سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خداوند، بنده ای را دوست بدارد، او را باآرامش و بردباری می آراید . [امام علی علیه السلام]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی



خانواده شهدا تا محکومیت موسوی و کروبی آرام نمی‌نشینند

خبرگزاری فارس: همسر شهید پالیزوانی گفت: قوه قضائیه با تدبیر خود در محکومیت سران فتنه از ایجاد فتنه‌های بعدی برای هواهای نفسانی دو خائن به انقلاب و امام (ره) جلوگیری کند و بداند که ملت ایران و به خصوص خانواده شهدا تا محکومیت موسوی و کروبی آرام نمی‌نشینند.


فهیمه صابری‌زفرقندی، همسر شهید مرتضی پالیزوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایثار و شهادت باشگاه خبری فارس «توانا» اظهار داشت: سران فتنه و اغتشاشاگران به تحریک رهبران خود در سیا و موساد، دنبال ایجاد تزلزل در اراده انقلابی ملت هستند اما غافلند که این مردم 32 سال پای آرمان‌های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا ایستاده‌اند و یک قدم هم عقب نخواهند نشست.


وی با بیان اینکه مردم تا محاکمه سران فتنه دیگر از پا نمی‌نشینند، گفت: وقت آن است که قوه قضائیه تکلیف سران فتنه را روشن کرده و آنها را مجازات کند؛ در غیر این صورت ملت، کروبی و موسوی را محاکمه خواهد کرد.


این همسر شهید دفاع مقدس بیان داشت: مقصود سران فتنه فریب مردم و شاد کردن آمریکا و رژیم صهیونیستی است اما نکته قابل توجه اینجاست که آمریکا با این دو نیز همان کاری را خواهد کرد که با شاه کرد و بعد از اینکه سوء استفاده‌اش را از کروبی و موسوی کرد، آنها را مثل دستمال‌ کهنه دور خواهد انداخت.


همسر شهید پالیزوانی با بیان اینکه شهادت جوانانی که در اغتشاشات فتنه پس از انتخابات به شهادت رسیدند، دل ملت را به درد آورده است، گفت: قطعاً خون این شهدای مظلوم درخت انقلاب اسلامی را آبیاری خواهد کرد.


وی با بیان اینکه سکوت خانواده شهدا و ملت ایران طی 8 ـ 9 ماه اخیر فقط به تبعیت از ولایت فقیه بوده است، اظهار داشت: سکوت جایز نیست؛ مگر اینکه حکم رهبر معظم انقلاب این باشد که در این صورت خالصانه سمعاً و طاعتاً خواهیم بود؛ اما اگر کوتاهی از سوی قوه قضائیه است، نخواهیم گذشت.


این همسر شهید دفاع مقدس اظهار داشت: همان‌طور که همه جهان دیدند، ملت ایران در 22 بهمن با تمام شور و شعور خود با رهبرشان دست بیعت دادند و امروز نیز در دفاع از آرمان‌های انقلاب و امام خمینی (ره) پشت ولایت ایستاده‌اند.


پالیزوانی، سکوت برخی خواص را در شرایط کنونی خیانت به امام (ره) و خون شهدا خواند و افزود: سران فتنه امروز در ذلیل‌ترین وضع ممکن به سر می‌برند و اگر اقدامی می‌کنند، به دلیل حمایت غربی‌هاست؛ اما بدانند، دیگر راه بازگشتی میان ملت ندارند.


این همسر شهید دفاع مقدس بیان داشت: قوه قضائیه با تدبیر و اقدام به موقع خود در محکومیت سران فتنه از ایجاد فتنه‌های بعدی برای هواهای نفسانی دو خائن به انقلاب و امام (ره) جلوگیری کند و بداند که ملت ایران و به خصوص خانواده شهدا تا محکومیت موسوی و کروبی آرام نمی‌نشیند.


به گزارش توانا، شهید مرتضی پالیزوانی در سال 1341 در تهران متولد شد؛ وی در دوران دفاع مقدس به عنوان کارمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جبهه‌های حق علیه باطل به فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغاتی مشغول بود.


این شهید والا مقام، در سال 1365 در منطقه عملیاتی فکه در یکی از پاتک‌های دشمن به همراه جمعی از رزمندگان اسلام به شهادت رسید. شهید پالیزوانی لحظاتی پیش از شهادت جملاتی کوتاه از پرمحتوا از خود به یادگار گذاشته است تا به آیندگان بگوید: تنها راه سعادت و رستگاری، راه خمینی است و بس.


وی در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: «در این لحظات که می‌روم حماسه‌ای در تاریخ خونبار تشیع بیافرینم، اعلام می‌کنم با اعتقاد به کامل و اختیار مطلق، اسلام خمینی و مطهری را انتخاب کردم و خالصانه برای خدا شهید شدم و خونم در رگ‌های همسر و فرزندانم جاری است.»


 




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/27:: 1:24 عصر     |     () نظر

تجمع دانشجویان مشهدی در محکومیت اقدامات سران فتنه


دانشجویان دانشگاه‌های مشهد در محکومیت اقدامات سران فتنه امروز (چهارشنبه) تجمع می‌کنند.


به گزارش فارس، دانشجویان دانشگاه‌های مشهد عصر امروز (چهارشنبه) 27 بهمن ماه به منظور محکومیت اقدامات سران فتنه و همچنین مطالبه محاکمه فتنه‌گران در 3 راه راهنمایی شهر مشهد مقدس تجمع می‌کنند.


این تجمع با اقامه نماز مغرب و عشا آغاز شده و دانشجویان در ادامه راهپیمایی خواهند کرد.


براین اساس، طلاب مشهدی هم پیش از ظهر امروز در حرم امام رضا (ع) تحصن کرده و خواستار برخورد با فتنه‌گران و سران فتنه شدند.


 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/27:: 1:24 عصر     |     () نظر

دخالت مستقیم یک سفارتخانه‌ اروپایی در اغتشاشات 25 بهمن


 معاون امور بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی با اعلام اینکه عوامل یکی از سفارتخانه‌های اروپایی در جمع اغتشاشگران دخالت مستقیم، گفت: دلایل روشن و مدارک مستندی وجود دارد که نشان می‌دهد عواملی که دست به این اقدامات زدند، بازیچه غرب هستند.


معاون امور بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی با اعلام اینکه عوامل یکی از سفارتخانه‌های اروپایی در جمع اغتشاشگران دخالت مستقیم، گفت: دلایل روشن و مدارک مستندی وجود دارد که نشان می‌دهد عواملی که دست به این اقدامات زدند، بازیچه غرب هستند.


حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با فارس، به کشته و زخمی‌شدن عده‌ای از هموطنانمان در حوادث 25 بهمن که توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی طراحی و به وسیله سران فتنه اجرا شده بود، اشاره و اظهار داشت: مسئولیت تجمع و این حوادث و حوادث بعد از انتخابات به‌عهده سران فتنه است.


وی بر همین اساس به محاکمه سران فتنه به دلیل قتل، ناامنی و هرج و مرجی که در کشور به وجود آوردند، اشاره و تصریح‌ کرد: خواسته عمومی مردم در راهپیمایی 22 بهمن و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از دستگاه قضا دستگیری سران فتنه است.


به گفته معاون امور بین‌الملل حزب مؤتلفه هیچ توجیهی برای تعلل و تأخیر در برخورد قاطع با سران فتنه وجود ندارد.


وی با بیان اینکه عوامل یکی از سفارتخانه‌های اروپایی در جمع اغتشاشگران حضور داشته و حمایت کامل وزیر امور خارجه آمریکا و سلطنت‌طلبان از این اقدامات به‌صورت گسترده‌ای صورت گرفت، افزود: رژیم صهیونیستی شعارهای این تجمع را از طریق ماهواره و رسانه‌های خود پخش و منعکس کرد.


ترقی با تأکید بر اینکه دلایل روشن و مدارک مستندی وجود دارد که نشان می‌دهد عواملی که دست به این اقدامات زدند بازیچه آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی هستند، گفت: سران فتنه دستورالعمل‌های غرب را در داخل کشور اجرا می‌کنند.


وی با بیان اینکه در داخل کشور عواملی به دستور بیگانگان دست به این اغتشاشات می‌زنند، خاطر‌نشان‌کرد: دلایل روشنی بر محکومیت اقدام سران فتنه وجود دارد و جرمشان در واقع خیانت به نظام و عامل بیگانه شدن است که بالاترین جرم در قضای اسلامی به حساب می‌آید.



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/27:: 1:24 عصر     |     () نظر

پناهیان در جمع تشیع کنندگان شهید ژاله:
سران فتنه اعدام باید گردند/نخبگان بی بصیرت احمق‌هایی هستند که در صحنه سیاسی جا خوش کرده‌اند


 حجت الاسلام پناهیان نخبگان بی بصیرت را احمقهایی عنوان کرد که در صحنه سیاسی کشور جا خوش کرده اند.


حجت الاسلام پناهیان در جمع تشیع کنندگان شهید ژاله نخبگان بی بصیرت را احمقهایی عنوان کرد که در صحنهع سیاسی کشور جا خوش کرده اند.


به گزارش جوان آنلاین، حجت الاسلام پناهیان که به عنوان سخنران در مراسم تشیع پیکر شهید صانع ژاله حضور دارد، در جمع هزاران تشیع کننده گفت: خواسته مردم نه تنها اعدام فتنه گران است بلکه آنها خواهان آن هستند که سیاستمداران مسبب این حوادث هم از صحنه سیاسی محو شوند.


وی در ادامه افزود: تعیین مرز فتنه گران با دشمنان دیگر دیر شده و اغتشاشگران باید به سزای اعمالشان برسند. وی در ادامه افزود: نخبگان بی بصیرت احمق هایی هستند که در صحنه سیاسی کشور جا خوش کرده اند.


پناهیان تصریح کرد: خواسته عموم مردم این است که تمامی کسانی که می خواستند در جریان فتنه حکمیت را به رهبر انقلاب تحمیل کنند و ماجرایی شبیه ماجرای تحمیل حکمیت به حضرت علی ایجاد کنند باید از صحنه سیاسی کشور حذف شوند.


این روحانی ادامه داد: به راستی افرادی بی بصیرتی که در مجمع جا خوش کرده اند تا چه زمانی باید تحمل شوند.


حجت الاسلام پناهیان خاطرنشان کرد: اگر روزی تحمل نهضت آزادی مصلحتی بود، این مصلحت برداشته شد. اگر روزی تحمل منتظری مصلحتی بود، این مصلحت برداشته شد. اگر روزی تحمل بنی صدر مصلحتی بود، این مصلحت برداشته شد و امروز نیز مصلحت تحمل فتنه گران برداشته شده است و باید با نفوذی ها برخورد شود.


وی گفت: اگر روزی تحمل فتنه گران برای بیداری مردم بود، مردم بیدار شده اند و اگر کسی بیدار نشده است دیگر بیدار نمی شود. بنابراین شعار امروز شما باید بر اساس زیارت عاشورا، مرگ بر ساکتین باشد.


پناهیان ادامه داد: امروز از اقصی نقاط دنیا دوستداران انقلاب با ما تماس می گیرند و می گویند شما در ایران چه می کنید؟ آیا نمی‌توانید از پس چند فتنه گر بر بیائید؟


وی در خاتمه گفت: انشاالله این آخرین شهید فتنه قبل از ظهور منجی است.



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/27:: 1:24 عصر     |     () نظر

نمایندگان ملت به خیل تشییع کنندگان "ژاله " پیوستند


 نمایندگان مجلس شورای اسلامی به خیل عظیم تشییع‌ کنندگان پیکر پاک شهید صانع ژاله پیوستند.


نمایندگان مجلس شورای اسلامی به خیل عظیم تشییع‌ کنندگان پیکر پاک شهید صانع ژاله پیوستند.


به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد که ریاست جلسه امروز (چهارشنبه) مجلس را در غیاب علی لاریجانی بر عهده داشت، اعلام کرد که با توجه به پیشنهاد برخی از همکاران برای افتخار حضور در تشییع پیکر پاک شهید بزرگوار "صانع ژاله "، دستور کار امروز مجلس متوقف شد.


براساس این گزارش، نمایندگان مجلس شورای اسلامی لحظاتی پیش به خیل عظیم تشییع کنندگان شهید ژاله پیوستند. در بین نماینگان چهره‌های همچون حسین فدایی، روح‌الله حسینیان، حمیدرضا رسایی، مهدی کوچک‌زاده، محمد کرمی‌راد .... دیده می‌شود.



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/27:: 1:24 عصر     |     () نظر

فاطمه آجرلو : با زنان فتنه گرهم برخورد شود


یک عضو فراکسیون زنان مجلس اعلام کرد که زنان آزاده که خون شوهران و فرزندانشان را فدای انقلاب کردند، خواستار برخورد با زنان فتنه گر هستند.

نماینده استان البرز در نطق امروز خود با بیان اینکه «امام(ره) این انقلاب را به دست ما سپرد و خواست تا نگذاریم این انقلاب به دست نااهلان بیفتد»، ادامه داد: شاهدیم که طی دو سال گذشته و پس از انتخابات ?? چه اتفاقاتی از سوی ایادی شیطانی استکبار رخ داده است.

وی افزود: اینک که دشمنان اسلام جرات عرض اندام در مقابل خواست مردم مظلوم مسلمان راندارند و اسلام در حال جهانی شدن است، کسانی که نان اسلام را خورده و فربه شده اند و نامشان را از انقلاب دارند، امروز در مقابل رهبری صف آرایی کردند. آنها در عاشورا همراه با یزیدیان تاریخ صوت و کف زده و امر و عاص گونه قرآن بر سر نیزه زدند وشعار «نه غزه و نه لبنان» سر دادند.

وی افزود: مردم امروز سکوت را نمی پذیرند و با مجازات کسانی که امروز در این راستا اقدام می?کنند باید نشان دهیم که فضای اسلامی با نگاه جهانی متفاوت است. به همین دلیل نمایندگان خواستار مجازات محور شرارت هستند.

آجرلو با بیان اینکه کسانی با سکوتشان سیاست?مدارانه این جریان را هدایت می?کنند، افزود: آقایان خاتمی و هاشمی سکوتتان را بشکنید و موضعتان را اعلام کنید که مردم منتظر اعلام موضع شما هستند.


 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/27:: 1:24 عصر     |     () نظر

وداع یاران دبستانی با "ژاله خونین "-13

جمعیت ده‌ها هزار نفری تشییع‏کنندگان؛ قیام جوانان ایرانی علیه موسوی و کروبی

خبرگزاری فارس: جمعیت تشییع‎کنندگان پیکر شهید ژاله به بیش از ده‌ها هزار نفر رسیده و به قیام جوانان ایرانی علیه سران فتنه تبدیل شده است.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در حالی که پیکر پاک شهید صانع ژاله بر روی دستان مردم و دانشجویان در دانشگاه تهران در حال تشییع است، صحن این دانشگاه و خیابان‌های منتهی به سر در اصلی دانشگاه تهران مملو از جمعیت شده و ده‌ها هزار نفر از مردم و دانشجویان با سر دادن شعارهایی علیه سران فتنه خواهان برخورد قاطع با مسببان به شهادت رسیدن این دانشجوی هنرمند شدند.


بر اساس این گزارش پیکر پاک این شهید همچنان در دانشگاه تهران است و هر لحظه بر تعداد تشییع‌کنندگان افزوده می‌شود؛ همچنین هم‌اکنون مردم و دانشجویان با حضور در محل برگزاری نمازجمعه تهران شعارهای "مرگ بر موسوی "،‌ "مرک بر کروبی "، "مرگ بر خاتمی " و "هاشمی حیا کن مصلحت و رها کن " را سر می‌دهند.

صانع ژاله متولد سال 63 از هموطنان کردزبان اهل پاوه و دانشجوی رشته نمایش دانشگاه هنر تهران 25 بهمن توسط یکی از گروه‌های تروریستی منافقین در خیابان امیر اکرم تهران با تیر مستقیم مورد هدف قرار گرفت که پس از اعزام به بیمارستان به شهادت رسید.

گروهک تروریستی منافقین همچنین 8 نفر دیگر از هموطنانمان را با تیر مستقیم مورد هدف قرار دادند که مجروح شدند و در بیمارستان تحت مداوا هستند.

تجمع غیرقانونی فتنه‌گران، عناصر منافقین، سلطنت‌طلبان و اراذل و اوباش در برخی خیابان‌های شهر تهران موجب بروز اغتشاشاتی شد که با حضور به‌هنگام مردم، فتنه‌گران و دیگر عوامل مزدور مجبور به ترک صحنه شدند.


 



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/27:: 1:24 عصر     |     () نظر

وداع یاران دبستانی با "ژاله خونین "-12

مراسم تشییع شهید ژاله به راهپیمایی عظیم علیه سران فتنه تبدیل شد

خبرگزاری فارس: مراسم تشییع پیکر پاک شهید ژاله به راهپیمایی عظیم علیه سران فتنه تبدیل شده است.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس در حال حاضر تعداد اقشار مختلف مردم و دانشجویان تهران در تشییع پیکر پاک صانع ژاله به حدی است که این مراسم تشییع با شعارهای مردمی علیه موسوی، کروبی و خاتمی به راهپیمایی عظیم علیه سران فتنه تبدیل شده است.


بر اساس این گزارش،‌ قرار بود مراسم تشییع، از دانشگاه هنر تهران تا مقابل سر در اصلی دانشگاه تهران برگزار شود، اما تعداد تشییع کنندگان به حدی است که مردم و دانشجویان در صفوف عظیم و وصف‌ناشدنی وارد دانشگاه تهران شده‌اند و اکنون با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین "مرگ بر موسوی "، "مرگ بر کروبی "، "مرگ بر خاتمی " و در دست داشتن تصاویر مقام معظم رهبر و امام خمینی(ره) و شهید ژاله و سر دادن شعارهای "مرگ بر خاتمی "، "مرک بر موسوی " و "مرگ کروبی " در خیابان‌های دانشگاه تهران راهپیمایی می‌کنند.

برپایه این گزارش،‌ صانع ژاله متولد سال 63 از هموطنان کردزبان اهل پاوه و دانشجوی رشته نمایش دانشگاه هنر تهران 25 بهمن توسط یکی از گروه‌های تروریستی منافقین در خیابان امیر اکرم تهران با تیر مستقیم مورد هدف قرار گرفت که پس از اعزام به بیمارستان به شهادت رسید.

گروهک تروریستی منافقین همچنین 8 نفر دیگر از هموطنانمان را با تیر مستقیم مورد هدف قرار دادند که مجروح شدند و در بیمارستان تحت مداوا هستند.

تجمع غیرقانونی فتنه‌گران، عناصر منافقین، سلطنت‌طلبان و اراذل و اوباش در برخی خیابان‌های شهر تهران موجب بروز اغتشاشاتی شد که با حضور به‌هنگام مردم، فتنه‌گران و دیگر عوامل مزدور مجبور به ترک صحنه شدند.



 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/27:: 1:24 عصر     |     () نظر

تصاویر تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه 


اقشار مختلف تهران و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور در میدان ارک و دادگستری تهران خواستار محاکمه هر چه سریعتر سران فتنه شدند.


تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه


اقشار مختلف تهران و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور در میدان ارک و دادگستری تهران خواستار محاکمه هر چه سریعتر سران فتنه شدند.


 


تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه با حضور کوچک زاده نماینده مجلس شورای اسلامی

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه 

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه با حضور حجت الاسلام رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه
تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه 

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

سخنرانی حجت الالسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی برای   محاکمه سران فتنه

 

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/27:: 1:24 عصر     |     () نظر

گزارش تحلیلی «جوان» از ماهیت اغتشاشات روز 25 بهمن
فتنه نه، محاربه با انقلاب


 اتفاقات روز 25 بهمن از جنس فتنه 88 نیست.


 حبیب ترکاشوند - بالاخره پس از ده روز فراخوان تمام «خدم و حشم» ضدانقلاب و غرب که همه امکانات خود را به میدان آورده بودند تا شاید بتوانند «کانون توجه جهانیان» را از شاخ آفریقا به ایران متوجه کنند، روز 25 بهمن فرا رسید اما با تمام تبلیغاتی که طی روزهای گذشته به صورت شبانه‌روزی و با هجمه وسیع خبری انجام دادند در روز موعود تنها توانستند جمعیت‌هایی چند ده نفره در برخی خیابان‌های مرکزی تهران جمع‌آوری کنند؛ در تهرانی که بالغ بر 10 میلیون نفر در آن سکنی دارند.


عدم تمایل مردم به این فراخوان چنان بود که شبکه بی‌بی‌سی نیز (که با توهم اینکه روزی خوش در انتظار آنهاست) چند ساعت زودتر برنامه‌های خود را آغاز کرده بود، اعتراف کرد که اعتراض‌ها در تهران محدود بوده است. شبکه‌هایی همانند سی‌ان‌ان، الجزیره و غیره نیز که برنامه وی‍ژه‌ای برای عصر 25 بهمن تدارک دیده بودند، پس از اینکه مشاهده کردند جریان فتنه رمقی برای عرض اندام ندارد، مجبور شدند فضا را به سمت برنامه‌های عادی خود تغییر بدهند.


اتفاقات روز 25 بهمن از جنس فتنه 88 نیست


هرچند از آغاز فتنه‌ای که به بهانه تقلب در انتخابات آغاز شد، افراد بصیر جامعه و رسانه‌های ارزشی از آن وقایع تعبیر به فتنه کردند و در رأس همه اینها رهبر فرزانه انقلاب از حوادث پیچیده پس از انتخابات به عنوان «فتنه عمیق» یاد کردند اما هنوز برخی خواص و گروه‌هایی از مردم بودند که به خاطر غبارآلودی فضای فتنه اعتقاد داشتند این حوادث نتیجه اعتراض حامیان موسوی به نتایج انتخابات و در اثر فضای هیجانی پس از انتخابات است. حال با اتفاقات روز 25 بهمن که حاصل طراحی پیچیده موساد و بازی سران فتنه در پازل دوگانه امریکایی- اسرائیلی بود، نباید این افراد کوچکترین شکی به خود راه دهند که «اتفاقات روز 25 بهمن از جنس فتنه 88 نیست.» برای اثبات ادعای فوق بایستی مروری تحلیل‌وار بر تحولات یک ماه اخیر منطقه و جهان داشته باشیم تا با مقایسه آن با رخدادهای سال گذشته این تفاوت‌ها را بیشتر درک کنیم. هرچند در اغتشاشات سال گذشته نیز شاهد حمایت غرب با محوریت امریکا و اسرائیل از جریان فتنه سبز بودیم اما سرچشمه این حوادث از 22 خرداد آغاز شد؛ از روزی که عده‌ای جوان احساسی، فریب توهم موسوی و کروبی را خوردند و گمان بردند که در آرای‌شان دست برده شده است‌ اما سرچشمه رویدادهای 25 بهمن نه تنها منشأ داخلی نداشت بلکه «مستقیماً از موساد و سیا» خط می‌گیرد.



توطئه تخطئه‌محور مقاومت منطقه وارونه شد


توضیح اینکه پروژه سفارشی دادگاه بین‌المللی قتل نخست‌وزیر فقید لبنان که توسط اسرائیل برای تخطئه محور مقاومت منطقه یعنی حزب‌الله، حماس، سوریه و ایران طراحی شده بود، روزهای پایانی خود را می‌گذراند که با یک حادثه به ظاهر کوچک صفحه رویدادهای خاورمیانه عوض شد، ماجرایی که با خودسوزی یک جوان تونسی آغاز و به نهضتی عظیم ابتدا در این کشور و بعد در سایر کشورهای منطقه تبدیل شد؛ نهضتی که می‌رود تا تومار رژیم‌های خودکامه و سرسپرده غرب را به یکباره در هم بپیچد. ناکامی غرب در منحرف ساختن این خیزش عظیم اسلامی آنان را بر این داشت که با ایجاد محوری موازی، این خیزش را در نطفه خفه کنند و بر این اساس بایستی نقطه الهام‌بخش و نقطه امید تمامی مسلمانان و اسلامگرایان خاورمیانه یعنی ایران را بایستی هدف می‌گرفتند تا با ایجاد یک جریان معکوس به مقابله با این خیزش برآیند.


رژیم صهیونیستی ‌ متضرر خیزش منطقه


به اعتقاد اکثریت کارشناسان اولین متضرر خیزش منطقه، رژیم صهیونیستی است چرا که با تحقق انقلاب مصر و ساقط شدن مبارک مهمترین هم‌پیمان استراتژیک این رژیم جعلی در منطقه از بین رفت و چنانچه این تحولات سیر طبیعی خود را طی کند جایی برای اسرائیل در منطقه نخواهد ماند و خود به خود سقوط خواهد کرد. از این رو سیاستمداران تل‌آویو با دستپاچگی از این رویدادها تمامی راه‌های ممکن برای عدم تحقق این امر را دنبال می‌کنند. از حمایت کامل مبارک گرفته تا نقاب دموکراتیک به چهره زدن و حمایت از خواسته‌های مردم مصر و در ادامه تأکید بر انتقال مهندسی قدرت در این کشور.


اما این رفتارهای چندگانه برای آنان افاقه‌ای نکرد و تنها راه ممکن برای آنان شنیدن صدای مخالف این نهضت بود. در این راستا به یکباره شاهد سفر اردشیر امیرارجمندی حلقه واسط جریان فتنه‌گران و اسرائیل به سرزمین‌های اشغالی هستیم و با این سفر توطئه 25 بهمن شکل می‌گیرد و در همان سفر شعارها نیز تعیین می‌گردد.


درخواست مجوز برای خارج کردن اسرائیل از بن‌بست


موسوی و کروبی وارد میدان شده و درخواست مجوز برگزاری راهپیمایی در حمایت از مردم مصر و تونس می‌دهند؛ همان مردمی که در شعارهای سال گذشته نشان دادند که میانه‌ای با آنان ندارند بلکه حامی سرسخت اسرائیلند و با شعارهای خود آن را به اثبات رساندند. طراحان این قضیه پی برده بودند که نظام اسلامی قطعاً به این افراد که عملاً در مقابل نظام ایستاده‌اند، مجوز نخواهد داد اما همین که بتوانند چند تصویر برای خوراک رسا‌نه‌ای غرب تهیه کنند، کفایت می‌کرد.


مأموریت تمام ضدانقلاب برای یاری رساندن به پروژه اسرائیل


با انتشار این درخواست تمامی ضد انقلاب از ربع پهلوی گرفته تا بهایی‌ها و سلطنت‌طلبان مأموریت یافتند با رسانه‌های امریکا، انگلیس و اسرائیل همصدا شوند تا برای تحقق این خواسته اسرائیل بتوانند نقشی هر چند کوچک ایفا کنند. برای کامل شدن پازل رسانه‌های فتنه تمام عیار وارد میدان شدند، سایت رادیو اسرائیل صفحه‌ای ویژه برای 25 بهمن اختصاص داد و شعارهای طراحی شده در سیا برای این تجمع را در تارک خود قرار داد، امریکا نیز صفحه‌ای خاص این روز در توئیتر ایجاد کرد و در تمامی رسانه‌های غرب و فتنه مکان و زمان تجمع تبلیغ می‌شد. بی‌بی سی نیز مأموریت یافته بود برخلاف روزهای معمول از چند ساعت قبل‌تر به تحریک اغتشاشگران بپردازد. در این بین باید واسطه‌های این جریان در داخل نیز به کمک می‌آمدند. دو سایت حامی سران فتنه مأموریت می‌یابند که خبر دروغین اعطای مجوز به راهپیمایی را منتشر کنند و بی‌بی‌سی نیز این خبر را بزرگ کند؛ موضوعی که سریعاً توسط مسئولان تکذیب شد.


نباید کوچک‌ترین مماشاتی با مسببان توطئه 25 خرداد کرد


هرچند تمام تیرهای این محور سه‌گانه اسرائیل، امریکا و جریان فتنه در غروب روز 25 بهمن به سوی خود آنان کمانه کرد و با بی‌رغبتی هواداران و حضور مردم در صحنه نقشه آنان باطل شد اما از آنجا که این جریان نه اعتراض که بازی کامل در زمین صهیونیسم است نبایستی با مسببان آن کوچکترین مماشاتی را داشت. اکنون که فضای غبارآلود فتنه از جامعه رخت بربسته و اکثریت مردم با ماهیت این جریان آشنا شده‌اند، این زمان بهترین فرصت برای برخورد قاطع با مسببان اصلی آن خصوصا افرادی چون موسوی و کروبی است.




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/27:: 1:24 عصر     |     () نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >