سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه با دانشمندان بنشیند، با من نشسته و هرکس با من بنشیند، گویی با پروردگارم نشسته است [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

نصب یک پلاکارد در جایگاه هیئت رئیسه مجلس

نمایندگان مجلس با نصب پلاکاردی در جایگاه هیئت رئیسه مجلس خواستار محاکمه موسوی و کروبی به جرم اقدام علیه امنیت ملی شدند.

 تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مجلس علنی امروز سه‌شنبه مجلس پلاکاردی با مضمون "ما نمایندگان مجلس خواستار محاکمه و اشد مجازات موسوی و کروبی به جرم افساد فی‌الارض و اقدام علیه امنیت ملی هستیم» نصب کردند.

هم‌اکنون نمایندگان در حال جمع‌آوری امضاء برای محاکمه سران فتنه در صحن علنی پارلمان هستند.

گفتنی است این اقدام نمایندگان در پی فریادهای مرگ بر موسوی، کروبی و خاتمی در آغاز جلسه امروز بود.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/26:: 12:47 عصر     |     () نظر

همراهی سایتهای حامی هاشمی با جریان فتنه

دو سایت اینترنتی وابسته به مجمع تشخیص مصلحت نظام در خبری جعلی کوشیدند تا موج مرده فتنه را احیا کنند.

در حالی که طی روزهای گذشته رسانه‌های وابسته به جریان ضد انقلاب و رژیم صهیونیستی در پی دعوت سران فتنه از حامیانشان برای اغتشاش در روز 25 بهمن تبلیغات گسترده‌ای را ترتیب داده بودند، روز گذشته و پس از نا امیدی عوامل فتنه جریان فتنه از حضور حامیانشان، سایت اینترنتی وابسته به رئیس مرکز تحقیقات مجمع تشخیص مصلحت نظام در خبری جعلی کوشید تا این موج مرده را احیا کند.

در همین راستا سایت «آفتاب نیوز» که از آن به عنوان رسانه نزدیک به حسن روحانی یاد می‌شود در خبری جعلی مدعی صدور مجوز وزارت کشور برای راهپیمایی جریان فتنه شد!

این سایت اگرچه دقایقی بعد این خبر را از خروجی خود خارج کرد اما با این حال رسانه‌های ضد انقلاب با استناد به این خبر، به تلاش خود برای آوردن جریان فتنه به خیابان‌ها رنگ و بوی جدی‌تری دادند.

گفتنی است این سایت اینترنتی در جریان حوادث پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری فیلتر شده بود.

همچنین همزمان با 25 بهمن، سایت شخصی اکبر هاشمی رفسنجانی نیز در اقدامی سوال برانگیز به بازنشر خطبه‌های 26 تیر وی در نماز جمعه سال گذشته تهران پرداخت.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/26:: 12:41 عصر     |     () نظر

اظهارات ‌سردار رادان ‌درباره ‌حوادث ‌دیروز

سردار رادان از شهادت یک نفر از هموطنانمان و مجروح شدن ? نفر از نیروهای امنیتی بر اثر تیراندازی منافقان در حوادث روز گذشته خبر داد.
 سردار احمدرضا رادان امروز در همایش روسای پلیس آگاهی و در جمع خبرنگاران گفت: به دنبال فراخوان سران فتنه بعد از ?? بهمن عده‌ای تهییج شده بودند.

وی اظهار داشت: اطلاعات لازم مبنی بر اینکه این فراخوان با خط‌گیری از سوی کشور آمریکا، انگلیس و اسرائیل انجام شده در اختیار داریم، تماس‌های تلفنی انجام شده در این زمینه گویای همه چیز است.

سردار رادان گفت: سران فتنه دو هدف را در این زمینه دنبال می‌کردند یکی تحت الشعاع قرار دادن جمعیت ?? میلیونی مردم در راهپیمایی ?? بهمن و دیگری به بیراهه بردن انقلاب مردم تونس و مصر بود. طبیعی است که آمریکا و اسرائیل از حذف سران تونس و مصر بسیار نگرانند و این موضوع برایشان سخت است.

وی تصریح کرد: پوشش خبری حوادث مصر و تونیس نیز نشان داد که آمریکا و انگلیس در این زمینه بسیار سخت اطلاع رسانی می‌کنند.

این مقام ارشد نیروی انتظامی گفت: برای تجمع غیرقانونی دیروز منافقان به کار گرفته شده بودند هر چند تجمع بسیار کوچکی در چند نقطه برگزار شد.

سردار رادان تصریح کرد: منافقان با استفاده پیک ترافیک و حضور مردم در خیابان‌ها که در ساعات پایان کار بود منتظر همراهی مردم ماندند اما نه تنها مردم کمکشان نکردند بلکه در راهپیمایی خودجوش علیه آنان تظاهرات کردند.

سردار رادان ادامه داد: در غرب تهران یک تجمع ??? نفره که عمدتا از منافقان و مزدوران آمریکا و انگلیس بود چند سطل زباله به آتش کشیده شد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: در حوادث دیروز تعدادی از آشوبگران دستگیر شدند و متأسفانه عوامل منافق روز گذشته به سوی مردم و نیروهای امنیتی تیراندازی کردند.

وی اظهار داشت: در این تیراندازی‌ها ? نفر از نیروهای امنیتی مجروح شدند و تعدادی از مردم در تیراندازی عوامل منافقان مجروح شدند.

سردار رادان تأکید کرد:‌ در جریان تیراندازی عوامل منافقان یک نفر به شهادت رسیده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: سران فتنه دستشان به خون مردم آلوده است و باید پاسخگوی این اقدامات باشند.

این مقام عالی نیروی انتظامی گفت: در گزارش اطلاعاتی که در دست داشتیم می‌دانستیم که منافقان در تلاش هستند تا در آشوب روز ?? بهمن کشته‌سازی کنند و در این زمینه اقدامات زیادی هم انجام دادند.

وی اظهار داشت: خوشبختانه مردم آگاه ایران دیروز از جریان فتنه پشتیبانی نکرد.

سردار رادان گفت: چند نفر از منافقان نیز در حوادث روز گذشته دستگیر و پس از تکمیل پرونده در اختیار قوه قضاییه قرار می‌گیرند.

وی اظهار داشت: تخریب اموال عمومی روز گذشته بسیار کم بود و در چندین مورد به اتوبوس‌های بی‌آرتی و ایستگاه اتوبوس خسارتی وارد شده است اما به دلیل سرعت عمل پلیس و نیروهای امنیتی آشوبگران نتوانستند کاری کنند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/26:: 12:34 عصر     |     () نظر
باز هم حمایت آمریکا از اغتشاش گران
وزیر خارجه آمریکا با حمایت از اغتشاشگران و عوامل فتنه در ایران که روز گذشته به خیابان‌ها آمدند، گفت که آمریکا در کنار معترضین ضد‌دولتی ایران ایستاده است.

  "هیلاری کلینتون " روز گذشته در واکنش به تظاهرات خیابانی اغتشاشگران در تهران تصریح کرد: آنچه ما امروز در ایران شاهد آن هستیم، عهد با شجاعت مردم ایران است.

اظهارات کلینتون پس از دیدار با قانونگذاران جمهوری‌خواه ایراد شد. وی با حمایت از جریان فتنه در ایران گفت: ما آرزو داریم که مخالفان و مردم شجاع در خیابان‌ها بتوانند همان فرصتی را که در مصر شاهد آن بودیم و مردم مصر هفته گذشته توانستند از آن استفاده کنند، به‌دست آورند.

بعدازظهر روز گذشته در تجمعی غیرقانونی، عناصر منافقین و سلطنت‌طلبان به خیابان‌ها آمدند که این تجمع همچون گذشته ناکام ماند.

روز یکشنبه هفته جاری، وزارت خارجه آمریکا برای اولین بار بخشی از توییتر را راه‌اندازی کرد که به‌صورت فارسی تغذیه می‌شد و این بخش برای عوامل فتنه راه‌اندازی شده بود.

درحالی‌که افراد تجمع‌کننده اعلام کرده بودند که درصدد هستند در حمایت از مردم تونس و مصر راهپیمایی کنند، در تجمع غیر‌قانونی خود در برخی از خیابان‌های شهر تهران که با بهانه حمایت از مردم مصر و تونس برگزار شد، هیچ شعاری در حمایت از آنها سر داده نشد.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/26:: 12:33 عصر     |     () نظر

موسوی‌‌ و کروبی ‌از منافقین‌ هم ‌بدترند

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای ضمن تاکید بر این نکته که جنگ با انقلابی که امام فرمود حفظ آن از اوجب واجبات است و هم‌دستی با دشمن برای براندازی نظام حکم محاربه با امام زمان را دارد، تصریح کرد: موسوی و کروبی در حکم ناکثین ولو بدتر از آنها یعنی منافقین قرار دارند.
 متن بیانیه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور به شرح ذیل است:

"آیا ندیدید کسانی که طرح دوستی با گروهی که مورد غضب خداوند بودند، ریختند خداوند عذاب شدیدی برای آنها فراهم ساخته است.... "14و 15 مجادله پس از حماسه تاریخی 9 دی و 22 بهمن 88 در حالی که نظام در حال فروپاشی امپریالیسم و دشمنان سفاک این مرز و بوم نگران جلوه‌های دیگری از شکوه اتحاد و عظمت همبستگی آمیخته با بصیرت ملت ایران بودند، یک بار دیگر زوزه گرگ‌های زخمی دندان به خون مستضعفان آغشته و در کمین نشسته از قلم‌های ناپاک و حلقوم کثیف مشتی وطن‌فروش، منحرف و فاسد شنیده شد که حقیقتا آیه شریفه 43 سوره فرقان به خوبی وصف‌شان نموده است.. " آیا دیدی کسی را که هوای نفسش را معبود خویش قرار داده است؟ آیا تو می‌توانی او را هدایت کنی؟ "

بیانیه‌ای که توسط آن دو عنصر فاسق و خودفروخته سیاسی یعنی موسوی و کروبی طی هفته گذشته در پوشش حمایت از مردم مصر و در باطن احیای نهضت مرده سبز نفاق، منتشر شد چند نکته قابل تأمل داشت: اولا اینکه امثال این دو تفاله آمریکا و غرب در هر جای دیگر دنیا با حکومت‌ها چنین رفتاری داشتند، ذره‌ای لطف و ترحم که امروز از آن بهره می‌برند شامل‌شان نمی‌شد اما جالب است که همچنان با بی‌آبرویی تمام بیانیه می‌نویسند.

ثانیاً در حالی که مردم خود را برای راهپیمایی میلیونی 22 بهمن آماده می‌کردند انتخاب 25 بهمن برای راهپیمایی یعنی اعتقاد نداشتن و به رسمیت نشناختن روز 22 بهمن همانروز استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران و در نتیجه یعنی عبور از نظام جمهوری اسلامی ایران برآمده از خون چند صد هزار شهید.

ثالثا، تظاهرات به نام حمایت از مردم مصر بود؛ نکته جالب و مضحک این است که حسنی مبارک، عزیز اسرائیل و آمریکا بود. میرحسین موسوی و مهدی کروبی هم عزیز آمریکا و اسرائیل هستند. پس این تناقض را چه می‌شود. همان آمریکایی که حسنی مبارک دفاع می‌کرد و همان صهیونیست‌ها که نگران رفتن مبارک بودند همانها هم حامیان اصلی این دو نفر رأس‌الفتن هستند. در واقع مبرهن است که اینها مبارک‌های اسرائیل و آمریکا در ایران هستند.

حمایت این مبارک‌ها از تظاهرات ضد مبارکی در مصر یک دروغ بزرگ دیگر مضاف بر خدعه‌های قبلی آنهاست.

رابعا زنده کردن جریان نفاق و برانداز که حدود یک سال پیش در 9 دی 88 به کما رفت و در 22 بهمن همان سال در گورستان خشم مردم دفن شده است پروژه این نااهلان نابخرد و کینه‌توز بود. که البته مثل دفعات قبل در محاسبات خود دچار اشتباهی بزرگ در تحلیل از شرایط سیاسی مردم و جامعه شدند و باز هم نزد افکار عمومی تحقیر شدند.

آیا نمی‌دانند 2 سال است مردم به یاد آنها در مساجد و تکایا شعار مرگ بر منافق و مرگ بر ضد ولایت فقیه سر می‌دهند؟ هر چند از نگاه ما آن 2 نفر (موسوی و کروبی) در حکم ناکثین ولو بدتر از آنها یعنی منافقین قرار دارند و آنها را خروج یافته از دین و کتاب خدا می‌دانیم اما آیات 119 و 120 سوره آل عمران را متذکر شان می‌شویم. "شما کسانی هستید که آنها را دوست می‌دارید. اما آنها شما را دوست نمی‌دارند... اگر نیکی به شما برسد آنها را ناراحت می‌کند و اگر حادثه ناگواری برای شما رخ بدهد خوشحال می‌شوند "

هان دوستان دیروز و دشمنان امروز انقلاب به راستی که رابطه شما با دشمن مصداق ایه فوق است.

بدانید از نظر نویسندگان این بیانیه شما و اعوان و انصارتان مرتد و خروج یافته از دین هستید.

جنگ با انقلابی که امام فرمود حفظ آن از اوجب واجبات است و انقلابی که اسلام را زنده کرد و هم‌دستی با دشمن برای براندازی نظام حکم محاربه با امام زمان را دارد.

موضوع مهم دیگری که روز گذشته در حادثه‌ای مشکوک رخ داد کشته شدن یک جوان دانشجوی دانشگاه هنر در تهران بود که بوی توطئه‌ای دیگر و تکرار سناریوی نخ نمای ندا آقاسلطان را به مشام می‌رساند.

بلاشک مسبب ریخته شدن خون این جوان مثل تمام خون‌هایی که پس از فتنه ریخته شده موسوی و کروبی هستند.

فضا دادن به اجرای پروژه‌ها و تاکتیک‌های شیطانی دشمن برای تحریک احساسات و عواطف مردم و نیز خوراک خبری برای دستگاه‌های تبلیغاتی غرب به منظور از سرگیری فتنه‌های داخلی و انحراف افکار عمومی از موضوع مصر در منطقه و نیز تضعیف اقتدار رو به گسترش نظام و دولت در عرصه بین‌المل بازی کثیفی است که همه از آن آگاهند و به خوبی نسبت به آن بصیرت دارند.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشته شدن این جوان دانشجو را به عموم دانشگاهیان ایران تسلیت عرض نموده و اعلام می‌دارد که آن دانشجو قربانی فساد و توطئه 2 راس فتنه یعنی موسوی و کروبی شده است و ضمن هشدار نسبت به پیراهن عثمان بلند کردن فتنه‌گران خطاب به دستگاه قضا برخورد فوری‌ و بی‌درنگ با سران فتنه یعنی موسوی و کروبی آن 2 شرور که فی‌الحال از روی حقه و بغض و کینه خود را به عمله‌های سیاسی آمریکا و اسرائیل در ایران تنزل داده‌اند را مطالبه می‌دارد و صراحتا می‌گوید در صورت کوتاهی در برخورد با آنها، راه محاکمه سران فتنه را به دستگاه قضا نشان خواهد داد.
 

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/26:: 12:33 عصر     |     () نظر

25 بهمنی پر از خاااالی ...!!!

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/26:: 12:32 عصر     |     () نظر

بیانیه مادران عزادار و داغدار به مناسبت 25 بهمن

شاید در آن روزها که هیجانات بر آنان غلبه داشت، همه چیز از دریچه احساسات دیده می شد و فکر می کردیم باید همین راه را برویم ولی امروز و با گذشت یک سال و اندی از آن حوادث غم بار، می گوئیم ما می توانستیم راه های دیگر را برویم ولو به نتیجه نرسیم
جمعی از مادران داغدار در واکنش به اقدام غیر قانونی و فتنه گرانه میر حسین موسوی و مهدی کروبی برای روز 25 بهمن خطاب به آنها بیانیه ای نوشتند که در زیر می خوانید:
بسم الله الرحمن الرحیم
مردم عزیز!
باخبر شدیم آقایان میرحسین موسوی و مهدی کروبی به مناسبت انقلاب مردم مصر و تونس طی اطلاعیه ای از وزارت کشور برای روز 25 بهمن تقاضای مجوز راهپیمایی کرده اند.
نمی دانیم دلیل این حرکت دیرهنگام آقایان چیست؟ ولی هر چه باشد کاری است بی فایده و جز خسارت و یأس بیشتر ثمره دیگری در برنخواهد داشت. مردم ایران در 22 بهمن به نفع مردم مصر و تونس شعار دادند، اگر قرار به تأثیر باشد همان شعارها مؤثر خواهد افتاد.
هر چند که ما هنوز غم از دست دادن فرزندانمان را فراموش نکرده ایم و التیامی برای آن نیافته ایم ولی این را می دانیم که ای کاش فرزندان ما پا در این راه نگذاشته و جان عزیز خود را سر هیچ و پوچ نمی گذاشتند.
اگر آنان امروز بودند، می توانستند مثل دیگران زندگی کنند و برای آرزوهای خود، تلاش کنند. شاید در آن روزها که هیجانات بر آنان غلبه داشت، همه چیز از دریچه احساسات دیده می شد و فکر می کردیم باید همین راه را برویم ولی امروز و با گذشت یک سال و اندی از آن حوادث غم بار، می گوئیم ما می توانستیم راه های دیگر را برویم ولو به نتیجه نرسیم، مگر امروز بعد از این همه رنج و محنت و داغ، به جایی رسیده ایم که باز هم می خواهیم همان راه را تکرار کنیم.
ای کاش فرزندان ما بودند و در آغوش ما، مایه دلگرمی و محبت بودند و نه در گوشه قبرستان.
تازه برخی از مادران که از این هم پشیمان تر هستند و نگران عذاب الهی برای فرزندان خود هستند.
ما مادران داغدار نه تنها توصیه نمی کنیم که در تجمع 25 بهمن شرکت کنید بلکه از مادران خوب کشورمان می خواهیم که مواظب جوانان خودتان باشید، آنان شور و احساسات جوانی دارند و بر اساس هیجانات و شرایط جوانی تصمیم می گیرند، نگذارید آنان با رفتار و احساس و هیجان خود، زندگی شما را هم تباه کنند، بیائید به آینده فکر کنیم.
 
 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/26:: 12:30 عصر     |     () نظر

فریاد مرگ بر موسوی، کروبی و خاتمی در صحن علنی مجلس

نمایندگان مجلس با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، موسوی، کروبی و خاتمی در صحن علنی پارلمان تجمع غیرقانونی فتنه‌گران آمریکایی را محکوم کردند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق آغاز جلسه علنی خود با اشاره به نقش آمریکا در مخالفت با انقلاب مصر و نقش ایران در حمایت از این انقلاب به دسیسه‌های جدید آمریکا برای ایجاد ناامنی در کشور ایران و برپایی تظاهرات انحرافی 25 بهمن‌ماه توسط ایادی آنها اشاره کرد. 

نمایندگان مجلس بعد از این نطق لاریجانی با سر دادن فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر موسوی، مرگ بر کروبی و مرگ بر خاتمی تجمع غیرقانونی عده‌ای را در روز گذشته محکوم کردند. 

نمایندگان مجلس بعد از اتمام نطق لاریجانی مقابل جایگاه هیئت رئیسه جمع شده و فریاد سر دادند که: "موسوی، کروبی، اعدام باید گردند " این نمایندگان همچنین تاکید کردند: "ما همه سرباز توئیم خامنه‌ای، گوش به فرمان توئیم خامنه‌ای " و "ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده ".


فتنه های رسانه ای ضد انقلاب هم به جایی نرسید

این افراد که ظاهرا حتی سر سوزن اعتقاد های خود را به تعریف های بی بی سی و صدای آمریکا فروخته اند فکر کرده اند که می توانند عمروعاص زمان شوند و با قرآن سرنیزه کردن و مکر و فریب مردم خود را مطهر از هرچیزی نشان بدهند غافل از اینکه دست برحق مردم بر گلویشان سنگینی می کند.
بولتن نیوز: روز گذشته در حالی رسانه های ضد انقلاب با همه توان خود به میدان آمده بودند که تلاش های چندین روزه آنان با حضور بسیار کم مردم نقش برآب شد و دستپاچگی و هوچی گری این رسانه ها برای بازتاب اخبار خیابان های تهران از این موضوع حکایت داشت . این رسانه های لندن نشین در حالی دیشب همه تلاش خود را برای پوشش اخبار کذب از سطح تهران و حتی شهرستان ها می کردند که فقط تعداد معدودی از منافقین و معاندین نظام به خیابان ها آمده بودند و از مردم خبری نبود. 

این رسانه ها در حالی در گزارش های خود علاوه بر تهران از تجمع های چند هزار نفری در اصفهان و شیراز خبر می دادند که در شهرستان های ذکر شده جمعیت های انگشت شماری در برخی خیابان ها با تجمع قصد راهپیمایی داشتند که به دلیلی پشتیبانی نکردن مردم موفق به این کار نشدند.اما نکته ای که حائز اهمیت است این است که عده ای در داخل کشور نیز با این رسانه های معلوم الحال که هدفی جز براندازی نظام جمهوری اسلامی ندارند همراه شده و خط نفاق و اختلاف افکنی بین مردم را رواج دادند.

این افراد که مدت هاست گوششان عیب پیدا کرده است و صدای رسای رهبری عزیز انقلاب و مردم را نمی شنوند دیروز ظاهرا چشم هایشان هم عیب پیدا کرد و با دیدن مشتی منافق جیره خوار که با آمدن به خیابان و برهم زدن نظم عمومی و ازبین بردن اموال مردمی به خیال باطل خود سودای براندازی داشتند، خیال کردند که باز طرفدارانی پیدا کرده اند و با بزرگ کردن دروغ خود خیال کردند می توانند آن را باورپذیر تر کنند اما تنها چیزی که عایدشان شد یک رسوایی تازه در نظر مردم بود.

این افراد که ظاهرا حتی سر سوزن اعتقاد های خود را به تعریف های بی بی سی و صدای آمریکا فروخته اند فکر کرده اند که می توانند عمروعاص زمان شوند و با قرآن سرنیزه کردن و مکر و فریب مردم خود را مطهر از هرچیزی نشان بدهند غافل از اینکه دست برحق مردم بر گلویشان سنگینی می کند. آنها بدانند که تا دیروز که بحث یارانه ها و افزایش قیمت ها و کاهش صفرهای پول ملی و به طور کل اقتصاد کشور را دست آویز بهانه جویی های سیاسی قرار داده بودند و امروز سینه زن مردم مصر شده اند لحظه به لحظه چهره منفور خود را سیاه تر از گذشته می کنند و دیگر کم ترین جایگاهی در این کشور ندارند.

 

 

تعدادی از آشوبگران دیروز دستگیر شدند

 سردار رادان از شهادت یک نفر از هموطنانمان و مجروح شدن 9 نفر از نیروهای امنیتی بر اثر تیراندازی منافقان در حوادث روز گذشته خبر داد.

سردار احمدرضا رادان امروز در همایش روسای پلیس آگاهی و در جمع خبرنگاران گفت: به دنبال فراخوان سران فتنه بعد از 22 بهمن عده‌ای تهییج شده بودند. 

وی اظهار داشت: اطلاعات لازم مبنی بر اینکه این فراخوان با خط‌گیری از سوی کشور آمریکا، انگلیس و اسرائیل انجام شده در اختیار داریم، تماس‌های تلفنی انجام شده در این زمینه گویای همه چیز است. 
 
سردار رادان گفت: سران فتنه دو هدف را در این زمینه دنبال می‌کردند یکی تحت الشعاع قرار دادن جمعیت 50 میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن و دیگری به بیراهه بردن انقلاب مردم تونس و مصر بود. طبیعی است که آمریکا و اسرائیل از حذف سران تونس و مصر بسیار نگرانند و این موضوع برایشان سخت است. 
 
وی تصریح کرد: پوشش خبری حوادث مصر و تونیس نیز نشان داد که آمریکا و انگلیس در این زمینه بسیار سخت اطلاع رسانی می‌کنند. 
 
این مقام ارشد نیروی انتظامی گفت: برای تجمع غیرقانونی دیروز منافقان به کار گرفته شده بودند هر چند تجمع بسیار کوچکی در چند نقطه برگزار شد. 
 
سردار رادان تصریح کرد: منافقان با استفاده پیک ترافیک و حضور مردم در خیابان‌ها که در ساعات پایان کار بود منتظر همراهی مردم ماندند اما نه تنها مردم کمکشان نکردند بلکه در راهپیمایی خودجوش علیه آنان تظاهرات کردند. 
 
سردار رادان ادامه داد: در غرب تهران یک تجمع 150 نفره که عمدتا از منافقان و مزدوران آمریکا و انگلیس بود چند سطل زباله به آتش کشیده شد. 
 
* تعدادی از آشوبگران دیروز دستگیر شدند 
 
جانشین فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: در حوادث دیروز تعدادی از آشوبگران دستگیر شدند و متأسفانه عوامل منافق روز گذشته به سوی مردم و نیروهای امنیتی تیراندازی کردند. 
 
وی اظهار داشت: در این تیراندازی‌ها 9 نفر از نیروهای امنیتی مجروح شدند و تعدادی از مردم در تیراندازی عوامل منافقان مجروح شدند. 
 
سردار رادان تأکید کرد:‌ در جریان تیراندازی عوامل منافقان یک نفر به شهادت رسیده است. 
 
جانشین فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: سران فتنه دستشان به خون مردم آلوده است و باید پاسخگوی این اقدامات باشند. 
 
این مقام عالی نیروی انتظامی گفت: در گزارش اطلاعاتی که در دست داشتیم می‌دانستیم که منافقان در تلاش هستند تا در آشوب روز 25 بهمن کشته‌سازی کنند و در این زمینه اقدامات زیادی هم انجام دادند. 
 
وی اظهار داشت: خوشبختانه مردم آگاه ایران دیروز از جریان فتنه پشتیبانی نکرد. 
 
سردار رادان گفت: چند نفر از منافقان نیز در حوادث روز گذشته دستگیر و پس از تکمیل پرونده در اختیار قوه قضاییه قرار می‌گیرند. 
 
وی اظهار داشت: تخریب اموال عمومی روز گذشته بسیار کم بود و در چندین مورد به اتوبوس‌های بی‌آرتی و ایستگاه اتوبوس خسارتی وارد شده است اما به دلیل سرعت عمل پلیس و نیروهای امنیتی آشوبگران نتوانستند کاری کنند.
 
 
 
 

گزارش فارس از 25 بهمن تهران

شبکه های ماهواره ای سایت های اینترنتی وابسته به دولت انگلیس و آمریکا و رژیم صهیونیستی از چندین هفته قبل با دعوت عناصر بازیچه خود موسوی و کروبی به بهانه حمایت از مردم مصر و تونس خواهان حضور آشوبگران در کف خیابان در ساعت 15 امروز 25 بهمن شده بودند، این بار نیز چون گذشته ناکام از صحنه خارج شدند.

تعجب‌آور این است انگلیس و آمریکا که حامی مبارک و بن‌علی بودند برای حضور آشوبگران در خیابان‌های تهران برای حمایت از مردم مصر و تونس تبلیغات وسیعی به عمل می‌آوردند.

با حضور مردم تلاش‌های توطئه استکبار جهانی برای برهم زدن نظم عمومی در برخی خیابان‌های تهران خنثی شد. علی‌رغم تبلیغات گسترده سایت‌های ضد انقلابی برای کشاندن مردم به کف خیابان به بهانه حمایت از مردم مصر و تونس فتنه‌گران کما فی‌السابق نتوانستند کاری را از پیش ببرند و با حضور فعال مردم در صحنه و در کنار نیروی انتظامی همچنان ناکام باقی ماندند.

یک سایت داخلی متعلق به جریان فتنه که متاسفانه منصوب به یکی از مقام های سابق است و با هزینه متعلق به بیت المال اداره می شود، تلاش کرد تا برای فریب افکار عمومی این تجمع را دارای مجوز قانونی اعلام کند . خبر این سایت به عنوان خوراک تبلیغاتی رسانه های وابسته به غرب و نظام صهیونیستی بلافاصله مورد استفاده انبوه قرار گرفت.

عناصر منافقین، سلطنت‌طلبان، اراذل و اوباش و فتنه به دنبال تبلیغات چندین هفته‌ای سایت‌های ضد انقلابی و با بهانه حمایت از مردم مصر و تونس در برخی خیابان‌های تهران قصد ایجاد اختلال و برهم زدن نظم عمومی را داشتند که هرچند موجب آزار و اذیت مردم و ایجاد راهبندان و ایجاد ترافیک برای ساعاتی در برخی از خیابان‌ها شد، اما با حضور مردم و امت حزب‌الله در صحنه منزوی و متواری شدند.

خوشبختانه برخی از عناصر منافقین و برخی گروهک‌ها که در صدد سوء استفاده از این فضا بودند از سوی مردم دستگیر و تحویل نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی شدند.

عده‌ای از آشوبگران برای مردم ایجاد مزاحمت کرده و موجب ترافیک شدند برخی از آنها در حوالی میدان توحید حداکثر تلاش‌شان به آتش کشیدن سطل زباله و ایستگاه اتوبوس و در خیابان های فرعی بودند که با نفرت و اعتراض مردم روبه‌رو شدند.

از آنجایی که این تجمعات چند نفره با ادعای حمایت از مردم مصر و تونس انجام شد هیچ شعاری در حمایت از مردم مصر و تونس سر داده نشد و حداکثر کاربرد آن ایجاد ترافیک و برهم زدن نظم و امنیت شهری بود که البته در بخش ترافیک مردم تهران به آن عادت داشتند.

مردم که از اقدام آشوبگران به خشم آمده بودند مرتب علیه موسوی و کروبی و سایر عوامل فتنه شعار سر می‌دادند و میرحسین و کروبی را مورد لعن و نفرین قرار می‌دادند و خواستار دستگیری، محاکمه و اشد مجازات برای سران فتنه بازیخورده دشمن بودند.

در جریان حوادث امروز تعدادی از عوامل گروهک‌های منحله و تروریستی منافقین، سلطنت‌طلب‌ها، کومله و... که قصد خرابکاری داشتند قبل از هر گونه اقدامی دستگیر شدند.

یکی از عوامل این گروهک‌ها تمام جیب‌های خود را پر از سنگ کرده بود و این سنگ‌ها را به سمت مردم و نیروی انتظامی پرتاب می‌کرد، بلافاصله شناسایی و دستگیر شد.

اقتدار مردم و نیروهای انتظامی و بسیجی در صحنه مشهود بود به گونه‌ایی که آن عده‌ قلیل که فهمیدند حرکت‌شان با اقبال مردم روبه‌رو نمی‌شود و موفقیتی نخواهند داشت،با هجوم مردم به سمت شان صحنه را ترک کرده و فرار را ترجیح می‌دادند و رسانه‌‌های غربی هم که مدام برای کشاندن مردم به خیابان تلاش می‌کردند وقتی که دیدند کارشان توفیقی ندارد از شدت تبلیغات خود کاستند.

ساعتی که برای این تجمع انتخاب شده بود ساعتی بود که با تعطیلی مردم از ادارات روبه‌رو شده بود و به طور طبیعی مردمی که می‌خواستند به منزل بازگردند در اثر ترافیک مجبور بودند، پیاده‌روها را پیاده طی کنند.
صاحب‌نظران تعداد نیروها در این تجمعات را بسیار کمتر از تجمعات 13 آبان و روز عاشورا ارزیابی کردند.

دعوت کنندگان به راهپیمایی 25 بهمن حامیان مبارک در تهران بودند؛ چرا که دوستان مبارک (آمریکا واسرائیل) همان حمایت کنندگان از جریان فتنه درداخل کشور بودند. این توطئه دشمن و جریان فتنه به منظور همراهی با نظام سلطه برای تغییر موضوع فعلی و اصلی جهان از مصر به ایران ، انتقام استکبار جهانی از مردم ایران به واسطه شکست مفتضحانه و تلاش برای آدرس غلط دادن به افکار عمومی جهان بود که الحمدلله مثل همیشه با هوشیاری مردم خنثی شد.

ماهیت اصلی جریان فتنه یعنی نفاق ، باسردادن شعار نه غزه ونه لبنان درگذشته و فریاد حمایت ازمردم مصر در امروز برهمگان آشکار شده است. راهپیمایی گسترده مردم درسراسرکشور در 22 بهمن و حمایت از مردم مصر در این روز نشان داد که هرگونه تجمع وراهپیمایی دیگر غیرمردمی وغیر قانونی بود. اگر لازم باشد مردم همچون 22 بهمن و نهم دی 88 باز هم فعالانه تر در صحنه خواهند بود.

تجمع های چند هزارنفری شهرستان فقط چند ده نفر بودند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/26:: 12:30 عصر     |     () نظر

جمع نشدن 10هزار نفر در تهرانِ 10 میلیونی پس از 10روز
کری‌خوانی و رفع دغدغه در مورد بازداشت موسوی و کروبی

 

 ماجرای روز دوشنبه 25 بهمن تهران نشان داد که دغدغه برخی تصمیم‌سازان در مورد تبعات بازداشت موسوی و کروبی و احتمال احیای مجدد بدنه اجتماعی جریان فتنه موضوعیت ندارد و با توجه به بازی علنی این دو نفر در پازل امریکا و رژیم صهیونیستی به‌ویژه در جریان سقوط حسنی مبارک، اکنون بهترین زمان برای دستگیری و محاکمه این افراد است.

سرانجام پس از 10 روز جوسازی و کری‌خوانی سران و رسانه‌های جریان فتنه در مورد تجمع روز 25 بهمن، امروز در نهایت چند گروه بین 50 تا 100 نفری در خیابان‌های انقلاب و آزادی تهران حاضر شدند و حتی سرجمع عدد افرادی که با اراده مشخص در این محل حاضر شده بودند، در تهران با بیش از 10 میلیون جمعیت به 10 هزار نفر هم نرسید.

اما بی‌رغبتی مردم تهران به فراخوان موسوی و کروبی آن‌قدر واضح بود که حتی شبکه بی‌بی‌سی فارسی نیز که با ذوق و شوق برای پوشش آن، سه ساعت زودتر از هر روز برنامه‌هایش را آغاز کرده بود، ساعاتی بعد از زبان حسین باستانی ناچار شد اعتراف کند که تجمع امروز تهران فراگیر نبوده و تنها در قالب گروه‌های محدود شکل گرفته است.

راهپیمایی مورد حمایت منافقین، گروهک ریگی، رضا ربع پهلوی، مقام‌های کاخ سفید و رژیم صهیونیستی در حالی برای امروز برنامه‌ریزی شده بود که طراحان آن دو هدف اصلی را مدنظر داشتند. آن‌ها از طرفی قصد داشتند که تحولات اخیر در کشورهای افریقایی و منطقه را که به‌دلیل سیبل شدن متحدان اصلی امریکا و اسرائیل کاملاً‌ به ضرر آن‌ها است، سرشکن کنند ودر نتیجه به بهانه دفاع از مردم مصر و تونس که (اتفاقاً‌ امروز تنها شعاری که معدود فتنه‌گران سر ندادند، در حمایت از مردم مصر و تونس بود!)، متحدان کاخ سفید را از کانون توجه و نفرت عمومی خارج کرده و نقطه ثقل توجه افکار عمومی دنیا را به ایران منتقل کنند. همچنین از طرف دیگر، به‌دنبل این بودند که با آگاهی از اینکه دولت به تجمع‌های ساختارشکنانه آنان که برخلاف اصل 27 قانون اساسی هم بر خلاف مبانی اسلام است و هم قید بدون سلاح در آن رعایت نمی‌شود، پس از صادر نشدن مجوز، در ادامه پروژه هتک آبروی کشور، نظام سیاسی ایران را مشابه کشورهایی با نظام دیکتاتوری مصر و تونس نمایش دهند.

با این حال، حضور ایذایی گروه‌های چند ده نفره در برخی نقاط خیابان‌های آزادی و انقلاب تنها به اخلال در رفت‌وآمد مردم منجر شد و در حالی که از ساعت 15 به بعد هر روز تهران به‌ویژه در مناطق مرکزی شهر ترافیک خاصی را تجربه می‌کند، امروز این ترافیک چند برابر شد و شهروندان زیادی ناچار به پیاده شدن از وسایل نقلیه و پیمودن مسافت طولانی شدند.

همچنین دانشجویان معتقد به نظام در دانشگاه تهران پس از پایان مراسمی که در دانشگاه داشتند، با حضور در مقابل سر در اصلی دانشگاه و در دست گرفتن پرچم‌های یاحسین(ع) و حمل تصاویری از امام راحل و رهبر انقلاب در کنار دانشجویان مؤمن دیگری که از دانشگاه امیرکبیر به آن‌ها پیوستند، به سمت میدان انقلاب حرکت کردند و با سر دادن شعارهای انقلابی، بساط جمع محدود فتنه‌گران را به‌هم زدند.

با این حال،‌ بی‌رغبتی آشکار مردم تهران در همراهی با جریان فتنه نشان داد این تصور در میان برخی افراد که بازداشت موسوی و کروبی ممکن است تبعات سنگینی داشته باشد و بنابراین، هنوز وقت محاکمه آن‌ها فرا نرسیده، درست نبوده و علی‌رغم تأخیر در این اقدام که هزینه‌های زیادی نیز برای کشور داشته است، اکنون با توجه به همراهی واضح این دو نفر با سیاست‌های امریکا و رژیم صهیونیستی و ریزش تقریبا کامل بدنه اجتماعی فتنه،‌ در حال حاضر بهترین زمان برای محاکمه موسوی و کروبی است.

 

حالا وقت دستگیری موسوی و کروبی است

ماجرای روز دوشنبه 25 بهمن تهران نشان داد که اکنون بهترین زمان برای دستگیری و محاکمه این افراد است.

ماجرای روز دوشنبه 25 بهمن تهران نشان داد که دغدغه برخی تصمیم‌سازان در مورد تبعات بازداشت موسوی و کروبی و احتمال احیای مجدد بدنه اجتماعی جریان فتنه موضوعیت ندارد و با توجه به بازی علنی این دو نفر در پازل امریکا و رژیم صهیونیستی به‌ویژه در جریان سقوط حسنی مبارک، اکنون بهترین زمان برای دستگیری و محاکمه این افراد است.

رجانیوز در این زمینه نوشت: سرانجام پس از 10 روز جوسازی و کری‌خوانی سران و رسانه‌های جریان فتنه در مورد تجمع روز 25 بهمن، روز دوشنبه در نهایت چند گروه بین 50 تا 100 نفری در خیابان‌های انقلاب و آزادی تهران حاضر شدند و حتی سرجمع عدد افرادی که با اراده مشخص در این محل حاضر شده بودند، در تهران با بیش از 10 میلیون جمعیت به 10 هزار نفر هم نرسید.

اما بی‌رغبتی مردم تهران به فراخوان موسوی و کروبی آن‌قدر واضح بود که حتی شبکه بی‌بی‌سی فارسی نیز که با ذوق و شوق برای پوشش آن، سه ساعت زودتر از هر روز برنامه‌هایش را آغاز کرده بود، ساعاتی بعد از زبان حسین باستانی ناچار شد اعتراف کند که تجمع تهران فراگیر نبوده و تنها در قالب گروه‌های محدود شکل گرفته است.

راهپیمایی مورد حمایت منافقین، گروهک ریگی، رضا ربع پهلوی، مقام‌های کاخ سفید و رژیم صهیونیستی در حالی برای روز دوشنبه برنامه‌ریزی شده بود که طراحان آن دو هدف اصلی را مدنظر داشتند. آن‌ها از طرفی قصد داشتند که تحولات اخیر در کشورهای افریقایی و منطقه را که به‌دلیل سیبل شدن متحدان اصلی امریکا و اسرائیل کاملاً‌ به ضرر آن‌ها است، سرشکن کنند ودر نتیجه به بهانه دفاع از مردم مصر و تونس که (اتفاقاً‌ در روز 25 بهمن تنها شعاری که معدود فتنه‌گران سر ندادند، در حمایت از مردم مصر و تونس بود!)، متحدان کاخ سفید را از کانون توجه و نفرت عمومی خارج کرده و نقطه ثقل توجه افکار عمومی دنیا را به ایران منتقل کنند.

همچنین از طرف دیگر، به‌دنبل این بودند که با آگاهی از اینکه دولت به تجمع‌های ساختارشکنانه آنان که برخلاف اصل 27 قانون اساسی هم بر خلاف مبانی اسلام است و هم قید بدون سلاح در آن رعایت نمی‌شود، پس از صادر نشدن مجوز، در ادامه پروژه هتک آبروی کشور، نظام سیاسی ایران را مشابه کشورهایی با نظام دیکتاتوری مصر و تونس نمایش دهند.

با این حال، حضور ایذایی گروه‌های چند ده نفره در برخی نقاط خیابان‌های آزادی و انقلاب تنها به اخلال در رفت‌وآمد مردم منجر شد و در حالی که از ساعت 15 به بعد هر روز تهران به‌ویژه در مناطق مرکزی شهر ترافیک خاصی را تجربه می‌کند، امروز این ترافیک چند برابر شد و شهروندان زیادی ناچار به پیاده شدن از وسایل نقلیه و پیمودن مسافت طولانی شدند.

همچنین دانشجویان معتقد به نظام در دانشگاه تهران پس از پایان مراسمی که در دانشگاه داشتند، با حضور در مقابل سر در اصلی دانشگاه و در دست گرفتن پرچم‌های یاحسین(ع) و حمل تصاویری از امام راحل و رهبر انقلاب در کنار دانشجویان مؤمن دیگری که از دانشگاه امیرکبیر به آن‌ها پیوستند، به سمت میدان انقلاب حرکت کردند و با سر دادن شعارهای انقلابی، بساط جمع محدود فتنه‌گران را به‌هم زدند.

با این حال،‌ بی‌رغبتی آشکار مردم تهران در همراهی با جریان فتنه نشان داد این تصور در میان برخی افراد که بازداشت موسوی و کروبی ممکن است تبعات سنگینی داشته باشد و بنابراین، هنوز وقت محاکمه آن‌ها فرا نرسیده، درست نبوده و علی‌رغم تأخیر در این اقدام که هزینه‌های زیادی نیز برای کشور داشته است، اکنون با توجه به همراهی واضح این دو نفر با سیاست‌های امریکا و رژیم صهیونیستی و ریزش تقریبا کامل بدنه اجتماعی فتنه،‌ در حال حاضر بهترین زمان برای محاکمه موسوی و کروبی است.

 

 تهران، ?? بهمن، روز ولنتاین، میدان التحریر (آزادی سابق)
نقش سفارت انگلیس در اغتشاشات ??بهمن

 عوامل سفارت انگلیس روز گذشته در اغتشاشات تهران نقش پررنگی داشتند.

 به گزارش جوان آنلاین اعضا و عوامل وابسته به این سفارتخانه همچون اغتشاشات سال?? نقش مهمی در درگیریهای پراکنده ??بهمن داشتند. بنابراین گزارش عوامل وابسته به لانه جاسوسی انگلیس روز گذشته با ماشینهای پلاک سیاسی اقدام به فیلم برداری و عکس برداری از درون ماشینها می نمودند.

همچنین شنیده ها از تردد مشکوک برخی عوامل این سفارت در نقاط حادثه خیز دیروز تهران در ساعاتی قبل از اغتشاشات حکایت دارد.لازم به ذکر است در آشوبهای خرداد?? "رسام"وابسته مطبوعاتی سفارت انگلیس در تهران پرده از دخالت این سفارتخانه در آن آشوبها برداشته بود.

این آقا دختر بود

بررسی تطبیقی تاکتیک های ضدانقلاب جدید و نفاق قدیم نشان از تشابه روش های به کار برده شده توسط گروه های معاند دارد.
 
به گزارش الف، تصاویر زیر به وضوح نشان می دهد که جریان فتنه چگونه به صورت تاکتیکی با تاکید بر جنسیت و دختر یا زن بودن تلاش دارد با عوامفریبی از احساسات مردم سوء استفاده کند. تاکتیک مذکور دقیقا مشابه تاکتیک های گروهک نفاق در آشوب های اول انقلاب است.
 
تصویر تبلیغات ضدانقلاب:
 
 
 
تصویر مربوط به دختر! مذکور:
 

 
 
گفتنی ست، قهرمان پولکی معاندان پس از مذاکره به پایین جرثقیل هدایت شد. پس از بازداشت این فرد مشخص شد که در اثر مصرف زیاد مواد مخدر حالت طبیعی ندارد و با تطمیع مالی اقدام به انجام این حرکت کرده است.
 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/26:: 12:27 عصر     |     () نظر
گفت‌وگوی تلفنی موسوی با مأمور ارشد سیا یک روز قبل از فراخوان 25 بهمن
یک نماینده مجلس در گفت‌وگو با فارس فاش کرد

خبرگزاری فارس: یکی از نمایندگان مجلس از گفت‌وگوی تلفنی میرحسین موسوی با مأمور ارشد سیا یک روز قبل از فراخوان 25 بهمن پرده برداشت. حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به اقدامات روز گذشته فتنه‌گران که با شهادت جوانی نیز همراه بوده است، اظهار داشت: فراخوان موسوی و کروبی برای حضور فتنه‌گران در خیابان‌های تهران اقدام علیه امنیت ملی است و نمی‌توان از کنار این گونه اقدامات به سادگی عبور کرد.

وی با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی در حوادث روز گذشته به طور مستقیم دخالت کرده‌اند، افزود: اسنادی موجود است که حکایت می‌کند یک روز قبل از فراخوان موسوی برای راهپیمایی، یکی از مأموران ارشد سازمان سیا با وی تلفنی گفت‌و‌گو کرده است.

این نماینده مجلس گفت‌وگوی تلفنی میرحسین موسوی با مأمور ارشد سازمان سیا (CIA) را جاسوسی توصیف کرد و از دستگاه اطلاعاتی و امنیتی کشورمان خواست نسبت به این موضوع به افکار عمومی پاسخگو باشند.


عکس / منافقین در حال مبارزه با سطل آشغال


 

شلیک مستقیم عناصر منافقین به سه شهروند و شهادت یک نفر

بنابر این گزارش، همانگونه که در خبرهای پیشین آمده بود، تیم های آموزش دیده و عملیاتی منافقین در راستای اهداف این گروهک تروریستی وارد کشور شده بودند تا با بهره برداری از رفتار عوامل داخلی فتنه، سطح شهر را به صحنه انتقام از شهروندان تهرانی تبدیل کنند.
 در اثر شلیک مستقیم عوامل تروریستی منافقین در تهران، سه نفر مجروح شدند.

به گزارش «تابناک»، عناصر عملیاتی منافقین بعدازظهر دوشنبه در حاشیه اغتشاشات پراکنده در تهران، با شلیک مستقیم گلوله سه نفر را مجروح کردند که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است. بنابر این گزارش، همانگونه که در خبرهای پیشین آمده بود، تیم های آموزش دیده و عملیاتی منافقین در راستای اهداف این گروهک تروریستی وارد کشور شده بودند تا با بهره برداری از رفتار عوامل داخلی فتنه، سطح شهر را به صحنه انتقام از شهروندان تهرانی تبدیل کنند.
گفتنی است بنابر اطلاعات رسیده ، تیم های عملیاتی منافقین جهت اغتشاش در روز 25 بهمن و عملیات تروریستی به تهران آمده که امروز بعد از ظهر نیز برخی از لیدرهای این تیم ها در برخی خیابان های تهران مشاهده شدند. در اثر این حادثه تروریستی در حاشیه تجمعات پراکنده 25 بهمن تهران، یکی از سه مجروح حادثه که سوابق بسیجی دارد،بنام صانع ژاله متولد 1362حافظ قرآن و دانشجوی رشته هنر  در اثر وخامت وضعیت پزشکی به شهادت رسید.
خبر تکمیلی در مورد تحرکات منافقین اینکه، ساعتی پیش یک تیم رسانه ای وابسته به این گروهک تروریستی که با تجهیزات کامل مشغول فعالیت بودند، در شهرک غرب تهران کشف و دستگیر شدند. گفتنی است یک تیم عملیاتی این گروهک تروریستی نیز دوشنبه‌شب در یکی از مناطق غرب تهران دستگیر شدند.

 

 

پیکر شهید "صانع ژاله " فردا تشییع می‌شود

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور اعلام کرد: مراسم تشییع پیکر شهید "صانع ژاله " از دانشجویان دانشگاه هنر تهران صبح فردا برگزار می‌شود. هادی قاسمی مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد: مراسم تشییع پیکر شهید صانع ژاله دانشجوی دانشگاه هنر تهران که روز گذشته در اغتشاشات خیابانی مورد هدف تیر مستقیم گروهک تروریستی منافقین قرار گرفت ساعت 9:30 فردا چهارشنبه از مقابل دانشگاه هنر تهران (چهارراه ولیعصر) به سمت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

صانع ژاله متولد سال 63 از هموطنان کردزبان اهل پاوه و دانشجوی رشته نمایش دانشگاه هنر تهران روز گذشته توسط یکی از گروه‌های تروریستی منافقین در خیابان امیر اکرم تهران با تیر مستقیم مورد هدف قرار گرفت که پس از اعزام به بیمارستان به شهادت رسید.

گروهک تروریستی منافقین همچنین 4 نفر دیگر از هموطنانمان را با تیر مستقیم مورد هدف قرار دادند که مجروح شدند و در بیمارستان تحت مداوا هستند. تجمع غیرقانونی فتنه‌گران، عناصر منافقین، سلطنت‌طلبان و اراذل و اوباش در برخی خیابان‌های شهر تهران موجب بروز اغتشاشاتی شد که با حضور به‌هنگام مردم، فتنه‌گران و دیگر عوامل مزدور مجبور به ترک صحنه شدند.

 

 

بیانیه سازمان بسیج مستضعفین در باره اغتشاشات 25 بهمن؛
شهادت مظلومانه دانشجوی بسیجی سند روشن جنایت آمریکا است

خبرگزاری فارس: سازمان بسیج مستضعفین در بیانیه‌ای تأکید کرد: شهادت مظلومانه دانشجوی بسیجی شهید صانع ژاله و مجروحیت چند بسیجی دیگر، نه‎فقط یک سند روشن بر جنایت آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی است بلکه از ارتباط جریان فتنه با آنان پرده برمی‌دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بسیج، سازمان بسیج مستضعفین در اعتراض به حضور غیرقانونی فتنه‌گران در روز 25 بهمن‌ماه و به شهادت رساندن دانشجوی بسیجی توسط عوامل فتنه‌گر بیانیه‌ای صادر کرد.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون
بار دیگر دست استکبار و صهیونیسم از آستین منافقین فتنه‌گر بیرون آمد تا با انتقام‌گیری از مردم به خیال خام خود با چیدن گلی از بوستان ملت شهیدپرور ایران عقده‌های ناشی از شکست بزرگ و تاریخی در مصر و تونس و سایر کشورهای اسلامی را فرو نشانند.

شهادت مظلومانه دانشجوی بسیجی شهید صانع ژاله و مجروحیت چند بسیجی دیگر، نه‎فقط یک سند روشن بر جنایت آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی است، بلکه استفاده از سلاح گرم در پناه اغتشاشات، نوعی اعلام جنگ مسلحانه فتنه‌گران علیه ملت غیور و ظلم‎ستیز ایران است که نباید از چشم مسئولان پنهان بماند و تجدید نظر فوری مسئولان امنیتی و قضائی کشور در برخورد با فتنه‌گران را اقتضا می‌کند و نشان می‌دهد که مطالبه به‎حق مردم شریف ایران برای برخورد جدی‌تر با سران ملعون فتنه، خواسته‌ای کاملا به‏حق و ‎بجاست.

در شرایطی که ملت‌های منطقه بیدار شده سران وابسته به غرب را یکی یکی سرنگون می‌کنند، تلاش تفاله‌های فتنه‌گر که با حمایت جاسوس‏خانه رژیم پلید پادشاهی انگلیس و هدایت رسانه‌های صهیونیستی و با ایجاد درگیری در چند خیابان و ارسال فیلم آن برای رسانه‌های سلطه‎گران جهان سعی می‌کنند تصویری ناامن از ایران به جهان مخابره کنند و نهضت‌های بیداری اسلامی را که از ملت ایران الهام و امید می‌گیرند مأیوس کنند، بدون شک به نتیجه نخواهد رسید و جز رسوایی سران فتنه به‏ویژه رأس پلید آنان را به‏دنبال نخواهد داشت.

امروز نوکری سران فتنه برای رژیم صهیونیستی مثل روز روشن شده و اگر کوچکترین تردیدی بر این وابستگی رذیلانه وجود داشت حوادث روز گذشته همه تردیدها را در اینکه سران فتنه مهره‌های بازی صهیونیسم‌اند، برطرف کرده است. این واقعیت تکلیف دستگاههای امنیتی کشور در برخورد با فتنه‌گران را سنگین‌تر می‌کند.

اندک فریب‎خوردگانی هم که با اغتشاش زمینه چنین اقدامات جنایتکارانه تروریستی را فراهم می‌کنند، بدانند که روند پیشروی بیداری اسلامی تا آزادی کامل فلسطین و نجات همه ملت‌های منطقه از چنگال استکبار ادامه خواهد یافت و کسانی که در مسیر نهضت بزرگ جهانی اسلام سنگ‏اندازی می‌کنند، سرنوشتی جز شاه و مبارک ندارند.

شهادت دانشجوی بسیجی صانع ژاله را به مردم شهیدپرور ایران به‏ویژه مردم قهرمان شهرستان پاوه علی الخصوص خانواده صبور و انقلابی این شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم. رژیم آمریکا و صهیونیست‌ها بدانند که این جنایت بی‎پاسخ نخواهد ماند و به‏زودی دست انتقام الهی که از آستین ملت‌ها بیرون آمده، سران جنایتکار این رژیم‌های سلطه‌گر و استبدادی را به‎ سزای اعمالشان خواهد رساند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/26:: 12:17 عصر     |     () نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >