سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اساس حکمت، همراهی حقّ است و فرمانبردن از حقدار . [امام علی علیه السلام]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

آخرین اخبار از راهپیمایی عظیم جنبش سبز در میدان ولیعصر و دانشگاه تهران و میدان انقلاب در 25 بهمن 138


مردم به صحنه آمدند



500 الی 600 نفر از سمت ولیعصر به سمت میدان انقلاب در حال حرکت هستند و جمعیت در حال افزایش هست. این افراد شعارهای مرگ برآمریکا، مرگ بر منافق و ... را سرداده اند.


بنا بر اطلاعات عده ای از آشوبگران با دیدن جمعیت کپ نموده و فرار را بر قرار ترجیح داده و انقلابشان ? ساعته شکست خورد. اینجاست که آدم می فهمد چرا تونس تونست ولی فتنه نتونست.


عده ای موتور سوار در محدوده انقلاب در حال چرخش در محدوده انقلاب هستند و شعار ماشاءالله، حزب الله سر می دهند.


 


 


آخرین اخبار از راهپیمایی عظیم جنبش سبز


در میدان انقلاب در 25 بهمن 1389 



به گزارش کلاغ پرس جمعیت کثیری در حدود 50 نفر (واحد شمار شتر) از جلبکهایی که سبز نبودند احتمالا به قهوه ای تغییر رنگ داده اند به خیابان کارگر شمالی آمدند و در حمایت از انقلاب مردم مصر و تونس که در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستادند حتی یک شعار هم ندادند و به جای شعار علیه دشمنان مصر و تونس به اصل ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران توهین کردند.


البته از این 50 نفر هم نصفشون داشتند چیز میز میخوردند و وشعار نمیدادند.


پس از چند دقیقه نیروی انتظامی با یک مانور موتوری این مگس ها را پراند.


اگه خبری شد میگم...


 


 


کثرت جوانان حزب اللهی توطئه انگلیس را خواباند

فریاد مرگ بر انگلیس در بی بی سی فارسی! + فیلم


بی بی سی که به منظور تحریک اغتشاشگران در چنین مواقعی به گفتگو با افراد مزدوری که نقش خبرنگار این شبکه را در ایران بازی می کنند، می پردازد این بار بد جوری به جدول زد...

صراط - شبکه بی بی سی که امروز با هدف تحریک اغتشاشگران به طور ویژه اقدام به پخش برنامه های خبری از ایران کرد در گفتگو با یک شاهد عینی! از تهران حسابی" سنگ روی یخ "شد.

جام نیوز گزارش داد، بی بی سی که به منظور تحریک اغتشاشگران در چنین مواقعی به گفتگو با افراد مزدوری که نقش خبرنگار این شبکه را در ایران بازی می کنند، می پردازد این بار بد جوری به جدول زد.

امروز که ظاهرا خبرنگار افتخاری[!] بی بی سی موقعیت و جمعیت مناسبی را برای گزارش دهی انتخاب نکرده بود وقتی در حال گزارش دادن از یکی از خیابانهای تهران بود ،"شعار مرگ بر انگلیس و مرگ بر بی بی سی" که از سوی جمعیت گفته می شد در این شبکه انگلیسی طنین انداز شد.!

مجری این شبکه هم که انتظار چنین وضعیتی را نداشت با سراسیمگی اقدام به قطع این تلفن کرد و طوری وانمودکرد که اصلا اتفاقی نیفتاده است و به منظور القاء اینکه این افراد با بی بی سی ارتباطی ندارند ، گفت:«بیندگان عزیز همانطور که مطلع هستید ما در تهران خبرنگار نداریم و آنچه که شاهدان عینی از تهران نقل می کنند نه تایید می کنیم و نه رد.»

لازم به ذکر است که دقایقی پس از وقوع این اتفاق، این شبکه مجبور شد که در اقدامی بی سابقه کلیه برنامه های خود را قطع کند.

فیلم را اینجا ببینید:
مرگ بر بی بی سی

  


 


موسوی باز هم سبزک ها را سر کار گذاشت!


 در حالی شبکه العربیه در یک خبرسازی دروغ از حضور رهنورد و موسوی در میان اغتشاشگران خبر داد که بی بی سی مدعی شد آنها در حصر خانگی هستند.


 با وجود  تلاش مذبوحانه دشمنان ملت و شانتاژ و جنجال های رسانه ای متعددی که رسانه های وابسته به بیگانه برای راهپیمایی امروز به راه انداختند، مشکلی خاصی در تهران گزارش نشده و اوضاع تهران در وضعیت عادی و معمولی به سر می برد.


به گزارش خبرنگار «تابناک»، بر خلاف تبلیغات سنگین رسانه های بیگانه و گروهک های ضدانقلاب، تا این لحظه از سوی عوامل فتنه تنها دو تجمع چند صد نفری در محدوده میدان امام حسین(ع) و چهار راه ولیعصر(عج) و چند تجمع پراکنده 10 تا 20 نفری در برخی نقاط شهر از جمله فلکه صادقیه و... شکل گرفته که بلافاصله با تدبیر مامورین انتظامی متفرق شدند.


بنابر این گزارش، با وجود اینکه شبکه بی بی سی فارسی، هر روز از ساعت 17 پخش برنامه های خود را آغاز می کرد، امروز از ساعت 15 فعالیت خود را آغاز کرد و با پخش تصاویری آرشیوی از اتفاقات سال گذشته تحریک مردم را برای حضور در خیابان کلید زد.


با این تفاسیر اما شبکه بی بی سی باز هم رو دست خورد و ساعت 4 بعد از ظهر امروز 25 بهمن در حالی که مجری تلویزیون بی بی سی فارسی می گفت که هم اکنون با یک شاهد عینی در تظاهرات تهران صحبت می کنیم، از شاهد عینی پرسید که اوضاع به چه صورت هست؟ شاهد عینی هم جواب داد که من حرف نمی زنم شما فقط شعار جمعیت رو گوش کنید.


شعار جمعیت این بود: «بی بی سی حیا کن مملکتو رها کن» که مجری متوجه نشد و دوباره پرسید که شما الان دقیقا کجا هستید و چقدر جمعیت اونجاست که دوباره شاهد عینی گفت: صدای جمعیت رو گوش کن.


از سویی اما دقایقی قبل چند ده نفر از اغتشاش‌گران با تجمع در خیابان شهید حبیب اللهی تهران برای لحظاتی در صدد ایجاد آشوب برآمدند که موفق نشدند.


از سوی دیگر شتاب زدگی دو بال رسانه ای پشتیبان اغتشاشگران موجب تناقض گویی آنان شد، به گونه ای که در حالی شبکه العربیه در یک خبرسازی دروغ از حضور رهنورد و موسوی در میان اغتشاشگران خبر داد که بی بی سی مدعی شد آنها در حصر خانگی هستند. 


 


 



تحرکات سران فتنه برای فرار از محاکمه است


 


قاضی سابق دادگستری و عضو کمیسیون قضایی مجلس تحرکات اخیر سران فتنه را در جهت فریب افکار عمومی برای فرار از محاکمه دانست و افزود: تلاش‌های سران داخلی فتنه ادامه فتنه‌انگیزی و آشوب‌طلبی های آنان است.


حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی، قاضی سابق دادگستری و عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگوبا شبکه ایران با اشاره به تحرکات جریان فتنه به بهانه حمایت از مردم مصر و تونس بر ضرورت برخورد دستگاه قضایی با سران این جریان و آشوبگران تاکید کرد و گفت: انتخاب چنین روزی که در کشورهای غربی روز اقدامات غیراخلاقی و امور مخالف اسلامی است، نفاق جدیدی است.


وی اقدام فتنه گران را در جهت فریب افکار عمومی برای فرار از محاکمه دانست و افزود: فتنه گران فتنه جدیدی را طراحی کرده اند.


به گفته غضنفرآبادی تلاش جدید سران داخلی فتنه ادامه فتنه انگیزی و آشوب طلبی های آنان است.


 



 


 


وزیر کار میرحسین، احمدی نژاد را تهدید کرد!

  

در حالی که انقلابیون مصر آرزوی داشتن رییس جمهوری مانند احمدی نژاد را دارند ، احمد توکلی ، وزیر کار میرحسین موسوی ، با اشاره به اینکه مجلس می‌تواند به عدم کفایت رئیس‌جمهور رای دهد و او را عزل کند گفت: در سال‌های اخیر شاهد بوده‌ایم که قوه مجریه و در راس آن رئیس دولت از مجلس تمکین نکرده است و مجلس و در راس آن رئیس قوه مقننه هم به خاطر مصالح داخلی و خارجی نظام از قدرت پارلمان برای تمکین کردن دولت از مجلس استفاده نکرده است که البته اگر دولت به این رویه ادامه دهد مجلس از قدرتش برای ملزم کردن آن استفاده خواهد کرد!

به گزارش رهوا- احمد توکلی در گفتگو با یکی از سایتهای حامی سران فتنه با توجیه دیکتاتوری پارلمانی گفت: مجلس و نمایندگان آن می‌توانند همه وزراء را بدون رضایت رئیس‌جمهور استیضاح کنند.

وزیر کار میرحسین موسوی تاکید کرد: بر اساس اصول پارلمانی و قانون اساسی جمهوری اسلامی مجلس می‌تواند به عدم کفایت رئیس‌جمهور رای دهد و او را عزل کند چرا که خود رئیس‌جمهور به عنوان یک فرد در معرض خطا قرار دارد و به همین خاطر قانون اساسی اثبات عدم کفایت رئیس‌جمهور را برای مجلس مجاز کرده است تا در صورت رای مجلس به عدم کفایت رئیس‌جمهور رهبری حکم نهایی را صادر کنند.

وی تاکید کرد: اما عکس این قضیه یعنی حذف مجلس برای رئیس‌جمهور یا قوه مجریه امکان‌پذیر نیست پس به همین دلیل می‌توان گفت که تفوق مجلس بر قوه مجریه شناخته شده و محرز است.

توکلی در ادامه گفت: به عقیده من تفوق قوه مقننه بر قوه مجریه بسیار آشکار است.

وزیر کار میرحسین موسوی با مطرح کردن این سئوال که آیا در راس امور بودن مجلس واقعی است یا نه ؟ ادامه داد: متاسفانه در سال‌های اخیر شاهد بوده‌ایم که قوه مجریه و در راس آن رئیس دولت از مجلس تمکین نکرده است و مجلس و در راس آن رئیس قوه مقننه هم به خاطر مصالح داخلی و خارجی نظام از قدرت پارلمان برای تمکین کردن دولت از مجلس استفاده نکرده است که البته اگر دولت به این رویه ادامه دهد مجلس از قدرتش برای ملزم کردن آن استفاده خواهد کرد.


 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/25:: 11:34 عصر     |     () نظر

پاسخ عملی موسوی به هدیه 50 میلیاردی عباس



انقلاب مردم مسلمان مصر در ماه اخیر حسنی مبارک، دیکتاتور متحد غرب و صهیونیست ها، را از این کشور فراری داد اما آنچنان که تحلیلگران می گویند این تنها بخش نخست از انقلاب مردم مصر بوده است چرا که دولت موقت پس از مبارک همچنان مهره های منتخب او هستند.


ژنرال طنطاوی، رئیس ستاد مشترک ارتش مصر اخیرا اعلام کرد که قراردادهای رژیم مبارک از جمله قراداد سازش با رژیم صهیونیستی را به رسمیت می شناسد و از آن ها حمایت می کند. ارتش از سوی دیگر از مردم خواسته که به خانه های خود برگردند و تا انتخابات آتی منتظر بمانند؛ مواضعی که با استقبال و تشکر سران اسرائیل همراه شده است.

 

شورای عالی نیروهای مسلح مصر در آخرین بیانیه خود هم از انحلال مجالس الشعب و شورا و تعلیق قانون اساسی این کشور، خبر داد.

 

با این حال مردم معترض مصر بر ضرورت لغو قانون اساسی کنونی و تدوین قانون اساسی جدید که مطالبات مردم را در نظر بگیرد، تاکید کرده اند.

 

برخی ناظران ژنرال های ارتش مصر هم که هم اکنون اداره کشور را بر عهده دارند، به همسویی با خواسته های آمریکا و رژیم صهیونیستی متهم کرده اند.

 

موانع آمریکا در مصر

آنان معتقدند که ایالات متحده و رژیم صهیونیستی در تلاشند تا با مصادره انقلاب مردم مصر حکومت آتی این کشور را هم همسو با مطالبات خود تاسیس و هدایت کنند اما حضور مصری ها در صحنه و نگاه ویژه افکار عمومی دنیا به انقلاب مصر مانعی بزرگی برای تحقق هدف این دو متحد رژیم مبارک محسوب می شود.

روشنگری مقامات و رسانه های کشورهای اسلامی بویژه ایران هم یکی از بزرگترین موانع آمریکا و صهیونیست ها در مصر توصیف شده است.

 

این واقعیت موجب شده سیاستمداران غربی و صهیونیستی به فکر ایجاد محوری ثانویه برای انحراف افکار عمومی و کاهش فشارهای آنان باشند.

 

از این رو، تهیه یک «رویداد ثانویه» که بتواند مساله مصر را به حاشیه ببرد تا رایزنی با ارتش مصر برای تامین خواسته‌های آمریکا و اسرائیل را محقق شود، به عنوان یک استراتژی مهم کاخ سفید انتخاب شده است.

 

پاسخ جریان فتنه به کمک های غرب

 

به گفته برخی منابع خبری، سران آمریکا و رژیم صهیونیستی معقدند اگر این رویداد ثانویه در کشوری مثل ایران ایجاد شود مصداق مثل "یک تیر و دو نشان" خواهد بود، زیرا با این اقدام علاوه بر اینکه می توان جمهوری اسلامی را به عنوان دشمن اصلی واشنگتن و تل آویو و نیز حامی اصلی ملت مصر تحت فشار گذاشت که استراتژی مصر هم با مانع کمتری به سرانجام می رسد.

 

در همین راستاست که گفته می شود تحرکات اخیر سران داخلی فتنه در ایران، دیکته شده -با واسطه یا بی واسطه- محافل غربی و صهیونیستی و زمینه سازی برای اهداف منطقه ای آنهاست. البته غربی ها پیش تر و در جریان فتنه 88 حمایت گسترده ای از جریان فتنه کرده اند.

 

از اردشیر امیر ارجمند، مشاور ارشد و خارج نشین میرحسین موسوی، به عنوان یکی از حلقه های واسط ارتباط جریان فتنه با سرویس‌های اطلاعاتی غرب نام برده شده؛ شخصی که در روزهای اخیر نقش یکی از هدایت کنندگان جریان فتنه را بر عهده داشته است.

 

اما تحرکات این روزهای سران داخلی فتنه در حالی است که اخیرا شبکه تلویزیونی الجزیره در جریان انتشار اسناد خیانت تشکیلات خودگردان فلسطین به مردم این کشور، سندی را هم فاش کرد که حاکی از اقدام این تشکیلات برای کمک  ???????? دلاری به میرحسین موسوی  است.

 

افشای اسناد همکاری تشکیلات خودگردان فلسطین با صهیونیست ها حتی استعفای سلام فیاض نخست وزیر و صائب عریقات مذاکره‌کننده ارشد این تشکیلات را به دنبال داشته است.

شاید انتظارها از جریان فتنه برای کمک به اهداف آمریکا بویژه در شرایط حساس کنونی در نتیجه کمک ها و حمایت های آنان از این جریان ایجاد شده باشد.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/25:: 11:34 عصر     |     () نظر

بکشید دندان طمع را


 



 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/25:: 11:34 عصر     |     () نظر

عدم حضور کروبی و موسوی در اجتماع عظیم 50 نفره 25 بهمن میدان انقلاب 



سران فتنه که با صدور بیانیه خواهان تظاهرات مردم در ?? بهمن در حمایت از تونس و مصر کرده بودند وجود نکردند خودشان بیایند و خران فتنه را تنها گذاشتند.


این چندمین باریست که سران فتنه به راحتی از خران فتنه سواری میگیرند و خود در صحنه حضور پیدا نمی کنند.


لازم به ذکر است سران فتنه از کاپیتولاسیون برخوردار هستند و حتی با صدور صدها بیانیه دیگر و حضور در تجمعات دیگر و لت و پار شدن صدها نفر دیگر و از بین رفتن میلیاردها تومان دیگر از بیت المال همچنان مصونیت قضایی دارند و هیچکس نیست به پرونده آنها رسیدگی کند.


بهر حال آیت الله لاریجانی سال گذشته فرموده بودند "دای مردم را شنیده اند"ولی ...


 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/25:: 11:34 عصر     |     () نظر

پروژه شعارهای شبانه که معمولا در نقاط شمالی شهر تهران صورت می‌گرفت، در روزهای اخیر حتی در این مناطق هم خریداری نداشت و محله‌هایی مانند سعادت آباد، شهرک قدس، پونک و ... زندگی عادی مردم در جریان است و مردم هیچ واکنشی نسبت به این هجمه تبلیغاتی فتنه‌گران نشان نداده‌اند.
 با وجود تبلیغات گسترده و فراوان رسانه‌های ضدانقلاب و مخالف جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد شوک در میان جریان آشوب، این سناریو هم با عدم استقبال مردم به ناکامی گرایید و حامیان این جریان را ناامیدتر از قبل کرد.

رسانه‌های اینترنتی و سایت‌های وابسته به جریان فتنه در روزهای اخیر تلاش فراوانی را برای ایجاد پروژه شعارهای شبانه از سوی حامیان خود صورت داده بودند؛ پروژه‌ای که سال گذشته برای مدت کوتاهی از سوی این جریان انجام گرفت و پس از مشخص شدن ماهیت این جریان، پایان یافت.

با این حال، مشاهدات عینی در سراسر شهر تهران در شب‌های گذشته از ناکامی و شکست سنگین این پروژه حکایت دارد.

پروژه شعارهای شبانه که معمولا در نقاط شمالی شهر تهران صورت می‌گرفت، در روزهای اخیر حتی در این مناطق هم خریداری نداشت و محله‌هایی مانند سعادت آباد، شهرک قدس، پونک و ... زندگی عادی مردم در جریان است و مردم هیچ واکنشی نسبت به این هجمه تبلیغاتی فتنه‌گران نشان نداده‌اند.

فعالان سیاسی معتقدند ناکامی این پروژه به دلیل ناامیدی و یأس حامیان این جریان از ادامه روند آشوب‌هاست؛ آشوب‌هایی که بیشتر از یک سال از پایان آن‌ها می‌گذرد و به نظر می‌رسد تلاش‌های مجدد دستگاه‌های تبلیغاتی برای احیای آن ناکام مانده است.

این ناامیدی از آنجایی شکل گرفته که این چندمین بار است که درخواست سران فتنه برای احیای آشوب‌های خیابانی با برخورد سرد و بی‌تفاوت حامیانشان روبرو می‌شود؛ برخورد سردی که در چهارشبه سوری سال گذشته، 22 خرداد امسال، روز قدس و همچنین راهپیمایی تاریخی 22 بهمن امسال شاهد آن بوده‌ایم.

به همین دلیل است که کارشناسان سیاسی رویکرد احیای آشوب و اغتشاش را ناممکن ارزیابی کرده‌اند؛ چرا که این ناامیدی که سبب شده تا حتی شعارهای شبانه هم از سوی حامیان سابق فتنه جدی گرفته نشود، قطعا منجر به پاسخ منفی گسترده به درخواست‌های دیگر سران این جریان خواهد شد.


 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/25:: 11:34 عصر     |     () نظر

فوری: گزارش سازی های مستند BBC از تهران


 اگر چه بی بی سی فارسی مانند همیشه ضدیت خود را با جمهوری اسلامی نشان داده و دست پلید و شوم خود را رو کرده، اما ماهیت اصلی خود را امروز بیش از پیش نشان داد. بی بی سی که همیشه اخبار و برنامه زنده خود را از ساعت 6 عصر شروع می کرد امروز برای تحت پوشش قرار دادن اخبار راهپیمایی غیر قانونی سبزها، سه ساعت برنامه های خود را زودتر شروع کرد...


بولتن نیوز: به گزارش خبرنگار بولتن نیوز دقائقی پیش بی بی سی فارسی گاف بزرگی داد.
اگر چه بی بی سی فارسی مانند همیشه ضدیت خود را با جمهوری اسلامی نشان داده و دست پلید و شوم خود را رو کرده، اما ماهیت کثیف خود را امروز بیش از پیش نشان داد. بی بی سی که همیشه اخبار و برنامه زنده خود را از ساعت 6 عصر شروع می کرد امروز برای تحت پوشش قرار دادن اخبار راهپیمایی غیر قانونی سبزها، سه ساعت برنامه های خود را زودتر شروع کرد.


اما گاف جالب بی بی سی امروز در ساعت 16:05 دقیقه رقم خورد. مجری برنامه بی بی سی فارسی هنگامی که با حرارت صحبت از حرکت اعتراضی مردم در تهران می کرد بصورت زنده ضمن تماس مستقیم با فردی که مدعی بود در میدان صادقیه مقابل مسجد امام حسن مجتبی (ع) حضور دارد اعلام کرد جمعیت زیادی بر علیه نظام در حال شعار دادن هستند. در این هنگام مجری بی بی سی چندین بار سعی کرد صدای شعارهای مردم را بشنود. ، اما زمانی که او موبایل خود را به سمت جمعیت دور و بر خود گرفت جمعیت یکصدا فریاد زدند: بی بی سی حیا کن مملکت رو رها کن...


تهیه کنندگان برنامه که حسابی گیج شده بودند فوری این تماس تلفنی را قطع کردند. بعد از مدتی مجری اعلام کرد ما در تهران خبرنگاری نداریم و هر خبری که به ما داده می شود به صورت داوطلبانه می باشد.


 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/25:: 11:34 عصر     |     () نظر


اعلام مسیرهای راهپیمایی 25 بهمن حامیان سبز ...




این خبر فوریه! شما هر کدوم یک رسانه هستید به همه اطلاع بدید...





 مسیر شماره 1 :


میدان حسادت ، بلوار جهالت ، خیابان ضلالت ، خیابان خیانت ، دروازه جهنم . . .


--------------------------------------------------


مسیر شماره 2 :


مسجد ضرار ، میدان ابوجهل ، خیابان ابوسفیان ، دروازه جهنم . . .


--------------------------------------------------


Entekhabat-3--b.jpg




مسیر شماره 3 :


میدان حکمیت ، خیابان ابو موسی اشعری ، خیابان ناکثین ، دروازه جهنم . . .


--------------------------------------------------


مسیر شماره 4 :


پایگاه انگلیس ، چهار راه آمریکا ، خیابان اسرائیل ، دروازه جهنم . . .




--------------------------------------------------


مسیر شماره 5 :


چهار راه استعمار ، بلوار استکبار ، خیابان استثمار ، دروازه جهنم . . .


--------------------------------------------------1508-16-14621919i2-3818.jpg


مسیر شماره 6 :


سه راهی بهائیت ، بلوار وهابیت ، خیابان عبدالمالک ریگی ، دروازه جهنم . . .


--------------------------------------------------


مسیر شماره 7 :


میدان بی بصیرتی ، خیابان اعدامی آرش رحمانی پور ، کوچه اعدامی محمد رضا علی زمانی ، بن بست ندا آقا سلطان ، دروازه جهنم . . .


--------------------------------------------------


و مسیر شماره 8 : و از همه مهمتر:


میدان آقازاده فراری ، خیابان عروس آذربایجان ، چهارراه داماد لرستان ، خیابان خلیج الدول العربی! ، بن بست ممد خالی بند ، دروازه جهنم...




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/25:: 11:34 عصر     |     () نظر

تحلیلگران آمریکایی در سخنانی هرگونه اقدام نسنجیده سران فتنه را بی پشتوانه و بی فایده نام نهادند و تاکید داشتند که با وجود مجموعه هواداران نظام جریان فتنه مرده است. کلی نیک، در گفتگو با  الجزیره انگلیسی اعلام داشت:هرگونه اقدام نابخردانه جریان فتنه عواقب خطرناکی را برای آن ها در بر خواهد داشت.


بر اساس این گزارش،نیک اظهار داشت:نظام ایران به خوبی قادر به مهار و مقابله با چنین اقدام های نابخردانه ای می باشد زیرا در ماه های اخیر به این سو دیگر شاهد درگیری های خیابانی در ایران نبودیم.


به گزارش الجزیره، نیک در ادامه ضمن تاکید بر قدرمندی سپاه پاسداران ایران برای مقابله با هرگونه نا آرامی گفت:پاسداران وفادار به نظام ایران امکان شکل گیری مجدد جریان فتنه را نخواهند داد.


شبکه خبری "سی ان ان" نیز در تحلیلی یه قلم فیل گست نوشت: از هر سمت که نگاه می افکنیم نظام ایران را مستحکم می بینیم. جاشا مراوچیک ، تحلیل گر مرکز مطالعات جان هاپکینز نیز اعلام داشت:دلیلی ندارد تا تغییری به نفع مخالفان ایران رخ دهد.


محمد بازی،از ایرانیان هوادار جریان فتنه و شاغل در مرکز مطالعات بین المللی نیز در گفتگو با این شبکه خبری گفت:نیرو های ایرانی بشدت پشت مسئولان رده بالای نظام هستند و بعید است اجتماعی  به نفع مخالفان در ایران شکل گیرد.


علی آلفونه ، دیگر کارشناس موسسه امریکن اینتر پرایز گفت:جریان فتنه در ایران مرده است.


 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/25:: 11:34 عصر     |     () نظر

صدای ناله بی بی سی به گوش می رسد


راجر هاردی کارشناس موسسه وودرو ویلسون واشنگتن در سایت بی بی سی نوشت: چه قدر در اشتباه بودیم. وقتی ناآرامی ها در تونس شروع شد، بیشتر کارشناسان از جمله خود من می گفتیم زین العابدین بن علی، مرد قدرتمند تونس که سال ها زمام امور این کشور را در دست داشته، این ناآرامی ها را سرکوب می کند و می ماند.


وقتی او به طور ناگهانی فرار کرد و ناآرامی ها به مصر کشید، بیشتر کارشناسان از جمله خود من گفتیم مصر تونس نیست و حسنی مبارک قدرتمند که سالها بر مصر حکمرانی کرده، ناآرامی ها را سرکوب می کند و می ماند. وقایع چند هفته اخیر، با همه پیش بینی ها و انتظارات در تناقض بود و باعث شد حتی کارآزموده ترین ناظران هم در پیش بینی اینکه منطقه به کجا می رود، ناتوان باشند.


هاردی اضافه کرد: برخورد دولت باراک اوباما در بحران مصر، نامناسب بود و اتحادیه اروپا هم خیلی بهتر از آمریکا عمل نکرد. اما حتی اگر غربی ها در این مورد با اعتماد به نفس و محکم هم واکنش نشان می دادند، مسئله اساسی و بنیادین همچنان به قوت خود باقی می ماند. از چند دهه قبل، ثبات در این منطقه برای غرب اولویت اصلی بوده و بیش از دموکراسی و حقوق بشر اهمیت داشته است.


یک درس دردناک برای قدرت های غربی این است که نفوذشان حتی بر کشورهایی که کمک مالی بزرگ به آنها می کنند، تا چه حد ناچیز است. پول، عشق و محبت ایجاد نمی کند و زمانی که هوا پس است، نمی توان با آن یک متحد نزدیک را از خشم مردم نجات داد.


 


 



رفتار مشکوک شهرداری در حمایت از فتنه گران


 


تیتر امروز روزنامه همشهری به قیمت ??? تومانی بلیط مترو اختصاص داشت. موضوعی که در روز ?? بهمن همزمان با تلاش فتنه گران برای برهم زدن نظم شهر مشکوک به نظر می رسد


به گزارش خبرنگار افشانیوز، تیتر روزنامه همشهری وابسته به شهرداری تهران، در حالی امروز به افزایش چند برابری نرخ بلیط مترو اختصاص داشت که همزمان با این حرکت قطارهای مترو در برخی از ایستگاه‌ها توقف نمی کنند و حجم مسافر در این ایستگاه بیش از اندازه افزایش یافته است.



این موضوع در حالی است که فتنه گران تصمیم دارند امروز با برگزاری راهپیمایی نظم شهر را برای تحقق برخی از خواسته‌هایشان برهم بزنند. البته این موضوع در گذشته نیز سابقه داشته است و پیش از این مشاهده است که در ایام اغتشاشات خطوط اتوبوس بی آر تی از حمل و نقل مسافران امتناع می کردند تا به نوعی باعث شلوغی خیابانها بشوند. در ایستگاه‌های مترو نیز چنین وقایعی روی می داد و ازدحام بیش از حد جمعیت باعث ایجاد فضا برای فتنه گران شده بود.



شناسایی تیم رسانه ای ضد انقلاب در یکی از بوتیکهای چهارراه ولی عصر


با حضور به موقع نیروهای انتظامی و امنیتی یکی از تیمهای رسانه ای گروهک نفاق در بوتیکی در حوالی چهارراه ولی عصر، شناسایی و دستگیر شد.


بر اساس آخرین اخبار، جریان نفاق که از نتایج حماسه بی نظیر 22 بهمن مردم ایران و مصر در بریدن دست استکبار عصبانی است و از سویی دیگر از فراهم آوردن جمعیت حداقلی ضد انقلاب برای خرابکاری های برنامه ریزی شده شکست خورده بود، با استفاده از تولید انبوه اخبار غیر واقعی و اغراق آمیز و مخابره آن به سایت ها و رسانه های ضد انقلاب به فضا سازی کاذب   می پرداخت.


اما با بیداری و حضور به موقع نیروهای انتظامی و امنیتی این شیطنت  در نطفه کور شد؛ به گزارش خبرنگار جهان تیمی از نیروهای رسانه ای منافقین در یکی از بوتیک های اطراف چهارراه ولی عصر با لپ تاپ و تجهیزات ارتباطی مستقر شده و درب بوتیک را از پشت بسته بودند و خبرهای خود را به طور آنلاین از طریق اینترنت ماهواره ای به رسانه های ضد انقلاب مخابره می کردند.


در همین حین نیروهای انتظامی و امنیتی ضمن شناسایی به موقع محل، وارد بوتیک شده و همه را دستگیر می کنند.  


 



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/25:: 11:34 عصر     |     () نظر

فوری/سبزها از پشت کامپیوتر درحال راهپیمایی


 


از فضای سایبری و رصد سایت های ضد انقلاب و سبزها حاکی از این امر است که این حضرات به شدت مشغول راهپیمایی کردن از پشت کامپیوتر خود هستند!
 
این خبرها در حالی است که خبرنگار بولتن نیوز از سطح شهر تهران جوی آرام گزارش می کند. اگر چه تجمعی از سبزها در حدود 50 نفر در میدان صادقیه شکل گرفته است اما به نظر می رسد که خیلی زود پراکنده شوند.


 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/25:: 11:34 عصر     |     () نظر
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >