سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس چیزی را دوست بدارد، از آنْ بسیاریاد می کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

حضور تشییع کنندگان‌پیکر دانشجوی بسیجی در مصلای دانشگاه تهران


 شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع‌ پیکر دانشجوی بسیجی شهید ژاله، پس از راهپیمایی در محوطه دانشگاه تهران به محل برگزاری نماز جمعه در این دانشگاه وارد شدند.


شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع‌ پیکر دانشجوی بسیجی شهید ژاله، پس از راهپیمایی در محوطه دانشگاه تهران به محل برگزاری نماز جمعه در این دانشگاه وارد شدند.


به گزارش ایسنا، مراسم تشییع‌ پیکر شهید ژاله در حال برگزاری است.


مراسم تشییع پیکر این دانشجوی بسیجی که در جریان اتفاقات روز 25 بهمن تهران به شهادت رسید، صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم تهران از دانشگاه هنر تهران به سمت دانشگاه تهران برگزار شد.



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/27:: 1:24 عصر     |     () نظر

گزارش لحظه به لحظه از تشییع شهید ژاله


 مراسم تشییع پیکر پاک شهید "صانع ژاله " دقایقی پیش از دانشگاه هنر تهران آغاز شد.


 مراسم تشییع پیکر پاک دانشجوی بسیجی شهید "صانع ژاله " دقایقی پیش (چهارشنبه صبح) از مقابل دانشگاه هنر تهران آغاز شد و دانشجویان و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور بسیار پرشوری دارند به نحوی که پیش از آغاز این مراسم تمامی محوطه داخلی دانشگاه هنر مملو از جمعیت شده و بخش زیادی از جمعیت نیز در خیابان ولی‎عصر(عج) علیه سران فتنه شعار سر می‌دهند و هر لحظه از سمت شمال خیابان ولی‎عصر و جنوب آن بر تعداد تشییع‌کنندگان افزوده می‌شود.

حاضران در مراسم تشییع پیکر پاک شهید صانع ژاله با سر دادن شعارهای "مرگ بر موسوی "، "مرگ بر کروبی "، "مرگ بر خاتمی " و "مبارک ایرانی اکبر رفسنجانی " خشم و انزجار خود را به نمایش گذاشته‌اند.


گفتنی است دانشگاهیان و مردم با شعارهای «هاشمی و خوئینی اعدام باید گردند »، «می‌کشم می‌کشم آنکه برادرم کشت»، «موسوی فاسد است محاکمه‌اش واجب است»، «موسوی BBC عامل انگلیسی» «کروبی BBC عامل انگلیسی»، «مرگ بر موسوی و خاتمی مرگ بر فائزه هاشمی»، «دانشجو بیدار است از هاشمی بیزار است»، «ریاست خبرگان جای منافقین نیست»، «مبارک ایرانی اکبر رفسنجانی»، «مرگ بر هاشمی»، «دانشجو بیدار است از خاتمی بیزار است»، «قوه قضائیه مسامحه کافیه»، «مرگ بر منافق» و ... انزجار خود را از فتنه گران اعلام می کنند.


 

 


 

خبرتکمیلی:
هم اکنون حجت الاسلام محمدیان با حضور در دانشگاه تهران به جمع تشییع کنندگان پیوست. مردم تشییع کننده لحظاتی پیش به مسجد دانشگاه تهران رسیدند.


 

گفتنی است دانشجویان دانشگاه تهران هم همزمان با ورود جمعیت به دانشگاه تهران به تشییع کنندگان پیوستند.


 

شایان ذکر است خیابان انقلاب و خیابان‌های اطراف دانشگاه تهران مملو از جمعیت است.


 

 

 


 

خبر تکمیلی:


 

تشییع کنندگان با نوای «حیدر، حیدر» به داخل مصلای دانشگاه تهران رسیدند و یکصدا شعارهایی مبنی بر عدم موضع گیری آقای هاشمی سرمی‌دهند.


 

محسن رضایی، حداد عادل، حمید رسایی، روح الله حسینیان و حسین فدایی هم در این حرکت مردمی حاضر شده‌اند.


 

اخبار رسیده حاکی از افزایش لحظه به لحظه این تشییع جنازه است به حدی که مصلای دانشگاه تهران مملو از جمعیت شده است وباقی جمعیت در بیرون از مصلی ایستاده اند.


 

 


 

 

 


 

خبر تکمیلی:


 

گزارشهای رسیده حاکی ار آن است که این تشییع جنازه به راهپیمایی علیه سران فتنه تبدیل شده است و در حالی که پیکر پاک شهید صانع ژاله بر روی دستان مردم و دانشجویان در دانشگاه تهران در حال تشییع است، صحن این دانشگاه و خیابان‌های منتهی به سر در اصلی دانشگاه تهران مملو از جمعیت شده و ده‌ها هزار نفر از مردم و دانشجویان با سر دادن شعارهایی علیه سران فتنه خواهان برخورد قاطع با مسببان به شهادت رسیدن این دانشجوی هنرمند شدند.


 

هم‌اکنون مردم و دانشجویان با حضور در محل برگزاری نمازجمعه تهران درحالی شعارهای "مرگ بر موسوی "،‌ "مرک بر کروبی "، "مرگ بر خاتمی " و "هاشمی حیا کن مصلحت و رها کن " را سر می‌دهند که هنوز آقای هاشمی موضع گیری علیه سران فتنه نکرده است و مردم و دانشجویان شعارهایی مبنی بر عدم موضع گیری هاشمی سر می دهند.


 

 

 


 

  خبر تکمیلی:



هم اکنون  حجه الاسلام علیرضا پناهیان در صحن دانشگاه تهران مشغول سخنرانی است



خبر تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.


 






















کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/27:: 1:24 عصر     |     () نظر

سران فتنه منتظر کیفر اقدامات مجرمانه خود باشند


سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه اقدامات اخیر سرانه فتنه قابل گذشت نیست و قطعاً‌ آنها محاکمه می‌شوند گفت: بسیاری از دستگیرشدگان حوادث ?? بهمن در همان مرحله اول آزاد شدند ولی مجرمان همچنان در بازداشت هستند.

  

حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای صبح شنبه در حاشیه جلسه فرماندهان آگاهی کشور گفت: افرادی که در طول سال گذشته و امسال در جریان فتنه با‌ آمریکا و رژیم صهیونیستی که دشمنان اصلی کشور هستند همراهی کردند ظلم بزرگ و جنایت عظیمی را مرتکب شده‌اند. این افراد در حالی که در ?? بهمن ماه زمانی که مردم شیرینی راهپیمایی ?? بهمن را در ذهن خود ثبت می‌کردند با همراهی دشمنان قسم خورده همصدا شده و دوباره جنایت آفریدند.

وی افزود: این افراد و به خصوص مسببین اصلی این حادثه مطمئناً باید به کیفر برسند زیرا مردم را برای آشوب مجدد و ناامنی و به آتش کشیدن اموال عمومی به خیابان‌ها دعوت کردند.

سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه اقدامات اخیر سران فتنه قابل گذشته نیست، گفت: آنها بعد از نصیحت تمام دلسوزان و هشدار خواص همچنان بر اقدامات مجرمانه و غیرقانونی خود پافشاری کردند و باید منتظر کیفر باشند.

محسنی اژه‌ای اظهار داشت: امروز مردم ما در ذهن خود سران فتنه را به کیفر رساندند و بالاترین تنفر خودشان را از آنها اعلام کردند و درخواست آنها از دستگاه قضا برای برخورد با سران فتنه به حق است.

دادستان کل کشور در مورد آمار دستگیرشدگان در حوادث ?? بهمن گفت: در این چنین حوادث معمولاً ‌ممکن است افرادی دستگیر شوند. بلافاصله با بررسی ‌های ابتدایی برخی آزاد شوند زیرا در درگیری‌های خیابانی افرادی کم گناه و بیگناه در معرض اتهام قرار می‌گیرند. لذا هر عددی که گفته شود عدد کاملی نیست.

وی افزود: بسیاری از دستگیرشدگان حوادث ?? بهمن در همان مرحله اول آزاد شدند ولی مجرمان همچنان در بازداشت هستند.

محسنی اژه‌ای در مورد دستگیری عامل شهادت صانع ژاله و منافقان در روز ?? بهمن گفت: در مورد جریان ?? بهمن متاسفانه تعدادی در دام آمریکا و اسرائیل قرار گرفتند و برخی هم با نفسیاتی که داشتند خودشان هم اقداماتی کردند و افرادی هم از بیرون کشور مردم را دعوت کردند. از سوی دیگر جریان‌های ضدانقلاب به طور عموم پشت سر قضیه بودند. منافقین هم تمام توان خود را گذاشتند که برخی از آنها دستگیر شدند ولی در مورد دستگیری قاتلین شهید ژاله و اینکه کسی اعتراف کرده خبری ندارم.

دادستان کل کشور با بیان اینکه شکی نیست که عده‌ای آشوبگر مسلح در جریان ?? بهمن حضور داشتند، گفت: هم اکنون در حال بررسی و بازجویی از برخی دستگیرشدگان و متهمان اصلی هستیم و به زودی اطلاع رسانی می‌کنیم.

محسنی اژه‌ای در پاسخ به این پرسش که رئیس قوه قضائیه گفته‌اند مصلحت ایجاب نمی‌کند که فعلاً سران فتنه را دستگیر کنیم چون آنها امامزاده می‌شوند، گفت: قبلاً هم گفتم این افراد حتماً کیفر اقدامات مجرمانه و جنایتکارانه خود را می‌بینید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/27:: 1:24 عصر     |     () نظر

خشم تبریزی‌ها با شعار «موسوی و کروبی اعدام باید گردند»


 مردم تبریز با شعارهایی همچون «موسوی و کروبی اعدام باید گردند»، «قوه قضائیه محاکمه محاکمه» در خیابان فلسطین تجمع و راهپیمایی کردند و خواستار محاکمه سران فتنه شدند.


مردم تبریز با شعارهایی همچون «موسوی و کروبی اعدام باید گردند»، «قوه قضائیه محاکمه محاکمه» در خیابان فلسطین تجمع و راهپیمایی کردند و خواستار محاکمه سران فتنه شدند.


به گزارش فارس، صبح امروز دیدار پرشور مردم تبریز به مناسبت 22 بهمن با مقام معظم رهبری، برگزار شد.


پس از این دیدار مردم تبریز با شعارهایی همچون «موسوی و کروبی اعدام باید گردند»، «قوه قضائیه محاکمه محاکمه» در خیابان فلسطین تجمع و راهپیمایی کردند و خواستار محاکمه سران فتنه شدند.


بر اساس این گزارش مردم تبریز با خشم انقلابی خود ابراز کردند «اگر آقا اجازه دهند در تهران می‌مانیم و فتنه‌گران را خفه می‌کنیم».



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/27:: 1:24 عصر     |     () نظر

رونمایی پرووژه هایی شیبه به معجزه در سپاه


 بزودی پروژه‌هایی شبیه به معجزه در سپاه پاسداران رونمایی خواهد شد.


سردار سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در دهمین جشنواره تحقیقات سپاه با عنوان "سلمان فارسی " با بیان اینکه امروز شاهد پیروزهای مستمر انقلاب اسلامی در عرصه خاورمیانه به خصوص در میان کشورهای عربی هستیم، تصریح کرد: اینها همان موفقیت‌هایی است که سال‌ها پیش امام راحل آن را برای ما ترسیم فرمودند و ما چشم به انتظار این موفقیت‌ها بودیم.


جعفری گفت: امروز اسلام در یک مقطع حساس در حال رشد است و خوشا به حال آنان که در این راه با شناخت و معرفت قدم برمی‌دارند. وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نیازهای متفاوتی دارد، گفت: برطرف کردن این نیازها مستلزم مجاهدت، سخت‌کوشی و تلاش رزمندگان در عرصه‌های علمی، تحقیقاتی و نوآوری است که می‌تواند به صورت عمیق نیازهای انقلاب ونظام را در این مقطع برطرف کند.


فرمانده کل سپاه همچنین با تاکید بر اینکه البته ما هنوز در ابتدای راه قرار داریم، خاطرنشان کرد: امروز در عرصه امنیتی و دفاعی شاهد دستاوردهای بی‌نظیری هستیم اما باید بدانیم که تلاش برای فناوری‌های جدید باید ادامه پیدا کند و در این صورت با مجاهدت رزمندگان در عرصه‌های دفاعی علاوه بر حفظ آمادگی دیگر نیازی به تکرار تجربه‌های گذشته نخواهیم داشت.


جعفری با بیان اینکه این دانش و تجربه‌ها می‌تواند به کشورهای دیگر که چشم امید به جمهوری اسلامی دارند، منتقل شود، ادامه داد: سپاه یک نهاد انقلابی است که باید در همه عرصه‌ها فعالیت کند که البته بعد از اتمام جنگ سرمایه‌گذاری‌های خوبی در عرصه علم و فناوری داشت که به موفقیت‌های چشمگیری رسید. وی خاطرنشان کرد: ‌این راه طولانی است و هر چه در این زمینه ما به زیرساخت‌ها توجه کنیم، آیندگان بهره بیشتری خواهند برد.


فرمانده کل سپاه ادامه داد: برخی این اقدامات در ابتدا با ابهام، تردید و مخالفت شروع شد اما پس از چند سال که نتایج آن به دست آمد، همه به این باور رسیدند که این اقدامات درست بوده است.


جعفری گفت: برای مثال برای ورود سپاه به عرصه اقتصادی ابتدا مخالفت‌هایی می‌شد اما امروز می‌بینیم که اگر این اقدامات توسط سپاه پاسداران صورت نمی‌گرفت ما با مشکلات زیادی روبرو می‌شدیم.


وی با تاکید بر اینکه نگاه ما به فعالیت‌های علمی باید به عنوان یک جهاد مقدس باشد، خاطرنشان کرد: ما باید تکلیف‌محور باشیم نه نتیجه‌محور و تجربه نشان داده موفقیت‌های مراکزی که با این نگاه کار می‌کند اصلا قابل مقایسه با دیگر مراکز نیست.


فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: البته در راه جهاد علمی باید سختی‌ها را تحمل کرد و از راحتی بگذریم‌ و زمانی کار ما ارزش پیدا می‌کند که برای رضای خدا باشد.


جعفری در پایان با بیان اینکه به زودی پروژه‌هایی شبیه به معجزه اعلام خواهد شد که مختص انقلاب اسلامی است، افزود:در صورت افتتاح این پروژه‌ها دنیا به شگفتی واداشته خواهد شد چرا که این پروژه‌ها در هیچ کجای جهان وجود ندارد و اولین آن در آینده نزدیک به اطلاع ملت ایران خواهد رسید. 



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/27:: 1:24 عصر     |     () نظر


تحصن دانشجویان و طلاب+عکس(1)


گزارش تصویری: تحصن طلاب و دانشجویان جهت دستگیری سران فتنه ، مسجد ارک (1)


 










 



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/27:: 1:24 عصر     |     () نظر

سبزها با سنگ و چوب به سرم زدند تا...


 یکی از مجروحان اغتشاشات 25 بهمن با بیان اینکه توحش اغتشاشگران بویی از حمایت از تونس و مصر نداشت، گفت: آنها وقتی مرا تنها دیدند، آنقدر با سنگ و چوب به سرم زدند که خون سرم، زمین را قرمز کرد و حتی تاکنون یکی از چشمانم هنوز از شدت جراحت باز نمی‌شود.


سیدشهاب‌الدین واجدی یکی از بسیجیانی است که توسط اغتشاشگران در روز 25 بهمن مجروح شده است، وی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به نحوه مجروحیت خود و اقدامات اغتشاشگران گفت: من به همراه چند تن دیگر از دوستانم برای حفظ امنیت به مسیر راهپیمایی که فتنه‌گران اعلام کرده بودند، رفتیم.

وی افزود: در حین چرخی که در خیابان می‌زدیم، به مکان‌های مختلفی رفته و سعی می‌کردیم که فضا را آرام کنیم چرا که مردم از اقدامات اغتشاشگران ترسیده و قصد داشتند که هرچه زودتر از محل عبور کنند.


این مجروح حوادث روز 25 بهمن تصریح کرد: با توجه به این که مترو، خطوط بی ‌آر ‌تی و تاکسی‌ها علناً نمی‌توانستند مردم را به دلیل ترافیک ایجاد شده از منطقه خارج کنند و از طرفی هم با توجه به اینکه اغتشاشگران سطل‌های زباله پر از چوب و کاغذ را به آتش کشیده بودند، بسیجیان سعی داشتند که آتش را خاموش کرده و مردم را از محل دور کنند.


واجدی ادامه داد: حدوداً ساعت 5 در محدوده خیابان آزادی به سمت میدان آزادی عده‌ای اندک علیه نظام شعار داده و در وسط خیابان آتش روشن کرده بودند؛ خبری از مصر و تونس و یا حمایت از انقلاب این دو کشور هم در میان نبود لذا ما به آنجا رفتیم و دیدیم که در خیابان‌ها آتش روشن کرده‌اند.


وی خاطرنشان کرد: در همین هنگام بنده به همراه یکی دیگر از بسیجیان ناگهان از بقیه دوستانمان جدا شدیم؛ فوراً عده‌ای با سنگ و چوپ به سمت ما حمله‌ور شدند.


" بنده و دوستم به عنوان یک بسیجی قصد داشتیم که از انقلاب و آرمان‌ها دفاع کنیم، اما اغتشاشگران که تعدادشان هم اندک بود به ما حمله کرده و موبایل بنده را هم به یغما بردند، آنقدر با سنگ و چوب به سرم زدند که خون سرم، زمین را قرمز کرد و امروز هم با گذشت بیش از 40 ساعت از آن حادثه هنوز یکی از چشمانم باز نشده است. "


این مجروح اغتشاشات 25 بهمن تأکید کرد: البته با دوست دیگرم هم این برخورد را کرده و کتفش را شکستند، او امروز شدیداً مضروب است و از ناحیه صورت دچار آسیب‌های شدیدی شده است؛ ما به دلیل توحش اغتشاشگران که هیچ بویی هم از حمایت از مصر و تونس نداشت، اینچنین مضروب شده و راهی بیمارستان شدیم.


واجدی اضافه کرد:‌ من و دیگر بسیجیان قصد داشتیم که به عنوان یک بسیجی از انقلاب و ولایت فقیه دفاع کنیم و امروز هم اعلام می‌کنم که خودم و اموالم فدای انقلاب است؛ امیدوارم که قطرات خون شهداء و مجروحان فتنه باعث رشد و پایداری بیشتر انقلاب اسلامی شود چرا که ما دوست نداریم که «انقلاب به دست نا اهلان بیفتد. "


وی خاطرنشان کرد: اغتشاشگران وقتی ما را مضروب کردند و کاملاً خون‌آلود شدیم، قصد داشتند که همه لباس‌هایم را از تنم بیرون بیاورند، ولی خوشبختانه با توسلی که همانجا به امام عصر(عج) کردم، مقاومتی در وجودم نهاده شد که آنها نتوانستند لباس‌هایم را از تنم بیرون بیاورند.



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/27:: 1:24 عصر     |     () نظر

عده‌ای از بازداشت‌ شدگان 25بهمن آزاد شدند


 



دادستان کل کشور گفت: مسببین اصلی اتفاقات 25 بهمن که مردم را برای آشوب و ناامنی مجدد به خیابان‌ها دعوت کردند، قابل گذشت نیستند. حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در حاشیه همایش روسای پلیس آگاهی و فرماندهان انتظامی استان‌های سراسر کشور در جمع خبرنگاران در خصوص اتفاقات روز 25 بهمن‌ماه اظهار کرد: کسانی که در طول سال گذشته و امسال در این جریان فتنه با آمریکا، اسرائیل و صهیونیست‌ها همراهی کردند، ظلم بزرگ و جنایت در کشور مرتکب شده‌اند. از جمله در روز 25 بهمن که مردم شیرینی روز 22 بهمن ماه را به یاد داشتند، افرادی در داخل و خارج با دشمنان قسم‌خورده هم‌صدا شدند و جنایت آفریدند.



سخنگوی قوه قضاییه تاکید کرد: این افراد مطمئن باشند به کیفر می رسند؛ به ویژه مسببین اصلی این موضوع که مردم را برای آشوب و ناامنی مجدد و برای به آتش کشیدن اموال مردم یا اموال عمومی به خیابان‌ها دعوت کردند قابل گذشت نیستند. به‌ویژه پس از هشدارها و نصیحت‌های همه دلسوزان.


وی خاطرنشان کرد: وقتی همچنان بر این اقدامات مجرمانه و غیرقانونی خود پافشاری دارند، حتما باید منتظر کیفر خود باشند و امروز به حمدالله همه مردم آنها را در ذهن خود به کیفر رسانده‌اند و درخواست به‌حقی نیز از قوه قضاییه دارند و ان‌شاالله قوه قضاییه بتواند به این وظیفه خود عمل کند.


خبرنگاری در خصوص تعداد دستگیرشدگان در روز 25 بهمن‌ماه از سخنگوی قوه قضاییه سوال کرد که وی پاسخ داد: در این دستگیری‌ها ممکن است افرادی دستگیر شوند و بلافاصله پس از بررسی‌های ابتدایی آزاد شوند. زیرا در درگیری‌های خیابانی ممکن است افرادی کم‌گناه و حتی بی‌گناه باشند و بنابراین هر عددی که گفته شود، این عدد نمی‌تواند کامل باشد.


دادستان کل کشور گفت: از افرادی که دستگیر شده‌اند عده ای عصر و آخر شب همان روز و روز گذشته آزاد شده‌اند. افراد مجرم نیز بازداشت شده و می‌شوند و قطعا به کیفر خواهند رسید.


سخنگوی قوه قضاییه خاطرنشان کرد: در خصوص جریان 25 بهمن متاسفانه تعدادی در دام آمریکا و اسرائیل قرار گرفته‌اند و بعضی‌ها نیز خودشان اقداماتی را انجام داده‌اند و افرادی را دعوت کرده‌اند. جریان های ضد انقلاب به طور عموم پشت سر قضیه بودند. منافقین نیز تمام توان خود را گذاشتند و برخی از افرادشان نیز در این جریان حضور داشته و برخی نیز دستگیر شده‌اند.


وی اظهار کرد: در مورد قاتلین شهید صانع ژاله اکنون خبری ندارم که آیا کسی در این مورد اعترافی داشته یا خیر.


خبرنگاری با بیان این که روز گذشته اعلام شد عده‌ای از منافقین مسلح در حادثه 25 بهمن حضور داشتند، از محسنی اژه‌ای خواستار توضیح شد که وی پاسخ داد: در این که در میان افراد آشوب‌گر و مخل امنیت، افراد مسلحی حضور داشتند و تیراندازی کردند، تردیدی نیست اما در مورد جزییات، کیفیت و وابستگی‌های آنها باید تحقیقات بیشتری انجام ‌شود.


همچنین خبرنگاری با اشاره به درخواست نمایندگان مجلس مبنی بر محاکمه سران فتنه از سخنگوی قوه قضاییه خواستار توضیح شد که وی گفت: این افراد کسانی هستند که حتما باید کیفر اقدامات مجرمانه و جنایتکارانه خود را ببینند و ان‌شاالله این اقدام صورت می‌گیرد.


خبرنگار دیگری سوال خود را چنین مطرح کرد که فضای مجازی در کشور بستری برای وقوع برخی جرایم از جمله انتشار اخبار کذب و شایعاتی در این ایام می‌شود. آیا دادسرای جرایم رایانه‌ای در شهرستان‌ها گسترش نخواهد یافت؟


محسنی اژه‌ای در پاسخ به این سوال اظهار کرد: اکنون در تهران مجتمعی در این زمینه فعالیت می‌کند و قرار شده در مراکز استان‌ها شعباتی در این خصوص اختصاص یابد. اگر بعدا ضرورت یافت در شهرستان‌ها نیز ایجاد خواهد شد.


محسنی اژه‌ای در خصوص بازنگری آیین دادرسی نیز با قدردانی از ضابطان قوه قضاییه و نیروی انتظامی گفت: ضابطین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی کار بسیار سخت و حساسی دارند و امیدواریم در این بازنگری برخی از کمبودها، نارسایی‌ها و مشکلاتی که در راستای انجام ماموریت قوه قضاییه و ضابطان آنها از جمله اداره آگاهی بوده، مرتفع شود.


 



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/27:: 1:24 عصر     |     () نظر

پیکر شهید ژاله بر روی دستان مردم و دانشجویان به سمت دانشگاه تهران در حال تشییع است.


 


در حال حاضر سردار عراقی فرمانده سپاه محمدرسول‌الله تهران بزرگ، مرتضی تمدن استاندار تهران، حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مهدی کوچک‌زاده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از نمایندگان در مراسم تشییع پیکر شهید ژاله حضور پیدا کردند.

در حال حاضر، پیکر پاک شهید ژاله از دانشگاه هنر خارج شده و در دستان امت حزب‌الله تهران به سمت دانشگاه تهران در حرکت است.

براساس این گزارش،‌ صانع ژاله متولد سال ?? از هموطنان کردزبان اهل پاوه و دانشجوی رشته نمایش دانشگاه هنر تهران ?? بهمن توسط یکی از گروه‌های تروریستی منافقین در خیابان امیر اکرم تهران با تیر مستقیم مورد هدف قرار گرفت که پس از اعزام به بیمارستان به شهادت رسید.

گروهک تروریستی منافقین همچنین ? نفر دیگر از هموطنانمان را با تیر مستقیم مورد هدف قرار دادند که مجروح شدند و در بیمارستان تحت مداوا هستند.

تجمع غیرقانونی فتنه‌گران، عناصر منافقین، سلطنت‌طلبان و اراذل و اوباش در برخی خیابان‌های شهر تهران موجب بروز اغتشاشاتی شد که با حضور به‌هنگام مردم، فتنه‌گران و دیگر عوامل مزدور مجبور به ترک صحنه شدند.


 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/27:: 1:24 عصر     |     () نظر

وداع یاران دبستانی با "ژاله خونین "- 17

اقامه نماز میت بر پیکر شهید ژاله؛ دانشجویان با یار دبستانی خود وداع کردند

خبرگزاری فارس: نماز میت به امامت نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی بر پیکر پاک شهید "صانع ژاله " اقامه شد.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مراسم تشییع پیکر پاک دانشجوی بسیجی شهید "صانع ژاله " صبح امروز (چهارشنبه) از مقابل دانشگاه هنر تهران آغاز شد.


دانشجویان و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور بسیار پرشوری داشتندو شعارهایی علیه سران فتنه سر داده شد. حاضران در مراسم تشییع پیکر پاک شهید صانع ژاله با سر دادن شعارهای "مرگ بر موسوی "، "مرگ بر کروبی "، "مرگ بر خاتمی " و "مبارک ایرانی اکبر رفسنجانی " خشم و انزجار خود را به نمایش گذاشتند.


پیکر پاک این شهید از دانشگاه هنر تا دانشگاه تهران در خیل انبوه دانشجویان و اقشار مختلف مردم تشییع شد و در محل نماز جمعه تهران هم نماز میت به امامت حسن ابوترابی‌فرد نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی بر پیکر پاک این شهید اقامه شد.


براساس این گزارش، حجت‌الاسلام و المسلین علیرضا پناهیان و روح‌الله حسینیان هم در جمع دانشجویان سخنرانی کردند.


 



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/27:: 1:24 عصر     |     () نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >