سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و او را از خیر پرسیدند فرمود : ] خیر آن نیست که مال و فرزندت بسیار شود ، بلکه خیر آن است که دانشت فراوان گردد و بردبارى‏ات بزرگمقدار ، و بر مردمان سرافرازى کنى به پرستش پروردگار . پس اگر کارى نیک کردى خدا را سپاس گویى و اگر گناه ورزیدى از او آمرزش جویى ، و در دنیا خیرى نبود جز دو کس را : یکى آن که گناهانى ورزید و به توبه آن گناهان را در رسید ، و دیگرى آن که در کارهاى نیکو شتابید . [نهج البلاغه]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی
نقش سفارت انگلیس در اغتشاشات دیروز
عوامل سفارت انگلیس روز گذشته در اغتشاشات تهران نقش پررنگی داشتند.
به گزارش جوان آنلاین اعضا و عوامل وابسته به این سفارتخانه همچون اغتشاشات سال?? نقش مهمی در درگیریهای پراکنده ??بهمن داشتند. بنابراین گزارش عوامل وابسته به لانه جاسوسی انگلیس روز گذشته با ماشینهای پلاک سیاسی اقدام به فیلم برداری و عکس برداری از درون ماشینها می نمودند.

همچنین شنیده ها از تردد مشکوک برخی عوامل این سفارت در نقاط حادثه خیز دیروز تهران در ساعاتی قبل از اغتشاشات حکایت دارد.لازم به ذکر است در آشوبهای خرداد?? "رسام"وابسته مطبوعاتی سفارت انگلیس در تهران پرده از دخالت این سفارتخانه در آن آشوبها برداشته بود.
  
 
 

نامه مهدی کروبی به سفارت انگلیس

در پی اقدام دیروز سبزها در تهران، شیخ کروبی طی نامه ای به سفارت انگلیس در مورد جزئیات عملکرد هواداران خود توضیحاتی ارسال کرد که با واکنش سفارت جزیره انگلیس مواجه شد. متن کامل نامه کروبی و جواب سفارت جزیره انگلیس...

بولتن نیوز- طنز: در پی اقدام دیروز سبزها در تهران، شیخ کروبی طی نامه ای به سفارت انگلیس در مورد جزئیات عملکرد هواداران خود توضیحاتی ارسال کرد که با واکنش سفارت جزیره انگلیس مواجه شد. متن کامل نامه کروبی و جواب سفارت جزیره انگلیس بدین شرح است:

نامه کروبی به سفارت انگلیس:

عالیجناب سفیر کبیر محترم!

دیروز همان گونه که شاهد بودید و در گزارشهای مستند به فیلمهای سفارشی و آبکی خبرنگاران شهروند ما ملاحظه فرمودید در لبیک به دعوت این حقیر و معاون اول محترم، جمعیتی میلیونی در حدود 1000 نفر به خیابانها آمدند و در همبستگی با مردم مصر،  سطل های زباله تهران را آماج خشم انقلابی خود قرار دادند! البته اینکه چرا هواداران ما تا به این حد عاشق سطل های زباله و آشغال های درون آن هستند را هنوز این حقیر هم کشف نکرده است.

این حرکت توفنده ، اوج نفوذ جنبش سبز را به جهانیان اثبات کرد به همین دلیل انتظار داریم عالیجناب که در لندن تشریف دارید هماهنگی لازم را به خرج دهید تا علاوه بر کمکهای قبلی، حمایت های لازم مادی بیشتری متوجه جنبش سبز آشغالی گردد. حقیقتا از زمانی که دوست و مشاور اقتصادی ام یعنی آقای ش- ج گرفتار شد و حمایتهای اقتصادی ایشان قطع گردید در شرایط دشواری بوده و مداخل کفاف مخارج نمی دهد. پس لطفا سر کیسه را شل تر بفرمایید.

ظاهرا پس از راهپیمایی های سال قبل شما اندکی به جنبش بی اعتماد شده بودید ، اما 25 بهمن امسال باز هم اقتدار ما را به جهان نشان داد. خواهشمندم از سرمایه گذاری روی این جنبش خودداری نکنید . امسال نشد سال دیگر حتما جواب می دهد. به سر مبارک قسم.

منتظر پاسخ حضرتعالی هستم.

پاسخ سفارت جزیره انگلیس

جناب شیخ کروبی! ادام الله اغتشاشاته

مرقومه ارسالی جنابعالی واصل و از مضمون آن اطلاع حاصل شد. اگر چه اقدامات و خوش خدمتی های شما و هم چنین جناب موسوی و خاتمی در طول این 20 ماه به دولت بریتانیای کبیر بر ما پوشیده نیست اما آنچه ما از برنامه جنبش سبز در روز 25 بهمن دیدم مایه سرشکستگی، و موجبات سرافکندگی ما را در چشم ایرانیان و جهانیان فراهم آورد. این اطمینان حاصل گردید که دیگر مردم ایران به رهبران این جنبش وقعی نمی نهند. شما دوستان هم  در صورت عدم دستگیری و محاکمه، حالا حالا ها برای رسیدن به قدرت، باید سماق بمکید.

مشاوره بنده به شما این است که در جوار مشاور اقتصادی خودتان جناب ش-ج جایی برای خودتان ذخیره کنید!

 

 

دست منافقین رو شد

شب گذشته تیم های عملیاتی منافقین در راستای پروژه کشته سازی و ایجاد درگیری های مسلحانه در یکی از خیابانهای فرعی (خیابان انقلاب در نزدیکی خیابان رودکی) یکی از دانشجویان بسیجی را به ضرب گلوله به شهادت رساندند. اما لحظاتی بعد و در یک اقدام رو به جلو این خبر را...

بولتن نیوز: اگر چه فعالیت مزورانه و آشوب طلبانه منافقین و سوء استفاده آنها از موقعیت به دست آمده در طول این یک سال و اندی دیگر بر هیچ احدی الناسی پوشیده نیست اما بر اساس بررسی های خبرنگار بولتن نیوز ، شب گذشته تیم های عملیاتی منافقین در راستای پروژه کشته سازی و ایجاد درگیری های مسلحانه در یکی از خیابانهای فرعی (خیابان انقلاب در نزدیکی خیابان رودکی) یکی از دانشجویان بسیجی را به ضرب گلوله به شهادت رساندند. اما لحظاتی بعد و در یک اقدام رو به جلو این خبر را به سایت های وابسته خود مخابره کرده و اعلام کردند که یکی از معترضین به دست عوامل رژیم کشته شد!

این مطلب نشان از سازماندهی شده بودن اینگونه ترورها در کشور توسط تیمهای منافقین مرتبط با سران فتنه حکایت دارد.

هم چنین بر اساس خبری دیگر در میدان توحید نیز گروهی از عوامل منافقین به سمت نیروهای مردمی حاضر در صحنه تیراندازی کرده که منجر به زخمی شدن تعدادی از مردم شد که بر اساس گزارشات ارسالی، حال تنی چند از این افراد وخیم گزارش  شده است.

شهید دیروز چه کسی بود؟

صانع ژاله متولد سال 63 از هموطنان کردزبان اهل پاوه و از اهل تسنن که حافظ قرآن کریم بود، دانشجوی رشته نمایش دانشگاه هنر تهران بود.

گروهک تروریستی منافقین همچنین 4 نفر دیگر از هموطنانمان را با تیر مستقیم مورد هدف قرار دادند که مجروح شدند و در بیمارستان تحت مداوا هستند.

تجمع غیرقانونی فتنه‌گران، عناصر منافقین، سلطنت‌طلبان و اراذل و اوباش در برخی خیابان‌های شهر تهران موجب بروز اغتشاشاتی شد که با حضور به‌هنگام مردم، فتنه‌گران و دیگر عوامل مزدور مجبور به ترک صحنه شدند. 

هادی قاسمی مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور  اعلام کرد: مراسم تشییع پیکر شهید صانع ژاله دانشجوی دانشگاه هنر تهران که روز گذشته در اغتشاشات خیابانی مورد هدف تیر مستقیم گروهک تروریستی منافقین قرار گرفت، ساعت 9:30 فردا چهارشنبه از مقابل دانشگاه هنر تهران (چهارراه ولی‏عصر - عجّ) به سمت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط:

رادان : منافقین بدنبال کشته سازی

گفتنی است به زودی خبرهای تکمیلی اعلام می گردد.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/26:: 3:25 عصر     |     () نظر
خبر فــوری : یکی دیگر از مجروحین فتنه دیروز درگذشت
 
وقتی برای برخورد با سران نه «قاتلان فتنه گر» آنگونه که باید برخورد نمی شود نتیجه آن می شود که یک مشت اغتشاش طلب و فتنه گر در روز 25 بهمن به خیابان ها ریخته و باعث کشته و زخمی شدن هم وطنان و همشهریان عزیز این کشور می شوند...

بولتن نیوز: وقتی برای برخورد با سران نه «قاتلان فتنه گر» آنگونه که باید برخورد نمی شود نتیجه آن می شود که یک مشت اغتشاش طلب و فتنه گر در روز 25 بهمن به خیابان ها ریخته و باعث کشته و زخمی شدن هم وطنان و همشهریان عزیز این کشور می شوند.

به گزارش خبرنگار بولتن و بر اساس اخبارهای رسیده از یک منبع آگاه یکی دیگر از افرادی که در حادثه دیروز توسط تیمهای عملیاتی منافقین مورد اصابت گلوله قرار گرفته و مجروح شده بود در بیمارستان در گذشت.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/26:: 3:14 عصر     |     () نظر

موسوی‌‌ وکروبی ‌از منافقین‌ هم‌بدترند

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای ضمن تاکید بر این نکته که جنگ با انقلابی که امام فرمود حفظ آن از اوجب واجبات است و هم‌دستی با دشمن برای براندازی نظام حکم محاربه با امام زمان را دارد، تصریح کرد: موسوی و کروبی در حکم ناکثین ولو بدتر از آنها یعنی منافقین قرار دارند.
 متن بیانیه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور به شرح ذیل است:

"آیا ندیدید کسانی که طرح دوستی با گروهی که مورد غضب خداوند بودند، ریختند خداوند عذاب شدیدی برای آنها فراهم ساخته است.... "14و 15 مجادله پس از حماسه تاریخی 9 دی و 22 بهمن 88 در حالی که نظام در حال فروپاشی امپریالیسم و دشمنان سفاک این مرز و بوم نگران جلوه‌های دیگری از شکوه اتحاد و عظمت همبستگی آمیخته با بصیرت ملت ایران بودند، یک بار دیگر زوزه گرگ‌های زخمی دندان به خون مستضعفان آغشته و در کمین نشسته از قلم‌های ناپاک و حلقوم کثیف مشتی وطن‌فروش، منحرف و فاسد شنیده شد که حقیقتا آیه شریفه 43 سوره فرقان به خوبی وصف‌شان نموده است.. " آیا دیدی کسی را که هوای نفسش را معبود خویش قرار داده است؟ آیا تو می‌توانی او را هدایت کنی؟ "

بیانیه‌ای که توسط آن دو عنصر فاسق و خودفروخته سیاسی یعنی موسوی و کروبی طی هفته گذشته در پوشش حمایت از مردم مصر و در باطن احیای نهضت مرده سبز نفاق، منتشر شد چند نکته قابل تأمل داشت: اولا اینکه امثال این دو تفاله آمریکا و غرب در هر جای دیگر دنیا با حکومت‌ها چنین رفتاری داشتند، ذره‌ای لطف و ترحم که امروز از آن بهره می‌برند شامل‌شان نمی‌شد اما جالب است که همچنان با بی‌آبرویی تمام بیانیه می‌نویسند.

ثانیاً در حالی که مردم خود را برای راهپیمایی میلیونی 22 بهمن آماده می‌کردند انتخاب 25 بهمن برای راهپیمایی یعنی اعتقاد نداشتن و به رسمیت نشناختن روز 22 بهمن همانروز استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران و در نتیجه یعنی عبور از نظام جمهوری اسلامی ایران برآمده از خون چند صد هزار شهید.

ثالثا، تظاهرات به نام حمایت از مردم مصر بود؛ نکته جالب و مضحک این است که حسنی مبارک، عزیز اسرائیل و آمریکا بود. میرحسین موسوی و مهدی کروبی هم عزیز آمریکا و اسرائیل هستند. پس این تناقض را چه می‌شود. همان آمریکایی که حسنی مبارک دفاع می‌کرد و همان صهیونیست‌ها که نگران رفتن مبارک بودند همانها هم حامیان اصلی این دو نفر رأس‌الفتن هستند. در واقع مبرهن است که اینها مبارک‌های اسرائیل و آمریکا در ایران هستند.

حمایت این مبارک‌ها از تظاهرات ضد مبارکی در مصر یک دروغ بزرگ دیگر مضاف بر خدعه‌های قبلی آنهاست.

رابعا زنده کردن جریان نفاق و برانداز که حدود یک سال پیش در 9 دی 88 به کما رفت و در 22 بهمن همان سال در گورستان خشم مردم دفن شده است پروژه این نااهلان نابخرد و کینه‌توز بود. که البته مثل دفعات قبل در محاسبات خود دچار اشتباهی بزرگ در تحلیل از شرایط سیاسی مردم و جامعه شدند و باز هم نزد افکار عمومی تحقیر شدند.

آیا نمی‌دانند 2 سال است مردم به یاد آنها در مساجد و تکایا شعار مرگ بر منافق و مرگ بر ضد ولایت فقیه سر می‌دهند؟ هر چند از نگاه ما آن 2 نفر (موسوی و کروبی) در حکم ناکثین ولو بدتر از آنها یعنی منافقین قرار دارند و آنها را خروج یافته از دین و کتاب خدا می‌دانیم اما آیات 119 و 120 سوره آل عمران را متذکر شان می‌شویم. "شما کسانی هستید که آنها را دوست می‌دارید. اما آنها شما را دوست نمی‌دارند... اگر نیکی به شما برسد آنها را ناراحت می‌کند و اگر حادثه ناگواری برای شما رخ بدهد خوشحال می‌شوند "

هان دوستان دیروز و دشمنان امروز انقلاب به راستی که رابطه شما با دشمن مصداق ایه فوق است.

بدانید از نظر نویسندگان این بیانیه شما و اعوان و انصارتان مرتد و خروج یافته از دین هستید.

جنگ با انقلابی که امام فرمود حفظ آن از اوجب واجبات است و انقلابی که اسلام را زنده کرد و هم‌دستی با دشمن برای براندازی نظام حکم محاربه با امام زمان را دارد.

موضوع مهم دیگری که روز گذشته در حادثه‌ای مشکوک رخ داد کشته شدن یک جوان دانشجوی دانشگاه هنر در تهران بود که بوی توطئه‌ای دیگر و تکرار سناریوی نخ نمای ندا آقاسلطان را به مشام می‌رساند.

بلاشک مسبب ریخته شدن خون این جوان مثل تمام خون‌هایی که پس از فتنه ریخته شده موسوی و کروبی هستند.

فضا دادن به اجرای پروژه‌ها و تاکتیک‌های شیطانی دشمن برای تحریک احساسات و عواطف مردم و نیز خوراک خبری برای دستگاه‌های تبلیغاتی غرب به منظور از سرگیری فتنه‌های داخلی و انحراف افکار عمومی از موضوع مصر در منطقه و نیز تضعیف اقتدار رو به گسترش نظام و دولت در عرصه بین‌المل بازی کثیفی است که همه از آن آگاهند و به خوبی نسبت به آن بصیرت دارند.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشته شدن این جوان دانشجو را به عموم دانشگاهیان ایران تسلیت عرض نموده و اعلام می‌دارد که آن دانشجو قربانی فساد و توطئه 2 راس فتنه یعنی موسوی و کروبی شده است و ضمن هشدار نسبت به پیراهن عثمان بلند کردن فتنه‌گران خطاب به دستگاه قضا برخورد فوری‌ و بی‌درنگ با سران فتنه یعنی موسوی و کروبی آن 2 شرور که فی‌الحال از روی حقه و بغض و کینه خود را به عمله‌های سیاسی آمریکا و اسرائیل در ایران تنزل داده‌اند را مطالبه می‌دارد و صراحتا می‌گوید در صورت کوتاهی در برخورد با آنها، راه محاکمه سران فتنه را به دستگاه قضا نشان خواهد داد.
 

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/26:: 1:37 عصر     |     () نظر

صحنه های دلخراش هجوم اغتشاشگران به یک جوان بسیجی+فیلم

این جوان درحالیکه قصد داشت تصویر امام خمینی که توسط اغتشاشگران بر کف خیابان پهن شده بود را جمع کند، مورد هجوم وحشیانه اغتشاشگران قرار گرفت.

اغتشاشگران در حالیکه شعار "نه غزه نه لبنان" را سر می دادند، پس از ضرب وشتم شدید این جوان، تصویر امام را به آتش کشیدند.

از آنجا که در سراسر این فیلم، اغتشاشگران بارها الفاظ رکیک و زننده را تکرار کرده اند، «نسیم» از پخش صدای آن معذور است.

برای دریافت فیلم روی تصویر کلیک کنید

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/26:: 1:36 عصر     |     () نظر

حضور خودجوش مردم آشوبگران را فراری داد

از برخی نقاط شهر تهران نشان می دهد که مردم انقلابی و مومن و خداجوی در برخی نقاط تهران،  به صورت خود جوش علیه فتنه گران تجمعاتی را شکل داده اند و به مقابله با موج فتنه گران پرداخته اند.

در برخی از محلات تهران، مردم علیه سران فتنه شعار می دهند و خواستار برخورد با موسوی و کروبی و سایر عوامل فتنه هستند.

کسانی که با ظاهر زننده و قبیح با عنوان روز ولنتاین(روز عشق) در معابر شهر حاضر شده بودند با انزجار و اعتراض مردم مواجه شدند . این افراد که با ماشین های لوکس و گران قیمت در خیابان های شهر حاضر شده بودند باعث اعتراض خانواده ها شده  و مردم به مقابله با تجمعات غیر قانونی آنها پرداختند.

شکل گیری تجمعات خودجوش در معابر گوناگون در اعتراض به حریم شکنی های فتنه گران کاملا مشهود است و مردم در گوشه و کنار شهر، به صورت خودجوش با عوامل فتنه و اغتشاش گران برخورد می کنند.

تعداد زیادی از عوامل فتنه در خیابان های تهران، توسط حرکت های مردم عقب رانده شده و مقابله با آنها ادامه دارد به شکلی که این افراد نتوانند اقدامی علیه نظم و امنیت شهر انجام دهند.

مردم در خیابان های حاشیه فاطمی، ولی عصر، انقلاب، آزادی به برخورد با فتنه گران و اغتشاش گران پرداختند و  نقشه پلید فتنه گران و عوامل خودسر را برهم زدند.

شهروندان تهران همراه با خانواده های خود به صورت دسته جمعی در صحنه حاضر شده و  با جمع شدن و اعلام همبستگی با  نیروهای وفادار به انقلاب و نظام و سردادن شعار در حمایت از امام  و ولایت فقیه و نظام،  از اقدام فتنه گران بیزاری جستند.

فتنه گران که شاهد حضور و تجمع هزاران نفر از امت خداجوی هستند به تدریج به عقب رانده شدند و  خیابان های اصلی شهر را ترک کردند.

گزارش خبرنگار ما حاکیست که مردم در محله های سکونت و کار خود مانع حضور فتنه گران شده  و به آنها اجازه اغتشاش نمی دهند و به مقابله با آنها پرداخته و  عوامل خودسر مجبور به ترک خیابان ها شدند.

در بعد از ظهر روز دوشنبه، هر لحظه بر تعداد مردم حاضر در صحنه افزوده شد و عوامل خودسر با مشاهده این حضور مردمی، چاره ای جز ترک محل برای خود ندیدند.

البته اقدام به موقع نیروهای مخلص بسیج نیز در فرار کردن سبزها و جمع شدن فتنه اغتشاش مابانه آنها نیز عملی در خور تحسین بود.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/26:: 1:35 عصر     |     () نظر

اقدام دیروز فتنه گران از توهین به اسلام و پیامبر و ائمه هم بدتر بود

 

علی لاریجانی در بخش دیگری از سخنان خود در آغاز جلسه علنی در روز سه شنبه با اشاره به اقدامات و تحرکات فتنه گران در دامن زدن به اقدامات ضد ملی گفت: دو نکته قابل توجه وجود دارد اول دستپاچگی آمریکا و ضد انقلاب است که از کسانی برای دفاع از انقلاب مصر و تونس کمک خواستند که در کارنامه خود حمایت ایران از فلسطین و لبنان را به تمسخر می کشیدند و شعار نه غزه و نه لبنان سر می دادند.

وی ادامه داد: پس چگونه این جریان از حالت ایستای دروغین ملی گرا به حمایت از نهضت های منطقه کشیده شد؟ این پدیده نفاق مدرن عاملی بود که روشن کرد ماجرا برای تحقیر و ایجاد تردید و انصراف در اذهان ملت های منطقه است که دست از مبارزه آزادیبخش خود بکشند. لذا ماهیت این جریان سازی موازی، ماهیتی دست ساز آمریکاست و ضد اسلامی و ضد ملی بود. هر چند ظاهر آن حمایت از مصر و تونس بود اما باطن آن بازی در میدان حریف بود که برای تخریب اراده ملت ها و حمایت انقلاب اسلامی طراحی شده بود.

لاریجانی گفت: آقایانی که در ایران اطلاعیه صادر کردند و در دام و تله طراحی شده آمریکا افتادند، چگونه قدری تامل ننمودند که چه نفعی از این اقدام برای ملل منطقه حاصل می شود؟ با چه تحلیلی دست به این کار زدند؟ آیا نباید از حمایت و وجد و سرور آمریکا و اسرائیل و منافقین و سلطنت طلب ها تنبه حاصل می کردند؟ آیا نام این اقدام چیزی جز گمراهی و فتنه است؟

رئیس مجلس خطاب به سران فتنه گفت: شما می دانستید که راهپیمایی ?? بهمن ملت ایران برای تقویت اراده ملت ها در پیگیری نهضت های آزادیبخش، امری مهم و ضروری بود اما آمریکا دنبال راهپیمایی های تصنعی بود که اراده ملت های در حال انقلاب را سست کند.

وی ادامه داد: متاسفانه شما وسیله این حرکت شدید می گویند ملت ایران که از قیام ها حمایت می کند چرا به این راهپیمایی های تصنعی و آمریکایی اجازه نمی دهد؟ نباید هم اجازه دهد.

نمایندگان بعد از این اظهارات لاریجانی با شعار "الله اکبر" و "مرگ بر اسرائیل و آمریکا" گفته های رئیس مجلس را تایید کردند.

لاریجانی گفت: اگر وزارت کشور در این امر تخلف می کرد قطعا مجلس با وزیر مربوطه برخورد می کرد. مگر بناست ما چشم خود را بر واقعیات ضد انقلاب و آمریکا ببندیم و اگر قرآن هم بر سر نیزه کردند حمل به صحت کنیم؟ اگر روزی عده ای بخواهند بر علیه اسلام و پیامبر عظیم الشان و ائمه اطهار تظاهرات کنند کسی به آنها اجازه می دهد؟ این تظاهرات از این سنخ در شرایط فعلی بدتر از آن بود، هر چند که رویه آن بزک شده بود.

رئیس مجلس خاطر نشان کرد: مجلس شورای اسلامی این اقدام آمریکایی و صهیونیستی ضد انقلابی و ضد ملی گروهک های فتنه گر را محکوم می کند.

نمایندگان یکصدا فریاد احسنت، احسنت سر دادند.

وی گفت: آمریکا هم مطمئن باشد که با  این روشهای  مزورانه چهره منفورش در ایران و منطقه خرابتر و اراده ملت ها در مبارزه با آمریکا و صهیونیسم عمیق تر می شود. آمریکا تردید نکند که با این روش های مزورانه دست ساز آنان ملت ایران در حمایت از نهضت های آزادیبخش مصمم تر خواهد شد.

لاریجانی گفت: لازم می دانم با توجه به حساسیت های منطقه و این رفتارهای مزورانه آمریکا مجلس شورای اسلامی یک بررسی دقیق تر از ماهیت این جریان ضد انقلابی داشته باشد و لذا اگر نمایندگان موافق باشند ما از کمیسیون هایی که به این موضوع به نحوی مربوط هستند و از روسای آنها دعوت کنیم که موضوع را رسیدگی کامل کنند.

رئیس مجلس تاکید کرد: فکر می کنم روسای کمیسیون های امنیت ملی و سیاست خارجی، شوراها و امور داخلی، اصل ?? قانون اساسی، فرهنگی و حقوقی و قضایی در اسرع وقت کمیته ای تشکیل دهند و ابعاد مختلف و سیر آن را از امروز شروع کنند و ظرف چند روز آینده گزارشی به مجلس ارائه دهند که هم نمایندگان مجلس و هم مردم بدانند با این جریان چگونه برخورد شود و دستگاه های اجرایی نیز وظایف خود را بدانند.

پس از اتمام نطق لاریجانی نمایندگان مجلس از جا برخواسته و با حلقه زدن به گرد هم در جلوی تریبون مجلس یکصدا شعارهایی بر علیه موسوی و کروبی و خاتمی سر دادند. این نمایندگان همچنین با شعار موسوی و کروبی اعدام باید گردند در حوادث روز گذشته و تحرکات این افراد بر علیه منافع ملی را محکوم کردند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/26:: 1:35 عصر     |     () نظر

قربانیان گروهک های ضد انقلاب مشمول قوانین آزادگان، جانبازان و شهدا می شوند

 

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز سه شنبه به بررسی طرح دو فوریتی حمایت از افرادی که توسط گروهک های ضد انقلاب و منحرفین اعتقادی اسیر، کشته یا معلول می شوند ، پرداختند. دو فوریت این طرح در جلسه علنی روز یکشنبه ?? بهمن ماه به تصویب مجلس رسیده است. نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ??? رای موافق و ? رای ممتنع از ??? نماینده حاضر با کلیات این طرح موافقت کردند. این طرح دو فوریتی هیچ مخالفی نداشت. پس رای به کلیات نمایندگان جزئیات این طرح دو فوریتی را در دستور کار قرار دادند و آن را با ??? رای موافق، ? رای مخالف و ? رای ممتنع از ??? نماینده حاضر به تصویب رساندند.

بر اساس ماده واحده این طرح دو فوریتی، کلیه اتباع ایرانی که توسط گروهک های ضد انقلاب یا جریانات اعتقادی منحرف با هدف ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران و ایجاد رعب و وحشت در جامعه اسیر، مجروح یا کشته شده و یا می شوند حسب مورد مشمول قوانین و مقررات مربوط به آزادگان، جانبازان و شهدا خواهند بود. بر اساس تبصره یک این ماده واحده مرجع تشخیص مصادیق موضوع این ماده شورایی متشکل از استاندار به عنوان رئیس، رئیس دادگستری استان، فرمانده سپاه پاسداران استان، فرمانده نیروی انتظامی استان، مدیر کل اطلاعات استان و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهد بود. بر اساس تبصره ? این ماده واحده، دولت موظف شد بار مالی ناشی از این قانون را در بودجه سالیانه پیش بینی کند. به گزارش مهر، این طرح دو فوریتی با امضای ?? نماینده مجلس تقدیم هیئت رئیسه شده بود.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/26:: 1:35 عصر     |     () نظر

گروهک نفاق و جاده صاف کنی برای اقدامات خرابکارنه آمریکا و انگلیس

آمریکا و انگلیس با برقراری ارتباط با سران گروهک منافقین و معاندین جمهوری اسلای در کشور عراق درصدد هستند تا با انجام اقدامات خرابکارانه ، زمینه را برای متشنج جلوه دادن اوضاع داخلی کشور مهیا نمایند.

به دنبال ناکامی های دشمن در جریان براندازانه فتنه سال گذشته و به منظور ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران به تازگی یک هیات اطلاعاتی مشترک از سوی کشور آمریکا و انگلیس با برقراری ارتباط با سران گروهک منافقین و معاندین جمهوری اسلای در کشور عراق درصدد هستند تا با انجام اقدامات خرابکارانه ، زمینه را برای متشنج جلوه دادن اوضاع داخلی کشور مهیا نمایند و با به چالش کشاندن سامانه های دفاعی و امنیتی به مقاصد خود دست یابند.

در این راستا در جلساتی که برگزار گردید مسئول MI6 در منطقه از مریم رجوی درخواست کرده تا تلاش بیشتری را برای کار بر روی مخازن استراتژیک ایران بویژه زاغه های مهمات مربوط به ارتش و سپاه انجام دهند و عناصری از این نیروها را برای همکاری جذب نمایند . وی بیان داشته ماده ای را به اندازه یک نخود در اختیار آنها قرار می دهیم تا در این انبارهای مهمات و مخازن قرار دهند که به موجب آن پس از 3 ساعت آتش سوزی رخ دهد.

مریم رجوی اظهار داشته ما توانسته ایم دهها نفر از عناصر سازمانهای نظامی و امنیتی ایران را جذب کنیم و به زودی و در آینده نزدیک شما شاهد فعالیت ها و عملیاتهای بزرگی علیه انبارها و مخازن مهمات خواهید بود.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/26:: 1:34 عصر     |     () نظر

 

نقش تعطیلی مترو در اغتشاشات 2? بهمن

جلال عباسیان مسئول واحد تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با بیان اینکه موسوی و کروبی و خاتمی کاملاً از دایره نظام خارج شده‌اند و به اعلان علنی جنگ علیه نظام می‌پردازند، اظهار داشت: حوادث دیروز نشان داد که سناریوی خاتمی برای بازگشت به نظام و شرط گذاشتن برای ورود به انتخابات از حیله‌گری و نفاق وی ناشی می‌شود.

وی ادامه داد: مسلما پذیرفته نیست موسوی که تا دیروز نظام اسلامی را به جرم پیروی از آرمان‌های امام(ره) یعنی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان متهم می‌کرد و در مناظره‌های تلویزیونی علناً بیان می‌کرد که اولویت اول ما کشور خودمان است، امروز به بهانه حمایت از مردم مصر و تونس راهپیمایی راه بیندازند که باعث کشته شدن یک نفر دانشجو بشود. نکته ای نیز که از نگاه تیربین‌ افکارعمومی بصیر و آگاه جامعه دور نمانده این که در ماجرای دیروز حتی یک شعار درباره مردم مصر و تونس شنیده نشد و این نشان می‌دهد که سران فتنه برای ادامه حیات خود همچنان فریبکارانه از مسائل داخلی و خارجی سواستفاده می‌کنند و به اغفال هواداران خود می‌پردازند.

مسئول واحد تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تاکید کرد: اینها تناقضات آشکاری است که در عملکرد موسوی دیده می‌شود و وی و اطرافیانش باید پاسخگوی آن باشند.

عباسیان با بیان اینکه قطعا تمام مردم ایران اسلامی حمایت از انقلاب اسلامی مصر را وظیفه شرعی و انسانی خود می‌دانند و کاملا از آن حمایت می‌کنند اما سوء استفاده امثال موسوی از این حمایت مردمی، باید مورد بازخواست قضایی قرار گیرد، تصریح کرد: امروز علناً اعلام می‌کنیم که دستان موسوی به خون دهها نفر که در جریانات بعد از انتخابات پارسال تا دیروز کشته شدند آلوده است و قوه قضائیه هرچه سریعتر باید با این عنصر برانداز برخورد کند.

وی افزود: از طرف دیگر تمام کسانی که با موسوی همکاری می‌کنند که وی این اقدامات خرابکارانه را پیش ببرد هم باید پاسخگوی کار خود باشند.

مسئول واحد تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تاکید کرد: برای ما سوال است که چرا باید دیروز خط متروی خیابان انقلاب تعطیل باشد تا مردم مجبور باشند پیاده این مسیر را طی کنند؟! مسئولان شهرداری باید درباره مدیریت متروی تهران فکری جدی بکنند.

عباسیان در پایان با بیان اینکه محسن هاشمی رفسنجانی باید درباره تعطیلی ایستگاه‌های مترو خیابان انقلاب پاسخ قانع‌کننده‌ای بدهد که چرا با این اقدام، مردم عادی را به ظاهر در صف سیاه لشگر فتنه‌گران قرار داد، تاکید کرد: هرگاه در شهر نیاز به هماهنگی‌های خاص باشد باید منتظر اخلال و کارشکنی در متروی تهران باشیم و این برای مردم تعجب برانگیز و مشکوک است.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/26:: 1:34 عصر     |     () نظر

جزئیاتی از جنایت جدید موسوی و کروبی
هویت دانشجوی شهید مشخص شد

صانع ژاله متولد سال 63 از هموطنان کردزبان اهل پاوه و از اهل تسنن، دانشجوی رشته نمایش دانشگاه هنر تهران روز گذشته توسط یکی از گروه‌های تروریستی منافقین با تیر مستقیم مورد هدف قرار گرفت که پس از اعزام به بیمارستان به شهادت رسید.

عوامل فتنه‌گر و گروهک مزدور و تروریستی منافقین روز گذشته (یکشنبه) با برپایی تجمعات غیرقانونی و راه‌اندازی اغتشاشات خیابانی در برخی معابر تهران به ‌سوی رهگذران آتش گشودند که در جریان این تیراندازی یکی از دانشجویان دانشگاه هنر تهران به شهادت رسید.

صانع ژاله متولد سال 63 از هموطنان کردزبان اهل پاوه و از اهل تسنن، دانشجوی رشته نمایش دانشگاه هنر تهران روز گذشته توسط یکی از گروه‌های تروریستی منافقین در خیابان امیر اکرم تهران با تیر مستقیم مورد هدف قرار گرفت که پس از اعزام به بیمارستان به شهادت رسید.

گروهک تروریستی منافقین همچنین 4 نفر دیگر از هموطنانمان را با تیر مستقیم مورد هدف قرار دادند که مجروح شدند و در بیمارستان تحت مداوا هستند.

تجمع غیرقانونی فتنه‌گران، عناصر منافقین، سلطنت‌طلبان و اراذل و اوباش در برخی خیابان‌های شهر تهران موجب بروز اغتشاشاتی شد که با حضور به‌هنگام مردم، فتنه‌گران و دیگر عوامل مزدور مجبور به ترک صحنه شدند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/26:: 12:56 عصر     |     () نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >