سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برادرانِ راستین در میان مردم، از ثروتی که شخص از آن برخوردار شود و به ارث گذارد، بهترند . [امام علی علیه السلام]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

پروژه امنیتیMI6 در سایت آقازاده آشوبگر کلیدخورد

سایت منسوب به آقازاده آشوبگر در ماههای اخیر پروژه مرجع سازی را که مدتها قبل ازسوی جریان فتنه کلید خورده بود را به شدت پیگیری می کند.

به گزارش کلمه نیوز طی چند ماه گذشته برخی از چهره ها و عناصروابسته به برخی جریان های سیاسی که در جریان انتخابات 88 بر لبه تیغ حرکت نمودند  با سفر به قم به دنبال کلید زدن دورجدید فعالیت های خود به نفع جریان فتنه هستند.

تلاش برای«مرجع سازی»و فضا سازی و ذهنیت سازی برای برخی از روحانیون از جمله اهداف این حرکات می باشد. اختلاف افکنی دینی یکی دیگر از اهداف استراتژیک و دراز مدت سرویسهای اطلاعاتی بریتانیا برای ایجاد تفرقه در بین امت اسلامی چه اهل تشیع و چه تسنن بوده است و یکی دیگر از شیوه های معمول در سیاست استعمار پیر  وزن دادن بی دلیل به روحانیتی بوده که مصداق بارز اسلام آمریکایی هستند.

سرویس اطلاعاتی انگلیس که سابقه طولانی در پروژه های به ظاهر دینی دارد 2 محور فرقه سازی و مرجع سازی را سالهای طولانی است که پیگیری می کند و هر ازگاهی با فرقه های جدید و مراجع قلابی جامعه شیعه را بوسیله تبلیغات پرهجمه رسانه ای تحت تاثیر قرار می دهد که البته امروز برخی رسانه ای داخلی وظیفه تبلیغاتی این جریان امنیتی را عهداه دار شدند.

درهمین راستا بازوهای رسانه ای جریان فتنه که اخیرا با پوششهای جدید وارد فضای رسانه ای شده اند  با مطرح کردن افراد مختلف درصدد حرکت درمسیر این پروژه می باشند. از جمله این رسانه ها سایت منسوب به آقازاده آشوبگر می باشد که به شدت پیگیر پروژه مرجع سازی می باشند. این رسانه ها با مطرح کردن بی دلیل برخی چهره ها که بعضا در سطوح متوسط به بالای دروس حوزوی می باشند در صدد هستند برای ایام آتی مراجعی از جنس آنچه خود می خواهند به جامعه تزریق نمایند.

کشورهایی نظیر آمریکا و انگلیس که در پی ضربه زدن به اسلام  و نهایتاْ نابود کردن اسلام ، هستند سه موضوع آنها را از همان ابتدا  بسیار آزار می داد : خون امام حسین (ع)، نگاه مهدوی و سر انجام چیزی که این دو را در زمان غیبت به هم پیوند می دهد یعنی مرجعیت.

در حوزه اول ( خون امام حسین(ع)) بر روی عزاداری، نحوه ی عزاداری ، نوع مداحی و... کار کردند که اکنون مثال های بارز آن به روشنی قابل مشاهده است. در حوزه دوم (نگاه مهدوی) : تاسیس فرقه ضاله بهاییت که موسس آن ابتدا ادعا کرد امام زمان است سپس مدعی شد خداست. یا مثال دیگری که می توان در این حوزه به آن توجه کرد مسأله ای است که در چند سال اخیر به وقوع پیوسته و افرادی ادعای پیغمبری و امام زمان بودن می‌کردند که بعضی از آن ها از سوی دشمنان ساپورت می‌شدند و ...

اما سرانجام مرجعیت دشمنان در این زمینه توجه خود را روی مرجع سازی متمرکز کردند. اصل مرجع سازی از اوایل اسلام مورد توجه دشمنان اسلام بوده است. بعد از پیامبر اکرم (ص) ثقیفه ای تشکیل دادند و به جای امام علی (ع) مرجعی دروغین (ابوبکر) ساختند. و این مرجع سازی پیوسته ادامه پیدا کرد و گسترش یافت تا به واقعه کربلا انجامید.

در واقع، واقعه ی کربلا محصول مرجع سازی است.این مرجع سازی پیوسته ادامه یافت تا عصر حاضر که بیشترین مرجع سازی در این عصر در دوران اصلاحات صورت گرفت هم اکنون نیز  برخی افراد به همراه بازوهای رسانه ای درسمت اهداف انگلیس و دشمنان گام بر می دارند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/9/27:: 2:49 عصر     |     () نظر

تروریستهای خداجوی

شنیده شده محسن سازگارا ، جاسوس ومنافق فراری وعضو تیم جورج بوش در یک اظهار نظر ابلهانه در پاسخ به سئوال مجری تلویزیون آمریکا در رابطه با حرکت تروریستی چاه بهار ، که چرا اینها حاضر شده اند با کمربند انتحاری خود ومردم را نابود کنند ، گفته است " اینها همه بر می گردد به تبعیض هایی که حکومت در حق مردم می کند وبه این شکل این ظلمها سر باز می کند . مجری به وی می گوید ، ولی در جریان 11 سپتامبر هیچ ظلمی به کسانی که این عمل تروریستی را انجام داده اند نشده بود ، لذا نمی توان گفت تروریست برای تبعیض یا ایدئولوژی اینکار را می کند ،  سازگارا که مشخص بود انتظار این مطلب را نداشت با من من کردن گفت ، این رژیم به قومییتها دارد ظلم می کند ، بین مذاهب فرق می گذارد و مدیریت غلط و فشارها باعث این حوادث بوده است ، سازگارا که سعی می کرد حرکت تروریستی چاه بهار را که به تحریک آمریکا وتوسط گروه های سلفی پاکستان وبرای ایجاد تنش و راه انداختن جنگ میان شیعه وسنی طراحی شده است را به نوعی یک اقدام ایدئولوژیک مطرح کند ، در ادامه گفت ، بهر حال رژیم را مقصر می دانم.

ملاحظه : اقدام تروریستی زاهدان از جنس اقداماتی است که در افغانستان وعراق برای ایجاد ناامنی و جنگ بین شیعه وسنی از سوی آمریکا طراحی شده است و توسط مزدوران وهابی اجرا می گردد ، توجیهات امثال سازگارا در حقیقت مشروعیت دادن به این جنایات می باشد ، دقیقا مانند جنایاتی که در عاشورای 88 در تهران بوقوع پیوست و میر حسین موسوی با خداجو خواندن تروریستها و طبیعی دانستن این جنایات به آن مشروعیت داده بود.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/9/27:: 2:48 عصر     |     () نظر

اصحاب فتنه وشعارهای مردمی

1- گفتم به دعوت اصحاب فتنه منافقین درعاشورای 88 عزاداران حسینی را بخاک وخون کشیدن
مردم: حرمت شکن عاشورا - اعدام باید گردد
2- گفتم 9 دی خروش امت مسلمان ایران در پاسخ به جنایت اصحاب فتنه در عاشورای حسینی .
مردم: این همه لشکر آمده - به عشق رهبر آمده
3- گفتم مهدی هاشمی برای استخدام اراذل واوباش عاشورای 88 پول زیادی خرج کرده است
مردم: ایران باغ بابات نیست -  این مملکت بی صاحاب نیست
4- گفتم تصاویر بجا مانده از حوادث عاشورای 88 تهران فائزه را در حال شادمانی وتحریک جنایتکاران نشان می دهد .
مردم: توی عزا دست می زنه فائزه - سکوت هاشمی براش جایزه ؟
5- گفتم همدستی فرزندان هاشمی با اصحاب فتنه در کودتای نافرجام سال 88 و همدلی و همزبانی هاشمی با دشمنان نظام ، مردم را به این نتیجه رسانده که این فرد صلاحیت های خود را از دست داده است .
مردم: ریاست خبرگان - تعویض باید گردد
6- گفتم برای همه اثبات شده که خاتمی فردی دروغ گو ودر تمام جنایات موسوی با وی شریک می باشد 
مردم: خاتمی دروغگو - شریک سیاسی ات کو .
7- گفتم فائزه هاشمی درعاشورای 88 به حمایت از پدرش و برای براندازی نظام فتنه گران را رهبری می کرد .
مردم: عایشه شتر سوار - فائزه فتنه سوار
8- گفتم امت مسلمان ایران اثبات کردند که پیرو ولایت هستند .
مردم: سلم ٌ لمن سالمکم خامنه ای - حرب ٌ لمن حاربکم خامنه ای
9- گفتم حرکت خودجوش 50 میلیونی مردم ایران در 9 دی ، دشمنان را به وحشت انداخت .
مردم: دیدید هنوز عشق لشکر دارد / دیدید که این قافله رهبر دارد / ای مانده نهروانی عهد شکن / این ملک علی مالک اشتر دارد
10- گفتم امت مسلمان گوش به فرمان ولی امر مسلمین دارد .
مردم: ای رهبر آزاده ، آماده ایم آماده

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/9/27:: 2:48 عصر     |     () نظر
رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت:
هفته جاری هفته آمادگی برای هدفمندی یارانه‌هاست

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت ضمن اعلام سهمیه بنزین ویژه و علی‌الحساب حمایتی دولت در دی ماه گفت: هفته جاری هفته آماده کردن زمینه برای هدفمند کردن یارانه‌ها خواهد بود.


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمد رویانیان که صبح امروز در نشست خبری سخن می‌گفت با بیان اینکه دولت حمایت همه‌جانبه از حمل و نقل عمومی را برای ایجاد کمترین آثار در جامعه همزمان با آغاز هدفمند کردن یارانه‌ها دنبال می‌کند، اظهار داشت: همزمان اصلاحات مدیریتی حمل و نقل بگونه‌ای در کشور انجام می‌شود که در ماه‌های آینده در بهره‌وری حمل و نقل کشور تغییرات قابل ملاحظه‌ای اتفاق بیفتد.
وی با نزدیک خواندن زمان آغاز اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها گفت: حداکثر ظرف یکسال سامانه‌های مدیریتی حمل و نقل مانند عرضه گازوئیل به صورت هوشمند و پرداخت ا لکترونیکی بهای سوخت اجرایی می‌شود.

رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت با اشاره به آمادگی نسبی سامانه پرداخت الکترونیکی بهای سوخت گفت: بخش آفلاین پرداخت آماده است و بخش آنلاین پرداخت الکترونیکی سوخت در شش ماه آینده کاملا اجرایی خواهد بود.

وی تاکید کرد برای اولین بار در کشور جهت حمایت حمل و نقل دیزلی 284 هزار مسیر حرکت کامیون‌ها با انواع کاربری کالا و میزان آن کاملا شناسایی شده و از امروز قابلیت بکار گرفتن در مباحث اجرایی را دارد.

وی افزود: تثبیت نرخ با فرمول طراحی شده این مسیرها در وزارت کشور صورت گرفته است و یکی از پیچیده‌ترین بخش‌های قیمت‌گذاری انجام شده است، چنانکه برای اولین بار در کشور در همه مسیرها قیمت مشخص شده است.

* بارنامه خودروهای سنگین الکترونیکی می‌شود

رویانیان اجرای بارنامه الکترونیکی را در شرف تکمیل دانست و گفت: براساس این طرح عملکرد همه کامیون‌ها، مینی‌بوسها و اتوبوس‌ها در یک مرکز داده جمع‌آوری شده و بصورت ماهانه قابل ارزیابی است. وی اظهار داشت: برای خودروهای درون‌شهری حمل و نقل عمومی، سامانه مدیریت الکترونیک و بلیت الکترونیک طراحی شده که باعث بهره‌وری ناوگان می‌شود.

*تامین اعتبار 20 میلیارد تومانی مترو

رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت در ادامه با بیان اینکه در ارتباط با مترو هفته پیش قول‌هایی مبنی بر تامین اعتبار دادیم، گفت: 20 میلیارد تومان تامین اعتبار شده و به خزانه تخصیص یافته که توسط وزارت کشور باید برداشت و به مترو پرداخت شود.

وی تاکید کرد: با این پول در سال جاری 190 میلیارد تومان به متروی تهران کمک شده است و به متروی کلانشهرها هم کمک می‌شود. چنانکه تیم ما به همراه مسوولان متروی اصفهان در حال حاضر در یکی از کشورهای اروپایی برای خریداری واگن متروی اصفهان به سر میَ‌برند.

رویانیان در ادامه گفت: در 21 آذرماه همزمان با تخصیص اعتبار مترو اولین بخش اعتبار خرید 3 هزار دستگاه اتوبوس توسط خزانه تخصیص داده شد که وزارت کشور می‌تواند آن را برای خرید اتوبوس برداشت کند.

*قیمت هیچ بلیتی در حمل و نقل تغییر نمی‌کند

وی اضافه کرد: قیمت بلیت اتوبوس، مینی‌بوس و متروی داخل شهری به همراه هواپیما و قطار تا پایان سال تغییر قیمت نخواهد داشت و با توجه به حمایت همه‌جانبه دولت از حمل و نقل و عمومی نباید دغدغه‌ای در این بخش داشته باشیم.

وی در ادامه به انتصاب فرمانداران و بخشداران سراسر کشور به عنوان رئیس کمیته حمل و نقل سوخت محلی اشاره کرد و اظهار داشت: این کمیته در شهرها و مناطق مختلف به ریاست فرماندار و با حضور پلیس، دادگستری، اتحادیه‌های حمل و نقل و... تشکیل شده و از امروز مقرر شد کاملا قیمت و عملکرد ناوگان حمل و نقل را در تمام شهرها تحت کنترل قرار دهند.

وی افزود: در تهران کمیته حمل و نقل با عضویت وزیر کشور، وزیر راه، بنده و برخی وزارتخانه مسوول تشکیل شده و حمل و نقل و عمومی کشور را پایش، کنترل و نظارت خواهند کرد که این مدیریت هم زمان و هم توسعه حمل و نقل عمومی را شامل می‌شود و تا 5 سال آینده برای این کار برنامه‌ریزی شده است.

رویانیان تصریح کرد: انتظار ما از جامعه حمل و نقل عمومی این است که با حفظ منافع و سرمایه‌های ملی منصفانه در خدمت مردم قرار بگیرد و اطمینان داریم 1.5 میلیون راننده حمل و نقل عمومی در اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها آماده ارائه خدمات صادقانه و منصفانه و جلوگیری از تشویش و دغدغه عمومی هستند. وی در ادامه تاکید کرد: هفته جاری هفته آماده کردن بستر برای مردم در هدفمند کردن یارانه‌ها خواهد بود.

رویانیان اظهار داشت: بنابر تصویب و نظر رئیس جمهور در جلسه کارگروه تحت تحول مقرر شد سهمیه‌ای در دی ماه تحت عنوان سهمیه علی‌الحساب و حمایتی دولت به مردم تعلق بگیرد.

* سهمیه تاکسی‌ها تغییر نکرد

وی اضافه کرد: این سهمیه به طور متوسط 15 درصد کمتر از سهمیه معمول است، به همه وسایلی که قبلا سهمیه می‌گرفتند تعلق می‌گیرد و به عنوان مثال در خودروهای شخصی 50 لیتر خواهد بود. وی تصریح کرد: این سهمیه‌ای که به عنوان سهمیه ویژه علی‌الحساب و حمایتی به مردم تقدیم می‌شود مغایرتی با تصمیم راجع به دی‌ماه ندارد کما اینکه ممکن است سهمیه‌ای اختصاص داده شده یا قیمت‌ها تغییر کند.

وی با تاکید بر اینکه این سهمیه صرفا برای حمایت و بصورت علی‌الحساب در کارتهای مردم شارژ می‌شود، گفت: از رقم سهمیه تاکسی‌ها و آژانس‌های گازسوز در دی‌ماه چیزی کم نشده اما از سهمیه تاکسی‌های بنزین‌سوز به میزان کمی کم شده است. وی با اشاره به کم شدن 15 درصدی متوسط میزان سهمیه اظهار داشت: در ماه‌های گذشته در هر ماه بیش از 45 میلیون لیتر بنزین سهمیه‌ای توزیع می‌شد و اما سهمیه دی‌ماه حدودا 39 میلیون لیتر است.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/9/27:: 2:48 عصر     |     () نظر

امشب؛ تشریح جزئیات ‌هدفمندی یارانه‌ها توسط احمدی نژاد

 رئیس‌‌جمهور امشب پس از خبر 21 از شبکه اول سیما به تشریح جزئیات طرح هدفمند‌کردن یارانه‌ها می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران امشب بعد از خبر 21‌ از شبکه اول سیما طی یک گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با مردم سخن می‌گوید.

قرار است احمدی‌نژاد در این مصاحبه تلویزیونی به تشریح مسائل مهم کشور و موضوع هدفمند‌کردن یارانه‌ها ‌بپردازد.

محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور پیش از این گفته بود که رئیس جمهور به‌زودی آغاز ‌‌هدفمند‌سازی یارانه‌‌ها را اعلام می‌کند.

به گزارش فارس، یارانه‌های نقدی هر نفر 81 هزار تومان در هر دو ماه است که به حساب تمامی سرپرست‌ خانوارهای سراسر کشور واریز شده و این مبلغ ‌پس از اجرای این قانون قابل برداشت ‌خواهد بود.

در عین حال احمدی‌نژاد در سفر استانی هیئت دولت به قزوین، از ‌دو برابر شدن یارانه‌های نقدی پس از اجرای کامل هدفمند‌کردن یارانه‌ها خبر داد‌.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/9/27:: 2:47 عصر     |     () نظر

آغاز جلسه ویژه هدفمندی یارانه‌ها در بانک مرکزی از ساعتی پیش

خبرگزاری فارس: بانک مرکزی ساعتی پیش مدیران عامل بانک‌ها را برای حضور در جلسه ویژه‌ای با موضوع آمادگی برای اجرای هدفمندی یارانه‌ها به ساختمان میرداماد فراخواند.


به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» براساس اطلاعات کسب شده از سوی بانک‌ها، امروز مدیران عامل بانک‌ها از نخستین ساعات صبح در جلسات متفاوت به ترتیب با وزیر اقتصاد و مسئولان این وزارت‌خانه و همچنین رئیس کل بانک مرکزی و معاونان وی حضور پیدا کرده و در حال بررسی جزئیات اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها و نقش بانک‌ها در این بین هستند.
شنیده‌های خبرنگار فارس حاکی‌است ابتدا جلسه در وزارت اقتصاد و به دنبال آن در بانک مرکزی برگزار شده است. هم‌اکنون مدیران عامل بانک‌ها در بانک مرکزی حضور دارند.
اجرای هدفمندی یارانه‌ها و اجازه برداشت یارانه‌ها از حساب‌ها طی روزهای آتی، موضوع این جلسات اعلام شده است.
هم‌اکنون مسئولان بانک مرکزی با مدیران عامل بانک‌ها در جلسه ویژه‌ای در این ساختمان مشغول بحث و گفت‌وگو پیرامون اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها هستند.
در همین باره یک مقام آگاه به خبرنگار باشگاه خبری فارس «توانا» گفت: مسئولان وزارت اقتصاد در ساعات پایانی سه‌شنبه هفته گذشته به بانک‌ها اعلام کرده بودند که باید در نهایت آمادگی قرار گیرند چراکه ممکن است همان شب اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها کلید بخورد.
این مقام آگاه تأکید کرد: البته درخواست مسئولان بانکی این بود که به منظور جلوگیری از بوجود آمدن برخی مشکلات فنی، این قانون از دهم تا بیستم ماه جاری به اجرا در بیاید که این امر محقق نشد.
به گزارش فارس، پیش از این نیز مسئولان اجرایی کشور اعلام کرده بودند بزودی هدفمندی یارانه ها با اعلام جزئیات آن توسط رئیس جمهوری در یک برنامه تلویزیونی آغاز می شود.
بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی نژاد شنبه 27 آذر در گفت وگوی مستقیم تلویزیونی بعد از اخبار سراسری ساعت 21:00 شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران، با مردم به تشریح مسائل مهم کشور و موضوع هدفمند کردن یارانه ها خواهد پرداخت.
به گزارش فارس، پیشتر رئیس جمهوری در تاریخ دوم آذر ماه امسال در جمع مردم زنجان اعلام کرد در آینده‌ای نزدیک، توضیحات کاملی ‌درباره هدفمندکردن یارانه‌ها به ملت ایران ارائه خواهد داد.
این در حالی است که محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور نیز در تاریخ 13 آذر ماه در مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه راه و ترابری و صنایع وابسته به قانون هدفمندکردن یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: به زودی با اعلام رئیس جمهور این قانون به مرحله اجرا خواهد رسید.
وی همچنین امروز در مراسم معارفه وزیر جدید امور خارجه از اجرای این قانون در آینده نزدیک خبر داد.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/9/27:: 2:47 عصر     |     () نظر

ماموریت ویژه منافقین برای هدفمندی یارانه ها

او که بیم داشت نام خود را فاش کند به خبرنگار البرز گفت: به چند نفر از اعضای این گروهک ماموریت داده شده تا در پوشش گردشگر وارد کشور شده و به مناطق محروم بروند تا به بهانه گشت و گذار از آثار فقر و محرومیت در مناطق مختلف کشور عکس و فیلم تهیه کنند و اگر امکان داشت با برخی افراد بی بضاعت نیز مصاحبه کنند.

گروهک ستیزه جوی مجاهدین خلق که در ادبیات مردم ایران منافقین نامیده می شوند برای حفظ حیات انگل گونه خود به ماموریتی جدید از سوی بیگانگان گماشته شده اند.

نهضت سبز نبوی : به گزارش البرز ماموریت ویژه این گروهک در آستانه فروپاشی مربوط به برنامه هدفمندی یارانه ها در ایران است. و این بار وطن فروشان خوش خدمت به بیگانگان باید تصاویری از ایران برای رسانه های بیگانه تهیه کنند.

این اطلاعات را یکی از اعضای بریده از منافقین در سوئد در اختیار البرز نیوز قرار داده است. او که بیم داشت نام خود را فاش کند به خبرنگار البرز گفت: به چند نفر از اعضای این گروهک ماموریت داده شده تا در پوشش گردشگر وارد کشور شده و به مناطق محروم بروند تا به بهانه گشت و گذار از آثار فقر و محرومیت در مناطق مختلف کشور عکس و فیلم تهیه کنند و اگر امکان داشت با برخی افراد بی بضاعت نیز مصاحبه کنند.

این فرد که یک خانم سی و پنج ساله است توضیح داد برخی از کسانی که در داخل کشور با این گروهک ارتباط پنهانی دارند از هفته های گذشته مشغول اجرای این دستورات بیگانگان هستند و قرار است فیلم ، عکس و مصاحبه ها به شکلی که دل مخاطب را به در آورد و نشان دهنده ناکارآمدی طرح دولت برای هدفمندی یارانه ها باشد در تلویزیونهای بیگانه از جمله بی.بی.سی فارسی و شبکه وی.او.ای (صدای آمریکا) به نمایش درآید.

گزارش البرز حاکی است گروهک مسعود رجوی که به دلیل تنگناهای مختلف مالی و سیاسی در آستانه فروپاشی و انحلال از درون قرار گرفته برای ادامه حیات ناپاک خود با تحت فشار قرار دادن اعضای این گروهک آنان را به اجرای اوامر بیگانگان و خیانت چندباره به سرزمین مادری مجبور می کنند.

البرزنیوز به زودی حقایق تکان دهنده ای از اوضاع جدید منافقین در غرب اروپا منتشر خواهد کرد.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/9/27:: 2:46 عصر     |     () نظر

بسیجیان در اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها به دولت کمک کنند

بسیجیان می‌توانند آثار سازنده این طرح را در تحقق عدالت و پیشرفت اقتصاد کشور برای عموم مردم تبیین کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها گفت: بسیجیان می‌توانند آثار سازنده این طرح را در تحقق عدالت و پیشرفت اقتصاد کشور برای عموم مردم تبیین کنند و از هر فرصتی برای کمک به دولت و تحقق درست این طرح استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بسیج، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به طرح هدفمندی یارانه‌ها اظهار داشت: اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها یک گام بلند به سوی تحقق عدالت و رفع تبعیض‌هاست لذا همه باید در اجرای صحیح آن به درستی کمک کنیم. براین اساس انتظار می‌رود عموم بسیجیان آثار سازنده هدفمند کردن یارانه‌ها را در تحقق عدالت و پیشرفت اقتصاد کشور تبیین کنند.

وی افزود: ساکنان برخوردار در شهرهای بزرگ قطعاً می‌پذیرند که برخورداری از ثروت‌های ملی حق همه مردم ایران است یعنی آنهایی هم که در شهرهای کوچکتر و نقاط محروم زندگی می‌کنند نباید از این حق محروم باشند زیرا ما همه مردم یک کشوریم و باید شادی‌ها و برخورداری‌ها را با هم تقسیم کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه تصریح کرد: هدفمند کردن یارانه‌ها علاوه بر آثار بسیار مثبت بر اقتصاد کشور، خیلی از مشکلات اساسی را هم حل می‌کند، به عنوان مثال روزانه میلیون‌ها لیتر سوخت از کشورمان قاچاق می‌شود و ثروتی که متعلق به همه مردم ایران است روانه جیب چند قاچاقچی می‌شود، بنابراین وقتی اختلاف قیمت سوخت ما با کشورهای همسایه کم شود، غارت این ثروت خدادادی نیز توسط قاچاقچیان متوقف خواهد شد.

نقدی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: با این اقدام بسیاری از رانتخواری‌هایی هم که افراد فاسد و سوء‌استفاده‌گر بخاطر اختلاف قیمت‌های واقعی با قیمت‌های یارانه‌ای می‌توانند داشته باشند، بر می‌افتد و بجای آن، مبلغ ناشی از اختلاف قیمت‌ها مستقیم به جیب مردم می‌رود.

وی افزود: مهم‌ترین اثر مثبت این طرح، اصلاح الگوی مصرف و صرفه جویی ذخایر ملی است به عبارت دیگر ما به عنوان یک فرد مسلمان وظیفه داریم جلوی چنین اسراف‌هایی را بگیریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه طرح هدفمند کردن یارانه ها یکی از بهترین راه‌های جلوگیری از اسراف است، خاطر نشان کرد: در این رابطه بسیجیان می‌توانند آثار سازنده هدفمند کردن یارانه‌ها را در تحقق عدالت و پیشرفت اقتصاد کشور برای عموم مردم تبیین کنند و از هر فرصتی برای کمک به دولت و تحقق درست این طرح استفاده کنند تا همه مردم بویژه رانندگان عزیز و متولیان حمل و نقل عمومی در این طرح مشارکت فعالانه ای داشته باشند و نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/9/27:: 2:46 عصر     |     () نظر

نماز ظهر عاشورا با حضور رییس جمهور در حرم عبدالعظیم حسنی برگزار شد

شهرری - نماز ظهر عاشورا با حضور رییس جمهور و جمع عزاداران حسینی در حرم عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمود احمدی نژاد پس از شرکت در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) در صفوف نمازگزاران ظهر عاشورا در حرم عبدالعظیم حسنی (ع) حضور یافت و نماز ظهر عاشورا را به امامت حجت الاسلام عظیما اقامه کرد.

گفتنی است طبق روایتی از امام هادی (ع) زیارت عبدالعظیم حسنی ثواب زیارت حضرت سیدالشهدا را دارد و رییس جمهور در روز عاشورا در این آستان مقدس و در جمع عزاداران حسینی حضور یافته است.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/9/25:: 5:10 عصر     |     () نظر

نماز ظهر عاشورا در سراسر کشور اقامه شد

 تهران - نماز ظهر عاشورا لحظاتی پیش توسط عزاداران حسینی در سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش ایرنا، دسته های عزاداری، ظهر عاشورا با بلند شدن آوای اذان در صفوف فشرده نماز حاضر شدند و به راز و نیاز با محبوب خود پرداختند.

از 10 روز پیش شهرهای سراسر کشور سیاه پوش شده اند و مردم به احترام سالار شهیدان لباس عزا بر تن کرده اند.

به هر گوشه از ایران اسلامی که می نگری، مردم استان های مختلف به رسم آداب و رسومی که از پیشینیان گرفته اند، بر حادثه عظیم کربلا می گریند و ناله ها سر می دهند.

مردمان زنجیرزن، سینه زن، پرچم بدست، علم بر دوش و گریه کنان در خیابان ها در قالب گروه های عزاداری به راه می افتند و با نوحه سرایی یاد سومین امام شیعیان و یاران باوفایشان را گرامی می دارند.

شهر تهران نیز از این حال و هوا دور نیست. خیابان های پایتخت سیاهپوش و تکایا برپا شده و دسته های عزاداری در خیابان ها حضور دارند.

مردم عزادار بر سر راه دسته های عزاداران حسینی قربانی می کنند.

در گوشه ای دیگر، مداحی، ظلم و ستم رفته به حسین(ع) و خاندان او در روز عاشورا را روایت می کند و پدری با نگاهی نگران در حالیکه بر تن فرزندش لباس کودکان اهل بیت امام(س) پوشانده از مداح می خواهد تا برای شفای فرزند خردسالش دعا کند.
در خیابانی خیمه ها و در خیابانی دیگر تعزیه برپاست.

پسر جوانی با پای برهنه زنجیرزنان، سوگوار حسین(ع) است، وقتی علت این کار را از او می پرسی می گوید نذری دارد و ...

عزادارانی دیگر، به نشان عزا بر سر و لباس خود گل زده و فریاد "وای حسین(ع) کشته شد" سر می دهند.

بزرگان می گویند خدمتگزاری به درگاه امام حسین (ع) به انسان آبرو می دهد این مطلب را به وضوح می توان در دسته های عزاداری دید. دود اسپند در سراسر شهر پیچیده و هرکس نذری داشته به حد بضاعت با حضور در کنار تکایای عزاداری ادا می کند. از چای داغ گرفته تا شیر و ...

شهر امروز حسینی است و با آنکه ظهر عاشورای امسال همانند سالیان گذشته آفتابی است اما دل مردم در غم امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان بارانی است و نوایی بلند از سوی عزاداران بلند است:"چه کربلاست امروز، چه پربلاست امروز، سر حسین مظلوم از تن جداست امروز".

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/9/25:: 5:10 عصر     |     () نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >