سفارش تبلیغ
صبا ویژن
این تویی که اغیار را ازدل های دوستانت زدودی ... و چون عالَم ها آن را وحشت زده کند، تو همدم آنانی . [امام حسین علیه السلام ـ در دعای روز عرفه ـ]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

 

‌خون حسین (ع) افشاگر امویان هر عصر است

حبیب ترکاشوند |  در هر کوچه و محله‌ای جوانان با برپایی خیمه‌ای از چادر دور هم جمع شده و مرثیه‌سرایی می‌کنند برای آن امام مظلومی که 1371 سال پیش برای احیای دین جدش قیام کرد اما مظلومانه به شهادت رسید و اهل و عیالش را به اسارت بردند. قیام او ظاهراً به شکست انجامید و تمامی یارانش کشته شدند اما پیام خون پاک او و اصحابش در طول قرن‌ها و عصرها در گوش بشریت‌ ساری و جاری است. ندای «هل من ناصر ینصرنی‌»‌اش در هر زمان و مکان انسان‌های آزاده را به مبارزه با ظلم و بیداد و فریب فرا می‌خواند و فریاد «هیهات من الذله»‌اش این هشدار را می‌دهد که مرگ باعزت شریف‌تر از زندگی با ذلت است.

 

وارونه شدن حقایق طی 50 سال

آن روز که خاتم رسل دست وصی خود را در غدیر بالا برد تا همگان بدانند تنها اوست که می‌تواند نهال نوپای اسلام را به درختی تناور تبدیل سازد و سکانداری کشتی هدایت مردم به ساحل فقط از حیدر کرار ساخته است، دین به دنیافروشان از همان روز توطئه فتنه را در ذهن خود طراحی کردند اما 70 روز طول کشید تا آن را پیاده سازند؛ 70 روزی که باید صبر می‌کردند تا پیامبر خاتم (ص) از این دنیا رخت بر بندد و به دیدار معبودش بشتابد.

سقیفه را به عنوان مرکز این فتنه انتخاب کردند و در حالی که جسد رسول روی زمین بود، دموکراسی دروغین آنان در مقابل نص پیامبر (ص) به میدان آمد و علمدار حق را خانه‌نشین کرد، چرا که تا او بود امکان انحراف وجود نداشت. ابتدا از منع نقل حدیث نبوی آغاز کردند و بعد انحرافات یک به یک آغاز شد. هر چند به خاطر نزدیکی با عصر پیامبر (ص) امکان انحرافات جدی وجود نداشت اما گذر تاریخ این امکان را برایشان ایجاد کرد، خلافت به سلطنت تبدیل شد و زهد خلیفه مسلمین به شکم‌بارگی و هوی‌پرستی دربار اموی ‌فقط 50 سال طول کشید تا این انحرافات عمیق حاصل شود.
 

وارونگی حقایق، فاجعه کربلا را آفرید

هوی‌پرستی دربار امویان کم‌کم به درون اجتماع نیز سرایت کرد و هر که در دنیا‌پرستی و تملق به آنان شبیه‌تر بود مقرب‌تر و جایگاه حکومتی‌اش بالاتر، تا آنکه شرابخواری چون یزید بر تخت تکیه زد. تفاوت یزید با پدرش در آن بود که کمتر ظواهر را رعایت می‌کرد و فسقش در میان عامه مردم بیشتر شهره بود. اینجا بود که زمان قیام ثار‌الله فرا رسید تا دین در حال زوال جدش را احیا کند اما این احیا چندان ارزان به دست نیامد؛ احیای دین با خون پاک سرور جوانان اهل بهشت و یاران صدیقش میسر شد.

شاید اگر هزاران انسان بصیر و عالم در آن عصر بودند نمی‌توانستند بصیرتی که خون حسین (ع) به امت اسلامی هدیه کرد را فراهم کنند. این خون پاک دیواری بلند میان حق و باطل در آن عصر و همه دوران‌ها کشید تا حق‌جویان راه را گم نکنند و در هر رخدادی پای علم حق تجمع کنند؛ فتنه‌ای که غبارش جلوی چشم خیلی‌ها را گرفت.

سال گذشته به بهانه انتخابات ریاست‌جمهوری انگار تقدیر بر این بود که بار دیگر تاریخ تکرار شود. دنیاپرستان فتنه‌ای را خلق کردند که چشم بسیاری از بزرگان را از دیدن حقیقت محروم کرد. برخی مانده بودند که حق کجاست و حقیقت نزد کیست؟ آیا ممکن است کسانی که یک عمر در کنار بنیانگذار این انقلاب بوده و نفس کشیده بودند، حال بر چهره انقلابش چنگ بکشند. هر چند روزها که سپری می‌شد غوغای فتنه در حال فروکش کردن بود اما هنوز این غبار مانع از شفافیت فضا بود تا اینکه نوبت به روز عاشورا رسید؛ روزی که قرن‌هاست در این سرزمین مردم با فریاد «یا حسین» ندای ظلم‌ستیزی او را سر می‌دهند و آرزو می‌کنند که ای کاش در کربلا بودند تا امامشان تنها نمی‌ماند، اما خبر نداشتند که سپاه عمر سعد در حال بستن زین و یراق است که ظهر عاشورا باز به میدان بیاید. با همان هلهله و سوت و کف و تنها تفاوتش این بود که دیگر حسینی نبود که ذبح شود.

فدائیان حسین با نوحه و عزا به مولایشان لبیک می‌گفتند و وارثان سپاه عمر سعد هلهله می‌کردند، هرچند این بار تعداد سپاه یزید در اقلیت بود و سپاه حسین (ع) در اکثریت. کسانی که تا آن روز به این جماعت خوشبین بودند، تازه فهمیدند که پشت نقاب آن همه تزویر و مظلومیت ساختگی چیست؟

آفتاب خونین عاشورا غروب کرد اما عاشورائیان در شام غریبان حسین گرفتار دو غم، یکی اسارت آل‌الله در سال 61 و دیگری هتاکی به عاشورای حسین (ع) پس از 14 قرن. این بار دیگر زمان سکوت نبود چرا که سکوت یکبار دیگر حقیقت را دفن می‌کرد، باید به میدان می‌آمدند و امویان را رسوا می‌کردند. با همان پرچم‌های «یا حسین»، با همان لباس‌های مشکی و پیشانی‌بندهای «لبیک». میلیون‌ها تن به خیابان ریختند؛ جمعیتی که تاکنون کسی دراین خیابان‌ها ندیده بود. چنان فریاد می‌کشیدند که زمین زیر پایشان می‌لرزید و تهران و تمامی شهرستان‌ها یکپارچه در عصر 9 دی فریاد شد؛ فریادی که خواب از چشم فتنه‌گران گرفت و فتنه را برای همیشه فلج کرد و اینگونه است روایت تاریخ ما که خون حسین (ع) در هر عصری امویان زمان را افشا می‌کند.


 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/9/23:: 10:37 صبح     |     () نظر

ای "پیر راه " ما خیالت جمع باشد

اولین شب مراسم عزاداری سالار شهیدان در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر معظم انقلاب و مرثیه سرایی منصور ارضی برگزار شد.

قاسم صفایی‌نژاد نویسنده وبلاگ "بینش من " متن شعر خوانده شده توسط حاج منصور ارضی مداح اهل بیت در حضور حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب‌ در شب گذشته را منتشر کرده است.

متن این شعر به شرح ذیل است:

انسان همیشه بین مرز خیر و شرهاست
تشخیص این دو راه محتاج سحرهاست
باید برای قرب، طی بندگی کرد
معراج بعد از راه‌ها بعد از گذرهاست
باید که از مرز ظواهر آنطرف رفت
زیرا که گاهی پشت آیینه خبرهاست
باید که قبل از دیگران با نفس جنگید
نفس مهذب گشته در حکم سپرهاست
روی درختی که به پای ریشه‌هایش
خون عقیده ریخته، حتما ثمرهاست
باید به عاشورا نظر کرد و نظر داد
نوعا بصیرت‌ها همان نوع نظرهاست
فرمود علی‌اکبر چه باکی دارم از مرگ
تا راه ما حق است، حق در این گذرهاست
حقاً که حق است او ولو تنها
که گفته است مرز حقیقت بیشتر یا بیشترهاست
ای پیر راه ما خیالت جمع باشد
ای پیر راه، فهم جوان‌ها آنقدرهاست
که با 9 دی فتنه را درهم شکستند
آری به دنبال بصیرت‌ها، ظفرهاست
مثل پدر ما را نوازش کن، بغل کن
امشب شب لطف پدرها بر پسرهاست
فرموده‌اند اولادنا اکبادنا، پس
با این حساب، امشب شب آه جگرهاست

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/9/23:: 10:27 صبح     |     () نظر

گزارش «جوان» از شباهت حوادث در عاشورای سال 61 قمری و 1388 شمسی
قدرت‌طلبی و ترس ظالمان در قاب دو حادثه

 امسال مردم در روز عاشورا با ذکر دو مصیبت به اشک می‌نشینند؛ یکی مصیبت عاشورای سال 61 هجری قمری و دیگری مصیبت عاشورای سال 88 هجری شمسی.

علی رضائی |  اینکه کدام مصیبت برای مردم این عصر و زمان بزرگ‌تر و عمیق‌تر بنماید، سؤالی است که پاسخ آن دشوار و پیچیده است؛ از یک سو مردم شمر را در صحرای کربلای سال 61 می‌بینند که بر سینه حسین‌(ع) نشسته و سر مبارک آن حضرت را می‌برد و از سوی دیگر مقابله منافقین سال 88 را با مقام ولایت به چشم می‌بینند و می‌شنوند شعار سخیف «مرگ بر اصل ولایت فقیه» و دردناک و غم‌انگیزتر آنکه هر دو جمعیت در دو برهه تاریخی به یک شکل صف‌بندی کرده بودند.


 

عمر بن سعد ملعون نزد سپاهیانش، امام حسین‌(ع) را یک خارجی و بی‌دین معرفی کرده بود و افراد را به عنوان اینکه شما در راه دین خدا می‌جنگید، به ریختن خون خدا تشویق کرد و سال گذشته نیز مردمی‌که بر سر نمازگزاران و عزاداران حسین(ع) سنگ پرتاب کردند، لقب «مردم خداجو» را از سوی میرحسین موسوی دریافت کردند.

 


این دو جمعیت در دو دوره تاریخی با بغض و کینه از ولایت به نام دین وارد میدان شدند، اما به کام نفاق و ظلم به اسلام عمل کردند.

 

آمیختگی ترس و قدرت، دلیل جنگ مقابل امام (ع)

در سال 61 هجری قمری حادثه بزرگ عاشورا رخ داد. این حادثه در واقع از آن جهت بود که عده ای از عوام با تهدید کاخ ابن زیاد و البته جهالت و بی‌بصیرتی خود به مبارزه با سپاه امام حسین(ع) رفتند. خواص آن دوران نیز یا به خاطر ملک ری، دین خدا را تفسیر به رأی کردند و در روز عاشورا به سپاه کافر خود گفتند: «ای لشکر خدا بر اسب‌هایتان سوار بشوید، حسین و یارانش را بکشید و به بهشت بروید» یا به خاطر حب نفس، دنیاطلبی‌و ترس از زوال منافع و قدرت، حق را باطل و باطل را حق جلوه دادند. در واقع عده ای که در روز عاشورای سال 61 مقابل امام سوم شیعیان که برای جلوگیری از انحراف دین اسلام و امر به معروف و نهی از منکر قیام کرده بود، ایستادند و جنگیدند، کسانی بودند که در مخیله خود مخلوطی از «ترس» و «قدرت» را جای داده بودند. «ترس از تضعیف قدرت» و «قدرت‌طلبی‌ برای تضعیف درجه ترس».


به هر حال حادثه سال 61 قمری امروز برای اکثریت پیروان راه حسین‌(ع) روشن و تفسیر شده است. آنچه اینک مهم و اساسی است، درک واقعیات زمان حال با نگاه به حوادث زمان گذشته است.


 

ورشکستگان سیاسی

حوادث سال گذشته را به یاد آورید. میرحسین موسوی پس از فراز و نشیب فراوان و بحث درباره اینکه او از طیف اصلاحات برای ریاست‌جمهوری نامزد انتخاباتی شود یا خاتمی، سرانجام به میدان رقابت آمد.

شعار وی در ابتدا قانونمداری و پیروی از خط امام بود. اما با پایان انتخابات و اعلام نتایجی که دلخواه اصلاح‌طلبان نبود، تحرکاتی از سوی این طیف افراطی آغاز شد و موسوی، خاتمی‌و کروبی‌ به عنوان سردمداران اغتشاشات، کار را به جایی رساندند که شعارهای «استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی» در راهپیمایی روز قدس و نیز شعارهایی بر ضد ولایت فقیه در روز عاشورای سال پیش، اوج قانون‌گریزی ورشکستگان سیاسی را نشان داد و ثابت کرد که اینان خواسته یا ناخواسته «اسلامیت» و «ولایت» را در نظام جمهوری اسلامی ‌ایران نشانه رفتند. این حرکات که فقط با یک دروغ آغاز شد و آن ادعای تقلب در انتخابات بود، برای «کسب قدرت» و «ترس از گوشه‌نشینی سیاسی» بود.

حوادث روز عاشورای 88 که آشکارا تعارضات آشوبگران با «خط دین» یا لااقل «دین با سیاست» را نشان داد، در کمال تعجب مورد حمایت و تأیید برخی از سران فتنه قرار گرفت و این تأیید و تشویق معنایی نداشت غیر از آنکه «ای‌لشکر خدا بر اسب‌هایتان سوار بشوید، انقلابیون را بکشید و به بهشت بروید».


اما 9 دی 88 پایانی بود بر خط نفاقی که از سال 61 کشیده شده بود و در فتنه 88 تبلوری دوباره یافت. هرچند که بر خط نفاق پایانی نیست، اما بصیرت حامیان ولایت در هر عرصه و زمان می‌تواند تأثیرات فتنه و نفاق را در حد اعلی خنثی کند؛ همانگونه که 9 دی سال گذشته مردم انقلابی‌ و حامیان ولایت فقیه به میدان آمدند و اینبار نگذاشتند تا همچون سال 61 قمری حتی یک پیروزی ظاهری هم نصیب منافقین شود. بی‌شک پیروزی انقلابیون در برابر فتنه گران و آشوبگران روز عاشورا ادامه پیروزی باطنی و واقعی اباعبدالله در صحرای کربلا بود که درس مقاومت و ایستادگی در برابر نفاق و انحراف را برای نسل‌های آینده به یادگار گذاشت.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/9/23:: 10:22 صبح     |     () نظر

التماس به سفارت فخیمه برای بازگشت به لندن!

در حال حاضر پس از رفع ممنوع الخروجی، فیل آقازاده یاد هندوستان کرده ومجددا قصد بازگشت به انگلستان رادارد به همین دلیل خانم والده را واسطه کرده که با استفاده از روابط دوستان شفیق ! والبته ناباب!خود در سفارت فخیمه ، ویزای سفر رادریافت کند .

رفت و آمدهای اخیر ملکه فتنه به سفارت برای پیگیری این موضوع است تا آقازاده از کشور خارج و رفع نگرانی شود. فرزند ارشد یکی از مهره های شاخص فتنه سال گذشته که از 7 سال پیش دردانشگاه متروپلیتن لندن در رشته موسیقی !مشغول به تحصیل است وهرترم چند واحد را با نمرات ناپلئونی پاس می کند، اخیرا در تلاش برای بازگشت به انگلستان از طریق والده مکرمه، رایزنی با مقامات سفارت استعمار پیر را آغاز کرده است.

حسن لاهوتی اشکوری،فروردین ماه امسال هنگام بازگشت به ایران با دستور مقام قضایی به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام ،اجتماع جهت تبانی علیه امنیت کشورو شرکت در تجمعات اغتشاشگران در روزهای 18 تیر و روز قدس دستگیرشد اما پس از مدت کوتاهی با رایزنی واعمال فشاربر قوه قضائیه و تودیع وثیقه 73 میلیون تومانی آزاد شد.
 

در حال حاضر پس از رفع ممنوع الخروجی، فیل آقازاده یاد هندوستان کرده ومجددا قصد بازگشت به انگلستان رادارد به همین دلیل خانم والده را واسطه کرده که با استفاده از روابط دوستان شفیق ! والبته ناباب!خود در سفارت فخیمه ، ویزای سفر رادریافت کند . رفت و آمدهای اخیر ملکه فتنه به سفارت برای پیگیری این موضوع است تا آقازاده از کشور خارج و رفع نگرانی شود.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/9/23:: 10:17 صبح     |     () نظر

کارشناسان سیاسی در گفت‌و‌گو با «جوان»:
سران فتنه، غائله عاشورای 88 را زمینه‌سازی کردند

 تلخی حوادث ارزش‌ستیز و منافقانه عاشورای سال گذشته از میان نرفته است. هنوز تحریک و تعرض عده‌ای که سنگ دفاع از اسلام و امام(ره) را به سینه می‌زدند را به خاطر داریم.

محمد اسماعیلی | به خاطر داریم که عده‌ای اردوکشی‌های خیابانی را به قاعده‌ای مرسوم در میان جامعه شکل دادند و زمینه اتفاقاتی بس جانگداز و غیرانسانی را رقم زدند. اتفاقاتی که چرایی زمینه، چگونگی فراهم آمدن بستر آن و محرکان اصلی آن برای همگان شناخته شده است. حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر و حجت‌الاسلام حمید رسایی در این باره با جوان به گفت‌وگو پرداخته‌اند.


سران فتنه، گروه‌های معاند در روز عاشورا را گرد هم آورد

 

  حجت‌الاسلام حمید رسایی ضمن اشاره به آنکه اتفاقات ناگوار عاشورای 88 زمینه محو جریان فتنه و حامیان آنها از عرصه حکومت و جامعه شد، گفت: عاشورای 88 نتیجه عملکرد برخی از افرادی بود که هر چند سابقه خوبی در نظام داشتند اما به دلیل فساد موجود در خود، روز به روز از سابقه گذشته خود فاصله گرفتند و در چاه ضلالت افتادند. وی ادامه داد: در اتفاقات عاشورای سال گذشته این را نباید فراموش کرد که در کشور ما عده‌ای هستند که نه به نظام و انقلاب و نه به اسلام و امام حسین(ع) اعتقاد و الزام داشته‌اند، اما هیچگاه جرأت جسارت و توهین آن هم در ملأ عام را به اعتقادات دینی نداشته‌اند و کسی نبود که آنها را دور هم جمع کند. عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به آنکه گروه مذکور سلطنت‌طلبان، بهائیان و منافقین هستند، افزود: اما سران فتنه با زمینه‌سازی و تمهیدات قبلی بستر گرد آمدن گروه‌های معاند جمهوری اسلامی ایران دور همدیگر را فراهم کردند و به آنها امید دادند که می‌توانند به اعتقادات و ارزش‌های دینی توهین کنند همانطور که در عاشورای 88 آن را به وضوح دیدیم.

 

رسایی خاطرنشان کرد: سران آشوب مانند موسوی، خاتمی، کروبی در کنار دیگر عوامل فتنه به گروه‌های مخالف جسارت دادند و آنها را ترغیب کردند تا در روز عاشورا حرمت‌شکنی و قداست‌زدایی کنند.

رسایی ادامه داد: البته نباید نقش برخی خواص بی‌بصیرت و مردود که در مواقع حساس سکوت می‌کردند و به میدان دفاع از ارزش‌های انقلابی و اسلامی به میدان نمی‌آمدند را نادیده و کم گرفت.

سران فتنه، زمینه‌ساز اتفاقات عاشورای 88 بودند

حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر، عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس با اشاره به غائله‌آفرینی آشوب‌طلبان در عاشورای سال گذشته گفت: همه افرادی که در آشوب و وقایع تلخ عاشورای سال گذشته دست داشتند چه آنهایی که در وسط میدان بودند و چه آنهایی که از پشت سر حمایت کردند، برگه سیاهی را به نام خود نوشتند که هرگز پاک‌شدنی نیست. وی افزود: سران فتنه که قبل از اتفاقات ناگوار روز عاشورا به قانون تمکین نکردند و با سخنرانی‌ها، بیانیه‌ها و موضع‌گیری‌های تند، مردم را تشویق به اردوکشی خیابانی می‌کردند و برای آنها کف و سوت می‌زدند، اولین متهمان و مسببان آن اتفاقات هستند و همیشه در پیشگاه مردم محکوم هستند.

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس افزود: آن حوادث ناگوار هیچ سنخیتی با فرهنگ اسلامی و ایرانی نداشت و عده‌ای از خدا بی‌خبر با تحریک عوامل فتنه 88 به میدان هتک حرمت و توهین به ائمه اطهار(ع) آمدند. رهبر تصریح کرد: آنهایی هم که در مقابل اینگونه افعال و حرکات شنیع سکوت کردند و مواضعی دو پهلو گرفتند هم پایشان در این اتفاقات گیر است و در مقابل خدا و مردم باید جواب پس بدهند، چراکه سخنان درست و عادلانه‌ای به زبان نراندند. وی ادامه داد: البته نباید عبرت‌های عاشورای سال گذشته را هم فراموش کرد، نباید حضور آگاهانه مردم که همیشه امیدبخش بوده است را کم‌اهمیت دید؛ آنهایی که به دفاع از ولایت عاشورا، اسلام و انقلاب همچنین برائت از سران فتنه، اغتشاشگران و مخالفان اسلام و نظام به میدان آمدند.

رفتار فریبکارانه فتنه‌گران، غائله عاشورای88را رقم زد

مریم بهروزی، دبیرکل جامعه زینب نیز در گفت‌وگو با ندای انقلاب، تبلیغات و شعارهای واهی که پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری از سوی برخی کاندیداها مطرح شده بود را عاملی دانست که باعث شد عده‌ای از مردم ناخودآگاه از آنها حمایت کنند.

وی افزود: این رفتارها باعث شد عده‌ای از مردم ناآگاه ابزاری در دست فتنه‌گران باشند که البته با هدایت‌های مقام معظم رهبری و کسب بصیرت در9 دی‌ماه اشتباه خود را جبران کردند. بهروزی یادآور شد: این رفتارهای فریبکارانه به حدی ادامه یافت که باعث حادثه ناگوار روز عاشورا و جسارت به امام حسین(ع) و رهبر معظم انقلاب شد که به لطف خدا با حماسه روز 9 دی این توطئه خنثی شد و از بقیه اتفاقات تلخ جلوگیری شد. هرچند بعد از این حادثه شاید عده‌ای به مثابه توابین بعد از شهادت امام حسین(ع) توبه کردند، ولی دیر شده بود. به گفته دبیرکل جامعه زینب اگر رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در آن شرایط حساس نبود، کشور با خسارات جبران‌ناپذیری مواجه می‌شد.

بهروزی اضافه کرد: در مجموع باید تأکید کرد تبلیغات سوء و فضاسازی‌های کاذب گاهاً موجب اتفاقاتی مثل عاشورای سال قبل می‌شود که باید مانع از تکرار آن شد. وی درباره رفتار سران فتنه بعداز حادثه عاشورا اظهار کرد: با وجود دعوت مقام معظم رهبری و تأکید‌های ایشان، انتظار می‌رفت که این افراد به این دعوت لبیک بگویند ولی این کار را نکردند و هنوز به رفتارهای خود ادامه می‌دهند.

هتاکان عاشورای 88 ، خودباخته‌های طول تاریخ انقلاب بودند

محمد کرمی‌راد، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی برنا در ارزیابی خود از دلایل هتک حرمت به روز عاشورا از سوی فتنه‌گران اظهار داشت: فتنه گران، ساختارشکنان و وابستگان به دنیای غرب و خود باخته های طول تاریخ انقلاب بودند که در روز عاشورای سال گذشته چهره واقعی خود را نشان دادند. وی با بیان اینکه بسیاری از فتنه‌گران به عنوان پیروان امام(ره) آرمان‌ها و ارزش های ایشان را زیر پا گذاشتند، تصریح کرد: ساختارشکنان به دغدغه های امام راحل در مورد جمهوری اسلامی ایران و تأکید بر اسلامی بودن و دغدغه ایشان در راستای اهداف بلند نظام و اسلام در مورد لبنان و فلسطین و تقویت حمایت از جنبش های آزادیبخش پشت کردند. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، وابستگی و سرسپردگی سران فتنه به دنیای غرب را عامل اصلی هتک حرمت به روز عاشورا دانست و گفت: فتنه‌گران سال گذشته گفته های دیکته شده از غرب را تکرار کردند و طبیعی و بدیهی است که به دنبال پیروی از غرب، خود را هزینه کردند.
کرمی راد در ادامه توهین به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین در روز عاشورا و توهین به اصل ولایت فقیه و پاره کردن عکس امام راحل را نشانه خباثت و دروغگو بودن فتنه‌گران دانست و گفت: مردم با فهم خود پی به ماهیت فتنه‌گران بردند و مشخص شد آنها عوامل سرسپرده بیگانه هستند که در لباس میش ظاهر شدند.

 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/9/23:: 10:14 صبح     |     () نظر

امید کنگره آمریکا به موسوی است

شرمان - سناتور دموکرات و نماینده کالیفرنیا در کنگره:

بلافاصله پس از دور جدید تحریم ها، شماری از بازیگران اصلی وقایع پارسال و از جمله موسوی - طبق پروژه مورد توافق قبلی- جمهوری اسلامی را متهم به ماجراجویی کرده و حق را به جانب قدرت های غربی دادند! موسوی سال گذشته از ملت های جهان(؟!) که با اعمال تحریم علیه جمهوری اسلامی، از مخالفان حمایت می کنند تشکر کرد ...

  یک سناتور آمریکایی گفت: در تمام طول اعتراضات سال گذشته امید کنگره آمریکا به موسوی و کروبی بوده و اکنون منتظریم تا یکی از سران مخالفان از واشنگتن به خاطر وضع تحریم ها علیه ایران تشکر کند!

به گزارش کریستین ساینس مانیتور، برد شرمان سناتور دموکرات و نماینده کالیفرنیا در کنگره گفت: من منتظر روزی هستم که یکی از سران آزادیخواه در ایران از ما به دلیل وضع تحریم ها تشکر کند.
کریستین مانیتور نوشت این اظهارات در حالی عنوان شده که ایران، هدف فشار قدرت های غربی و از جمله تحریم ها را براندازی می خواند.

خاطرنشان می شود براساس گزارشهای متعدد، دور جدید تحریم ها علیه ایران به درخواست برخی جریان های فعال در فتنه که نمایندگانی در خارج کشور داشتند، به تصویب رسید تا- به زعم این جریان ها- باعث بازسازی روحیه این جبهه شکست خورده و از هم پاشیده شود.

بلافاصله پس از دور جدید تحریم ها، شماری از بازیگران اصلی فتنه و از جمله موسوی - طبق پروژه مورد توافق قبلی- جمهوری اسلامی را متهم به ماجراجویی کرده و حق را به جانب قدرت های غربی دادند! تلقی این جریان کج فهم این بود که فشارهای غرب، باعث فاصله میان مردم و نظام می شوددر حالی که آخرین نظرسنجی مراکز مطالعاتی غرب نشان می دهد انزجار و بی اعتمادی مردم ایران نسبت به آمریکا به ویژه طی ماههای اخیر سیر صعودی تندی داشته است. به عنوان مثال نظرسنجی موسسه بین المللی صلح در نیویورک حاکی از آن است که بی اعتمادی مردم ایران به آمریکا به میزان 92درصد افزایش یافته است.

موسوی سال گذشته در نمایشی رسوا، از ملت های جهان(؟!) که با اعمال تحریم علیه جمهوری اسلامی، از مخالفان حمایت می کنند تشکر کرده و درعین حال مدعی شده بود که مخالف این تحریم هاست. استفاده از کلمات رمز و غلط انداز بخشی از ادبیات موسوی است، نظیر «مردان خداجو» به جای حرمت شکنان روز عاشورا، «مردم جهان» به جای قدرت های استکباری زورگو و... به همین دلیل هم بود که اوباما با نام بردن علنی از وی، اعلام کرد تحت تاثیر حرکت شجاعانه و ستایش برانگیز موسوی قرار گرفته است!

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/9/23:: 10:7 صبح     |     () نظر
مشرق،دوئل،‌عکاس‌مسلمان و قطعه 26 فیلتر شدند
  
آوینی: در جمهوری‌اسلامی همه آزادند به جز حزب‌اللهی‌ها!
ضمن حمایت قاطع از مواضع انقلابی آیت الله آملی لاریجانی (ریاست محترم دستگاه قضائی) که تاکنون بارها و به حق، علیه فتنه گران ابراز فرموده اند، اتخاذ چنین شیوه هایی در برخورد با منتقدان دلسوز و انقلابی و حزب اللهی را ...

نهضت سبز نبویبه نقل ازصراط - آخرین اخبار حکایت از سوختن تعداد زیادی از رزمندگان جبهه سایبری انقلاب به آتش خشم مسئولان قضایی  و  رسیدن عده ای دیگر به فیض جانبازی برای راه اسلام و ولایت فقیه در جنگ نرم می کند.

به گزارش صراط نیوز در شرایطی که سران فتنه پس از آنهمه جنایت و شرارت ، هنوز راست راست در خیابان راه می روند و آزادانه از منافقین و سلطنت طلبان و بهائیان و توهین کنندگان به ساحت اباعبدالله الحسین (ع) حمایت می کنند و امام خمینی را متهم به خطا می کنند و نظام را با حکومت فرعون مقایسه می کنند، وبسایت کسانی که خواهان برخورد قاطع دستگاه قضایی با این اشرار جاسوس شده بودند فیلتر شد!

قضیه از جایی شروع شد که حسین قدیانی نویسنده توانمند اصولگرا، با انتشار یادداشتی در وبسایت شخصی اش - با زبانی که شاید بهتر آن بود که نرم تر می بود - به نقد عدم برخورد جدی دستگاه قضایی با سران فتنه پرداخت. اما پس از آنکه وبسایت حسین قدیانی (نویسنده اصولگرای کیهان و وطن امروز) به اتهام انتقاد بی پرده و شفاف از عملکرد دستگاه محترم قضایی زیر تیغ فیلترینگ رفت کسی باور نمی کرد که انتشار یک یادداشت انتقادی خطاب به ریاست محترم قوه قضائیه که در آن بی توجهی قوه قضائیه به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر برخورد قانونی با فتنه گران بازخوانی و نقد شده بود، وبسایت خبری مشرق نیز از خطر برخورد های سلیقه ای مصون نماند. مشرق صبح شنبه دیگر بالا نیامد و به جای صفحه اصلی این سایت اصولگرا صفحه ای ظاهر شد که هویتش با سایتهای ضدانقلاب گره خورده است... تا همگان یقین کنند که انتقاد کردن به دستگاه قضا به معنای گره خوردن به ضدانقلاب است!

ماجرا به اینجا هم ختم نشد. پس از مشرق چند سایت اصولگرای پربیننده با شعار "ما همه قدیانی هستیم" اقدام به انتشار یادداشتی کردند که قدیانی با کینه ای انقلابی علیه کسی نوشته بود که بی شرمانه به حضرت روح الله جسارت کرد و ولایت فقیه را با فرعون قیاس نمود و اکنون همین فرد، زیر سایه امنیت قضائی ککش هم نگزیده است... سایتهای پربیننده ای چون "دوئل" و "عکاس مسلمان" سومین و چهارمین قربانیان اعتراض به کوتاهی قوه قضائیه در دفاع از حریم اسلام و انقلاب و ولایت فقیه بودند.

از صبح دوشنبه دوئل و عکاس مسلمان هم به زعم آقایان به ضدانقلاب پیوستند  تا فرقی میان آنها و سایتهای بی بی سی و صدای آمریکا و کلمه و جرس و خودنویس و بالاترین و روزآنلاین و ... نباشد. راستی یادسید شهیدان اهل قلم به خیر. هم او که همیشه هدف خشم و غضب اصحاب فیلتراسیون فرزندان انقلاب بود. تکیه کلام سید مرتضی آوینی را باید با بنرهای تبلیغاتی بزرگ در حاشیه اتوبانها و خیابانها نوشت که؛ «در جمهوری اسلامی همه آزادند به جز حزب اللهی ها»...

صراط نیوز به عنوان یکی از عناصر رسانه ای اصولگرا ضمن حمایت قاطع از مواضع انقلابی آیت الله آملی لاریجانی (ریاست محترم دستگاه قضائی) که تاکنون بارها و به حق، علیه فتنه گران ابراز فرموده اند، اتخاذ چنین شیوه های ناصوابی در برخورد با منتقدان دلسوز و انقلابی و حزب اللهی را محکوم کرده و مطمئن است ریاست محترم قوه قضائیه نیز راضی به چنین برخوردهایی نبوده و نیستند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/9/23:: 9:55 صبح     |     () نظر

دستگیری عضو دفتر خاتمی به جرم ارتباط با فتنه گران

به گزارش افشا نیوز چندی پیش یکی از اعضای دفتر سید محمد خاتمی به نام (حمید.م) به اتهام شرکت در جریان فتنه و هم چنین مفاسد اخلاقی، به همراه برخی از مرتبطین و همکارانش (از جمله خانم سمیه.ض و جمیله.م) بازداشت شده است و بر همین اساس پس از اتمام تحقیقات و اثبات اتهامات پرونده وی و مرتبطینش در دستگاه قضایی مطرح گردیده است.

گفتنی است نامبرده علاوه بر عضویت در دفتر سید محمد خاتمی، راننده همسر خاتمی(خانم زهره صادقی) نیز بوده و ضمن تردد به منزل خاتمی، برخی از امور منزل وی را نیز انجام می دهد.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/9/23:: 9:50 صبح     |     () نظر

فراخوان سراسری

 

 

اطلاع رسانی فوری ( نماز ظهر عاشورا)

 

 

 

فراخوان تجمع دستجات عزاداری در روز عاشورا 

 

 

 

جزییات تازه از پرونده سعادت آباد

محسن افتخاری در گفت‌و گو با برنا با بیان این مطلب اظهار داشت: حکم اعدام در ملا عام صادرشده است اجرای آن به شرایط زمان اجرای قصاص برمی گردد. در صورت اینکه رییس قوه قضاییه تشخیص دیگری دهد ویا از قانون مصلحت جامعه استفاده کند اعدام در ملاء عام اجرا نمی شود.

وی از ادامه مرحله تجدید نظر خبر داد و افزود: حکم صادر شده در مرحله تجدید نظر خواهی به اتمام نرسیده است. چنانچه در این مرحله بررسی شود به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد و بعد از بررسی در دیوان مجدد به دادگاه کیفری استان ارسال می شود.

رییس دادگاه های کیفری استان تهران با اشاره به امکان تأیید، نقض و ایراد در پرونده،خاطر نشان کرد: بعد از بررسی در دیوان عالی کشور مشخص خواهد شد که حکم تأیید می شود و یا نقض یا ایراد در پرونده گرفته می شود. بر این اساس هیچ چیز اطمینان آور نیست و مرحله تجدید نظر برای این است که پرونده در مرحله بالاتر دوباره بررسی شود و به جمع بندی برسند که نظر دادگاه بدوی صحیح است که در آن صورت حکم اجرا شود.

افتخاری تصریح کرد: احتمالا هفته آینده پرونده قتل میدان کاج به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد که در این مرحله با توجه به شرایط دیوان و تعداد پرونده ها زمان رسیدگی معین نخواهد بود اما روند رسیدگی به پرونده در دیوان عالی کشور بین 20 روز تا 3 ماه طول می کشد.

وی درباره روند رسیدگی به پرونده قتل میدان کاج گفت: این پرونده به دلیل آثار اجتماعی که برجای گذاشت وتأثیری که بر افکار عمومی داشت باید با سرعت بیشتری رسیدگی می شد البته کل جرائم باید این چنین رسیدگی شود اما به دلیل اینکه بار پرونده ها در دادگاه ها فراوان است روند رسیدگی به آنها طولانی می شود.

 

 

توزیع رایگان جزوات وهابیت

عقاید وهابیت از بدو پیدایش در خصومت جدی با آموزه های اصیل اسلامی در فرهنگ شیعه و سنی بوده است.

به گزارش « جوان آنلاین» به تازگی مشاهده شده در کتاب فروشی ها یکی از جزایر جنوبی کشور کتاب و جزوات حاوی عقاید و دیدگاه های فرقه جعلی وهابیت به صورت علنی عرضه می گردد.

این کتاب ها و جزوات که توسط وزارت شئون اسلامی و اوقاف و دعوت یک کشور عربی منتشر شده اند، به صورت قاچاق وارد ایران شده اند.

این گزارش می افزاید تعدادی از این کتب و جزوات به صورت مجانی در سطح روستاها و مساجد این جزیره به صورت رایگان توزیع شده است.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/9/22:: 6:3 عصر     |     () نظر

((فراخوان سراسری امت حزب الله))

 

   

  

 

راهپیمایی گسترده مردم ولایت مدار در روز عاشورا

و

اقامه نماز ظهر عاشورایی

 

بمناسبت سالروز حرمت شکنی آشوبگران روز عاشورای حسینی سال 1388

 

 

وعده دیدار :

 

 

میدان امام حسین - خیابان انقلاب - میدان انقلاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/9/22:: 6:3 عصر     |     () نظر
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >