصولگرایان در انتخابات آینده متحد به میدان نیایند خطر شکست وجود دارد. حبیبی افزود: کارهای زیربنایی برای وحدت اصولگرایان را انجام داده‌ایم و وحدت اصولگرایان باید زیر چتر روحانیت باشد.

 

 

افشاگری فرزند شاه مخلوع ازحمایت هایش از فتنه گران

رضا ربع پهلوی پسر شاه مخلوع بسیاری از ناگفته ها در خصوص رهبری مخالفان، اغتشاشگران و سران فتنه در ایران را فاش کرد. به گزارش کلمه نیوز و به نقل از پایگاه خبری ربع پهلوی، وی در پاسخ به سوال در خصوص چگونگی نفوذ در ایران از طریق ماهواره و رسانه های دیگر که از سوی یک شهروند امریکایی مطرح شده بود گفت: مخالفان ایرانی باید به یک زیربنای مخابراتی و رسانه ای مستقل دست یابند که این اقدام نیاز به تخصیص بودجه ای خاص دارد.

ربع پهلوی در ادامه عدم مدیریت درست مخالفان و اغتشاشگران ایرانی را زیر سوال برد و بر لزوم همکاری های بیشتر دولت های خارجی برای کمک به آنها تاکید کرد. بر اساس این گزارش، او همچنین با اعتراف به تاسیس دو سازمان مستقل تحت عناوین اتحادیه دموکراتیک ایران در امریکا IDU و انجمن اتحاد و دموکراسی ایران ARDI در اروپا از تماس های مستقیم خود با سران فتنه در ایران از زمان پیدایش آن در ایران پرده برداشت و همکاری با آنها را در کلیه سطوح هدف اصلی این سازمان ها دانست.

ربع پهلوی در پاسخ به این سوال یکی دیگر از شهروندان امریکایی از واشنگتن در خصوص لزوم تشکیل کمیته ای برای کمک بیشتر به مخالفان ضد دولتی و سران فتنه در ایران از تشکیل کمیته های دیگری با عضویت مشاوران، کارشناسان و تحصیل کردگان پرده برداشت و مدعی شد باید تمام قوا و منابع خود را در حمایت از این افراد در ایران به کار گیریم. فرزنده شاه مخلوع در ادامه افزود: از هر جنبش، ابزار و مکانیزمی که به اغتشاشات در ایران کمک کند استقبال می کند.

وی از فتنه به عنوان نخستین گروه سیاسی در جهان نام برد که توسط اینترنت و تماس با جهان خارج سازماندهی شد. در ادامه وی از فناوری های در حال توسعه به عنوان بهترین ابزار ادامه هدایت فتنه یاد کرد. پهلوی در ادامه خواستار براندازی نظام حاکم در ایران و جایگزینی آن با نظامی سکولار شد. وی در ادامه از دیدارهای مکرر خود با سیاستمداران، قانون گذاران و مقامات امریکایی خبر داد و این دیدارها را تلاش در راستای هدایت بیشتر مخالفان در ایران دانست.

 

 

دیدارهای عوامل سیا با دو گروهک تروریستی

به تازگی 3 نفر از عوامل سرویس اطلاعاتی کشور آمریکا (سیا) با حضور در مقر گروهک های کردی ضد انقلاب دمکرات و کومله جلسه ای را با سرکردگان و مسئولین گروهک های یاد شده نموده اند. این دیدارها با هدف انجام اقدامات خرابکارانه در کشور ج.ا.ا برگزار شده است. همچنین عوامل سرویس اطلاعاتی آمریکا در همین رابطه نیز جلسه ای را با سرکردگان گروهک تروریستی پژاک برگزار کرده اند.

گفته می شود در جلسات برگزار شده عوامل سیا ، پشتیبانی و حمایت مالی کشور متبوع خود را از گروهک های ضد انقلاب اعلام نموده اند و در عوض از گروهک های تروریسیتی درخواست کرده اند این گروهک ضمن انجام عملیات خرابکاری در کشور از فتنه سبز و رهبران آن نیز حمایت نمایند.

 

 

سومین ناکامی مهدی هاشمی در مواجهه با رسانه های اصولگرا

این سومین ناکامی مهدی هاشمی در شکایت از رسانه های ارزشی است. پسر آقای هاشمی پیش از این هم از روزنامه‌های ایران و جوان نیز شکایت کرده بود که دادگاه، رای به برائت مدیران مسئول این دو روزنامه داد. به گزارش شبکه ایران، پسر دوم رئیس مجمع تشخیص مصلحت که به گزارش منابع خبری از اپوزیسیون داخلی خواسته است که از رسانه های ارزشی شکایت و آنان را به این شیوه مشغول کنند، اخیرا از سایت خبری "رجانیوز" شکایت کرده بود.

البته طبق آنچه وکیل مهدی هاشمی چند ماه پیش گفت، وی از خبرگزاری فارس و روزنامه ایران هم شکایت کرده است. به گفته محمود علیزاده‌طباطبایی، علت این شکایت ها، طرح موضوع دریافت رشوه توسط مهدی هاشمی از شرکت هلندی استات اویل و پرداختن به دخالت وی در آشوب‌های بعد از انتخابات 88 اعلام شد. از دیگر موضوعاتی که پسر آقای هاشمی به عنوان اتهام سایت رجانیوز مطرح کرده بود، انتشار خبر سفر دختران آقای هاشمی به لندن برای دیدار با مهدی هاشمی اعلام شد.

گرچه مهدی هاشمی، خود اتهامات زیادی از جمله هدایت فتنه 88 و عملکرد مشکوک اقتصادی را در کارنامه دارد و حتی حاضر به بازگشت به ایران و حضور در دادگاه نشده اما شکایت وی از رسانه های ارزشی از جمله رجانیوز در دستور کار قرار گرفت. با این حال بر پایه پیش بینی ها و آنچنان که خبرگزاری ایسنا گزارش داده، جلسه‌ی رسیدگی به کیفرخواست‌های مطروحه علیه مدیر سایت رجانیوز در شعبه‌ی 76 دادگاه کیفری استان به ریاست قاضی مدیرخراسانی و با حضور اعضای هیات منصفه‌ی مطبوعات برگزار شد و هیات منصفه‌ی مطبوعات استان تهران با اکثریت قریب به اتفاق اتهام مدیر این سایت را مجرم ندانست.

این سومین ناکامی مهدی هاشمی در شکایت از رسانه های ارزشی است. به گزارش شبکه ایران، پسر آقای هاشمی پیش از این هم از روزنامه‌های ایران و جوان نیز شکایت کرده بود که دادگاه، رای به برائت کاوه اشتهاردی و سید نظام موسوی، مدیران مسئول این دو روزنامه داد. اما مهدی هاشمی که تاکید ویژه ای بر شکایت از رسانه های ارزشی دارد، چندی پیش هم از مدیر مسئول سابق روزنامه "وطن امروز" شکایت کرده است.

شکایت های پی در پی مهدی هاشمی از مطبوعات ارزشی در حالی است که وی بیش از یک سال پیش از کشور خارج شده و با وجود صدور حکم جلبش تاکنون حاضر نشده است به ایران برگردد. دستگاه قضا هم تاکنون اقدامی عملی برای بازگرداندن وی صورت نداده است. بر این اساس درخواست های مختلفی از سوی فعالان دانشگاهی و سیاسی برای بازداشت پسر آقای هاشمی از طریق پلیس بین الملل و رسیدگی به اتهامات وی مطرح شده است.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/8/10:: 8:43 عصر     |     () نظر

آیا می دانید افسانه اسکویی نژاد کیست؟

فرقه تروریستی مناقین در ادامه سیاست نخ نمای خود این بار نام جدیدی را جهت ارتباط با فعالان داخلی برای خود برگزید. این نام چیزی نبود جز "افسانه اسکویی نژاد"? این شخص با معرفی خود به عنوان فعال قوق بشر جهت حمایت از حقوق زنان با گروههای مختلف فعالین زن  در داخل کشور ارتباط گرفته و در صدد جمع آوری اخبار و سمت و سو دادن به فعالیتهای نفرات مرتبط خود در داخل کشور می باشد.

 

 

نزاع درونی – بیرونی فتنه بالاگرفت

برخی از عناصر سطح میان جریان فتنه با انتقاد از اتاق فکرلندن نشین این جریان نسبت به تحریف فرقه خود توسط عناصرو لایه بیرونی آن انتقادات شدیدی داشته اند.

این افراد با تاکید براستفاده از مقدورات خارجی و اپوزیسیون تصریح کرده اند،این همکاری نباید نقش بالادستی را به جریان بیرونی این فرقه بدهد. شنیده شده است مهمترین این انتقادات نسبت به بیان مطالبی از سوی اتاق فکر لندن نشین می باشد که عناصر سطح میانی سبزها آن را تلاش برای «تحریف واقعیت های جنبش سبز به نفع آرمان های دمکراسی خواهانه و آزادی طلبانه»! عنوان کرده اند. به باور این افراد طرح مسائل اینچنینی در حقیقت تلاشی برای خلع ید موسوی و کروبی ازفرقه سبز و مصادره این جریان توسط لایه اتاق فکر لندن نشین می باشد.

 

 

تحرکات مشکوک و سازماندهی شده سفارت انگلیس

با نزدیک شدن به روز 13 آبان روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی ،تحرکاتی مشکوکی از سوی یکی از سفارتخانه ها هامشاهده شده است. از این تحرکات دراین رابطه که قابل ملاحظه بوده و توسط سفارت انگلیس سازماندهی می شود ،اجیر کردن برخی عناصر جهت عکسبرداری از نقاط حساس شهراست.این اقدامات که توسط برخی افراد بر روی موتور سیکلت یا در درون اتومبیل انجام می شود در بزرگراه همت ، در خیابان ولیعصر (عج) ، مراکز عمومی نظیر ورودی ایستگاه های مترو ، سینماها ، پایگاه های بسیج ، نواحی مقاومت  و ... مشاهده شده است.

این تحرکات بعد از آن افشا شد که یکی از این عوامل درحالی که مشغول عکسبرداری از یک پایگاه مقاومت بسیج بود در روز سه شنبه دستگیر شد . نکته قابل توجه اینکه براساس گفته های فرد یاد شده این سازماندهی توسط سفارت انگلیس انجام شده است.

 

 

آقازاده متهمی که تهدید می کند!

آقازاده ای که ماه هاست به دلیل ماموریت خارج از کشور بسر می برد! پس ازتاکید مسئولان دستگاه قضائی مبنی بردستگیری وی طی پیامی به خط و نشان های جدید برای مسئولان نظام پرداخته است. فرد مزبور در پیام خود تصریح کرده است،که او از این پس دست روی دست نگذاشته و از این پس شلوغ کاری خواهد کرد!

وی همچنین گفته است،«حالا که خود می خواهید منتظر باشید!».

در همین زمینه گفته می شود فرد مزبوربا هماهنگی با بسیاری از سایت های اپوزیسیون اقدام به سم پاشی علیه نظام و مسئولان آن می کند که خود این مساله بیش از پیش از ترس و نگرانی وی برای حضور در ایران و اثبات نقش وی در اغتشاشات سال 88 پرده بر می دارد.

 

 

جریان اصلاح طلب گرفتار نفاق است

مدیرمسئول روزنامه جوان گفت: حوادثی که در سال‌های دوم خرداد و به ویژه فتنه سال گذشته روی داد این تصور را به وجود آورد که جریان موسوم به اصلاح‌طلب گرفتار نفاق است.

مدیرمسئول روزنامه جوان گفت: حوادثی که در سال‌های دوم خرداد و به ویژه فتنه سال گذشته روی داد این تصور را به وجود آورد که جریان موسوم به اصلاح‌طلب اولا به چارچوب‌ حقوقی نظام و قانون اساسی التزام عملی نداشته و ثانیا در بخش‌هایی از این جریان نفاق وجود دارد.

سید‌نظام‌الدین موسوی مدیرمسئول روزنامه جوان در گفت‌وگو با فارس در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها با اشاره به بازسازی جریان اصلاحات برای ورود مجدد به صحنه سیاسی کشور اظهارداشت: بر اساس قانون اساسی و ظرفیت‌های جمهوری اسلامی همه جریان‌ها و گروه‌های سیاسی که در چارچوب نظام،‌ انقلاب، قانون اساسی، ولایت فقیه و خط امام (ره) فعالیت می کنند، می‌توانند در حوزه سیاسی وارد شده و در آزمون‌های مختلف آن شرکت کنند.

وی ادامه داد: نکته مهم در فعالیت سیاسی چه در نظام اسلامی و چه در سایر نظام‌ها التزام به قانون و فصل‌الخطاب‌های قانونی موجود در آن است. موسوی با اشاره به جریان اصلاح‌طلب و سابقه آنها در عرصه سیاسی همچون مجلس و دولت تصریح کرد: حوادثی که در سال‌های دوم خرداد و به ویژه فتنه سال گذشته روی داد این تصور را به وجود آورد که جریانی که خود را اصلاح‌طلب معرفی می‌کند اولا به چارچوب‌های حقوقی نظام و قانون اساسی التزام عملی نداشته و ثانیا در بخش‌هایی از این جریان نفاق وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم آنکه اصلاحات باوری به نظام، قانون اساسی و ارکان آن ندارد اما دایه دار خط امام و دفاع از قانون بوده و رفتار قانون‌شکنانه آنها در حوادث سال گذشته این باور را در افکار عمومی به وجود آورد که این جریان به فعالیت در چارچوب قانون تمایل نداشته و در صدد ایجاد دیکتاتوری ساختار‌شکنانه است. مدیرمسئول روزنامه جوان با بیان اینکه اصلاحات در افکار عمومی دچار انزوا شده است، اظهارداشت: حرکت‌های تخریبی سران اصلاحات در سال گذشته موجب انزوا در افکار عمومی و پیگرد قانونی آنها از سوی دستگاه‌های قضایی آنها شد.

وی در خصوص ادعای جدایی اصلاحات از فتنه یادآور شد: این امر دو حالت دارد بخشی از آن به این دلیل است که برخی از عقلای موسوم به اصلاحات که در فتنه سال گذشته مسیر خود را با ساختار‌شکنان یکی کرده و بعد از فتنه دچار انزوا، ریزش و از دست دادن پایگاه اجتماعی شده‌اند و احساس کرده‌اند اگر این فضا را ادامه دهند به تاریخ خواهند پیوست. موسوی افزود: این جریان چنانچه بخواهد به قدرت بازگشته و در افکار عمومی خود را مطرح کند ناگزیر به بازسازی است؛ از این رو مسیری که جریانات سیاسی موسوم به اصلاحات برای جدا کردن خود از فرقه سبز در پیش گرفته‌اند بازسازی این جریان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان احساس می‌کنند که مرتکب اشتباه بزرگی شده و در صدد تصحیح آن هستند، تصریح کرد: البته اگر جریانی بخواهد مسیر گذشته خود را اصلاح کند از نظر نظام پذیرفتنی است و همانطور که مقام معظم رهبری در باز بودن راه بازگشت برای همه، تاکید کرده‌اند. مدیر مسئول روزنامه جوان با تاکید بر اینکه التزام عملی به چارچوب‌های نظام، ولایت و مسیر تعیین شده رهبری جهت سیاست‌های کلی نظام لازمه بازگشت است، عنوان کرد: مسئله‌ای که در این زمینه وجود دارد این است که اصلاح‌طلبان در صدد ترسیم نقش برای خود هستند، یعنی بخشی از جریان آنها به حرکت افراطی و رادیکال خود ادامه داده و عده‌ای از آنها به عنوان جریان میانه‌رو از ظرفیت ها درون نظام استفاده کند. موسوی در خاتمه تاکید کرد: اگر آنها بخواهند چنین روندی را داشته باشند مجددا به نفاق گذشته دچار شده و جایگاهی در بین مردم نخواهند داشت.

 

 

رهبر انقلاب به تهران بازگشتند

سفر 10 روزه رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان فقم، امروز جمعه خاتمه یافت.

 

فارس، مقام معظم رهبری پس از پایان سفر 10 روزه به استان قم، امروز به تهران بازگشتند. نشست با طلاب، جلسه با طلاب غیرایرانی، نشست مشترک با نخبگان حوزوی و دانشگاهی، نشست با جامعه مدرسین و شورای عالی حوزه‌های علمیه، جلسه با خانواده شهدا و جانبازان و حضور در منزل تعدادی از خانواده های شهدا و نشست با بسیجیان از جمله دیدارهای رهبر فرزانه انقلاب در سفر 10 روزه قم بود.

 

 

آیا می دانید وحید صالحی کیست؟

نامبرده یکی از عوامل گروهک تروریستی منافقین  می باشد که تحت عنوان حقوق بشر با اقشار مختلف کشور در ارتباط می باشد. پس از اعلام نام صادق نقاشکار به عنوان عناصر وابسته به منافقین در رسانه ملی ? فرقه مذکور به تکاپو اقتاد و سعی نمود ماموریت های پیشین نقاشکار با عنوان جدیدی همجون صالحی پیگیری گردد. آشنایی عموم نفرات جامعه علی الخصوص فعالان  اجتماعی از هویت اصلی این دست عناصر بسیار ضروری می باشد.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/8/7:: 8:37 عصر     |     () نظر
<      1   2   3   4      >