سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شناخت خداوند برترین دانش است . [امام علی علیه السلام]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

تاسوعای چابهار خونین شد ؛ دو انفجار تروریستی

 دو انفجار تروریستی در جمع عزادارن حسینی چابهار دهها شهید و زخمی برجای گذاشت. انفجار بمبـی در صفوف عزاداران حسینی در چابهار، موجب زخمی و کشته شدن 10 نفر شد.

  

اداره اطلاعات چابهار اعلام کرد: در دو انفجار تروریستی 3 نفر دست داشتند.

نفر نخست (عامل انفجار انتحاری) با منفجر کردن خود در جمع عزاداران  در مقابل مسجد امام حسین ع  چابهار دهها نفر را به خاک و خون کشید .

شمار دقیق تلفات هنوز اعلام نشده اما محمد یعقوب جدگال نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفته است : حدود 50 تا 60 نفر به مراکز درمانی منتقل شده اند.

نفر دوم که بمب همراه وی عمل نکرد، حین فرار به دست نیروی انتظامی مورد هدف قرار گرفت و زخمی شد.

نفر سوم این جنایت تروریستی  نیز دستگیر شد. 

  

مدیرعامل هلال‌احمر سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با فارس:
یکی از عاملین تروریستی چابهار قبل از انجام عملیات انفجار زمینگیر شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ساعتی پیش دو حمله تروریستی انفجار در چابهار صورت پذیرفت که یکی از عوامل این حمله تروریستی زمینگیر شد و تنها یکی از حملات دیگر که باعث تلفات انسانی هموطنانمان شد منفجر گردید.


حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس اظهار داشت: ساعتی قبل در مقابل فرمانداری چابهار انفجاری در مجاورت آمبولانس جمعیت هلال احمر صورت پذیرفت که باعث تلفات انسانی هموطنانمان شد.

وی با بیان اینکه امداد‌گران جمعیت هلال‌احمر بر اثر این انفجار زخمی شده‌اند، گفت: تعدادی از هموطنانمان نیز بر اثر این انفجار تلفات سنگینی دیده‌اند که متعاقبا آمار کشته و زخمی‌های این حادثه اعلام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در پی تهدید این دو حمله تروریستی یکی از حملات که به صورت انتحاری در حال انجام بود خنثی و فرد تروریست زمینگیر شد، افزود: در مجموع در ساعات گذشته تنها یک انفجار در مقابل فرمانداری چابهار صورت پذیرفته است که تیم‌های ارزیاب و امدادگر در حال بررسی وضعیت حادثه و کمک به هموطنان هستند.

 

  

بیشتر مجروحان حادثه تروریستی چابهار جوانان و نوجوانان هستند

چابهار - بر اثر عملیات تروریستی که صبح چهارشنبه همزمان با تاسوعای حسینی در منطقه چابهار انجام شد، بیش از 100 نفر از عزاداران اباعبدالله الحسین زخمی شدند که بیشتر آنان را جوانان و نوجوانان تشکیل می دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، گفته می شود مجروحان این حادثه تروریستی به بیمارستان امام علی چابهار منتقل شده اند.

 

 

فرماندار چابهار  : عامل اصلی اقدام تروریستی امروز دستگیر شد

زاهدان - فرماندار و رییس شورای تامین چابهار گفت: عامل اصلی اقدام تروریستی امروز این شهرستان که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از هموطنان شد، دستگیر شده است.

سید علی باطنی چهارشنبه به خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: تروریستها دو نفر بودند و پیش از اقدام خود توسط ماموران شناسایی شدند اما قبل از هر تحرک، یکی از جلیقه های انفجاری خود را منفجر کردند.

وی اظهار داشت: عامل اصلی این حرکت تروریستی دستگیر شده است و اکنون در پنجه قانون گرفتار است.

وی بیان داشت: هر گونه خبری به جز این مورد تایید نیست و انتشار برخی خبرها مبنی بر اینکه ترویست ها سه نفر بوده اند و یا انفجار دو مورد بوده است، صحیح نیست.

فرماندار چابهار گفت: هنوز تعداد شهیدان و زخمی ها مشخص نیست و آمارگیری دقیق در دست انجام است.

 

 

مدیر کل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان :
تاکنون پیکر 38 شهید تحویل این مرکز شده است

زاهدان - مدیر کل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر اقدام تروریستی امروز در جمع عزاداران حسینی در چابهار، تا این لحظه پیکر 38 شهید تحویل مرکز پزشکی قانونی چابهار شده است.

دکتر "فریبرز آیتی" افزود: در بین این شهدا، تعدادی زن و کودک نیز مشاهده می شود.

 

 

22 نفر از شهدای حادثه تروریستی چابهار شناسایی شدند

 مدیر کل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان گفت: 22 نفر از شهدای اقدام تروریستی امروز در جمع عزاداران حسینی در چابهار شناسایی شدند.

دکتر "فریبرز آیتی فیروز آبادی" روز چهارشنبه به خبرگزاری جمهوری اسلامی "گفت: سه نفر زن به نامهای نسترن خسروی، سکینه سند گل و رویا رستمی و یک نوزاد سه ماهه به نام سما پوردل در ردیف شهدای این اقدام ترویستی هستند.

وی اسامی بقیه شهدا را به این شرح اعلام کرد: پرویز اسفنتاج، علی محمد فرهمند، رجبعلی بردبار، علی رضا خواه، مسلم پاپ خیز، منصور موذن، محمد وطن خواه، غلامرضا قاسمی، غلامرضا میرزایی، اکبر کوهکن، مصطفی کوهکن، عبدالله آرش، مسعود منصوری، محسن کیخا، رضا حسین پور صنعتی، محمد رضایی، احمد چهاردیواری، عرفا کتری.

 

 

افشای دستهای پنهان در انفجار چابهار؛ (تکمیلی2) :
معاون وزیر کشور: تروریستها توسط سرویس های اطلاعاتی منطقه و آمریکا حمایت شده اند

 تهران - معاون امنیتی وزارت کشور در خصوص دو انفجار تروریستی که صبح امروز چهارشنبه در چابهار رخ داد گفت: تجهیزات و امکانات پشتیبانی عاملان حادثه تروریستی بیانگر آن است که این عوامل توسط سرویس های پیشرفته اطلاعاتی منطقه و آمریکا حمایت شده اند.

علی عبدالهی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا، با اشاره به جزییات عملیات تروریستی امروز در چابهار اظهار داشت: یکی از این انفجار ها به دلیل اینکه قبل از انجام عملیات شناسایی شده بود آسیب کمتری نسبت به انفجار دیگر برجای گذاشته است.

وی با بیان اینکه دو انفجار بین ساعت 10 تا 10 و سی دقیقه در شهر چابهار و در فاصله کوتاهی از یکدیگر در یک دسته عزاداری روز تاسوعا انجام شده است.

معاون وزیر کشور افزود: یکی از عاملان تروریستی قبل از اینکه بتواند کاری انجام دهد شناسایی و مورد ضرب گلوله قرار گرفت اما وی انفجار را انجام می دهد که البته آسیب چندانی بر جای نمی گذارد.

به گفته وی دسته عزاداری منصوب به سازمان شیلات چابهار بوده است.

وی گفت: هر چند که منطقه از لحاظ پزشکی مشکلی ندارد اما با دستور وزیر کشور یک تیم پزشکی عازم چابهار شده است.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/9/24:: 4:45 عصر     |     () نظر

 

وقتی مصلحت، سفر به لندن را ایجاب می‌کند!

 

در صورتی که سفر به اروپا مصلحت باشد اقداماتی برای در یافت ویزا ضروری است اما مراودات ویژه با مسئولان سفارتخانه فخیمه چگونه قابل توجیه است؟

اطلاعات رسیده حاکیست، آقای نوری شاهرودی رئیس دفتر مجلس خبرگان رهبری و مشاور امور بین الملل رئیس مجمع تشخیص مصلحت، مراوداتی با مسئولان سفارت انگلیس داشته و در این مراودات تدارک و مقدمات سفر خانوادگی به انگلستان را فراهم کرده است.

بنابر این گزارش، وی که به همراه خانواده خود و خانم فاطمه هاشمی رئیس بنیاد بیماریهای خاص به صورت خانوادگی به سفارت انگلستان تردد دارد، اخیرا نیز به اتفاق وی سفری به ترکیه داشته است تا از امکانات درمانی برخی از سازمانهای مرتبط استفاده کنند.

در هرحال سوال این است آقای نوری شاهرودی به عنوان مقام رسمی دولتی به چه دلیل و با کدام مجوز به سفارتخانه های بیگانه تردد می کند و سفر مشترک ایشان وخانم فاطمه هاشمی به ترکیه و انگلستان چه توجیهی دارد؟

سفرهای مشکوک فاطمه هاشمی

فاطمه هاشمی رفسنجانی در جریان سفری که چندی پیش به عربستان داشت با ملک عبدالله پادشاه این کشور نیز دیدار کرده است. 

این دیدار در جریان یکی از مهمانی‌ها و ملاقات‌هایی که ملک عبدالله نیز حضور داشته، انجام شده است که وی با تعداد دیگری از اعضای خاندان سلطنتی هم دیدار کرده است.

فاطمه هاشمی فرزند ارشد رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در انتخابات سال گذشته به‌طور قاطع از میرحسین موسوی حمایت کرد اما پس از انتخابات بر خلاف خواهرش فائزه هاشمی مواضع و اقدامات تحریک‌کننده خاص علنی ابراز نکرد.

وی همچنین از طریق مرز هوایی قطر به استرالیا نیز سفر کرده بود.

میخواهند پدرم را زمین بزنند

فرزندان هامشی رفسنجانی همواره با برای توضیح درباره اقدامات و اظهارات خود فرافکنی کرده و رسیدگی به تخلفات و اقدامات آن ها را برای تخریب پدرشان می دانند!

فاطمه هاشمی که پیش تر در سکوت خبری بوده و در حوادث پس از انتخابات نام وی نیز همچون مهدی و فائزه بر سر زبانها افتاد، در خصوص ادعاهایی که درباره وی و سایر اعضای خاندان هاشمی مطرح می شود، گفه بود: این شایعات فقط برای زمین زدن پدرم است.پدرم نفوذ دارد و برای استقلال و آزادی ایران تلاش زیادی کرده است اما برخی با این شایعات می خواهند پدرم را خرابش کنند.

وی در پاسخ به سوالی در رابطه با ثروت خاندان هاشمی گفت: قوه قضائیه اموال پدرم را بررسی کرده است و گفته که نه تنها دارائی پدرم افزایش نیافته، بلکه کاهش هم داشته است.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/9/23:: 9:23 عصر     |     () نظر

فتنه گران خوشحال نباشند شمشیر عدالت در راه است

اتفاقاتی که در روزهای اخیر بر سر قضیه مسدود شدن وبلاگ حسین قدیانی و موضوع برخورد قوه قضائیه با وی رخ داد بر خلاف نیات شوم بدخواهان و اصحاب فتنه نه تنها نشانی از اختلاف نبود بلکه حکایتی از یک انتظار واحد در میان دو نسل است.

اتفاقاتی که در روزهای اخیر بر سر قضیه مسدود شدن وبلاگ حسین قدیانی و موضوع برخورد قوه قضائیه با وی رخ داد بر خلاف نیات شوم بدخواهان و اصحاب فتنه نه تنها نشانی از اختلاف نبود بلکه حکایتی از یک انتظار واحد در میان دو نسل است.

دو نسل از انقلاب . نسلهایی که حاضرند جان بر سر آرمانها نهند.

انسداد سایت قدیانی را می بایست حکایت سوء برداشتهایی دانست که از دلتنگی های فرزند شهیدی پدید آمده است . هموکه پدرش را در راه دفاع از ایران و اسلام از دست داده اما مظلومیت پدر گویا پایانی ندارد . مظلومیتی که در گذر فتنه روزگار بار دیگر پرده از  چهره کریه متذوران زدود و او را به نظاره اهانت های وقیحانه به مقدساتی واداشت که چندی پیش پدر جان خود را برای آن بذل کرده بود؛ ولایت.

بچه های جبهه فرهنگی انقلاب  اگر می نویسند نه از سر بدخواهی ، که عطر محرم مشام جانشان را حلاوتی تازه بخشیده و صیحه ی آسمانی سید و سالار شهیدان در گوش زمان ((و إنّى لمْ أخرج أشِراً و لا بَطراً و لا مفْسِداً و لا ظالماً و إنّما خرجتُ لطلب الإصلاح فی أمة جدی(ص) أرید أنْ آمر بالمعروف و أنهى عن المنْکر)) عزمشان را راسخ تر کرده تا در مقام ناصحی صدیق تریبونی باشند برای طرح مطالبات به حق امت حزب ا... . مگر نه این است که خون حسین افشاگر امویان هر عصر است و آیا فتنه گرانی که تیشه به ریشه انقلاب زدند از امویان معتبر ترند؟!

برای نسل انقلاب و پس ازآن که در کوران فتنه های سالهای اخیر آبدیده شدند  طبقه و نژاد و قدرت وجه اشتراک نیست بلکه اعتقاد و ارادت به مقام والای ولایت محور اتحاد  و به راستی اینانند پیروزان میدان جهاد صغیر و کبیر ((حزب ا.. هم الغالبون)).

بی شک حسین قدیانی یکی از هزاران چشم منتظر به اقدام عاجل دستگاه قضا در برخورد با فتنه گران است که ماهها انتظار ، کاسه صبر جوانشان را ترک دار کرده است وگرنه کیست که فراموش کند عاشورای 88 را با آن هم وقاحت ؟ کیست که فراموش کند هتک حرمت به خیمه عزای حسین(ع) را؟

بحمد ا.. بصیرت ریاست محترم دستگاه قضا شاهدی بر این مدعاست که مسئولان نیز پیگیر مطالبات مردم اند . مردمی که همواره به شاهین عدالت اطمینان داشته اند.شاهین عدالتی که امروز به دست دانشمندی جوان و یار با بصیرت رهبر قراردارد که همو نیز بارها داد سخن از شکایت فتنه گران بالا برده و بعنوان رئیس دستگاه قضا سهم بسیار مهمی در افشای این جریان نفاق آلود داشته است و هرگز حرف حق را فدای مصلحت سنجیهای روزمره نکرده است کما اینکه در آخرین نوبه از سخنان خود در جمع شورای عالی قضایی گفت: ((در جریان فتنه بعد از انتخابات دیدیم که کسانی گاه شبیه بنی‌‌امیه عمل کردند و قرآن بر سر نیزه کردند و در  روز عاشورا با شعار یا حسین بر تنها حکومت شیعی جهان شوریدند و از ولی زمانه سرپیچیدند و جریان منافقانه‌ای راه انداختند و حال بیانیه می‌دهند که در عاشورا مظلوم واقع شده‌اند.))

اما به هرحال مردم بصیر و انقلابی که حماسه هایی نظیر 9دی را آفریدند انتظاراتی از دستگاه قضایی دارند و خواستار توجه به مطالبه بر حق خود که همانا رسیدگی به پرونده سران فتنه است می باشند.

 منبع:کلمه نیوز

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/9/23:: 9:23 عصر     |     () نظر

پنج شهر خوزستان تعطیل شد

با وجود اینکه استان خوزستان دو روز پر بارش را تجربه کرده بود ولی بروز پدیده گرد و غبار که بلافاصله بعد از بارش باران آغاز شد، امروز به شدت افزایش یافت بگونه ای که استانداری خوزستان بر مبنای پیش بینی هواشناسی، فعالیت های اداری و تحصیلی پنج شهر را تعطیل اعلام کرد.

به علت بروز پدیده گرد و غبار در استان خوزستان مدارس، دستگاههای دولتی و بانکهای پنج شهر این استان امروز سه شنبه تعطیل اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر در اهواز، با وجود اینکه استان خوزستان دو روز پر بارش را تجربه کرده بود ولی بروز پدیده گرد و غبار که بلافاصله بعد از بارش باران آغاز شد، امروز به شدت افزایش یافت بگونه ای که استانداری خوزستان بر مبنای پیش بینی هواشناسی، فعالیت های اداری و تحصیلی پنج شهر را تعطیل اعلام کرد.

بر همین اساس فعالیت ادارات، مدارس و بانکها برای امروز در شهرهای اهواز، خرمشهر، آبادان، شادگان و دشت آزادگان تعطیل اعلام شد ولی فعالیت مراکز درمانی و همچنان ادامه دارد.

ستاد حوادث غیر مترقبه استان از شهروندان درخواست کرده تنها در مواقع بسیار ضروری از منازل خارج شوند و در هنگام خروج از ماسک مناسب برای دهان خود استفاده کنند ضمن کودکان و افراد سالخورده و بیماران تنفسی به هیچ وجه از منزل خارج نشوند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/9/23:: 9:22 عصر     |     () نظر

بزودی؛ راه اندازی پلیس "افتا" در ایران

 فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در شیراز با بیان اینکه جرائم اینترنتی در دنیا رو به افزایش است ، گفت: به زودی پلیس سایبری یا امنیت فضای تبادل اطلاعات با عنوان افتا در کشور فعالیت خود را آغاز می کند.

پلیس " افتا" ویژه مبارزه با جرائم اینترنتی به زودی در کشور راه اندازی می شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در شیراز با بیان اینکه جرائم اینترنتی در دنیا رو به افزایش است ، گفت: به زودی پلیس سایبری یا امنیت فضای تبادل اطلاعات با عنوان افتا در کشور فعالیت خود را آغاز می کند.

سردار احمدی مقدم افزود: از آنجا که وقوع جرائمی نظیر تعرض به حریم خصوصی افراد ، کلاهبرداری و جعل در فضای سایبری رو به افزایش است ، پلیس افتا علاوه بر شناسایی و برخورد با متخلفان ، امنیت کاربران اینترنتی را نیز تامین می کند.

وی همچنین عملکرد نیروی انتظامی استان فارس را در کنترل ، تامین و تولید امنیت را بسیار موفق ارزیابی کرد. سردار احمدی مقدم با اشاره به اینکه بسیاری از باندهای قاچاق مواد مخدر مواد افیونی را از طریق دریا به کشور وارد و از شرق فارس به دیگر نقاط کشور منتقل می کنند ، گفت: نیروی انتظامی فارس در مبارزه با مواد مخدر توفیقات بسیاری را به دست آورده است.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/9/23:: 9:22 عصر     |     () نظر

 

*** در این گزارش، اصلی‌ترین هدف استراتژیک خبررسانی بین‌المللی آمریکا ارائه اخبار و اطلاعات دقیق به مخاطبان برای حمایت از منافع استراتژیک آمریکا ذکر شده و آمده است: برنامه‌های هیأت مدیران خبررسانی به نحوی طراحی می‌شوند که مبادله حداکثر عقاید ممکن را تشویق نموده و فهم ارزش‌ها، فرهنگ، نهادها و سیاست‌های آمریکا را تسریع بخشند.

*** از جمله استراتژی‌های پیاده‌سازی و اجرایی هیات خبر رسانی بین المللی آمریکا، افزایش ارائه برنامه در تمام پلت‌فرم‌های مربوطه و برقراری ارتباطات و تأثیرگذاری هیأت مدیران خبررسانی در جهان اسلام ذکر شده است.

*** در این برنامه یکی از اهداف اجرایی بی‌بی‌جی "برقراری ارتباط با جهان عرب " ذکر شده که به منظور ارتباط با 38.2 میلیون مخاطب، 134.4 میلیون بودجه برای سال مالی 2011 در نظر گرفته شده که شامل تمام هزینه‌های تولید برنامه برای منطقه و هزینه‌هایی چون اجاره، مصرف انرژی و تأمین قطعات برای پخش این برنامه‌ها است.

*** طبق این گزراش، شبکه الحرة و همچنین رادیو سوا برترین شبکه‌های خبررسانی خارجی (یعنی غیرعرب) آمریکایی در منطقه هستند و از طریق ارائه برنامه‌هایی برای مخاطبان ساکن در خاورمیانه فهم از آمریکا، نهادها، فرهنگ و سیاست‌های این کشور را افزایش می‌دهند.

*** در این گزارش افزایش تعداد مخاطبان در مناطق استراتژیک مانند خاورنزدیک، جنوب آسیا، آسیای مرکزی، و اورآسیا از جمله اهداف اجرایی بی‌بی‌جی ذکر شده که برای 60.7 مییلون مخاطب، مبلغ 171.7 میلیون دلار بودجه برای سال مالی 2011 در نظرگرفته شده است.

 

بی‌بی‌جی: آمریکا با مخاطبان ایرانی ارتباط برقرار کند


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/9/23:: 9:22 عصر     |     () نظر

رضا گلپور: سورپریز پارتی! های زهره کاظمی (زهرا رهنورد)...
  
سکوت مرگبار زهره کاظمی و همسرش میرحسین موسوی پیرامون انتشار خاطرات پروفسور محمد مُکری (مصور)
ساواک از قبل انقلاب موسوی و رهنورد و عده ای دیگر را در آب نمک خوابانده بود...زهره کاظمی از نور چشمی های لیلی امیر ارجمندی در دربار ستمشاه بود...ساواک و محافل تفتین و تسلیم(لژهای فراماسونری) به دستور استادان اعظم این زن و شوهر را برای انقلاب سفید شاه آماده کرده بودند...مرضیه مرتاضی لنگرودی همسر حبیب اله پیمان و زهرا حاتمی همسر تقی امانپور؛ می توانند در رمزگشایی از خاطرات سورپریز پارتی های زهره کاظمی راه گشا باشند.
  
سکوت مرگبار زهره کاظمی و همسرش میرحسین موسوی
پیرامون انتشار خاطرات پروفسور محمد مُکری (مصور)

 
مقدّمه ی یک :
از مجموع مستندات مطروحه جریان مرموز موسوم به فراماسون ها مرور این نکات را لازم میدانم:




*برآورد میشود این جماعت پیچیده در حال حاضر حدود سه میلیون نفر عضو در جهان دارند.
* این افراد فعّالیّت های منظّمی را به شکل هدایت شده از سوی استادان اعظم (که دارای درجه ی 33 بوده) با محوریّت تشکیلاتی حدود پانزده هزار مرکز(لجنه یا لُژ) آشکار و پنهان با هدف کنترل وحاکمیت واحد الحادی و شیطانی خود بر جهان انجام میدهند.
*در اولین مراسم پذیرش عضو جدید (اعطای درجه ی اوّل از 33) که با بستن چشم و عریان نمودن وی آغاز میشود ؛ با سوگندی که او به کتاب مقدّس یهود و پرگاروگونیای بنّا های هیکل (معبد) سلیمان با این مضمون میخورد پایان می یابد: اگر اسراری را که در این اتاق تجربه کرده و از دیگر ماسونها فهمیده یا خواهد فهمید افشا کند خود را مستحقّ کشته شدن به دردناک ترین شکل ممکن میداند.



*ماسونها مقدّس شمردن فردی بنام "هایرام آبیف" یا پسر زن بیوه را که بنّای معبد مقدّس سلیمان معرفی میکنند محور آداب و عادات الحادی خود قرار داده اند.



* قدیمی ترین صورتجلسات بدست آمده از لجنه ها مربوط به لژ اسکاتلند در سال 1599 میلادی است.

سیدحسن امامی،عبدالله ریاضی،جعفرشریف امامی،جمشیدآموزگار (اسفندماه1356)
 
* با نگاهی به فراماسونهای تاریخ معاصر جهان و مرور بر اعمال شبکه ایشان بویژه در راستای قبضه نمودن قدرت شیطانی و شریعت شکنانه شان ضرورت تمرکز بر افشای پلیدیهای این مجموعه اظهر من الشمس است...

مقدّمه ی دو :
مرحوم دکتر "محمّد مُکری"؛ "زُهره کاظمی" (با نام مستعار "زهرا رهنورد") و شوهرش "میرحسین موسوی" ( با نام مستعار "حسین رهجو") را فراماسون (عضو لُژ قسطنطنیه ) میدانست.چرا؟

دکتر "محمّد مُکری" متولّد 1305 (کرمانشاه) و متوفّی تیرماه 1386(پاریس) نویسنده ،شاعر،مورّخ، محقّق و زبان شناس معاصر ایرانی، استاد دانشگاه سوربُن پاریس بوده که در سال ???? به پاس سالها خدمات علمی،موفّق به اخذ جایزه و نشان علمی از فرهنگستان آثار ملّی فرانسه شد.

مؤلّف بیش از یکصد جلد کتاب و پژوهشنامه ی علمی و صدها عنوان مقاله درزمینه های تخصّصی علوم مختلف انسانی بوده است.
پس از کودتای 28 مرداد 1332 به پاریس تبعید شد و پس از بیست و چهار سال مهاجرت و تبعید اجباری موفّق به اجاره هواپیمایی از اِرفرانس شده ودر تاریخ 12 بهمن ماه 1357 با قریب بیست تن از اطرافیان "امام" و عدّه ی زیادی از خبرنگاران خارجی بتهران بازگشت...

به امر "امام" و پیشنهاد وزیر خارجه و خواست رئیس دولت موقّت وبا توشیح و امضاء"امام" بعنوان نخستین سفیر کبیر دولت جمهوری اسلامی در مسکو منصوب شد .
در مسیر پژوهشهایی که در مصاحبه هایم پیرامون قاتل فراری"مسعود کشمیری" و همکارانِ همدستش در دفتر اطّلاعات نخست وزیری ؛ با جناب مهندس "موسی خیّر" (وزیر مشاور و رئیس سازمان برنامه و بودجه ی "شهید رجایی") داشتم؛ ایشان به یادداشتهای دقیق مرحوم "مُکری" اشاره نمود. پس از مدّتی که برخی از کتابهای ادبی مرحوم "مُکری" مثل دیوان اشعار آن ادیب گرانقدر به دستم رسید در لابلای متون آن به یادداشتهایی برخوردم که کمتر به آنها توجّه شده است. به دلیل اهمّیّت آنها خلاصه ای از آن را ذیلاً تقدیم خوانندگان عزیز می نمایم.جمع بندی اینجانب این است که مرحوم دُکتر "مُکری" از دهه ی 40 شمسی به دلیل دسترسی به اسناد محرمانه ی کتابخانه و مرکز اسناد کاخ الیزه و نظائر آن به اسناد و صورتجلسه های لُژهای فراماسونری دسترسی داشته و با زیرکی تمام قسمتهای مهم آنها را در پاره ای از مکتوبات فارسی منتشر نمود:

... باید روزی این گروه و آسیبی که از زمان "میرزا مَلکَم خان" و حتی قبل از آن یعنی از زمان "میرزا صالح شیرازی" بر فرهنگ اصیل کشور ما که می توانست راه خود را در شکوفایی جهان گستر بیابد وارد آورده اند شناخته شود و هیچوقت هم دیر نشده است ...


محمد علی فروغی میرزا مَلکَم خان


...او ("محمد علی فروغی" ) بنیانگزار فوجی از دشمنان فرهنگ ایران و اسلام است که کار عمده ی آنان مانند اسلاف ویرانگر خود همسویی با برنامه های برنامه ریزان و طرّاحان مکاتب سرّی ضدّ فرهنگی و کشتن استعدادها در نطفه ها و توطئه علیه کسانی است که از آخور سیاسی آنها تغذیه نشده اند و نیز از مأموریتهای آنها زشت کردن زیبایان و زیبا کردن و وسمه کشیدن به ابروی سیاهکاران "هم محفلی" خود است که دست آنها را برای اجراء هر جنایتی باز گذارند.و همچنین سوق دادن مخلوقات خود و بیخبران به جلافت و بی بندوباری ...

همیشه در توطئه ها و دخالتهای دولتین متحابّه (!) روس و انگلیس {بخوانید : ویاآمریکا!}در ایران مطلب کلاسیک آن بوده است که بتوانند از مقامات دون رتبه ی فرومایه ی سطح پایین و مقامات بالارتبه ی تازه بر سر کار آمده یا تازه به دوران رسیده چگونه بهره برداری کنند .

و این مطلب خود می تواند در ایران سررشته های بسیاری را بدست بدهد بخصوص در میان اداراتی که بامور کارمندان ارتباط دارند و در آنجا بی سر و صدا یک باند ثابت بعنوان پایگاه همیشه مورد نظر بوده است و این امر از زمان فتحعلیشاه قاجار آغاز گشته است و هیچگاه تعطیل نخواهد شد ....


دیگهای بار گذاشته شده در سفارت منحوسه ی انگلیس برای پشتیبانی عواملشان در جریان مشروطه !
 
هر زمان فردی باین کشور خدمتی کرده و یا استعداد خدمتی را داشته است بتوسّط همین عمّال و چند مأمور آگاهی و خبرچینی ذهنها را مشوّب ساخته با ایجاد راههای کج و برای مقاصد حال و آینده ی خود که تنها برنامه ی آن در محافل {لُژهای} آنها مورد بررسی و شور قرار گرفته و از جاهای دیگر بر حسب اهمّیّت موضوع بآنها القاء و املاء شده است شروع به ادبیات سازی می کنند تا ذهنها را آماده سازند.با همین عدّه های معدود تا کنون کار چندین قشون خارجی را انجام داده اند ....
سید حسن تقی زاده در کنار همسرش و نیز ایرج افشار و احسان یارشاطر (به تعبیر زنده یاد جلال آل احمد:بارقاطر!)
 
...از همان آغاز کار،او {" اسماعیل رائین" نویسنده ی کتاب فراماسونری و فراموشخانه در ایران} را تشویق کردم و موادّی در اختیارش گذاشتم ...
مرحوم "رائین" باز هم به جاهای حسّاستر جرأت نکرد نزدیک شود و یا آگاهی نیافت و هیچ گاه حتّی یکی از گزارشهای جلسات آنها را (جز صورت حضور و غیاب اعضاء محافل آنها) منتشر نکرد ...

حسادت و تحریکات "میر حسین موسوی" نخست وزیر نالایق ایران که در آن روزها تصوّر میکرد که من نخست وزیر خواهم شد ...در صورتیکه من به فرزند "امام خمینی" گفته بودم که نه تنها قصد پذیرفتن هیچ مسئولیّتی را ندارم بلکه بزودی هم از سفارت استعفا می دهم که به کارهای علمی مورد علاقه ی خود بپردازم و سه بار هم استعفا دادم و آیت الله قبول نفرمودند و گفتند "نه بمانید"...



دو باره همان تحریکات، همان تفتینات و همان صحنه سازی های قبل از انقلاب تجدید شد و اگر در طول 24 سال گذشته ناکسانی چون پادوهای "تقی زاده" که سانسورچی دستگاه سلطنتی و محافل خود بودند به شایعه پراکنیها و پرونده سازیهای ساواکی می پرداختند،این بار جانوران خلق السّاعه ی دیگری نظیر "میر حسین" ها ... بر عدّه ی کفن دُزدان نخستین افزوده گشته ...او توانست بکمک همان محافل سرّی {لُژهای فراماسونری}خود را بروحانیون بچسباند و در درون آنها رخنه کند و منشأ آنهمه خیانتها شود ...و در پایان هم جام زهر را به ولینعمت خود ("امام خمینی" که قطعاً باو ایمانی هم نداشته است) بنوشاند ...
"میرحسین" هم یکی از شاگردان مکتب همین پادوهای "تقی زاده" بود. منتها با ریاکاری و بشکل متظاهر به اسلامی آن ...
در شب انقلاب او و زنش نام خود را برای بهره برداری و مأموریّت ها ... تعویض کردند .



زنش "زُهره ی کاظمی" (از همکاران سینه چاک "لیلی امیر ارجمند" و "فرح دیبا") و از گردانندگان انتخاب خوشگلترین دختران به نام دختر شایسته بود که پس از انقلاب متأسّفانه ... عدّه ای از کاربدستان ... را ریا کارانه فریفتند ...


فرح دیبا و لیلی امیر ارجمندی
 
..."زُهره ی کاظمی" بر خود "زهرا رهنورد" نام نهاد و برای پنهان کردن گذشته ی خود ... و برای اجراء مأموریّتی که از لجنات {Lodges لُژهای}ظاهراً بودئی داشت حتّی شروع به رفت و آمد به خانه ی "امام" نمود تا از هر چیز ممکن مطّلع شود ... حال نه تنها مدیر مدرسه ی الّزهرا است بلکه برای او سایتی هم به زبان انگلیسی (و نه فارسی) ترتیب داده اند که مشحون از اکاذیب و ادّعاهای جعلی و برخلاف است که اگر به زبان فارسی بود ایرانیان او را دست می انداختند.
...چه رنجها کشیدم و چه خون دلها خوردم و چگونه "محمّد علی رجایی" را آتش زدند.درباره ی او و اختلافات او با همکارانش در مقام نخست وزیری و ریاست جمهوری واطّلاعات کم و سواد محدود او خیلی حرفها زده شد که همه هم صحیح نبود،ولی در هر حال هیچکس نتوانست درباره ی مسلمانی و وطن پرستی او کوچکترین تردیدی بخود راه دهد.او مرد ساده و درستکار شرافتمندی بود . او از اولیاءالله و مردان خدا بود.خدا روح پرنورش را غریق رحمت کند. نوّرالله مضجعه.


حادثه ی مرگ دکتر "بهشتی" و "رجایی" چون با تاریخ ایران ارتباط دارد و همه ی حقایق هنوز منتشر نشده است؛ همینکه افقها روشنتر شد بتفصیل ازآن بحث خواهم کرد تا راز بسیاری از قتلهای سیاسی و ترورهای سالهای اوّل انقلاب شناخته گردد و روشن شود که چگونه یک مرد گمنام عقده ای کم سواد(متظاهر به مارکسیستی اسلامی و در باطن همه جا فروخته شده و شاگرد مکتب "مَلکَم"ی و "جمال"ی) را بنام "میرحسین موسوی" ( وبا نام مستعار قبلی "حسین رهجو") که عملاً سرعملگی جهت آسفالت خیابانها هم برای او زیاد بود بعد از مرگ "بهشتی" و "رجایی" مدّت هشت سال نظیر "هویدا" که سیزده سال بر سر کار ماند در پست نخست وزیری نگاه داشتند ...



از قبلِ انقلاب ، ساواک او را همان اوان تحصیل در دانشگاه ملّی آریامهر بعنوان مهره ای برای آینده گزیده و او را به همکاری و همفکری با پادوهای "مَلکَم"ی واداشته بود. او و همسر وی (خانم درباری "زُهره کاظمی" همکار خانم "لیلی امیر ارجمند" و دوست و ندیم "فرح دیبا" و آماده کننده ی دختران شایسته و ملکه های زیبایی) را ساواک از قبل در آب نمک گذاشته بود و توانسته بود از همان بدو انقلاب او را به روحانیون قالب کند و زنش را به بیت "امام" بفرستد که با آنها رفت و آمد کند و از همه چیز مطّلع شود. این خانم با نوشتن شرح حالهای کاذبانه و قلّابی بی امضاء و در حقیقت بقلم خود در جراید که در شب انقلاب بر خود نام "زهرا رهنورد" نهاده بود و سورپریز پارتیهای هنگام دانشجویی در دانشگاه را فراموش کرده بود ، با گریم و نقاب اسلامی شوهرش را به وزارت (سرپرستی وزارت خارجه) رسانید و مرحوم دکتر "بهشتی" حامی او بود برای آنکه مبادا بر سر این خانم همان آید که بر سر خانم "فرّخرو پارسا"آمد به او ترحّم کرده و شوهرش را نیز از دامن مارکسیست های مصلحتی بخیال خود بیرون کشید و برای مبارزه با "بنی صدر" او را بالا بُرد. درباره ی این انتخاب نامناسب روزی به دکتر "بهشتی" اعتراض دوستانه کردم ، او گفت برای کنار گذاشتن لچّاره ای نظیر بنی صدر از رجّاله ای نظیر "میرحسین" باید استفاده کرد ...


 
... ساواک شاه و محافل تفتین و تسلیم به دستور استادان اعظم این زن و شوهر را برای انقلاب سفید شاه آماده کرده و برای روز مبادا در آب نمک خوابانده بودند و "میر حسین" و زنش را با هزاران نیرنگ و غدر به مدّت هشت سال بر انقلاب تحمیل کردند که با خواری و خفّت سر وزیر و خدمتگزار و حافظ منافع بیگانگان شد. اگر چه او از اعضاء محافل تفتین و تسلیم بود مع ذلک در خدمت خواهرزاده ی خود ("نصر پورجوادی")هم بود که او نیز به نوبه ی خود پرورده ی" احسان نراقی" و دو تن دیگر از اعضای شبکه ی استعمار فرهنگی ("محمد تقی دانش پژوه" و همین "ایرج افشار")بود و هر که یک سانتیمتر قدّش از قامت نارسای او بلندتر بود به طریق "مکتب تفتین و تسلیم" او را از بین برد و مرتکب جنایات وحشتناک گردید.و نیز برای آن که کسی به سوابق ننگین آنها در زمان شاه آگاه نشود برای دیگران با اتّکاء به مراکز سرّی نامبُرده پاپوش می ساختند و "پرونده سازی" می کردند که در کار استعمار خارجی وقفه ای حاصل نشود و باز هم مردم از دسترسی به آموزش های عالی محروم بمانند ..

{دستخط سید محمد خاتمی پس از اجبار به انصراف} نصر پورجوادی


با آنکه طومار خل خُلی و رهجویی و رهنوردی آنها مانند طومار پتیارگان قبلی پیچیده شد { در زمان نگارش متن توسّط مرحوم "دکتر مُکری"،" میر حسین" و مجموعه هم محفلش دیگر نخست وزیری را در اختیار نداشتند و هنوز حکم خودکشی اساتید اعظم مَلاحده جهت راه اندازی فتنه ی 1388 به آنان اماله نشده بود!} معذلک موجی از بدبختی ها و ویرانی ها و ابتذال و جهالت و کذب از آنها بجای ماند و این نتیجه ی شتابکاری و سپردن کارهای نسبتاً بزرگ بافراد حقیر و شیفته ی جاه و مقامست که قبلاً آزموده نشده بودند...و حتّی دارای سوابق ننگینی بودند.
پس از انقلاب بطور ناگهانی از زیر بوته ها سبز شدند ولی در حقیقت بدون آنکه بانیان انقلاب و مردم آنها را بشناسند از مدتها پیش در پشت پرده مهره چینی شده و برای روز معهود در آب نمک گذاشته شده بودند.این دنی طبعان می خواستند همه ی مردم ایران کور شوند تا چهره ی واقعی زشت آنها را نبینند..و برنامه های ویران ساز محافل قبلی را بشکل دیگر و خونخوارانه باجرا درآورند.معذلک محالست که هنرمندان بمیرند و بی هنران جای آنها را بگیرند.


انَّ اللّه خَلَقَ السّمواتِ و الارضَ بالحق ،إن یشاء یُذهبکم و یأتِ بخلقٍ جدید،إنَّ الارضَ یرثها عبادی الصالحون

جهت شادی روح استاد گرانقدر و شریف دکتر محمّد مُکری



فاتحه ای با صلوات بر محمد و آل محمد


متن فوق خلاصه ای بود از مقاله ی کامل آقای گلپوردر سایت عمّاریون .برای مطالعه ی مطلب کامل می توانید به این  آدرس  مراجعه فرمائید:

http://www.ammariyon.ir/fa/pages/?cid=3624
 
 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/9/23:: 9:18 عصر     |     () نظر

باید چشم فتنه را در آورد

اصلاح‌طلبان برای این‌که سه نهاد امنیتی- نظامی جمهوری اسلامی ایران یعنی وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تضعیف کرده و در اذهان عمومی بد جلوه دهند سه سناریو طراحی کردند. سناریوی «قتل‌های زنجیره‌ای» برای تضعیف وزارت اطلاعات، سناریوی «کوی دانشگاه» برای تضعیف نیروی انتظامی و سناریوی ترور سعید حجاریان برای تضعیف «سپاه پاسداران»...
  
پس از این‌که اصلاح‌طلبان توانستند در انتخابات دوم خرداد 76 از رقبا پیشی گرفته و پیروز شوند، برای افزایش قدرت خود و کاهش قدرت مابقی سازمان‌ها و نهادها، دست به طرح‌ریزی سناریوهای متفاوتی زدند. اصلاح‌طلبان (بخوانید براندازان) به خوبی به این نکته دست یافته بودند که باید ابتدا از نهادهای نظامی و امنیتی شروع کنند و قبل از هر اقدامی چنین نهادهایی را تضعیف کنند. که تضعیف نهادهای امنیتی منجر به تضعیف نظام خواهد شد.
  
آنان برای این‌که سه نهاد امنیتی- نظامی جمهوری اسلامی ایران یعنی وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تضعیف کرده و در اذهان عمومی بد جلوه دهند سه سناریو طراحی کردند. سناریوی «قتل‌های زنجیره‌ای» برای تضعیف وزارت اطلاعات، سناریوی «کوی دانشگاه» برای تضعیف نیروی انتظامی و سناریوی ترور سعید حجاریان برای تضعیف «سپاه پاسداران».
 
اصلاح‌طلبان توانستند دو طرح اول خود را به خوبی پیش برده و به بسیاری از اهداف خود برسند اما ماجرای ترور حجاریان آن‌طور که پیش‌بینی شده بود درست از آب در نیامد. بنابراین سعی کردند در یک اقدام رو به جلو، نهایت استفاده از آن را ببرند. برای انجام این امر، سیدمحمد خاتمی، رئیس‌جمهور وقت ایران، در نامه‌ای به وزیر اطلاعات نوشت: «اگر چشم فتنه در نیاید منشاء خسارت‌های فراوان می‌شود.» و «نباید ذره‌ای از فتنه‌ی خطرناکی که ریشه در درون دارد، غافل ماند.»


با این فرافکنی چنین در اذهان عمومی جلوه‌گر شد که ترور حجاریان کار سپاه پاسداران بوده است. به خصوص این‌که ضارب او علی‌الظاهر عضو نیروهای بسیج بود.

آن روزها اگر کسی در تحلیل‌ها می‌گفت که کار، کار خود اصلاح‌طلبان است و آنان از این طریق سعی در باج‌خواهی از نظام دارند و تصمیم گرفته‌اند با چنین اعمالی پروژ‌ه‌ی فروپاشی از درون نظام را عملی کنند، کمتر کسی بود که باور کند. اما حالا بعد از گذشت ده سال از آن روزها و ماجراها و حوادثی که پس از انتخابات سال قبل اتفاق افتاد بهتر می‌توان در مورد آن به قضاوت نشست.
 
علی‌الخصوص آن‌که شاهد بودیم هم «سعید حجاریان» و هم ضارب وی یعنی «سعید عسگر» هر دو در ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی مشغول فعالیت بودند. در حوادث پس از انتخابات مردم فهمیم ایران به خوبی دریافتند که آتش‌ فتنه از زیر کدام خاکستر بلند می‌شود و چه کسانی بر خاکستر فتنه لحظه به لحظه می‌دمند. نگاهی دقیق‌تر به تاکتیک‌ها و تکنیک‌هایی که آنان در این یک سال و اندی اتخاذ کرده‌اند به خوبی نشان از آن گفتار رهبر انقلاب می‌دهد که فرمودند براندازان از بیست سال پیش به فکر فروپاشی نظام بوده‌اند.»


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/9/23:: 9:14 عصر     |     () نظر

از سوی هیات رهپویان آل طه برگزار می‌شود؛
اقامه‌ نماز‌ ظهر‌ عاشورا ‌در محل حرمت ‌شکنی فتنه‌گران

نماز جماعت ظهر عاشورا هیات رهپویان آل طه طبق سنوات گذشته بالاتر از میدان جمهوری، تقاطع کلهر برگزار می‌شود. این مراسم در ظهر روز پنج‌شنبه 25 آذر مصادف با سالگرد حرمت شکنی عوامل فتنه، باشکوه‌تر از سال‌های گذشته با حضور امت حزب‌الله برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود مراسم نماز جماعت ظهر عاشورای سال گذشته در این مکان، از سوی عوامل فتنه مورد حمله قرار گرفته و طی ان تعدادی از نمازگزاران عاشورایی مجروح شدند.

بر اساس این گزارش، قبل از اقامه نماز ظهر عاشورا، مراسم قرآئت زیارت عاشورا نیز توسط حاج مهدی ارضی برگزار می‌شود و دسته عزاداری هم پس از اقامه نماز به طرف محل حسینیه رهپویان آل طه حرکت کرده و مراسم سینه‌زنی نیز در محل حسینیه برگزار می‌شود.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/9/23:: 9:13 عصر     |     () نظر

سید احمد خاتمی:
رهبری 52 بار لفظ فتنه را به کار بردند، بازهم برخی از گفتن آن پرهیز دارند

 

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد خاتمی ائمه را منبع خوبی برای شناخت فلسفه قیام امام حسین (ع) دانست و افزود: زیارتهای عاشورا، اربعین و وارث، سه منبع بزرگ"حسین شناسی"است.

وی در اصفهان با بیان اینکه این زیارتها هدف از نهضت حسینی را الگوی تحقق حکومت دینی معرفی می کند، افزود: امام حسین (ع) می دانست شهید می شود ولی با قیام خود در روز عاشورا، الگوی تلاش برای تشکیل حکومت دینی را به جهانیان نشان داد.

عضو خبرگان رهبری،ابراز دوستی نسبت به دوستان امام حسین (ع) و ابراز دشمنی نسبت به دشمنان امام حسین (ع)را از بخشهای مهم زیارات ائمه دانست و افزود: نمی شود کسی بگوید رهبر اسلامی را دوست دارم ولی در وادی ابراز برائت از فتنه گران، سکوت کند.

وی ادامه داد: با وجود گذشتن 18 ماه از فتنه سال گذشته هنوز برخی از بکار بردن کلمه "فتنه" پرهیز می کنند،در حالی که رهبر معظم انقلاب تاکنون 52 بار لفظ "فتنه" را درباره حوادث سال گذشته به کار برده اند.

آیت الله خاتمی بااشاره به هتک حرمت عزاداران حسینی درعاشورای سال گذشته توسط فتنه گران گفت: لکه ننگی که فتنه گران در سال گذشته از خود به جای گذاشتند را نمی توان با آب زمزم هم از بین برد.

وی اضافه کرد: این هتک حرمتها در اصل قرار گرفتن در جرگه یاران اموی بود وآنها نشان دادند که می خواهند در برابرسیدالشهدا (ع)بایستند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه برخی از فتنه گران از تشبیه کردنشان به دشمنان امام حسین (ع) انتقاد کرده اند،گفت: شما فتنه گران چه کاری نکردید که امویان هم انجام نداده باشند، در روز عاشورا هلهله و شادی نکردید، شعار ضدولایت فقیه سر ندادید، به نمازگزاران ظهر عاشورا حمله نکردید،آش نذری امام حسین (ع) را بر زمین نریختید.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/9/23:: 9:13 عصر     |     () نظر
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >